Ze speelden leuk. Hadden op voorsprong kunnen komen, wat op dat moment dikverdiend zou zijn geweest.quote:
natuurlijkquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:51 schreef borisz het volgende:
En wordt morgen 12.30 ook zijn eerste klassieker?
Mooiquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
natuurlijken dat op z'n 8ste. No way dat mijn vader mij had meegenomen toen ik 8 was naar het Olympisch
Philips stadion was al veel eerder modern dan alle andere stadions in Nedrland. De hoofdtribune in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi. Maar volgens mij gaat de grens steeds omlaag. Ook bij mij op de tribune zie ik steeds meer erg jonge kinderen. Maximaal 4-5 jaar. Ik zelf was 7 toen ik voor het eerst het Philipsstadion betrad en ik heb toen erg weinig van de wedstrijd mee gekregen..
Ja dat is wel zo. Echt veel rellen in het Philipsstadion die ik heb gezien zijn op 1 hand te tellen. Tenminste in de eredivisie. 2 keer meegemaakt dat de tegenstander brandende fakkels naar onze tribune gooide. Maar dat was Europees.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Philips stadion was al veel eerder modern dan alle andere stadions in Nedrland. De hoofdtribune in ieder geval.
In het Olympisch was het altijd rellen tegen Feyenoord, 1 keer zelfs dat de rellen nota bene op de gezinstribune uitbraken omdat er een groep Feyenoorders zat om te zieken. Vlogen de banken om je oren.
Heb je niet meer gelukkig
Telstar is een van de weinige ploegen die ik nog nooit live heb zien voetballen. Maar daar komt binnenkort verandering in...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef borisz het volgende:
Mijn eerste bezoek was op mijn zesde. Maar goed Telstar is al jaren veilig behalve tegen Haarlem en ADO.
Haarlem = Dood
ADO = gepromoveerd.
Kortom we hebben niet echt problemen meer.![]()
Juist.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo. Echt veel rellen in het Philipsstadion die ik heb gezien zijn op 1 hand te tellen. Tenminste in de eredivisie. 2 keer meegemaakt dat de tegenstander brandende fakkels naar onze tribune gooide. Maar dat was Europees.
We hebben weer een spitsquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Telstar is een van de weinige ploegen die ik nog nooit live heb zien voetballen. Maar daar komt binnenkort verandering in...
Jullie zijn dus on(t)daan van jullie probleemquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
We hebben weer een spits. Wel drie duels onderweg, maar het grootste probleem van Telstar lijkt dit seizoen opgelost. We hadden een tijd geleden voor twee seizoenen Glynor Plet en nu Terrel Ondaan.
mijn eerste wedstrijd was Utrecht - PECquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ging op m'n 11de voor het eerst naar het stadion. FC Den Bosch - Ajax. Was natuurlijk voor Ajax.
Schaamde me wel voor de magere 0-1. Sindsdien van beide clubs fan.
Morgen de herhaling voor mij. Nu SS en Lowlandsquote:
Bevestiging inmiddels binnen helaas.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat alleen om de zaterdag middag wedstrijden zover ik weet.
Daar mag er maar 1 van worden uitgezonden.
Ik in bierquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:28 schreef tong80 het volgende:
Trusten jongens.
Heb zin in de klassieker.
Wat zal ie zenuwachtig zijn.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:44 schreef Againzender het volgende:
Axel is eng behulpzaam vandaag, wilde zelfs kleren kopen. Hij wil erg graag naar z'n eerste klassieker geloof ik.
hij is een stuk stiller dan voor andere wedstrijden jaquote:
Ik ga misschien een helftje bij m'n buurman kijken. Ben er nog niet uit.quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij is een stuk stiller dan voor andere wedstrijden jawe gaan zo maar eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |