Kankerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]![]()
![]()
.
[..]
Wat vond je trouwens van die opmerking dat jij kk brede schouders had?
Ik kan hieruit concluderen dat die opmerking van diegene raak was?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Kanker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn schouders hebben kanker.
Ik heb die opmerking helemaal niet gezien?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan hieruit concluderen dat die opmerking van diegene raak was?
Nou hoop het wel met al die tijd en moeite die ik er insteekquote:
Dat viel me laatst ook op op een foto ja, bijna zwemsterschouders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking helemaal niet gezien?
En ze zijn idd breed ja.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze zijn idd breed ja.
quote:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jouw schouders lijken (zijn?) echt bizar breed op die foto
Welke foto? van voren zie je het meestal niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:23 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat viel me laatst ook op op een foto ja, bijna zwemsterschouders..
Oh daar komt het doordat ik mijn schouders en alles helemaal krampachtig optrek en vastzet om een onderkin te forceren.quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke foto? van voren zie je het meestal niet?
Ja die dus. Heb niet heel veel foto's van je gezien maar leek me sterk dat je stiekem 110 kg weegt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar komt het doordat ik mijn schouders en alles helemaal krampachtig optrek en vastzet om een onderkin te forceren.
sowieso, krijg je met het werken op het land/boerderijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat mijn schouders breder zijn dan die van jou.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:29 schreef Chai het volgende:
dWc dm je vanavond nog wel even een foto van mijn mooie zwemsterarmen.
dwc heeft dus armfetishquote:
Alleen ik kan er geen fuck mee, is heel eenzijdige bespiering.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:31 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso, krijg je met het werken op het land/boerderij
is wise zo'n ecto dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat mijn schouders breder zijn dan die van jou.
Wat zeggen anderen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou hoop het wel met al die tijd en moeite die ik er insteek
Als je van die punttietjes hebt zoals die dikke van de plus, dan kan ze gaan trainen wat ze wil, maar dat wordt nooit meer echt mooi. Worden dan van die lege slappe puntzakjes eerder.quote:
Krijg wel regelmatig complimenten dus neem aan dat het erger kanquote:
Van die spektietjes die Roos van Gelder (Little Princess, Oh Oh Cherso) ook had in die naaktshootquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je van die punttietjes hebt zoals die dikke van de plus, dan kan ze gaan trainen wat ze wil, maar dat wordt nooit meer echt mooi. Worden dan van die lege slappe puntzakjes eerder.
Die dikke van de plusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je van die punttietjes hebt zoals die dikke van de plus, dan kan ze gaan trainen wat ze wil, maar dat wordt nooit meer echt mooi. Worden dan van die lege slappe puntzakjes eerder.
Blablablabla pics or stfu.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Krijg wel regelmatig complimenten dus neem aan dat het erger kan
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die spektietjes die Roos van Gelder (Little Princess, Oh Oh Cherso) ook had in die naaktshoot![]()
.
Net even gekeken, het was echt veel erger dan ik me herinnerde.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die spektietjes die Roos van Gelder (Little Princess, Oh Oh Cherso) ook had in die naaktshoot![]()
.
spek ja, wat bij dwc aan de zijkant van zn lichaam hangt.quote:
whut?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
spek ja, wat bij dwc aan de zijkant van zn lichaam hangt.
Mijn variant van de kat op het spek binden; ik bind spek om mezelf heen, dan komt de pussy vanzelf.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef wise het volgende:
over dwc gesprokken;
Welke dame heeft de lekkerste kont?
dat filmpje.....
Wtf, zijn die reten echt? Die eerste 2 lijken implantaten te hebben, man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef wise het volgende:
over dwc gesprokken;
Welke dame heeft de lekkerste kont?
dat filmpje.....
Godverquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn variant van de kat op het spek binden; ik bind spek om mezelf heen, dan komt de pussy vanzelf.
[..].
daarom stond Vas voor je deur te schreeuwenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn variant van de kat op het spek binden; ik bind spek om mezelf heen, dan komt de pussy vanzelf.
Nee, en die wijven zijn fucking groce ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf, zijn die reten echt? Die eerste 2 lijken implantaten te hebben, man.
Je bent gek, in die ene voornamelijk Braziliaanse wijk in Suriname heb je ook van deze latina cutiesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef krioro het volgende:
Nee, en die wijven zijn fucking groce ook.
Merendeel is vies met lelijke hondenkop, het zijn allemaal hoeren, bah.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent gek, in die ene voornamelijk Braziliaanse wijk in Suriname heb je ook van deze latina cuties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:53 schreef Modus het volgende:
Die tieten hier ook
SEX / Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin (die post is SFW, staat link naar een filmpje op wetransfer)
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:14 schreef [url=]vigen98[/url] het volgende:
[..]
Teeeeeeeering wat zijn dat voor olifantentieten... Maar lijkt me wel fijn om aan te likkenMaar laat ook even haar k*t zien wil je?
hmm, link maar niet kijken op het werkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:53 schreef Modus het volgende:
Die tieten hier ook
SEX / Andere mannen raken opgewonden van mijn vriendin (die post is SFW, staat link naar een filmpje op wetransfer)
je bent zelf mooiquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Merendeel is vies met lelijke hondenkop, het zijn allemaal hoeren, bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Wat zegt dat over ons.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Er wordt hier in deze SC toch een partij afgezeken op iedereen elders op FOK!.
Ik open geen topics.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Open een R&P-topic zou ik zeggen.
Ik moest toch even checken: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:
Waren leuke mensen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest toch even checken: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraal
Allemaal [SC - Als versieren niet zo makkelijk gaat] en [ONZ STONERS!]-topics_! Wat zegt dat over jou
?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
Oh shit, heb dus wel ooit een topic gemaakt
GAM / Tower Wars
Geen succes
drugs?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef Allure_ het volgende:
Verveel me echt de pleures, net weer voor 150 euro aan troep besteld
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef Allure_ het volgende:
Wow, Rich Gang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef Allure_ het volgende:
De tering. Jij klinkt als een ideale donateur voor stichting Help CY De Herfst Door.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef Allure_ het volgende:
Jij lust helemaal geen drugs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De tering. Jij klinkt als een ideale donateur voor stichting Help CY De Herfst Door.
Wil jou wel ergens vanaf helpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De tering. Jij klinkt als een ideale donateur voor stichting Help CY De Herfst Door.
Bedelaarsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga alleen maar slecht als jij erbij bent. En jammer genoeg is dat niet eens een grapje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij lust helemaal geen drugs.
panzie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jou wel ergens vanaf helpen.
So so subtiele doodsverwensing.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
het lijkt erop dat ze ons heeft verlaten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
Waar is wd trouwens, of is ze eindelijk van fok verlost?
kop als een bak met meelwormen, dan zou ik ook wel fout gaan ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga alleen maar slecht als jij erbij bent. En jammer genoeg is dat niet eens een grapje.
Ze was er gisteren nog even, op mijn verzoek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
Waar is wd trouwens, of is ze eindelijk van fok verlost?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
God DAMNquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
kop als een bak met meelwormen, dan zou ik ook wel fout gaan ja.
Vertel?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vertel, ik geef altijd graag mijn meningquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, heb even een festival ganger mening nodig
Iedereen negeert ook gewoon even het geilste gifje in maanden hier.quote:
Twijfel of ik kaartjes voor qbase zal bestellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel, ik geef altijd graag mijn mening
Wow, join jij hier nu gewoon even #teamDurrr?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
kop als een bak met meelwormen, dan zou ik ook wel fout gaan ja.
Zou niet gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Twijfel of ik kaartjes voor qbase zal bestellen. Straks vind ik er geen hol aan, sta ik daar in duitsland
Maar hoor wel altijd van mensen dat het super vet is
Die vaatdoek is helaas ook weer unbanned.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wow, join jij hier nu gewoon even #teamDurrr?
Ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vaatdoek is helaas ook weer unbanned.
Is maar goed ook. #swag #FOK! #kan # niet #zonder #baas #Durrrquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vaatdoek is helaas ook weer unbanned.
qbase ben ik zelf ook nooit geweest, maar schijnt helemaal geweldig te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Twijfel of ik kaartjes voor qbase zal bestellen. Straks vind ik er geen hol aan, sta ik daar in duitsland
Maar hoor wel altijd van mensen dat het super vet is
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik?
Ik had geen ban sloerie.
En het is dweil.![]()
dWc, please.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was echt nooit fan van durrr, maar toen wel! #teamswagvoor2009
Wat, deze douchelord wou mij uitdagen voor een real life fittiequote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha, is dat Panzie? Dat is een teleurstelling.
quote:
Echt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, deze douchelord wou mij uitdagen voor een real life fittie!
Hij koopt chicks van niveau Britt Dekker met geld van z'n pappie en mammie. En kennelijk is hij nog zo onzeker dat hij erover op moet scheppen op FOK!. Hoe is dat swag?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was echt nooit fan van durrr, maar toen wel! #teamswagvoor2009
Mwa lang, 12 uur is toch wel normaal? Sowieso is dat zo voorbij. Alleen wel een aparte tijd ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qbase ben ik zelf ook nooit geweest, maar schijnt helemaal geweldig te zijn.
maar wel erg lang..
waarom zou je er geen hol aan vinden?
Nofi, maar ik vind de meeste van zijn chicks lekkerder dan jij. Opscheppen op FOK! is denk (hoop) ik voor de lol, omdat hier daadwerkelijk mensen zijn die jaloers worden of die zelf geen normale/lekkere geen chicks kunnen regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij koopt chicks van niveau Britt Dekker met geld van z'n pappie en mammie. En kennelijk is hij nog zo onzeker dat hij erover op moet scheppen op FOK!. Hoe is dat swag?
Nofi, maar de meeste van die chicks zijn gewoon zeer matig AT BEST.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar ik vind de meeste van zijn chicks lekkerder dan jij. Opscheppen op FOK! is denk (hoop) ik voor de lol, omdat hier daadwerkelijk mensen zijn die jaloers worden of die zelf geen normale/lekkere geen chicks kunnen regelen.
van 17:00 tot 7:00 is wel wat langer als normaal, maar wel te doen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa lang, 12 uur is toch wel normaal? Sowieso is dat zo voorbij. Alleen wel een aparte tijd ja.
Geen idee, vind het wss wel leuk. Ga maar eens even overleggen met m'n beebie.
Nofi, maar jij valt op spoken en halve kerels.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar de meeste van die chicks zijn gewoon zeer matig AT BEST.
uglyguywouldnotbangchicks.jpg ja cum in me.
bullshit, en vaak ook nog gewoon promo meisjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar ik vind de meeste van zijn chicks lekkerder dan jij. Opscheppen op FOK! is denk (hoop) ik voor de lol, omdat hier daadwerkelijk mensen zijn die jaloers worden of die zelf geen normale/lekkere geen chicks kunnen regelen.
Nofi, maar jij valt op gephotoshopte siliconenkonten en hondenkoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op spoken en halve kerels.
Doe normaal hoor, die chicks zijn 9 van de 10 echt niet spang gewoonquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, deze douchelord wou mij uitdagen voor een real life fittie!
[..]
[..]
[..].
beter kom je niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa lang, 12 uur is toch wel normaal? Sowieso is dat zo voorbij. Alleen wel een aparte tijd ja.
Geen idee, vind het wss wel leuk. Ga maar eens even overleggen met m'n beebie.
Krio valt op mij hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op spoken en halve kerels.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op gephotoshopte siliconenkonten en hondenkoppen.
Dit dus. En niet jezelf zo naar beneden halen, je bent gewoon een hottie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar de meeste van die chicks zijn gewoon zeer matig AT BEST.
uglyguywouldnotbangchicks.jpg ja cum in me.
Stahpquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
wrijft hij dan ook als je slaapt zo...
Nofi, but I really like you and I'mma let you finish, but my Tumblr-chicks got the best ass of all time.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op gephotoshopte siliconenkonten en hondenkoppen.
Echt spang niet, maar wel 6,5-7,5/10 en da's spanger dan CY imo. En eerst haatte ik er ook op, maar die reacties (haat, jaloezie, afgunst, support) die elke keer erop volgen zijn gewoon hilarisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal hoor, die chicks zijn 9 van de 10 echt niet spang gewoon![]()
En ik ben écht overtuigd dat hij serieus is. Het gaat gewoon te lang door/te ver, hij post alleen maar foto's en 9 van de 10 keer met wijven die daar gewoon geld voor krijgenZelfs al zou het niet serieus zijn, is de grap er inmiddels wel al 10 jaar vanaf en is het alsnog fucking kansloos.
Ja, precies, ik ging echt oprecht stuk toen ik die pic @ DM kreeg tijdens m'n banquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat
Ik dacht dat het zo'n stoere boy zou moeten zijn.Deze kan je wel hebben dWc
Moest lachen om toch wel beetje waarheid.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Echt spang niet, maar wel 6,5-7,5/10 en da's spanger dan CY imo. En eerst haatte ik er ook op, maar die reacties (haat, jaloezie, afgunst, support) die elke keer erop volgen zijn gewoon hilarisch.
HELL nah. Meeste chicks 5,5 op z'n hoogst. En vergeet niet dat die meeste wijven ook nog eens vol onder de plamuur zitten, kun je nagaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, but I really like you and I'mma let you finish, but my Tumblr-chicks got the best ass of all time.
[..]
Echt spang niet, maar wel 6,5-7,5/10 en da's spanger dan CY imo. En eerst haatte ik er ook op, maar die reacties (haat, jaloezie, afgunst, support) die elke keer erop volgen zijn gewoon hilarisch.
PIC @ DM? TELL MEH!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, precies, ik ging echt oprecht stuk toen ik die pic @ DM kreeg tijdens m'n ban.
quote:
Hard geworden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
wrijft hij dan ook als je slaapt zo...
Dank je, zou jou ook wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit dus. En niet jezelf zo naar beneden halen, je bent gewoon een hottie.
Eerlijk is eerlijk, deze chicks zijn echt wel 7,5+.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HELL nah. Meeste chicks 5,5 op z'n hoogst. En vergeet niet dat die meeste wijven ook nog eens vol onder de plamuur zitten, kun je nagaan![]()
En die reacties zijn denk ik niet serieusMaar wellicht zitten er een paar tussen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HELL nah. Meeste chicks 5,5 op z'n hoogst. En vergeet niet dat die meeste wijven ook nog eens vol onder de plamuur zitten, kun je nagaan![]()
En die reacties zijn denk ik niet serieusMaar wellicht zitten er een paar tussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die linker ja?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, deze chicks zijn echt wel 7,5+.
[ afbeelding ]
Overall is het gewoon een meer dan welkome en vooral verfrissende aanvulling in die verder saaie subfora.
Ga jij ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
kaartjes zijn al binnen geloof ik.
Maar 4-fa, geen pillen.![]()
die linker (of onderaan) is wel 1 van de betere die hij heeft vastgegrepen voor de foto jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, deze chicks zijn echt wel 7,5+.
[ afbeelding ]
Overall is het gewoon een meer dan welkome en vooral verfrissende aanvulling in die verder saaie subfora.
Gast, jij hebt nog nooit een duidelijke foto van m'n gezicht gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
.
ja soort van,quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga jij ook
4fa, lijkt dat daar niet op?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gast, jij hebt nog nooit een duidelijke foto van m'n gezicht gezien.
owh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je nota bene zelf gepost: US / Userfoto's #307 Zonder PUB praktijken
wel jammer van die lasbril overigensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jezus dit is echt chai level boerenmeid. Dacht dat zij zo'n exotisch snoepje was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ally, ik hou van jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus dit is echt chai level boerenmeid. Dacht dat zij zo'n exotisch snoepje was.
Wat een labiele borderline koeien heb je hier toch, maakt mijn dag weer goed
Chai vind ik er best goed uitzien hoor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus dit is echt chai level boerenmeid. Dacht dat zij zo'n exotisch snoepje was.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel jammer van die lasbril overigens
Ziet er opzich wel chill uit, maar ga liever gewoon hardquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja soort van,
lees je even inecht de moeite waard. want ben die bodyload van pillen zat.
UVT / [4-FA] Q&A #29 Met droge kelen
Daarom houd ik van je.quote:
En hiervan zou jij me herkennen op straat? Whatever dude, jij mag je mening hebben, maar een paar maanden geleden zei je op basis van een soortgelijke foto (zelfde zonnebril notabenequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mephedrone erbij halen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ziet er opzich wel chill uit, maar ga liever gewoon hard. Maar de pillen die ik nu nog heb vind ik ook niet geweldig. Dan nog liever gewoon pure
Nee jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was een andere reden meneertje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, ik zei het eerder meneertje.
serieus? die linker kan ik nog wel begrijpen, maar die rechter kun je echt niet hoger dan cy raten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar, serieus ja?Ik zou zeggen 8,25 - 6,01 - 8,16/10
Jij zit op de eerste rij tochquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef Allure_ het volgende:
Het past qua uiterlijk wel bij Panzer, hoor.
echt wel, maar met gedraaide foto leek ze beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? die linker kan ik nog wel begrijpen, maar die rechter kun je echt niet hoger dan cy raten..
pics van allu?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen [ afbeelding ]
Echt? Ik heb Panzer wel vaker gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panzer is gewoon exposed door z'n eigen chick nog wel, shiiit.
Ze lacht gewoon oid tijdens die foto, maar je ziet dat ze echt wel een mooier hoofd heeft. Maarja, smaken verschillenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? die linker kan ik nog wel begrijpen, maar die rechter kun je echt niet hoger dan cy raten..
Ik alleen die before/afterpics, snap nu waarom die kop er nooit opstondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt? Ik heb Panzer wel vaker gezien.
ze kijkt alsof ze durr over zn shirt gaat brokkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt wel, maar met gedraaide foto leek ze beter.
gelukkig welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon oid tijdens die foto, maar je ziet dat ze echt wel een mooier hoofd heeft. Maarja, smaken verschillen.
gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze kijkt alsof ze durr over zn shirt gaat brokken
Hij heeft zich toch laten opereren ofzo, daarom staat zijn hoofd er nooit op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon oid tijdens die foto, maar je ziet dat ze echt wel een mooier hoofd heeft. Maarja, smaken verschillen.
[..]
Ik alleen die before/afterpics, snap nu waarom die kop er nooit opstond.
praat nederlands nepneger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die Panzer z'n hoofd nog niet vaker hadden gezien.
A NO KAN YERE.
Blij dat ik het zo lang heb weten uit te stellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die Panzer z'n hoofd nog niet vaker hadden gezien.
A NO KAN YERE.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch laten opereren ofzo, daarom staat zijn hoofd er nooit op.
quote:
Gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch laten opereren ofzo, daarom staat zijn hoofd er nooit op.
kut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Neem een eigen haardracht, nepneger.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
ahw shiii...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GvdEn dat terwijl jij hem zo graag wilde meeten, so so sneu dit
[..]
Nee, blanken eigenen zichzelf alles toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AHW YES, die shit was altijd al van de blanken.
Verrader, ze zouden je moeten kaalscheren en de grens overtyfen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, blanken eigenen zichzelf alles toe.
Seems legit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AHW YES, die shit was altijd al van de blanken.
quote:The first known examples of dreadlocks date back to North Africa and the Horn of Africa. In ancient Egypt examples of Egyptians wearing locked hairstyles and wigs have appeared on bas-reliefs, statuary and other artifacts.[2] Mummified remains of ancient Egyptians with locks, as well as locked wigs, have also been recovered from archaeological sites.[3]
Er is geen schaar die mijn haar kan knippen, diamant haar enzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verrader, ze zouden je moeten kaalscheren en de grens overtyfen.
Ik hem meeten? Waarom?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GvdEn dat terwijl jij hem zo graag wilde meeten, so so sneu dit
[..]
Omdat het debiel is dat Afrikanen in zo'n Europeanenuniform rondlopen, plus die chains en pijp. Moet jou ook alles uitleggen hè, Hollander.quote:
debiel = cool?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat het debiel is dat Afrikanen in zo'n Europeanenuniform rondlopen, plus die chains en pijp. Moet jou ook alles uitleggen hè, Hollander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel een beetje baas, deed me denken aan Vybz Kartelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat het debiel is dat Afrikanen in zo'n Europeanenuniform rondlopen, plus die chains en pijp. Moet jou ook alles uitleggen hè, Hollander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pijp erbij voor wat old skool flava, 6,99/10.
Ow..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar weer eens terug gaan naar de basisschool.
Verbaast mij niets, je zou er zelf in lopen als je favo rapper dat deed. (Rick Ross?)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje baas
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
debiel = cool?
dan is deze boy eindbaasNee, er zijn verschillende soorten debiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje baas, deed me denken aan Vybz Kartel.
Hij rockt de crack pipe ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pijp erbij voor wat old skool flava, 6,99/10.
full stops and exclamation marks
Ik zou 'm rocken als een baas met aanzien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, je zou er zelf in lopen als je favo rapper dat deed. (Rick Ross?)
u.o.e.n.o. itquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou 'm rocken als een baas met aanzien.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
debiel = cool?
dan is deze boy eindbaashardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kende ik al, alsnog opnieuw helemaal bekeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy shit.
http://imgur.com/a/McTG7
Wie dit niet bekijkt is homo.
Of zit op werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy shit.
http://imgur.com/a/McTG7
Wie dit niet bekijkt is homo.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
HAHAHAH dWc is terug en meteen wordt er weer lekker gehaat op elkaar.![]()
![]()
![]()
![]()
Hard geworden tijdens lezen van topic.
Hey Mur, waar heb jij uitgehangen dan?quote:
Sziget.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey Mur, waar heb jij uitgehangen dan?
Nice.quote:
Rechts kijkt een beetje moeilijk, maar is zeker wel een mooi meisjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar, serieus ja?Ik zou zeggen 8,25 - 6,01 - 8,16/10
Leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja gruwelijkIk jou wel natuurlijk.
Inderdaad, zijn er eigenlijk ook schattige knappe ' beauty queens ' ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef VeerEli het volgende:
What the hell, what is wrong with this world
Wat een grote, lelijke rotkop trouwens.
anita de bjoetie guruquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn er eigenlijk ook schattige knappe ' beauty queens ' ?
Ja, de rest van die tutjes not so much, helaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef VeerEli het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #6 Met gratis advies
Ze heeft wel zelfkennis..
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef VeerEli het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #6 Met gratis advies
Ze heeft wel zelfkennis..
Of denk je dat ze stiekem hoopt dat iemand nu zegt 'jawel hoor'?quote:
Geen idee, als ze echt bevestiging zou zoeken zou ze dat toch wel een stuk onsubtieler doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of denk je dat ze stiekem hoopt dat iemand nu zegt 'jawel hoor'?
Alsof ze mentaal 100 procent isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, als ze echt bevestiging zou zoeken zou ze dat toch wel een stuk onsubtieler doen?
Gast, nu moet ik weer denken aan die beverpics van d'rquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ze mentaal 100 procent is. Ik wil helemaal niet weten wat zij denkt.
Jammer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, nu moet ik weer denken aan die beverpics van d'r.

Waar komt dat uit?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
fuck you buddy
- ill fucking kill you and burn ur first born child you fucking scum fuck you you useless fuck
Suck my balls you inbred, ugly shit head asshole. You fucking loser. Get the fuck off my video now. Eat shit and die, you brainless mook.![]()
![]()
![]()
![]()
.
YouTube comment bij het filmpje van de dood van John Marston (main character in Red Dead Redemption)quote:
Echt, die gast heeft een heerlijke stem, ook.quote:
Lekker rauw, al zal het voor een gedeelte bewerkt zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Echt, die gast heeft een heerlijke stem, ook.
Dus je geeft eindelijk toe!?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Chai het volgende:
[..]
En ze zijn idd breed ja.
Een vent noemen wij datquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:17 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus je geeft eindelijk toe!?Brede boerenchick
Hoezo 'tegen de maarschappij'!? Ik droom er alleen van om zo breed te zijn als jijquote:
Als je voor de maatschappij bent moet je alle soorten wijven neuken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hoezo 'tegen de maarschappij'!? Ik droom er alleen van om zo breed te zijn als jij
Nou, dan ben ik een fel tegenstander van de maatschappijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je voor de maatschappij bent moet je alle soorten wijven neuken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik een fel tegenstander van de maatschappij
Ik ben wel voor de maatschappij als ik dronken ben en het desbetreffende meisje waarschijnlijk nooit meer tref.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik een fel tegenstander van de maatschappij
Jij bent tenminste eerlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben wel voor de maatschappij als ik dronken ben en het desbetreffende meisje waarschijnlijk nooit meer tref.
Jezus dat mens is echt psychisch 12. Hoe oud is ze echt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:53 schreef Germano het volgende:
[..]
Jammer.
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik mijn knuffel (schaap? beer? koe? kameel?) nog.
[ afbeelding ]
En ik ben stoer, want ik draag Diesel.
[ afbeelding ]
10. Ze loopt voorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jezus dat mens is echt psychisch 12. Hoe oud is ze echt?
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet om haar te beschermen of iets maar zij is idd niet helemaal zoals de meeste anderen maar doet geen vlieg kwaad, en er wordt bij haar extra op gelet of ze niet te kakken wordt gezet omdat ze zich toch nooit zou kunnen verdedigen. Just sayin'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
en er zijn nog een hele hoop mensen op fok in ONS die een stuk zwakzinniger overkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet om haar te beschermen of iets maar zij is idd niet helemaal zoals de meeste anderen maar doet geen vlieg kwaad, en er wordt bij haar extra op gelet of ze niet te kakken wordt gezet omdat ze zich toch nooit zou kunnen verdedigen. Just sayin'.
Ja Modus dat wist ik toch allang dat ze niet 100% is. Ben alleen benieuwd hoe oud ze écht isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:02 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet om haar te beschermen of iets maar zij is idd niet helemaal zoals de meeste anderen maar doet geen vlieg kwaad, en er wordt bij haar extra op gelet of ze niet te kakken wordt gezet omdat ze zich toch nooit zou kunnen verdedigen. Just sayin'.
Wellicht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
en er zijn nog een hele hoop mensen op fok in ONS die een stuk zwakzinniger overkomen.
Ik vraag me nu juist af wat er dan precies aan haar 'mankeert'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja Modus dat wist ik toch allang dat ze niet 100% is. Ben alleen benieuwd hoe oud ze écht is
Ik denk verstandelijk gehandicapt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik vraag me nu juist af wat er dan precies aan haar 'mankeert'.
Weet niemand echt denk ik. Tenzij yvonne contact op heeft weten te nemen met haar ouders/begeleiders.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verstandelijk uitgedaagd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk verstandelijk gehandicapt?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik denk verstandelijk gehandicapt?
Sorry, was een serieuze vraag, maar toch spuug op m'n schermquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niemand echt denk ik. Tenzij yvonne contact op heeft weten te nemen met haar ouders/begeleiders.
Je spuugt wel erg vaak op je scherm hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Sorry, was een serieuze vraag, maar toch spuug op m'n scherm. So so kinderachtig van me
.
Borderline of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar echtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je spuugt wel erg vaak op je scherm he
Is er weer een kaste?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar echt. Wie staat er btw op 1?
Ja snap ik, maar daarom ook. Lijkt me sterk dat ze dat zelf echt goed heeft weten te verwoorden ergens. En dan is het nog de vraag of de formulering enz. klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Sorry, was een serieuze vraag, maar toch spuug op m'n scherm. So so kinderachtig van me
.
Borderline is heel wat anders aap.quote:
Dromenvangertjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar echt. Wie staat er btw op 1?
Even laten zien wie de baas is hèquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat hier? Ik zie alleen een brede rug.
Haha voelde je je geïntimideerd door mij?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Even laten zien wie de baas is hè.
Meestal kan je niet meer stemmen als de uitslag bekend isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I ain't finna let that happen, waar kan ik op je stemmen?
Hahaha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha voelde je je geïntimideerd door mij?
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEERquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meestal kan je niet meer stemmen als de uitslag bekend is.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEER.
quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAD TOCH OOK EEN VOORLOPIGE UITSLAG KUNNEN ZIJN BIJDEHAND KUTKIND, BLIJ DAT IK NIET OP JE HEB GESTEMD METEEN WEER.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha voelde je je geïntimideerd door mij?
Krijg je een ban denk ik. Niet meer vragen dan nodig isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Modus het volgende:
Als je oprecht wil weten hoe ze is is daar vast wel achter te komen. Denk alleen wel dat als de vraagsteller een vast KLB-SCer is hij of zij de schijn wellicht iets tegen zal hebben m.b.t. die oprechtheid..
Haha I know, die Paul is me er eentje. Ging ook helemaal zoeken waar die stemmen vandaan kwamen en toen in die SC spammenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat FP bericht gelezen? Nu klink jij als een soort sararaats waar voor gelobbyd werd.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je dat FP bericht gelezen? Nu klink jij als een soort sararaats waar voor gelobbyd werd.
Moet ik dan m'n snikkel erop zetten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
Ging je nou serieus je eigen rugfoto als UI doen![]()
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet ik dan m'n snikkel erop zetten?.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaakt
Prima keuze, mooie V.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:14 schreef VeerEli het volgende:
Ging je nou serieus je eigen rugfoto als UI doen![]()
wel echt grappigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zielig, ze hebben die hele discussie in ONZ babe-topic weggehaald.Maar wel die opmerkingen tegen mij laten staan.
Haal dan alles weg.
Echt een stel gefrustreerde en white knightende huilers, wat wil je met ONZ-mods.Na 4 jaar nog steeds lachen om yvonne en Kore.
[..]
Prima keuze, mooie V.
Beetje vingeren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee je neus, of lippen, of kin. Van alles heb je wel een foto gemaakt
Zal ik dan maar mijn kut als UI doen? Heeft ook een mooie V.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:15 schreef Panzermaus het volgende:
Wat zielig, ze hebben die hele discussie in ONZ babe-topic weggehaald.Maar wel die opmerkingen tegen mij laten staan.
Haal dan alles weg.
Echt een stel gefrustreerde en white knightende huilers, wat wil je met ONZ-mods.Na 4 jaar nog steeds lachen om yvonne en Kore.
[..]
Prima keuze, mooie V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |