Ja, te laat Bossiequote:
Wanneer was dat dan??quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ik zoek ook niet. Oostenrijk is nooit wereldkampioen geweest. Er is wel een WK in Oostenrijk gehouden.
Sorry dat was Zwitserland in 54quote:
Stephane Chapuisat ?quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:56 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de Zwitserse spits die bij Borussia Dortmund furore maakte ?
Tuurlijk Bos.quote:
Escape for Victory (twijfel over het voorzetsel)quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:04 schreef tong80 het volgende:
Hoe heet de "voetbalfilm" met Silvester Stallone, Pelé, Pol van Himst, Halvar Thoresen en Bobby Moore ?
'to'quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Escape for Victory (twijfel over het voorzetsel)
Zat toch ook een Nederlander in ? Ben zijn naam even kwijt.quote:
De overleden Ajacied Ko Prins. John Wark speelde ook mee.quote:Op zondag 18 augustus 2013 23:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zat toch ook een Nederlander in ? Ben zijn naam even kwijt.
Staat me nog wel iets van bij. Was volgens mij een voetballer die bij Inter (?) speelde die met 9 wilde spelen maar die was al bezet. Weet alleen niet meer wie het was.quote:
Ik ben bang dat ik niet op de naam ga komen.quote:
Rik De Saedeleerquote:Op zondag 18 augustus 2013 23:52 schreef Pedroso het volgende:
Welke voetbalcommentator kwam met de uitspraak “Die keeper van El Salvador moet zich inmiddels wel in zijn thuisland wanen zoals er op hem geschoten wordt.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |