quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Neem een eigen haardracht, nepneger.
ahw shiii...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GvdEn dat terwijl jij hem zo graag wilde meeten, so so sneu dit
[..]
Nee, blanken eigenen zichzelf alles toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AHW YES, die shit was altijd al van de blanken.
Verrader, ze zouden je moeten kaalscheren en de grens overtyfen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, blanken eigenen zichzelf alles toe.
Seems legit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
AHW YES, die shit was altijd al van de blanken.
quote:The first known examples of dreadlocks date back to North Africa and the Horn of Africa. In ancient Egypt examples of Egyptians wearing locked hairstyles and wigs have appeared on bas-reliefs, statuary and other artifacts.[2] Mummified remains of ancient Egyptians with locks, as well as locked wigs, have also been recovered from archaeological sites.[3]
Er is geen schaar die mijn haar kan knippen, diamant haar enzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verrader, ze zouden je moeten kaalscheren en de grens overtyfen.
Ik hem meeten? Waarom?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GvdEn dat terwijl jij hem zo graag wilde meeten, so so sneu dit
[..]
Omdat het debiel is dat Afrikanen in zo'n Europeanenuniform rondlopen, plus die chains en pijp. Moet jou ook alles uitleggen hè, Hollander.quote:
debiel = cool?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat het debiel is dat Afrikanen in zo'n Europeanenuniform rondlopen, plus die chains en pijp. Moet jou ook alles uitleggen hè, Hollander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het wel een beetje baas, deed me denken aan Vybz Kartelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Omdat het debiel is dat Afrikanen in zo'n Europeanenuniform rondlopen, plus die chains en pijp. Moet jou ook alles uitleggen hè, Hollander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pijp erbij voor wat old skool flava, 6,99/10.
Ow..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan moet je maar weer eens terug gaan naar de basisschool.
Verbaast mij niets, je zou er zelf in lopen als je favo rapper dat deed. (Rick Ross?)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje baas
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
debiel = cool?
dan is deze boy eindbaasNee, er zijn verschillende soorten debiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond het wel een beetje baas, deed me denken aan Vybz Kartel.
Hij rockt de crack pipe ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die pijp erbij voor wat old skool flava, 6,99/10.
full stops and exclamation marks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |