Echo Beach ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:10 schreef Againzender het volgende:
Martha and the Muffins op BBC2, waarom krijg ik altijd kippenvel bij dat nummer??
die ja. goedemorgen!quote:
Mooi, apart nummer.quote:
Eagles.quote:
Mooi.quote:
Ik kwam net te laat thuis. Moet schandalig zijn geweest. De Belgische verslaggever was woest.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef borisz het volgende:
Videoscheidsrechters bij het hockey. Wat een incompetente bende.
Terecht en het is niet de eerste foute beslissing dit toernooi.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kwam net te laat thuis. Moet schandalig zijn geweest. De Belgische verslaggever was woest.
Las het net in het hockeytopic.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Terecht en het is niet de eerste foute beslissing dit toernooi.
Tweede plaats nu toch ?quote:
Las het. Ben blij dat ik niet heb gekeken. Misschien uitzendinggemist op de achtergrond van de week.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Jup.
Niet beste zomergastenaflevering vandaag.
quote:
ik zwaai mezelf welkom hierquote:
Coolquote:
De PVV wil van minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën opheldering over een mogelijke transfer van topvoetballer Gareth Bale, die voor 100 miljoen euro van Tottenham Hotspur naar Real Madrid zou gaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:23 schreef borisz het volgende:
Ome Greet stelt weer eens kamervragen| http://www.nusport.nl/mix(...)n-transfer-bale.html
Real wordt wel, net als Barca, apart behandeld door de Spaanse overheid qua belastingen, dat vind ik een heel stuk vreemder. Net als een aantal mensen bij de EU, maar ja, die moeten weer samenwerken met Spanjaarden, dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:54 schreef rubbereend het volgende:
De schuld van Madrid is maar 125 miljoen Euro, ongeveer 1/4 van de begroting. Dat is gewoon best een gezonde verhouding. Zeker aangezien Real gewoon winst maakt. Daarbij komt nog eens da Real dus netjes rente betaald over die schuld wat gewoon heel gunstig is voor die banken
Helaas wint Liverpool.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:46 schreef borisz het volgende:
Liverpool 2-2 Notts County![]()
League Cup. Verlenging nu.
Barca wint de cup. Messi mist strafschop.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:30 schreef chufi het volgende:
Topic was weer eens verdwenen... Barca - ATM nu Supercopa... `1-1 heen nu 0-0 20 min to go..
Ja, is jammer. Al een tijd geleden dat ze hier heeft gepost. Mis haar nachtelijke kroeg escapades.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:06 schreef Bos81 het volgende:
Hoi en doei
Zo naar het werk, maar ik wil even zeggen dat ik Ole mis in hools![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |