Ik zou 'm rocken als een baas met aanzien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, je zou er zelf in lopen als je favo rapper dat deed. (Rick Ross?)
u.o.e.n.o. itquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou 'm rocken als een baas met aanzien.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
debiel = cool?
dan is deze boy eindbaashardopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kende ik al, alsnog opnieuw helemaal bekeken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy shit.
http://imgur.com/a/McTG7
Wie dit niet bekijkt is homo.
Of zit op werk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Holy shit.
http://imgur.com/a/McTG7
Wie dit niet bekijkt is homo.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Chloroform het volgende:
HAHAHAH dWc is terug en meteen wordt er weer lekker gehaat op elkaar.![]()
![]()
![]()
![]()
Hard geworden tijdens lezen van topic.
Hey Mur, waar heb jij uitgehangen dan?quote:
Sziget.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey Mur, waar heb jij uitgehangen dan?
Nice.quote:
Rechts kijkt een beetje moeilijk, maar is zeker wel een mooi meisjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar, serieus ja?Ik zou zeggen 8,25 - 6,01 - 8,16/10
Leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja gruwelijkIk jou wel natuurlijk.
Inderdaad, zijn er eigenlijk ook schattige knappe ' beauty queens ' ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef VeerEli het volgende:
What the hell, what is wrong with this world
Wat een grote, lelijke rotkop trouwens.
anita de bjoetie guruquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn er eigenlijk ook schattige knappe ' beauty queens ' ?
Ja, de rest van die tutjes not so much, helaas.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef VeerEli het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #6 Met gratis advies
Ze heeft wel zelfkennis..
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef VeerEli het volgende:
ONZ / Wie is de lekkerste babe op FOK? #6 Met gratis advies
Ze heeft wel zelfkennis..
Of denk je dat ze stiekem hoopt dat iemand nu zegt 'jawel hoor'?quote:
Geen idee, als ze echt bevestiging zou zoeken zou ze dat toch wel een stuk onsubtieler doen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Of denk je dat ze stiekem hoopt dat iemand nu zegt 'jawel hoor'?
Alsof ze mentaal 100 procent isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen idee, als ze echt bevestiging zou zoeken zou ze dat toch wel een stuk onsubtieler doen?
Gast, nu moet ik weer denken aan die beverpics van d'rquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:45 schreef Germano het volgende:
[..]
Alsof ze mentaal 100 procent is. Ik wil helemaal niet weten wat zij denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |