Heb ik ook nogquote:
Nee, blijft hetzelfdequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb ik ook nogJammer dat je nog steeds Gold nodig hebt, verandert dit met de komst van de One?
Leuke binnenkomer dit trouwens, je dacht: "Laat ik mezelf eens positief introduceren!" ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb zelf een hekel aan grammar-nazi's maar dit slaat toch alles wel
Wie speelt er hier BF3@PS3?![]()
Foutjes met dt maakt iedereen wel maar je moet toch onderhand wel weten dat bij de ik-vorm er niks achter komt, simpelste van t simpelste.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, blijft hetzelfde
[..]
Leuke binnenkomer dit trouwens, je dacht: "Laat ik mezelf eens positief introduceren!" ?
Je bent niet echt op de hoogte?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:25 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb ik ook nogJammer dat je nog steeds Gold nodig hebt, verandert dit met de komst van de One?
Sorry meester, geef die stempel maar aan iemand anders dan!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Foutjes met dt maakt iedereen wel maar je moet toch onderhand wel weten dat bij de ik-vorm er niks achter komt, simpelste van t simpelste.
En dat was relevant...waarom precies?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:27 schreef Woods het volgende:
[..]
Foutjes met dt maakt iedereen wel maar je moet toch onderhand wel weten dat bij de ik-vorm er niks achter komt, simpelste van t simpelste.
Serious? Kan het nog lager?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dat was relevant...waarom precies?
quote:
Mooi dat je aangeefd dad je helemaal skyt hebd aan gramar nasi's, en er vervolchens zoon pund van maakt...quote:
Middelbare mocht niet meer na dat fietsenhok?quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooi dat je aangeefd dad je helemaal skyt hebd aan gramar nasi's, en er vervolchens zoon pund van maakt...
En ik geef er nog steeds geen fuck om....
Edit: ik heb gewoon netjes de basisschool gehaald![]()
Eigenlijk was dat op middelbarequote:Op zondag 18 augustus 2013 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Middelbare mocht niet meer na dat fietsenhok?
hallo kongig stomer wort je ok zo gek van die hitmrakerers grquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:52 schreef KoningStoma het volgende:
hallo jongers ik haadt cod en bf3 xbos is voor losers
btw wie speelt er minecraft op ps3
jammre nu knunen we noit mer lache op xbox xDquote:Op zondag 18 augustus 2013 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
niet meer ik heb nu een personal computer ha ha
Maar even zonder gekheid, mis je mij niet verschrikkelijk op Xbox?quote:
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Maar even zonder gekheid, mis je mij niet verschrikkelijk op Xbox?
quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Ik mis alleen bassie.
hoe bevalt dat? gebruik je het veel?quote:
Thnx, zijn de laatste 10 minuten op werk ook weer wat leukerquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:21 schreef Fsmxi het volgende:
En voor wie zich verveelt, kijk een struisvogel uit z'n ei kruipen.
http://www.ustream.tv/channel/ostrich-egg-cam-live
Ross is even bezigquote:Op zondag 18 augustus 2013 14:17 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
hoe bevalt dat? gebruik je het veel?
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:27 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)er-attempted_p2.html
pro tip voor de aanstaande vaders van dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |