Spurs?quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Welke ploeg stond in de Europa Cup na een 0-0 in de heenwedstrijd na 90 minuten met 1-3 achter, maar wist toch nog 3 keer te scoren in blessuretijd en zo alsnog de volgende ronde te bereiken?
Werder heeft ook ooit zoiets geflikt tegen Anderlecht. Maar weet niet meer of het in de blessuretijd was.quote:
Parmaquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:23 schreef RobinFriday het volgende:
Van wie verloor datzelfde Antwerp de EC II finale in 1993?
Nee, die bogen een 3-0 achterstand om in een 5-3 overwinning met 3 goals in de laatste 10 minuten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werder heeft ook ooit zoiets geflikt tegen Anderlecht. Maar weet niet meer of het in de blessuretijd was.
Aah ok, ik wist dat het iets gedenkwaardigs was. Want het seizoen erna speelden wij tegen Werder en wonnen daar met 3-4. Toen Werder terugkwam in de wedstrijd werd er op het scorebord in het groot Anderlecht geprojecteerd.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die bogen een 3-0 achterstand om in een 5-3 overwinning met 3 goals in de laatste 10 minuten.
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:26 schreef DonRaja het volgende:
Noem de voetbalnamen van de onderstaande Braziliaanse spelers:
1. Carlos Adriano de Jesus Soares
2. Antônio de Oliveira Filho <- Careca
3. Carlos Caetano Bledorn Verri
4. Edson Arantes do Nascimento <- Pele
5. Arthur Antunes Coimbra <- Zico
6. Manuel Francisco dos Santos
7. José Roberto Gama de Oliveira <- Bebeto
8. Cláudio Ibrahim Vaz Leal <- Branco![]()
9. Marcos André Batista Santos
Met een geweldige Henke Larsson.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok, ik wist dat het iets gedenkwaardigs was. Want het seizoen erna speelden wij tegen Werder en wonnen daar met 3-4. Toen Werder terugkwam in de wedstrijd werd er op het scorebord in het groot Anderlecht geprojecteerd.
1 is goed, 9 niet.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
1 is Alemao, 9 lijkt me Marcio Santos.
Klopt!quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh wacht, dat is Vampeta. Die andere twee weet ik niet.
Heb er nog een topic over geopend en gisteren gepost in het legendarische sportfragmenten topic.quote:
Die stonden thuis met 0-3 achter en wonnen met 6-3quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Werder heeft ook ooit zoiets geflikt tegen Anderlecht. Maar weet niet meer of het in de blessuretijd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |