Pierre heeft ook veel meer capaciteit om alcohol weg te zetten volgens mij.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, hij hield mij in de 013 ook niet bij namelijk.
En dat terwijl ik misschien één keer in de maand alcohol drink ofzo, waarschijnlijk wel minder nog.
Ik ben best trots dat ik Pierre nog best lang bij kan houden
Ah ik dacht dat je Rosé bier bedoelde. En ook geen Rosé wijn dat is voor vrouwen uit het gooi.quote:
Ken je de nightmare? Is iets van het corps uit Delft. Vind je het goed als ik dat voor je bestel?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat je Rosé bier bedoelde. En ook geen Rosé wijn dat is voor vrouwen uit het gooi.Doe mij dan maar een zoet wit wijntje, of anders elk random mixdrankje.
Is dat met Jack en Tequila?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ken je de nightmare? Is iets van het corps uit Delft. Vind je het goed als ik dat voor je bestel?
Onder andere.quote:
Ik wil nog naar huis kunnen hequote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:41 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Onder andere.Er zit ook nog vodka in, zwarte absinth, bacardi en vieux. En volgens mij nog wel wat dingen.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Over Jack gesproken, dit soort mensen
[ afbeelding ]
Laatste trein gaat om 4:25quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:45 schreef tliciouz het volgende:
Maar even over thuiskomen gesproken, laatste trein gaat om 2 over 12.
Waar lees jij dat? Want als ik zoek van DB naar Arnhem geeft ie de laatste 2 over 8 aan en dan de eerstvolgende iets voor 7.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:51 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Laatste trein gaat om 4:25Moet je wel een half uurtje in Utrecht wachten maar dat is toch wel te doen?
Das FS!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Over Jack gesproken, dit soort mensen
[ afbeelding ]
Je pakt de laatste nachttrein vanaf Den Bosch naar Utrecht en dan de eerste normale trein naar Arnhem.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar lees jij dat? Want als ik zoek van DB naar Arnhem geeft ie de laatste 2 over 8 aan en dan de eerstvolgende iets voor 7.
Nee hoor, 6 posts.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:55 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 7 posts.
En dan ga je weer eigen doelpunt maken zeker?quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 15:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Pak dan een beter team dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |