Oh wacht... ik ben in de war met de hoofdklasse constructie...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:15 schreef Mark het volgende:
Nee, dat niet. Dat is lastig in een competitie
3x gewonnen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Mark het volgende:
Je zat goed, maar er mocht nog een schepje bovenop
Twee keer topscorer ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:16 schreef Mark het volgende:
Je zat goed, maar er mocht nog een schepje bovenop
Yep, stapte na het eerste jaar Topklasse over van Oss naar Achilles, en heeft dus 3 uit 3 gehaald. Als enige inderdaadquote:
Die 3e keer heb ik volledig gemist. Ik kan me nog herinneren dat hij werd geïnterviewd voor de lokale omroep na de 2e keer.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Yep, stapte na het eerste jaar Topklasse over van Oss naar Achilles, en heeft dus 3 uit 3 gehaald. Als enige inderdaad
Haarlemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:51 schreef tong80 het volgende:
Noem 15 clubs uit het betaalde voetbal die niet meer bestaan. Mogen ook clubs zijn die zijn gefuseerd.
Nog 2. Meer mag ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Haarlem
SVV
Wageningen
DOS
SC Enschede
Vlaardingen
SC Amersfoort
Blauw Wit
FC Amsterdam
Fortuna 54
Vlissingen/Zeeland
RBC
DWS
Zie bovenstaande postsquote:
Je hebt het goed. Er zijn er nog meer. Nog veel meer. Onbekendere zoals SC Drenthe, SC Gooiland of EDO. Of iets bekendere zoals GVAV, De Volewijckers Holland Sport of Enschedese Boys.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie bovenstaande posts
Je wilt graag geqoute worden, dus vandaar
Toni Polster is goed, de club niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef RobinFriday het volgende:
Toni Polster maar die club... Sturm Graz?
Dat klopt, volgens Wikiquote:
Juist.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:08 schreef Fred_B het volgende:
PSV-Bastia, UEFA-Cup-finale van 1978.
Ik heb nog nooit beelden van die wedstrijd gezien, realiseerde ik me net. Maar jij weet vast wel of ik iets gemist heb.quote:
Was een mooie wedstrijd met van der Kuylen als grote uitblinker. PSV had toch al iets met Franse clubs in die periode. Zie de wedstrijden tegen de toen europese topclub St. Etienne.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit beelden van die wedstrijd gezien, realiseerde ik me net. Maar jij weet vast wel of ik iets gemist heb.
Johnny Repquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:19 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander speelde bij St. Etienne en bij Bastia ?
Wim Kieftquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Noem 5 van de 7 Nederlandse spelers die bij Bordeaux gevoetbald hebben.
Dat zijn er al 3.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wim Kieft
Piet den Boer
Richard Witschge
Bertus de Harder ?quote:
quote:
Voor mij was het de gemakkelijkste. Werd er kampioen en ereburger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]![]()
Prima, is niet de makkelijkste van het stel. Was schijnbaar wel de succesvolste.
Yep ! Dat zijn er 5.quote:
Naam zegt me vaag iets.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep ! Dat zijn er 5.
Ook Stanley Menzo heeft er een blauwe maandag gekeept.
De laatste was Joop de Kubber, wie kent hem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |