Daarom houd ik van je.quote:
En hiervan zou jij me herkennen op straat? Whatever dude, jij mag je mening hebben, maar een paar maanden geleden zei je op basis van een soortgelijke foto (zelfde zonnebril notabenequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je nota bene zelf gepost: US / Userfoto's #307 Zonder PUB praktijken
Mephedrone erbij halen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ziet er opzich wel chill uit, maar ga liever gewoon hard. Maar de pillen die ik nu nog heb vind ik ook niet geweldig. Dan nog liever gewoon pure
Nee jij trekt volle zalenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jezus dit is echt chai level boerenmeid. Dacht dat zij zo'n exotisch snoepje was.
Wat een labiele borderline koeien heb je hier toch, maakt mijn dag weer goed
Was een andere reden meneertje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ho, ho, ho, ik zei het eerder meneertje.
serieus? die linker kan ik nog wel begrijpen, maar die rechter kun je echt niet hoger dan cy raten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar, serieus ja?Ik zou zeggen 8,25 - 6,01 - 8,16/10
Jij zit op de eerste rij tochquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef Allure_ het volgende:
Het past qua uiterlijk wel bij Panzer, hoor.
echt wel, maar met gedraaide foto leek ze beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? die linker kan ik nog wel begrijpen, maar die rechter kun je echt niet hoger dan cy raten..
pics van allu?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen [ afbeelding ]
Echt? Ik heb Panzer wel vaker gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Panzer is gewoon exposed door z'n eigen chick nog wel, shiiit.
Ze lacht gewoon oid tijdens die foto, maar je ziet dat ze echt wel een mooier hoofd heeft. Maarja, smaken verschillenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus? die linker kan ik nog wel begrijpen, maar die rechter kun je echt niet hoger dan cy raten..
Ik alleen die before/afterpics, snap nu waarom die kop er nooit opstondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt? Ik heb Panzer wel vaker gezien.
ze kijkt alsof ze durr over zn shirt gaat brokkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt wel, maar met gedraaide foto leek ze beter.
gelukkig welquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon oid tijdens die foto, maar je ziet dat ze echt wel een mooier hoofd heeft. Maarja, smaken verschillen.
gelijk heeft ze.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze kijkt alsof ze durr over zn shirt gaat brokken
Hij heeft zich toch laten opereren ofzo, daarom staat zijn hoofd er nooit op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze lacht gewoon oid tijdens die foto, maar je ziet dat ze echt wel een mooier hoofd heeft. Maarja, smaken verschillen.
[..]
Ik alleen die before/afterpics, snap nu waarom die kop er nooit opstond.
praat nederlands nepneger.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die Panzer z'n hoofd nog niet vaker hadden gezien.
A NO KAN YERE.
Blij dat ik het zo lang heb weten uit te stellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef krioro het volgende:
Mensen die Panzer z'n hoofd nog niet vaker hadden gezien.
A NO KAN YERE.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch laten opereren ofzo, daarom staat zijn hoofd er nooit op.
quote:
Gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch laten opereren ofzo, daarom staat zijn hoofd er nooit op.
kut.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Neem een eigen haardracht, nepneger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |