ja er is veel te doen over dat NiN en Slayer tegenover elkaar staanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:22 schreef tong80 het volgende:
Disclosure is niks voor mij. Dit is mijn dansmuziek.
Spelen gelijkertijd. Dus mijn keuze had ik wel geweten. Helaas had ik dan Slayer moeten missen
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Volgende week heb ik weer een 4km loop. Ik ben nu een stuk beter voorbereid dan in april. Dus nu gaat het zonder tussenstop helemaal lukken, als er geen bijzonderheden plaats vinden..![]()
Ik heb nu sinds 2 maanden via het werk wekelijks training, dat bevalt goed.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja er is veel te doen over dat NiN en Slayer tegenover elkaar staan
Ik wist het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik zou gewoon voor Slayer hebben gekozen
neem dan Lowlandsquote:
Zoals één van mijn vrienden zei, zo zouden de Beatles geklonken hebben als ze nu nog muziek maakten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:45 schreef tong80 het volgende:
Lennon meets psychadelica meets gitaren.
Fucking greatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoals één van mijn vrienden zei, zo zouden de Beatles geklonken hebben als ze nu nog muziek maakten.
ik vind het geen uitgesproken muziek, maar ik kom alleen maar liefhebbers of absolute haters tegen van ze. Moet wel goed zijn dusquote:
ik moet mijn moeder nog even zeggen dat ze eens hier naar moet luisterenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zoals één van mijn vrienden zei, zo zouden de Beatles geklonken hebben als ze nu nog muziek maakten.
dat heb ik live gezien in Paradiso, fabelachtig. De show ook. Maar naar het schijnt spelen ze niks van het vorige albumquote:
Je kunt niet alleen naar harde shit gaan kijken. Dit is gewoon geweldig in het genrequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat heb ik live gezien in Paradiso, fabelachtig. De show ook. Maar naar het schijnt spelen ze niks van het vorige album
ik mis hem nietquote:
Ik ook totaal niet. Lamzak lapzwans...quote:
Triest. In tranen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:48 schreef borisz het volgende:
Zo win je Wimbledon en zo kondig je je afscheid aan.
Jup. Al verwacht ik nog geen finaleplek met zijn blessure. Hij had er wel last van in de race.quote:
Erg leuk.quote:
Ik hoop dat heel die zooi gaat mislukken. Sport7 was jammer. Hier lach ik dan in m'n vuistje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef borisz het volgende:
Een rondje twitter zegt dat Fox Sports heel erg zijn best moet gaan doen om de FoxSportsklanten ook te laten betalen voor Fox Sports Internationaal.
Om 16 zijn er vijf wedstrijden en ze zenden er maar één uit ipv twee. Op kanaal 2 hebben ze een duel uit de Championship.
Kunnen ze niet veel aan doen. Mogen er maar één uitzenden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:45 schreef borisz het volgende:
Om 16 zijn er vijf wedstrijden en ze zenden er maar één uit ipv twee
Het gaat alleen om de zaterdag middag wedstrijden zover ik weet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:40 schreef borisz het volgende:
Aan de andere kant, volgende week zondag hebben ze op zondag wel beide duels gepland.
Ze doen het leuk. Mooi artikel in de VI deze week.quote:
Ze speelden leuk. Hadden op voorsprong kunnen komen, wat op dat moment dikverdiend zou zijn geweest.quote:
natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:51 schreef borisz het volgende:
En wordt morgen 12.30 ook zijn eerste klassieker?
Mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
natuurlijken dat op z'n 8ste. No way dat mijn vader mij had meegenomen toen ik 8 was naar het Olympisch
Philips stadion was al veel eerder modern dan alle andere stadions in Nedrland. De hoofdtribune in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi. Maar volgens mij gaat de grens steeds omlaag. Ook bij mij op de tribune zie ik steeds meer erg jonge kinderen. Maximaal 4-5 jaar. Ik zelf was 7 toen ik voor het eerst het Philipsstadion betrad en ik heb toen erg weinig van de wedstrijd mee gekregen..
Ja dat is wel zo. Echt veel rellen in het Philipsstadion die ik heb gezien zijn op 1 hand te tellen. Tenminste in de eredivisie. 2 keer meegemaakt dat de tegenstander brandende fakkels naar onze tribune gooide. Maar dat was Europees.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Philips stadion was al veel eerder modern dan alle andere stadions in Nedrland. De hoofdtribune in ieder geval.
In het Olympisch was het altijd rellen tegen Feyenoord, 1 keer zelfs dat de rellen nota bene op de gezinstribune uitbraken omdat er een groep Feyenoorders zat om te zieken. Vlogen de banken om je oren.
Heb je niet meer gelukkig
Telstar is een van de weinige ploegen die ik nog nooit live heb zien voetballen. Maar daar komt binnenkort verandering in...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste bezoek was op mijn zesde. Maar goed Telstar is al jaren veilig behalve tegen Haarlem en ADO.
Haarlem = Dood
ADO = gepromoveerd.
Kortom we hebben niet echt problemen meer.![]()
Juist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Echt veel rellen in het Philipsstadion die ik heb gezien zijn op 1 hand te tellen. Tenminste in de eredivisie. 2 keer meegemaakt dat de tegenstander brandende fakkels naar onze tribune gooide. Maar dat was Europees.
We hebben weer een spitsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Telstar is een van de weinige ploegen die ik nog nooit live heb zien voetballen. Maar daar komt binnenkort verandering in...
Jullie zijn dus on(t)daan van jullie probleemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben weer een spits. Wel drie duels onderweg, maar het grootste probleem van Telstar lijkt dit seizoen opgelost. We hadden een tijd geleden voor twee seizoenen Glynor Plet en nu Terrel Ondaan.
mijn eerste wedstrijd was Utrecht - PECquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ging op m'n 11de voor het eerst naar het stadion. FC Den Bosch - Ajax. Was natuurlijk voor Ajax.
Schaamde me wel voor de magere 0-1. Sindsdien van beide clubs fan.
Morgen de herhaling voor mij. Nu SS en Lowlandsquote:
Bevestiging inmiddels binnen helaas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat alleen om de zaterdag middag wedstrijden zover ik weet.
Daar mag er maar 1 van worden uitgezonden.
Ik in bierquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens.
Heb zin in de klassieker.
Wat zal ie zenuwachtig zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Againzender het volgende:
Axel is eng behulpzaam vandaag, wilde zelfs kleren kopen. Hij wil erg graag naar z'n eerste klassieker geloof ik.
hij is een stuk stiller dan voor andere wedstrijden jaquote:
Ik ga misschien een helftje bij m'n buurman kijken. Ben er nog niet uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is een stuk stiller dan voor andere wedstrijden jawe gaan zo maar eens.
Eerste helft op TV gezien. Was wel aardig. Belangrijkste is dat we hebben gewonnen.quote:
Tweede helft was 100x niks.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste helft op TV gezien. Was wel aardig. Belangrijkste is dat we hebben gewonnen.
Dat vermoeden had ik al door het radiocommentaar.quote:
Vast een pizza voor zijn ogen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever heeft het bij Langs de Lijn een half uur over de Ruiter, terwijl Jeroen Verhoeven in het doel staat. Dan ben je echt blind.
Boeit me alleen vanaf de halve finales.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Vast een pizza voor zijn ogen.
Nu maar weer eens hockey kijken op RTL7.
VBL / Feliciteer hier borisz, de beste Topicopener van Sport.quote:
Ik kan niet slapen. FF er uit Pukkelpop op de Belg.quote:
fuck, wilde ook net naar bedquote:Op maandag 19 augustus 2013 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. FF er uit Pukkelpop op de Belg.
Tot kwart voor één.quote:
Ik hoef er niet meer uit deze week. Heb alles in huis. Tot aan volgende week genoeg shag, voedsel en drinken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:57 schreef borisz het volgende:
Brakke AZ morgen dus. En Tong laat de kassadames iets later schrikken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef borisz het volgende:
Samsom er dus vandoor met de persvoorlichter.![]()
Die persvoorlichter heeft het in d'r tijd bij Ajax ook gedaan met Dani en Mido
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef borisz het volgende:
Samsom er dus vandoor met de persvoorlichter.![]()
Die persvoorlichter heeft het in d'r tijd bij Ajax ook gedaan met Dani en Mido
Ik hoop met je mee. Hoop je straks glunderend in Hools te kunnen ontvangen meneer van den Bos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen maar scheren en douchen en dan rond 19.40 uur naar het stadion. Wat het resultaat ook wordt, ik hoop gewoon op een leuke pot![]()
ik zag een stukje eerste helft,toen het 0-1 was, schakel op 82 minuten in. Geen slecht resultaat, Roda heeft het volgens mij wel eens bijna gehaald tegen Milan met zo'n eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen maar scheren en douchen en dan rond 19.40 uur naar het stadion. Wat het resultaat ook wordt, ik hoop gewoon op een leuke pot![]()
Het kleine Waregem won zelfs uit en gingen een ronde verder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag een stukje eerste helft,toen het 0-1 was, schakel op 82 minuten in. Geen slecht resultaat, Roda heeft het volgens mij wel eens bijna gehaald tegen Milan met zo'n eerste wedstrijd
benieuwd hoe het in San Siro gaat. deze jonge ploeg kan gaan stunten, of compleet afgeslacht worden. Ik denk dat die 1-1 ze toch wat vertrouwen heeft gegeven ondanks wat Van Bommel nu loopt te zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:50 schreef tong80 het volgende:
Eerste helft echt goed gevoetbald. Hadden ze een paar keer moeten scoren. Tweede helft Milan volwassener en dominanter. Verder een leuke wedstrijd met een terechte eindstand. Had wel met een beetje geluk meer in gezeten.
Van Bommel was wel realistisch. Niet te hoog van de toren blazen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
benieuwd hoe het in San Siro gaat. deze jonge ploeg kan gaan stunten, of compleet afgeslacht worden. Ik denk dat die 1-1 ze toch wat vertrouwen heeft gegeven ondanks wat Van Bommel nu loopt te zeggen.
zeker, maar voor die jonge gasten is het toch een enorme boost dat ze het vol hielden tegen Milan. Zaak voor Cocu dat ze nu zichzelf weer niet gaan overschattenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bommel was wel realistisch. Niet te hoog van de toren blazen.
Dat bedoel ik. ff genieten dat je met de top mee kon vandaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker, maar voor die jonge gasten is het toch een enorme boost dat ze het vol hielden tegen Milan. Zaak voor Cocu dat ze nu zichzelf weer niet gaan overschatten
het wordt pieken en dalen met die ploeg denk ik. vandaag een aardige piek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. ff genieten dat je met de top mee kon vandaag.
zeker. ik was bang dat PSV nu al kansloos was, maar dat valt dus enorm meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Goed resultaat. Het is nog niet bekeken, maar goed de beste papieren blijven gewoon bij Milan
Ja. er zat wel een lekker sfeertjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker. ik was bang dat PSV nu al kansloos was, maar dat valt dus enorm mee
Was het leuk in het stadion?
Zo kwam het op tv ook over. Lekkere wedstrijd om te zien met een goeie sfeer.quote:
Mooie aanwinst.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:13 schreef Bos81 het volgende:
En wat ben ik blij met de terugkeer van Park. Wat een werklust
Ik was al voordat hij bij PSV loskwam van hem gecharmeerd. Toen zag ik al dat hij hard werkte maar het er nog niet uitkwam en toen het er eenmaal uitkwam werd hij een van de publiekslievelingen...quote:
Nou wat een knaller.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:56 schreef borisz het volgende:
Stijgende lijn voor FOX. Simpsons trok al 80.000 kijkers.
Niveautje Discovery, National Geograpic
Zag ze op TV, beviel me goed.quote:
Rustig opbouwen Bossie. Maar je klinkt geweldig positief. Heb de indruk dat het je goed doet. Doet mij ook goed om te lezen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me nog steeds![]()
![]()
![]()
Ik ga nu echt doortrainen om een keer een 10km loop te doen![]()
![]()
Tuurlijk bouw ik rustig op. Ik ga echt niet volgende week al een 10km loop doen. Misschien in oktober tijdens de eindhoven Marathon. Die 4 vandaag ging gewoon goed, en volgens mijn trainer zou ik nu al in staat zijn om al meer te lopen en zo voelde het ook. Ik was wel behoorlijk kapot op het eind, maar goed die laatste paar 100 meters ga je even voluit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rustig opbouwen Bossie. Maar je klinkt geweldig positief. Heb de indruk dat het je goed doet. Doet mij ook goed om te lezen.
Bossiequote:
Kijk je daar echt naar ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:35 schreef borisz het volgende:
Maar eens kijken hoe Adelinde Cornelissen het doet op het EK Dressuur.
Knapquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:00 schreef borisz het volgende:
Net een wereldrecord van Olympsich kampioene Charlotte Dujardin
Hoe groot is het verschil?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:10 schreef borisz het volgende:
Adeline 80.866. Goede score gezien de vorm van Parzival na die operatie. NL blijft GB voor in het landenklassement. Zilver is zeker, wellicht goud, maar er moet nog een Duitse.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bossie
Zo ff de cassieres begroeten. M'n longen verdienen verse nicotine.
En op een eitje hoort ham en kaas.
En óf het smaakte.quote:
Goud wel naar DUitsland.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:26 schreef borisz het volgende:
Correctie: goud voor NL nu wel voor zo'n 50% zeker.
Hanenberg moet een 83 lopen om te winnen. Dat wordt lastig, want dat heeft ze nog nooit gedaan.
Hanenberg won in Aken won met 81.xxx. Een 83, is mogelijk maar zeer lastig.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En óf het smaakte.
Uitsmijter ham/kaas, het ei niet te doorbakken. Tjampoer erop, klein beetje sambal bij, maakt het ietsjes pittiger. Als Mabel nog eens een prins zoekt staat ie in Zaltbommel in de keuken.
Hoelaat moet Nederland hockeyen ?quote:
En VI dus gewoon om half negen ?quote:
Mooi.quote:
Deze gast zit op Fok! om te trollen.quote:
Welke van de drie bedoel je specifiek?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze gast zit op Fok! om te trollen.
VBL / Nieuw 'Muurtje van Moulijn' vertelt verhaal van voetballegende
Hij zal bij jullie wel bekend zijn denk ik.
GGMM is al aan het opruimen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze gast zit op Fok! om te trollen.
VBL / Nieuw 'Muurtje van Moulijn' vertelt verhaal van voetballegende
Hij zal bij jullie wel bekend zijn denk ik.
Heeft ie nog gezegd of het heeft gesmaakt ?quote:
Uhm... ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft ie nog gezegd of het heeft gesmaakt ?
Bij ons moest je vroeger na het eten de tafel opruimen vaatwassen of afdrogen.quote:
Aah ok, in Brabant zeggen we afruimen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij ons moest je vroeger na het eten de tafel opruimen vaatwassen of afdrogen.
Wij ok. Ik woon bijna in Broabant. Ik vergiste me en probeerde er een droai an te geve.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, in Brabant zeggen we afruimen.
quote:
wij net boven Brabant ook, Alhoewel tong in de buurt woont zit daar blijkbaar een verschilquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, in Brabant zeggen we afruimen.
Zie mijn verklaring net boven je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wij net boven Brabant ook, Alhoewel tong in de buurt woont zit daar blijkbaar een verschil
Tot morgenochtend dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie mijn verklaring net boven je.
Ben effe uurtje legge.
die las ik pas na mn postquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie mijn verklaring net boven je.
Ben effe uurtje legge.
Waar kom je weg ? Waar kom je vandaan in het oosten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:44 schreef Bos81 het volgende:
Afgewerkt wil in Brabant/Limburg (en deels GLD) ook heel wat anders zeggen dan boven de rivieren.
Aanrijden en Aanlopen wordt boven de rivieren ook heel anders opgepakt dan hier
In sommige Limburgse steden zeggen ze ook Hoije, als ze afscheid nemenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar kom je weg ? Waar kom je vandaan in het oosten.
Weet nog dat ik op Terschelling iemand hoi hoorde zeggen toen ie houdoe bedoelde.
Wij zeiden toen nog alleen maar hoi, als je iemand tegenkwam.
Zie dat je nog wakker bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar zo slapen, morgen moet er nog gewerkt worden.
KLopt kan de slaap nog niet vinden. Ik ga zo verder zoeken. Is nog geen ramp, hoef pas om 11.00 uur te beginnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie dat je nog wakker bent.
Kon zelf niet slapen. Maar ff K & vd B kijken. Rob Jansen over de transfer van Bale geloof ik.
Da's lekker. Hoef je er niet persé vroeg in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KLopt kan de slaap nog niet vinden. Ik ga zo verder zoeken. Is nog geen ramp, hoef pas om 11.00 uur te beginnen.
Toen was ik ongeveer wel eventjes wakker jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 05:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Bossie draait zich nog een keer om.
Toch mooi dat je straks kunt blijven posten zonder FOK!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen was ik ongeveer wel eventjes wakker ja
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch mooi dat je straks kunt blijven posten zonder FOK!
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik zei laatst al in een andere SC, ik heb de laatste weken nog nooit zo vaak gepost als nu..
En wat vond Rob ervan? Ik zie het probleem van die Bale transfer niet zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie dat je nog wakker bent.
Kon zelf niet slapen. Maar ff K & vd B kijken. Rob Jansen over de transfer van Bale geloof ik.
Hij was er niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En wat vond Rob ervan? Ik zie het probleem van die Bale transfer niet zo
Wat is er vanavond ? Tante Leen.quote:
Ja maar tante Leen is dood.quote:
FF in de gids gekeken. Half uurtje kijken, dan Glastunbory op NED-3quote:
Echo Beach ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef Againzender het volgende:
Martha and the Muffins op BBC2, waarom krijg ik altijd kippenvel bij dat nummer??
die ja. goedemorgen!quote:
Mooi, apart nummer.quote:
Eagles.quote:
Mooi.quote:
Ik kwam net te laat thuis. Moet schandalig zijn geweest. De Belgische verslaggever was woest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef borisz het volgende:
Videoscheidsrechters bij het hockey. Wat een incompetente bende.
Terecht en het is niet de eerste foute beslissing dit toernooi.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam net te laat thuis. Moet schandalig zijn geweest. De Belgische verslaggever was woest.
Las het net in het hockeytopic.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Terecht en het is niet de eerste foute beslissing dit toernooi.
Tweede plaats nu toch ?quote:
Las het. Ben blij dat ik niet heb gekeken. Misschien uitzendinggemist op de achtergrond van de week.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup.
Niet beste zomergastenaflevering vandaag.
quote:
ik zwaai mezelf welkom hierquote:
Coolquote:
De PVV wil van minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën opheldering over een mogelijke transfer van topvoetballer Gareth Bale, die voor 100 miljoen euro van Tottenham Hotspur naar Real Madrid zou gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Ome Greet stelt weer eens kamervragen| http://www.nusport.nl/mix(...)n-transfer-bale.html
Real wordt wel, net als Barca, apart behandeld door de Spaanse overheid qua belastingen, dat vind ik een heel stuk vreemder. Net als een aantal mensen bij de EU, maar ja, die moeten weer samenwerken met Spanjaarden, dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:54 schreef rubbereend het volgende:
De schuld van Madrid is maar 125 miljoen Euro, ongeveer 1/4 van de begroting. Dat is gewoon best een gezonde verhouding. Zeker aangezien Real gewoon winst maakt. Daarbij komt nog eens da Real dus netjes rente betaald over die schuld wat gewoon heel gunstig is voor die banken
Helaas wint Liverpool.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:46 schreef borisz het volgende:
Liverpool 2-2 Notts County![]()
League Cup. Verlenging nu.
Barca wint de cup. Messi mist strafschop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
Topic was weer eens verdwenen... Barca - ATM nu Supercopa... `1-1 heen nu 0-0 20 min to go..
Ja, is jammer. Al een tijd geleden dat ze hier heeft gepost. Mis haar nachtelijke kroeg escapades.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:06 schreef Bos81 het volgende:
Hoi en doei
Zo naar het werk, maar ik wil even zeggen dat ik Ole mis in hools![]()
quote:
Rubbereend. Heldenmod.quote:
Een held bij leven, en een icoon na zijn overlijden.quote:
Michael Jackson zou ook vandaag jarig zijn geweest (54 zo uit het hoofd)quote:
quote:
Jammer dat hij de laatste jaren als een seniele oude kermisatractie overal heen is gesleept.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een held bij leven, en een icoon na zijn overlijden.
Tenenkrommend idd. 'Beau, lieve Bweau, ja wjeau.'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat hij de laatste jaren als een seniele oude kermisatractie overal heen is gesleept.
volgend jaar gewoon standaard alleen Ajax, PSV en AZ afvaardigen. Dat lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef tong80 het volgende:
Wat ook erg is, is het Nederlandse voetbal in europa.
Toch goeiemorgen.
Ik kan het niet meer volgen Rubber. Ze worden ingelood, uitgeschakeld heropgevoed en nog veel meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend jaar gewoon standaard alleen Ajax, PSV en AZ afvaardigen. Dat lijkt me voldoende
Alleen Ajax, PSV en AZ zijn door. Die spelen eigenlijk al jaren standaard de poulefase als enige. Dus laten we alleen die ploegen sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen Rubber. Ze worden ingelood, uitgeschakeld heropgevoed en nog veel meer.
Praat me bij.
tot morgen tongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ben weg voor vandaag Rubber. Keep je de halve zool alive ?
Nu nog de prinses op de erwt, qua pruimen.quote:
Heeft ze ook bloemkolen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu nog de prinses op de erwt, qua pruimen.
Bier mag op mijn rekeningquote:
Mooi. *pakt kaart van Brouwerij de Molenquote:
Ik ben bang dat Cambuur juist alles op alles gaat zettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi. *pakt kaart van Brouwerij de Molen
Ik hoop alleen dat Cambuur zich niet gratis naar de slachtbank gaat begeven
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:19 schreef borisz het volgende:
[WK Roeien] Wereldtitel voor mannen vier-zonder
[Video][WK Judo] Niet opletten kost Egyptenaar de wedstrijdquote:
ja dat was epicquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
[Video][WK Judo] Niet opletten kost Egyptenaar de wedstrijd
Henkie Grol in de halve finale trouwens
Mag ik lachen Bossiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:40 schreef Bos81 het volgende:
Wat een drama-pot. 0-0 is niet eens onverdiend
Ja en daarom weigerde ik vanmorgen om te trakteren...quote:
Ha haquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en daarom weigerde ik vanmorgen om te trakteren...
als we zo belachelijk worden gemaakt hier trek ik mijn aanbod met terugwerkende kracht inquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en daarom weigerde ik vanmorgen om te trakteren...
ja dan moet je voor vervanging zorgen, maarja ik zie in Duarte niet bepaald het talent wat Eriksen moet doen vergetenquote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
Ajax ook weer niks.
Maat ja, drie van je beste spelers die weg zijn of geblesseerd.
Heb het eerste halve uur gezien. Was al interssant.quote:
wat is hij aan het doen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef borisz het volgende:
Je bent weer lekker bezig he tong qua topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |