Menzo was genoemd in de post boven mijn driequote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep ! Dat zijn er 5.
Ook Stanley Menzo heeft er een blauwe maandag gekeept.
De laatste was Joop de Kubber, wie kent hem niet.
Atletico?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is voor Musampa de belngrijkste wedstrijd geweest waar ie in de basis stond bij Ajax ?
Halve finale CL tegen Juventus ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Wat is voor Musampa de belngrijkste wedstrijd geweest waar ie in de basis stond bij Ajax ?
Oops, die heb ik gemist. Zag jouw post als 1e reactie. Foutje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Menzo was genoemd in de post boven mijn drie![]()
Warmquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Halve finale CL tegen Juventus ?
Weet welke wedstrijd je bedoeld maar kan er even niet opkomen.
Juist. Was het ook vergeten. Las het laatst ergens.quote:
Musampa vertelde in een tV-programma over Racisme in het voetbal waarbij een tegenstander hem een racistisch woord toeriep. Hij zei dit in het spaans en de presentator vertaalde dit. Even werd Kiki boos omdat hij dacht dat de presentator hem uitschold.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist. Was het ook vergeten. Las het laatst ergens.
Humberto Tanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Musampa vertelde in een tV-programma over Racisme in het voetbal waarbij een tegenstander hem een racistisch woord toeriep. Hij zei dit in het spaans en de presentator vertaalde dit. Even werd Kiki boos omdat hij dacht dat de presentator hem uitschold.
Wie was deze presentator?
Van Basten (ajax)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 4 Nederlandse Gouden Schoen winnaars (en met welke club) ?
3x goed. Nu de laatste nog.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Basten (ajax)
Makaay (depor ? )
Kieft misschien (ajax)
??
De net bij een andere vraag al genoemde Piet den Boer??quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:37 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander die nooit in de eredivisie speelde scoorde ooit de beslissende treffer in een EC-2 finale ?
Sorry, niet gezien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De net bij een andere vraag al genoemde Piet den Boer??
Blind is goed. Het was een nog bekendere en betere speler.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:46 schreef Boezeidekoe het volgende:
Danny Blind haalde Pascal de Wilde neer?
Nee, een geboren Belg.quote:
Mark Emmers.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Enige logische naam zou Radzinski zijn, maar dat is meer op basis dat hij een groot verleden heeft in België en ook bij Lierse heeft gespeeld.
Steve McMahonquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Sander Westerveld. Peter Beardsely. Volgens mij Abel Xavier ook.
Voorlopig komt alleen Pirlo in me opquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef RobinFriday het volgende:
Dit duurt mij te lang. Voor de bekendste/recentste naam geef ik de initialen N.B. (wist het zelf ook niet maar heb het opgezocht).
Voor een nieuwe vraag in dezelfde trand. Noem 4 spelers die voor zowel AC, Inter als Juventus speelden.
(Enkele mogelijke namen van bekenden hebben maar kort of niet veel wedstrijden bij een van de clubs gespeeld).
Zlatan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:31 schreef RobinFriday het volgende:
Dit duurt mij te lang. Voor de bekendste/recentste naam geef ik de initialen N.B. (wist het zelf ook niet maar heb het opgezocht).
Voor een nieuwe vraag in dezelfde trand. Noem 4 spelers die voor zowel AC, Inter als Juventus speelden.
(Enkele mogelijke namen van bekenden hebben maar kort of niet veel wedstrijden bij een van de clubs gespeeld).
Sjaak Swart?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:22 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste klassiekers (Ajax-Feijenoord en vice versa) hebben gespeelt.
Ruud Geels ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:22 schreef Pedroso het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste klassiekers (Ajax-Feijenoord en vice versa) hebben gespeelt.
2 van de 3 zijn goed (Swart 35x en Moulijn 34x)quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sjaak Swart?
Piet Keizer?
Coen Moulijn?
Zie boven. Geels niet goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ruud Geels ?
Sjaak Swart ?
Coen Moulijn ?
En nu ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie boven. Geels niet goed.
Nog één te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |