Alleen ik kan er geen fuck mee, is heel eenzijdige bespiering.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:31 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso, krijg je met het werken op het land/boerderij
is wise zo'n ecto dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat mijn schouders breder zijn dan die van jou.
Wat zeggen anderen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou hoop het wel met al die tijd en moeite die ik er insteek
Als je van die punttietjes hebt zoals die dikke van de plus, dan kan ze gaan trainen wat ze wil, maar dat wordt nooit meer echt mooi. Worden dan van die lege slappe puntzakjes eerder.quote:
Krijg wel regelmatig complimenten dus neem aan dat het erger kanquote:
Van die spektietjes die Roos van Gelder (Little Princess, Oh Oh Cherso) ook had in die naaktshootquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je van die punttietjes hebt zoals die dikke van de plus, dan kan ze gaan trainen wat ze wil, maar dat wordt nooit meer echt mooi. Worden dan van die lege slappe puntzakjes eerder.
Die dikke van de plusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je van die punttietjes hebt zoals die dikke van de plus, dan kan ze gaan trainen wat ze wil, maar dat wordt nooit meer echt mooi. Worden dan van die lege slappe puntzakjes eerder.
Blablablabla pics or stfu.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Krijg wel regelmatig complimenten dus neem aan dat het erger kan
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die spektietjes die Roos van Gelder (Little Princess, Oh Oh Cherso) ook had in die naaktshoot![]()
.
Net even gekeken, het was echt veel erger dan ik me herinnerde.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van die spektietjes die Roos van Gelder (Little Princess, Oh Oh Cherso) ook had in die naaktshoot![]()
.
spek ja, wat bij dwc aan de zijkant van zn lichaam hangt.quote:
whut?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef wise het volgende:
[..]
spek ja, wat bij dwc aan de zijkant van zn lichaam hangt.
Mijn variant van de kat op het spek binden; ik bind spek om mezelf heen, dan komt de pussy vanzelf.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef wise het volgende:
over dwc gesprokken;
Welke dame heeft de lekkerste kont?
dat filmpje.....
Wtf, zijn die reten echt? Die eerste 2 lijken implantaten te hebben, man.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:44 schreef wise het volgende:
over dwc gesprokken;
Welke dame heeft de lekkerste kont?
dat filmpje.....
Godverquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn variant van de kat op het spek binden; ik bind spek om mezelf heen, dan komt de pussy vanzelf.
[..].
daarom stond Vas voor je deur te schreeuwenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn variant van de kat op het spek binden; ik bind spek om mezelf heen, dan komt de pussy vanzelf.
Nee, en die wijven zijn fucking groce ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf, zijn die reten echt? Die eerste 2 lijken implantaten te hebben, man.
Je bent gek, in die ene voornamelijk Braziliaanse wijk in Suriname heb je ook van deze latina cutiesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef krioro het volgende:
Nee, en die wijven zijn fucking groce ook.
Merendeel is vies met lelijke hondenkop, het zijn allemaal hoeren, bah.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je bent gek, in die ene voornamelijk Braziliaanse wijk in Suriname heb je ook van deze latina cuties!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |