Een held bij leven, en een icoon na zijn overlijden.quote:
Michael Jackson zou ook vandaag jarig zijn geweest (54 zo uit het hoofd)quote:
quote:
Jammer dat hij de laatste jaren als een seniele oude kermisatractie overal heen is gesleept.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een held bij leven, en een icoon na zijn overlijden.
Tenenkrommend idd. 'Beau, lieve Bweau, ja wjeau.'quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Jammer dat hij de laatste jaren als een seniele oude kermisatractie overal heen is gesleept.
volgend jaar gewoon standaard alleen Ajax, PSV en AZ afvaardigen. Dat lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:16 schreef tong80 het volgende:
Wat ook erg is, is het Nederlandse voetbal in europa.
Toch goeiemorgen.
Ik kan het niet meer volgen Rubber. Ze worden ingelood, uitgeschakeld heropgevoed en nog veel meer.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgend jaar gewoon standaard alleen Ajax, PSV en AZ afvaardigen. Dat lijkt me voldoende
Alleen Ajax, PSV en AZ zijn door. Die spelen eigenlijk al jaren standaard de poulefase als enige. Dus laten we alleen die ploegen sturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer volgen Rubber. Ze worden ingelood, uitgeschakeld heropgevoed en nog veel meer.
Praat me bij.
tot morgen tongquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ben weg voor vandaag Rubber. Keep je de halve zool alive ?
Nu nog de prinses op de erwt, qua pruimen.quote:
Heeft ze ook bloemkolen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu nog de prinses op de erwt, qua pruimen.
Bier mag op mijn rekeningquote:
Mooi. *pakt kaart van Brouwerij de Molenquote:
Ik ben bang dat Cambuur juist alles op alles gaat zettenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Mooi. *pakt kaart van Brouwerij de Molen
Ik hoop alleen dat Cambuur zich niet gratis naar de slachtbank gaat begeven
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:19 schreef borisz het volgende:
[WK Roeien] Wereldtitel voor mannen vier-zonder
[Video][WK Judo] Niet opletten kost Egyptenaar de wedstrijdquote:
ja dat was epicquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
[Video][WK Judo] Niet opletten kost Egyptenaar de wedstrijd
Henkie Grol in de halve finale trouwens
Mag ik lachen Bossiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:40 schreef Bos81 het volgende:
Wat een drama-pot. 0-0 is niet eens onverdiend
Ja en daarom weigerde ik vanmorgen om te trakteren...quote:
Ha haquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en daarom weigerde ik vanmorgen om te trakteren...
als we zo belachelijk worden gemaakt hier trek ik mijn aanbod met terugwerkende kracht inquote:Op zondag 1 september 2013 00:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en daarom weigerde ik vanmorgen om te trakteren...
ja dan moet je voor vervanging zorgen, maarja ik zie in Duarte niet bepaald het talent wat Eriksen moet doen vergetenquote:Op zondag 1 september 2013 15:01 schreef tong80 het volgende:
Ajax ook weer niks.
Maat ja, drie van je beste spelers die weg zijn of geblesseerd.
Heb het eerste halve uur gezien. Was al interssant.quote:
wat is hij aan het doen?quote:Op maandag 2 september 2013 16:50 schreef borisz het volgende:
Je bent weer lekker bezig he tong qua topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |