Gelukkig staat er wel bij :quote:
Als het maar geen P2W gaat wordenquote:
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het maar geen P2W gaat worden
beginkarakter = gratisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancen
Of ze beter zijn is nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
Ligt er natuurlijk aan hoeveel beter die betaalbare characters zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
2 dagen later ook gone daarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
Mwoah ik zie wel. Wil hem een maand na release. Tegen die tijd is er vast wel een nieuwe levering. Zo niet, dan niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 dagen later ook gone daar
Naar de winkel gaan heeft ook geen nut bij MM
Hij is nu Engelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom geef je ons een Duitse stream?
Typisch.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.twitch.tv/battlefield
Voor de liefhebber
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
die spelers
[..]![]()
die lui hebben nog nooit een spel gespeeld ofzo?
ze hebben een hekel aan lucht en zand, want daar schieten ze steeds opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staan!
Op de PC is het niveau een stukje hoger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |