Klopt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Enige logische naam zou Radzinski zijn, maar dat is meer op basis dat hij een groot verleden heeft in België en ook bij Lierse heeft gespeeld.
Steve McMahonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Sander Westerveld. Peter Beardsely. Volgens mij Abel Xavier ook.
Voorlopig komt alleen Pirlo in me opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef RobinFriday het volgende:
Dit duurt mij te lang. Voor de bekendste/recentste naam geef ik de initialen N.B. (wist het zelf ook niet maar heb het opgezocht).
Voor een nieuwe vraag in dezelfde trand. Noem 4 spelers die voor zowel AC, Inter als Juventus speelden.
(Enkele mogelijke namen van bekenden hebben maar kort of niet veel wedstrijden bij een van de clubs gespeeld).
Zlatan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef RobinFriday het volgende:
Dit duurt mij te lang. Voor de bekendste/recentste naam geef ik de initialen N.B. (wist het zelf ook niet maar heb het opgezocht).
Voor een nieuwe vraag in dezelfde trand. Noem 4 spelers die voor zowel AC, Inter als Juventus speelden.
(Enkele mogelijke namen van bekenden hebben maar kort of niet veel wedstrijden bij een van de clubs gespeeld).
Sjaak Swart?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:22 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste klassiekers (Ajax-Feijenoord en vice versa) hebben gespeelt.
Ruud Geels ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:22 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste klassiekers (Ajax-Feijenoord en vice versa) hebben gespeelt.
2 van de 3 zijn goed (Swart 35x en Moulijn 34x)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjaak Swart?
Piet Keizer?
Coen Moulijn?
Zie boven. Geels niet goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ruud Geels ?
Sjaak Swart ?
Coen Moulijn ?
En nu ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie boven. Geels niet goed.
Nog één te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |