"batta"quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel geeft Stoma altijd batta
Gewoon weer hetzelfde spul, maar als dan werkt dan werkt het ook goedquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:28 schreef Michhas het volgende:
Blacklist krijgt behoorlijk goede recensies
Dat is dan een hoop SHOARMA voor jouw de komende tijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:21 schreef Fsmxi het volgende:
600 varkens dood door stroomstoring stal
Das verdeurie vlakbij!
Ik wordt veel games eruit geknikkerd door connection issue's eerste dag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
Teun wat doe jij verkeerd met payday, ben nu al lvl 18
Waarom Teun nog maar lvl 2 isquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef Bozz187 het volgende:
Teun wat doe jij verkeerd met payday, ben nu al lvl 18
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
slecht excuus, ik ben onderhand alweer lvl 22quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wordt veel games eruit geknikkerd door connection issue's eerste dag.
Daarna weinig kunnen spelen.
Spel heeft 1 dag geminimaliseerd gedraaid en heeft ie als game uren geteld.... die game telt het menu ook gewoon mee
social life is voor hippiesquote:Op zondag 18 augustus 2013 02:54 schreef KneusTeun het volgende:
ja ik heb 2 avondjes ik gok 10 games totaal gespeeld. Dus dan schiet niet op
Iets met social life etc.
Niels heeft een Synology draaien geloof ikquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
Hoi,
heeft iemand hier ook een NAS draaien? synology ofzo?
Ik heb zelf een hekel aan grammar-nazi's maar dit slaat toch alles welquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wordt veel games eruit geknikkerd door connection issue's eerste dag.
Daarna weinig kunnen spelen.
Spel heeft 1 dag geminimaliseerd gedraaid en heeft ie als game uren geteld.... die game telt het menu ook gewoon mee
klopt, domme fout.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hekel aan grammar-nazi's maar dit slaat toch alles wel
Wie speelt er hier BF3@PS3?![]()
Zou ik toch maar doen, sollicitaties enzoquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
klopt, domme fout.
Maar ik kan me er niet druk om maken....
Goede entree mijn negerquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hekel aan grammar-nazi's maar dit slaat toch alles wel
Wie speelt er hier BF3@PS3?![]()
Ik dacht dat dit het algemene game topic was, tevens speel ik ook op de PC, tenminste die ik volgende week ga samenstellenquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede entree mijn neger
Je zult hier geen PlayStation volk vinden.
Alleen maar Xbox hierquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:24 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit het algemene game topic was, tevens speel ik ook op de PC, tenminste die ik volgende week ga samenstellen
Zoals gezegd, sollicitatie en forum... bijna hetzelfdequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:23 schreef Woods het volgende:
[..]
Zou ik toch maar doen, sollicitaties enzo
Pas maar uit en kijk maar op als je gaat solliciteren bij de Johma in Losser!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zoals gezegd, sollicitatie en forum... bijna hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |