Ik schat Park hoger in.quote:
Pol van Himst werd gekozen tot Belgische speler van de eeuwquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind toch echt Nilis bij België. Maar die is natuurlijk van een te jonge generatie nog.
Of Jeff Strasser.quote:
De vorige eeuw ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pol van Himst werd gekozen tot Belgische speler van de eeuw
Dat was de vraag niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pol van Himst werd gekozen tot Belgische speler van de eeuw
Dat is denk is de nummer twee. Die redde Nederland nog voor het EK96 door tegen Wit Rusland in de laatste wedstrijd te scoren.quote:
Bum Kun Cha werd gekozen tot Aziatisch voetballer van de eeuw.quote:
Vorige eeuw ja. Dat stond niet in de vraag.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bum Kun Cha werd gekozen tot Aziatisch voetballer van de eeuw.
Wanneer voetbalde Nilis dan omdat ie in 1995 voetballer van het jaar werd in Nederland.quote:
Die was nog actief op het moment dat de verkiezing gehouden werd. Park was nog niet eens actief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wanneer voetbalde Nilis dan omdat ie in 1995 voetballer van het jaar werd in Nederland.
Wat was de vraag dan. Ik weet ook wel dat het subjectief is maar ik heb gekozen voor de spelers die in hun eigen land werden gedecoreerd. Zoek er verder niks achter.quote:
Vraag dan gewoon "Welke spelers werden gekozen als beste spelers van deze landen in de vorige eeuw" en je voorkomt dit soort gezeur.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan. Ik weet ook wel dat het subjectief is maar ik heb gekozen voor de spelers die in hun eigen land werden gedecoreerd. Zoek er verder niks achter.
Nilis was niet echt goed bij Anderlecht en Belgisch Elftalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind toch echt Nilis bij België. Maar die is natuurlijk van een te jonge generatie nog.
Cha Bum-Kun (born 22 May 1953) is a South Korean football manager and former player, nicknamed Tscha Bum in Germany ("Cha Boom") because of his name and his thunderous ball striking ability. The nickname was first used by the German Kicker Magazine, which also named Cha as one of the greatest footballers of the 1980s.[citation needed] In South Korea, Cha is greatly respected for his accomplishments in the Bundesliga and the South Korean national team. During his career, Cha has played for SV Darmstadt 98, Eintracht Frankfurt and Bayer 04 Leverkusen, and represented his national side 121 times, scoring 55 goals. He was given the title Asia's Player of the Century by the International Federation of Football History and Statistics. He is the all time leading goal scorer for the South Korean national team.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorige eeuw ja. Dat stond niet in de vraag.
Vind jij. Tataaaa.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nilis was niet echt goed bij Anderlecht en Belgisch Elftal
Man zeik niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon "Welke spelers werden gekozen als beste spelers van deze landen in de vorige eeuw" en je voorkomt dit soort gezeur.
Nee, want Park speelde niet voor SV Darmstadt 98.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cha Bum-Kun (born 22 May 1953) is a South Korean football manager and former player, nicknamed Tscha Bum in Germany ("Cha Boom") because of his name and his thunderous ball striking ability. The nickname was first used by the German Kicker Magazine, which also named Cha as one of the greatest footballers of the 1980s.[citation needed] In South Korea, Cha is greatly respected for his accomplishments in the Bundesliga and the South Korean national team. During his career, Cha has played for SV Darmstadt 98, Eintracht Frankfurt and Bayer 04 Leverkusen, and represented his national side 121 times, scoring 55 goals. He was given the title Asia's Player of the Century by the International Federation of Football History and Statistics. He is the all time leading goal scorer for the South Korean national team.
Kan Park dit nazeggen ?
Man bedenk na 100 keer dezelfde vraag gesteld te hebben eens een normale vraagstelling.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens wel props voor het gebruik van gedecoreerd worden.
Ik ben weg hier. Gadverdamme.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Man bedenk na 100 keer dezelfde vraag gesteld te hebben eens een normale vraagstelling.
Uh, nee? U mad?quote:
Oh ja. Kritiek ontvangen is nooit je sterkste punt geweest.quote:
Ok.quote:
Ik kan best tegen kritiek. Jij zit met een probleem met je gezeik. Ji9j bent degene die niet tegen een weerwoord kan. Moet je jijken hoe er soms op me wordt gezekeken. Probeer ik altijd met humor of tegenargumenten te komen. Maar dit is een fucking spelletje voor onderlinge liefhebbers. Waar maak je je druk om ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja. Kritiek ontvangen is nooit je sterkste punt geweest.
Ik maak me helemaal nergens druk om, maar aangezien je gemiddeld 5 keer per week een subjectieve vraag stelt mag ik daar best wat van zeggen. Dat je daardoor hier weggaat, blijkt niet echt van tegen kritiek kunnenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan best tegen kritiek. Jij zit met een probleem met je gezeik. Ji9j bent degene die niet tegen een weerwoord kan. Moet je jijken hoe er soms op me wordt gezekeken. Probeer ik altijd met humor of tegenargumenten te komen. Maar dit is een fucking spelletje voor onderlinge liefhebbers. Waar maak je je druk om ?
Geef eens voorbeelden van die 5 subjectieve vragen. Ik stel 100 vragen per week. Zal er heus wel eentje tussen hebben gezeten met een open einde. Dan verontschuldig ik me. Zei net ook al voor je gezeik dat het natuurlijk subjectief is. Daarom kwam ik met voorbeelden waarom ik sommige af en sommige wel goedkeurde. Ik zal in het vervolg eerst de reglementen plaatsen voor er eventueel enige kritiek kan ontstaan als ik merk dat je on-line bent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal nergens druk om, maar aangezien je gemiddeld 5 keer per week een subjectieve vraag stelt mag ik daar best wat van zeggen. Dat je daardoor hier weggaat, blijkt niet echt van tegen kritiek kunnen.
Prima!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden van die 5 subjectieve vragen. Ik stel 100 vragen per week. Zal er heus wel eentje tussen hebben gezeten met een open einde. Dan verontschuldig ik me. Zei net ook al voor je gezeik dat het natuurlijk subjectief is. Daarom kwam ik met voorbeelden waarom ik sommige af en sommige wel goedkeurde. Ik zal in het vervolg eerst de reglementen plaatsen voor er eventueel enige kritiek kan ontstaan als ik merk dat je on-line bent.
Dacht je echt dat ik in totaal weg ga ? Daar is me deze topicreeks me te dierbaar voor. Was je gezeik nu en altijd even zat. Dat ik toch blijf discussieren komt doordat ik een labiele weegschaall ben die heel z'n leven al op twee gedachten hink. Daarom was ik slecht in hink-stap-springen. Dat waren drie opties. Dan raakik de voetbalkluts helemaal kwijt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik maak me helemaal nergens druk om, maar aangezien je gemiddeld 5 keer per week een subjectieve vraag stelt mag ik daar best wat van zeggen. Dat je daardoor hier weggaat, blijkt niet echt van tegen kritiek kunnen.
Ik weet niet hoe zijn Engels is, maar gezien zijn jaren bij ManU denk ik van wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cha Bum-Kun (born 22 May 1953) is a South Korean football manager and former player, nicknamed Tscha Bum in Germany ("Cha Boom") because of his name and his thunderous ball striking ability. The nickname was first used by the German Kicker Magazine, which also named Cha as one of the greatest footballers of the 1980s.[citation needed] In South Korea, Cha is greatly respected for his accomplishments in the Bundesliga and the South Korean national team. During his career, Cha has played for SV Darmstadt 98, Eintracht Frankfurt and Bayer 04 Leverkusen, and represented his national side 121 times, scoring 55 goals. He was given the title Asia's Player of the Century by the International Federation of Football History and Statistics. He is the all time leading goal scorer for the South Korean national team.
Kan Park dit nazeggen ?
Bakkali.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:41 schreef Tarado het volgende:
OK vraagje dan maar:
Paul van Himst moet de 1e plek op de topscorerslijst van het Belgische nationale elftal met een andere speler delen, welke?
Veloso.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:17 schreef RobinFriday het volgende:
Nog eentje dan, hoe heette de Portugees die de penalty mistte in de finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |