quote:
Eerste donkere speler bij de club (zeg maar wat) ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat was er bijzonder aan de transfer van Yaya Touré naar Metallurg Donetsk?
Hij ging met de Tour-ipv-spelersbus ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat was er bijzonder aan de transfer van Yaya Touré naar Metallurg Donetsk?
nee, al zit je wel redelijk in de goede richting qua gedachtengang.quote:
Jazeker. En niet alleen Yaya dacht dat, ook zijn toenmalige club SK Beveren dacht dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Yaya dacht dat ie bij Sjaktar geteked had?
Knap. Was Boussatta samen met v. Hintum.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Van Hintum sowieso. En die andere gok ik op Talan of Boussatta.
Was wel in die periode ja. Zou volgens mij ook geselecteerd worden voor het EK-2000 maar raakte ernstig geblesseerd staat me iets van bij,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan is Talan iets eerder gedebuteerd?
Excelsior ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was wel in die periode ja. Zou volgens mij ook geselecteerd worden voor het EK-2000 maar raakte ernstig geblesseerd staat me iets van bij,
Volgende vraag.
Welke eredivisieclub heette kort na de oprichting Spartaan ?
Nee, en was Bos zegt. Lees de vraag goed.quote:
Moet een oude club zijn. Of gewoon Ajax ? Er was al een Sparaan in A;dam ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, en was Bos zegt. Lees de vraag goed.
Niet Ajax. Is dus wel een eredivisieclub.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet een oude club zijn. Of gewoon Ajax ? Er was al een Sparaan in A;dam ?
De Graafschap ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet Ajax. Is dus wel een eredivisieclub.
Is opgericht onder de naam Athleta, na 2 jaar is het veranderd in De Spartaan en een half jaar later kreeg het de huidige naam.
Go Ahead Eagles?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet Ajax. Is dus wel een eredivisieclub.
Is opgericht onder de naam Athleta, na 2 jaar is het veranderd in De Spartaan en een half jaar later kreeg het de huidige naam.
Dan moet het Go Ahead zijn, want Barry Hughes plakte er Eagles achter.quote:
Nee, is 'm niet. Wat noordelijker moet je het zoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet het Go Ahead zijn, want Barry Hughes plakte er Eagles achter.
Klopt, Heerenveen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:58 schreef Chase_Utley het volgende:
SC Heerenveen zou ook nog kunnen.
Milko Djurovskiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef tong80 het volgende:
Welke Oud-Europees topscorer ging ooit bij een club in het hoge-noorden spelen ?
Nee, een internationaal veel bekendere speler. Roemeen.quote:
Eerste speler van een gepromoveerde amateurclub die bij de profs scoorde. Dan gepromoveerd door de resultaten en niet door het toevoegen ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:05 schreef Mark het volgende:
Welke unieke prestatie heeft Dominique Scholten van Achilles op zijn naam?
Sorry, speelt nu bij Spakenburg, maar ik laat het maar staan als hint
Hij is de eerste die de Topklasse 2x won toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef Mark het volgende:
Nee, het gaat om zijn periode in de Topklasse
Klopt, maar sterker nog....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is de eerste die de Topklasse 2x won toch?
Oh wacht... ik ben in de war met de hoofdklasse constructie...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Mark het volgende:
Nee, dat niet. Dat is lastig in een competitie
3x gewonnen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Mark het volgende:
Je zat goed, maar er mocht nog een schepje bovenop
Twee keer topscorer ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Mark het volgende:
Je zat goed, maar er mocht nog een schepje bovenop
Yep, stapte na het eerste jaar Topklasse over van Oss naar Achilles, en heeft dus 3 uit 3 gehaald. Als enige inderdaadquote:
Die 3e keer heb ik volledig gemist. Ik kan me nog herinneren dat hij werd geďnterviewd voor de lokale omroep na de 2e keer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, stapte na het eerste jaar Topklasse over van Oss naar Achilles, en heeft dus 3 uit 3 gehaald. Als enige inderdaad
Haarlemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef tong80 het volgende:
Noem 15 clubs uit het betaalde voetbal die niet meer bestaan. Mogen ook clubs zijn die zijn gefuseerd.
Nog 2. Meer mag ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haarlem
SVV
Wageningen
DOS
SC Enschede
Vlaardingen
SC Amersfoort
Blauw Wit
FC Amsterdam
Fortuna 54
Vlissingen/Zeeland
RBC
DWS
Zie bovenstaande postsquote:
Je hebt het goed. Er zijn er nog meer. Nog veel meer. Onbekendere zoals SC Drenthe, SC Gooiland of EDO. Of iets bekendere zoals GVAV, De Volewijckers Holland Sport of Enschedese Boys.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie bovenstaande posts
Je wilt graag geqoute worden, dus vandaar
Toni Polster is goed, de club niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef RobinFriday het volgende:
Toni Polster maar die club... Sturm Graz?
Dat klopt, volgens Wikiquote:
Juist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:08 schreef Fred_B het volgende:
PSV-Bastia, UEFA-Cup-finale van 1978.
Ik heb nog nooit beelden van die wedstrijd gezien, realiseerde ik me net. Maar jij weet vast wel of ik iets gemist heb.quote:
Was een mooie wedstrijd met van der Kuylen als grote uitblinker. PSV had toch al iets met Franse clubs in die periode. Zie de wedstrijden tegen de toen europese topclub St. Etienne.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit beelden van die wedstrijd gezien, realiseerde ik me net. Maar jij weet vast wel of ik iets gemist heb.
Johnny Repquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:19 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander speelde bij St. Etienne en bij Bastia ?
Wim Kieftquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Noem 5 van de 7 Nederlandse spelers die bij Bordeaux gevoetbald hebben.
Dat zijn er al 3.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wim Kieft
Piet den Boer
Richard Witschge
Bertus de Harder ?quote:
quote:
Voor mij was het de gemakkelijkste. Werd er kampioen en ereburger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
Prima, is niet de makkelijkste van het stel. Was schijnbaar wel de succesvolste.
Yep ! Dat zijn er 5.quote:
Naam zegt me vaag iets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep ! Dat zijn er 5.
Ook Stanley Menzo heeft er een blauwe maandag gekeept.
De laatste was Joop de Kubber, wie kent hem niet.
Menzo was genoemd in de post boven mijn driequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep ! Dat zijn er 5.
Ook Stanley Menzo heeft er een blauwe maandag gekeept.
De laatste was Joop de Kubber, wie kent hem niet.
Atletico?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is voor Musampa de belngrijkste wedstrijd geweest waar ie in de basis stond bij Ajax ?
Halve finale CL tegen Juventus ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is voor Musampa de belngrijkste wedstrijd geweest waar ie in de basis stond bij Ajax ?
Oops, die heb ik gemist. Zag jouw post als 1e reactie. Foutje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Menzo was genoemd in de post boven mijn drie![]()
Warmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Halve finale CL tegen Juventus ?
Weet welke wedstrijd je bedoeld maar kan er even niet opkomen.
Juist. Was het ook vergeten. Las het laatst ergens.quote:
Musampa vertelde in een tV-programma over Racisme in het voetbal waarbij een tegenstander hem een racistisch woord toeriep. Hij zei dit in het spaans en de presentator vertaalde dit. Even werd Kiki boos omdat hij dacht dat de presentator hem uitschold.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Was het ook vergeten. Las het laatst ergens.
Humberto Tanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Musampa vertelde in een tV-programma over Racisme in het voetbal waarbij een tegenstander hem een racistisch woord toeriep. Hij zei dit in het spaans en de presentator vertaalde dit. Even werd Kiki boos omdat hij dacht dat de presentator hem uitschold.
Wie was deze presentator?
Van Basten (ajax)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 4 Nederlandse Gouden Schoen winnaars (en met welke club) ?
3x goed. Nu de laatste nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Basten (ajax)
Makaay (depor ? )
Kieft misschien (ajax)
??
De net bij een andere vraag al genoemde Piet den Boer??quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:37 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander die nooit in de eredivisie speelde scoorde ooit de beslissende treffer in een EC-2 finale ?
Sorry, niet gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De net bij een andere vraag al genoemde Piet den Boer??
Blind is goed. Het was een nog bekendere en betere speler.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Danny Blind haalde Pascal de Wilde neer?
Nee, een geboren Belg.quote:
Mark Emmers.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Enige logische naam zou Radzinski zijn, maar dat is meer op basis dat hij een groot verleden heeft in België en ook bij Lierse heeft gespeeld.
Steve McMahonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Sander Westerveld. Peter Beardsely. Volgens mij Abel Xavier ook.
Voorlopig komt alleen Pirlo in me opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef RobinFriday het volgende:
Dit duurt mij te lang. Voor de bekendste/recentste naam geef ik de initialen N.B. (wist het zelf ook niet maar heb het opgezocht).
Voor een nieuwe vraag in dezelfde trand. Noem 4 spelers die voor zowel AC, Inter als Juventus speelden.
(Enkele mogelijke namen van bekenden hebben maar kort of niet veel wedstrijden bij een van de clubs gespeeld).
Zlatan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef RobinFriday het volgende:
Dit duurt mij te lang. Voor de bekendste/recentste naam geef ik de initialen N.B. (wist het zelf ook niet maar heb het opgezocht).
Voor een nieuwe vraag in dezelfde trand. Noem 4 spelers die voor zowel AC, Inter als Juventus speelden.
(Enkele mogelijke namen van bekenden hebben maar kort of niet veel wedstrijden bij een van de clubs gespeeld).
Sjaak Swart?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:22 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste klassiekers (Ajax-Feijenoord en vice versa) hebben gespeelt.
Ruud Geels ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:22 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste klassiekers (Ajax-Feijenoord en vice versa) hebben gespeelt.
2 van de 3 zijn goed (Swart 35x en Moulijn 34x)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjaak Swart?
Piet Keizer?
Coen Moulijn?
Zie boven. Geels niet goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ruud Geels ?
Sjaak Swart ?
Coen Moulijn ?
En nu ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie boven. Geels niet goed.
Nog één te gaan.
Dat is de laatste ! 30 wedstrijden voor Feijenoord en 4 voor Ajax.quote:
Ik wilde net naar bed gaan.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En nu mag jij een vraag inbrengen.
Nu mag jij een vraag stellen.quote:
die van Grenoble?quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:36 schreef RobinFriday het volgende:
Welke spelers gaan er schuil achter de naam 'Grenoli'?
Een trio van Milan, volgens mij 3 Zweden, weet de namen alleen niet (meer)quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:36 schreef RobinFriday het volgende:
Welke spelers gaan er schuil achter de naam 'Grenoli'?
Ster van een WK maar nooit Wereldkampioen??quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:52 schreef nightcowboy het volgende:
Wat hebben Josef Bican, Ferenc Puskás en Johan Cruijff gemeen?
Niet wat ik zoek.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ster van een WK maar nooit Wereldkampioen??
Er is een ster naar ze vernoemd ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:44 schreef nightcowboy het volgende:
Met ster zit je aardig in de goede richting trouwens.
Een planeet ?quote:
Meteoriet ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:42 schreef nightcowboy het volgende:
Nu nog even de puntjes op de i zetten.
Je moet er maar net opkomen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:09 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Hehe.![]()
http://nos.nl/artikel/186819-cruijff-aan-de-hemel-vereeuwigd.html
Haller ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:16 schreef Tarado het volgende:
Noem een andere Inter Duitser die ook in een WK finale scoorde
2 keer europees voetballer van het jaar.quote:
Gespeeld bij Sao Paulo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat hebben Guivarc'h, Zinho en Cuciuffo met elkaar gemeen?
Heb je wel goed gekeken dan?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:45 schreef Boezeidekoe het volgende:
Na enig zoekwerk kan ik geen overeenkomsten vinden, maar ik denk dat ze alle 3 wereldkampioen werden met hun land zonder in de basis te staan in de finale?
WK-82 tegen Italië. Hij was eigenlijk geblesseerd.quote:
Aha.. nou ja, ik heb gespiekt, iemand anders mag het zeggen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Jullie zitten met de WK finale iig goed. En het heeft met de rugnummers te Ymaken.
'86quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
WK-82 tegen Italië. Hij was eigenlijk geblesseerd.
nr. 12?quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Jullie zitten met de WK finale iig goed. En het heeft met de rugnummers te Ymaken.
Speelden met nummer 1 ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar voor een speler was dit een logisch rugnummer.
Fijn voor ze.quote:Op zondag 18 augustus 2013 15:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Nee, er zit geen keeper tussen. Wel een verdediger, middenvelder en spits.
Duitsland WK-54 en de aanvoerder is Frits Walter. Zijn broer Otto was ook international.quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:01 schreef RobinFriday het volgende:
Welk team wordt aangeduid met de term 'das Wunderteam'? En voor een extra punt welke 'speler van de eeuw' was de aanvoerder van dit team?
Idd. Iemand de aanvoerder?quote:Op zondag 18 augustus 2013 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Nee Tong, Oostenrijk uit de jaren 30 was het Wunderteam. Geen idee wie de aanvoerder was
Toni Thureck ?quote:
Zal wel niet Hans Krankl zijn, die is nl. geen wereldkampioen geworden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef tong80 het volgende:
Welke Oostenrijker werd als speler 'Der Weltmeister' genoemd ?
Die ik zoek ook niet. Oostenrijk is nooit wereldkampioen geweest. Er is wel een WK in Oostenrijk gehouden.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zal wel niet Hans Krankl zijn, die is nl. geen wereldkampioen geworden.
Ernst Happel dan ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ik zoek ook niet. Oostenrijk is nooit wereldkampioen geweest. Er is wel een WK in Oostenrijk gehouden.
Gokje op 12quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:21 schreef Pedroso het volgende:
Bij hoeveel clubs heeft de Italiaanse spits Christian Vieri gespeelt ?
Je bent heel warm. Blijft natuurlijk wel een gokvraag maar voor een eerste poging niet slecht.quote:
14 ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:28 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je bent heel warm. Blijft natuurlijk wel een gokvraag maar voor een eerste poging niet slecht.
13quote:
Was een nummer wat zijn favoriete wielrenner gedragen heeft ?quote:
Andere sport.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was een nummer wat zijn favoriete wielrenner gedragen heeft ?
Ja, te laat Bossiequote:
Wanneer was dat dan??quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ik zoek ook niet. Oostenrijk is nooit wereldkampioen geweest. Er is wel een WK in Oostenrijk gehouden.
Sorry dat was Zwitserland in 54quote:
Stephane Chapuisat ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:56 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de Zwitserse spits die bij Borussia Dortmund furore maakte ?
Tuurlijk Bos.quote:
Escape for Victory (twijfel over het voorzetsel)quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de "voetbalfilm" met Silvester Stallone, Pelé, Pol van Himst, Halvar Thoresen en Bobby Moore ?
'to'quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Escape for Victory (twijfel over het voorzetsel)
Zat toch ook een Nederlander in ? Ben zijn naam even kwijt.quote:
De overleden Ajacied Ko Prins. John Wark speelde ook mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zat toch ook een Nederlander in ? Ben zijn naam even kwijt.
Staat me nog wel iets van bij. Was volgens mij een voetballer die bij Inter (?) speelde die met 9 wilde spelen maar die was al bezet. Weet alleen niet meer wie het was.quote:
Ik ben bang dat ik niet op de naam ga komen.quote:
Rik De Saedeleerquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Welke voetbalcommentator kwam met de uitspraak “Die keeper van El Salvador moet zich inmiddels wel in zijn thuisland wanen zoals er op hem geschoten wordt.”
Spurs?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke ploeg stond in de Europa Cup na een 0-0 in de heenwedstrijd na 90 minuten met 1-3 achter, maar wist toch nog 3 keer te scoren in blessuretijd en zo alsnog de volgende ronde te bereiken?
Werder heeft ook ooit zoiets geflikt tegen Anderlecht. Maar weet niet meer of het in de blessuretijd was.quote:
Parmaquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef RobinFriday het volgende:
Van wie verloor datzelfde Antwerp de EC II finale in 1993?
Nee, die bogen een 3-0 achterstand om in een 5-3 overwinning met 3 goals in de laatste 10 minuten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werder heeft ook ooit zoiets geflikt tegen Anderlecht. Maar weet niet meer of het in de blessuretijd was.
Aah ok, ik wist dat het iets gedenkwaardigs was. Want het seizoen erna speelden wij tegen Werder en wonnen daar met 3-4. Toen Werder terugkwam in de wedstrijd werd er op het scorebord in het groot Anderlecht geprojecteerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die bogen een 3-0 achterstand om in een 5-3 overwinning met 3 goals in de laatste 10 minuten.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
Noem de voetbalnamen van de onderstaande Braziliaanse spelers:
1. Carlos Adriano de Jesus Soares
2. Antônio de Oliveira Filho <- Careca
3. Carlos Caetano Bledorn Verri
4. Edson Arantes do Nascimento <- Pele
5. Arthur Antunes Coimbra <- Zico
6. Manuel Francisco dos Santos
7. José Roberto Gama de Oliveira <- Bebeto
8. Cláudio Ibrahim Vaz Leal <- Branco![]()
9. Marcos André Batista Santos
Met een geweldige Henke Larsson.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik wist dat het iets gedenkwaardigs was. Want het seizoen erna speelden wij tegen Werder en wonnen daar met 3-4. Toen Werder terugkwam in de wedstrijd werd er op het scorebord in het groot Anderlecht geprojecteerd.
1 is goed, 9 niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
1 is Alemao, 9 lijkt me Marcio Santos.
Klopt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh wacht, dat is Vampeta. Die andere twee weet ik niet.
Heb er nog een topic over geopend en gisteren gepost in het legendarische sportfragmenten topic.quote:
Die stonden thuis met 0-3 achter en wonnen met 6-3quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werder heeft ook ooit zoiets geflikt tegen Anderlecht. Maar weet niet meer of het in de blessuretijd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |