quote:
Eerste donkere speler bij de club (zeg maar wat) ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat was er bijzonder aan de transfer van Yaya Touré naar Metallurg Donetsk?
Hij ging met de Tour-ipv-spelersbus ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:33 schreef Chase_Utley het volgende:
Wat was er bijzonder aan de transfer van Yaya Touré naar Metallurg Donetsk?
nee, al zit je wel redelijk in de goede richting qua gedachtengang.quote:
Jazeker. En niet alleen Yaya dacht dat, ook zijn toenmalige club SK Beveren dacht dat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:56 schreef Boezeidekoe het volgende:
Yaya dacht dat ie bij Sjaktar geteked had?
Knap. Was Boussatta samen met v. Hintum.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:
Van Hintum sowieso. En die andere gok ik op Talan of Boussatta.
Was wel in die periode ja. Zou volgens mij ook geselecteerd worden voor het EK-2000 maar raakte ernstig geblesseerd staat me iets van bij,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan is Talan iets eerder gedebuteerd?
Excelsior ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was wel in die periode ja. Zou volgens mij ook geselecteerd worden voor het EK-2000 maar raakte ernstig geblesseerd staat me iets van bij,
Volgende vraag.
Welke eredivisieclub heette kort na de oprichting Spartaan ?
Nee, en was Bos zegt. Lees de vraag goed.quote:
Moet een oude club zijn. Of gewoon Ajax ? Er was al een Sparaan in A;dam ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, en was Bos zegt. Lees de vraag goed.
Niet Ajax. Is dus wel een eredivisieclub.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet een oude club zijn. Of gewoon Ajax ? Er was al een Sparaan in A;dam ?
De Graafschap ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet Ajax. Is dus wel een eredivisieclub.
Is opgericht onder de naam Athleta, na 2 jaar is het veranderd in De Spartaan en een half jaar later kreeg het de huidige naam.
Go Ahead Eagles?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet Ajax. Is dus wel een eredivisieclub.
Is opgericht onder de naam Athleta, na 2 jaar is het veranderd in De Spartaan en een half jaar later kreeg het de huidige naam.
Dan moet het Go Ahead zijn, want Barry Hughes plakte er Eagles achter.quote:
Nee, is 'm niet. Wat noordelijker moet je het zoeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan moet het Go Ahead zijn, want Barry Hughes plakte er Eagles achter.
Klopt, Heerenveen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:58 schreef Chase_Utley het volgende:
SC Heerenveen zou ook nog kunnen.
Milko Djurovskiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef tong80 het volgende:
Welke Oud-Europees topscorer ging ooit bij een club in het hoge-noorden spelen ?
Nee, een internationaal veel bekendere speler. Roemeen.quote:
Eerste speler van een gepromoveerde amateurclub die bij de profs scoorde. Dan gepromoveerd door de resultaten en niet door het toevoegen ?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:05 schreef Mark het volgende:
Welke unieke prestatie heeft Dominique Scholten van Achilles op zijn naam?
Sorry, speelt nu bij Spakenburg, maar ik laat het maar staan als hint
Hij is de eerste die de Topklasse 2x won toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:07 schreef Mark het volgende:
Nee, het gaat om zijn periode in de Topklasse
Klopt, maar sterker nog....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is de eerste die de Topklasse 2x won toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |