Ik hoop met je mee. Hoop je straks glunderend in Hools te kunnen ontvangen meneer van den Bos.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen maar scheren en douchen en dan rond 19.40 uur naar het stadion. Wat het resultaat ook wordt, ik hoop gewoon op een leuke pot![]()
ik zag een stukje eerste helft,toen het 0-1 was, schakel op 82 minuten in. Geen slecht resultaat, Roda heeft het volgens mij wel eens bijna gehaald tegen Milan met zo'n eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:05 schreef Bos81 het volgende:
Zometeen maar scheren en douchen en dan rond 19.40 uur naar het stadion. Wat het resultaat ook wordt, ik hoop gewoon op een leuke pot![]()
Het kleine Waregem won zelfs uit en gingen een ronde verder.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zag een stukje eerste helft,toen het 0-1 was, schakel op 82 minuten in. Geen slecht resultaat, Roda heeft het volgens mij wel eens bijna gehaald tegen Milan met zo'n eerste wedstrijd
benieuwd hoe het in San Siro gaat. deze jonge ploeg kan gaan stunten, of compleet afgeslacht worden. Ik denk dat die 1-1 ze toch wat vertrouwen heeft gegeven ondanks wat Van Bommel nu loopt te zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:50 schreef tong80 het volgende:
Eerste helft echt goed gevoetbald. Hadden ze een paar keer moeten scoren. Tweede helft Milan volwassener en dominanter. Verder een leuke wedstrijd met een terechte eindstand. Had wel met een beetje geluk meer in gezeten.
Van Bommel was wel realistisch. Niet te hoog van de toren blazen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
benieuwd hoe het in San Siro gaat. deze jonge ploeg kan gaan stunten, of compleet afgeslacht worden. Ik denk dat die 1-1 ze toch wat vertrouwen heeft gegeven ondanks wat Van Bommel nu loopt te zeggen.
zeker, maar voor die jonge gasten is het toch een enorme boost dat ze het vol hielden tegen Milan. Zaak voor Cocu dat ze nu zichzelf weer niet gaan overschattenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Bommel was wel realistisch. Niet te hoog van de toren blazen.
Dat bedoel ik. ff genieten dat je met de top mee kon vandaag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker, maar voor die jonge gasten is het toch een enorme boost dat ze het vol hielden tegen Milan. Zaak voor Cocu dat ze nu zichzelf weer niet gaan overschatten
het wordt pieken en dalen met die ploeg denk ik. vandaag een aardige piek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. ff genieten dat je met de top mee kon vandaag.
zeker. ik was bang dat PSV nu al kansloos was, maar dat valt dus enorm meequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:21 schreef Bos81 het volgende:
Goed resultaat. Het is nog niet bekeken, maar goed de beste papieren blijven gewoon bij Milan
Ja. er zat wel een lekker sfeertjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker. ik was bang dat PSV nu al kansloos was, maar dat valt dus enorm mee
Was het leuk in het stadion?
Zo kwam het op tv ook over. Lekkere wedstrijd om te zien met een goeie sfeer.quote:
Mooie aanwinst.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:13 schreef Bos81 het volgende:
En wat ben ik blij met de terugkeer van Park. Wat een werklust
Ik was al voordat hij bij PSV loskwam van hem gecharmeerd. Toen zag ik al dat hij hard werkte maar het er nog niet uitkwam en toen het er eenmaal uitkwam werd hij een van de publiekslievelingen...quote:
Nou wat een knaller.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:56 schreef borisz het volgende:
Stijgende lijn voor FOX. Simpsons trok al 80.000 kijkers.
Niveautje Discovery, National Geograpic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |