De tering. Jij klinkt als een ideale donateur voor stichting Help CY De Herfst Door.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef Allure_ het volgende:
Verveel me echt de pleures, net weer voor 150 euro aan troep besteld
Jij lust helemaal geen drugs.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De tering. Jij klinkt als een ideale donateur voor stichting Help CY De Herfst Door.
Wil jou wel ergens vanaf helpen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De tering. Jij klinkt als een ideale donateur voor stichting Help CY De Herfst Door.
Bedelaarsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga alleen maar slecht als jij erbij bent. En jammer genoeg is dat niet eens een grapje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij lust helemaal geen drugs.
panzie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jou wel ergens vanaf helpen.
So so subtiele doodsverwensing.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
het lijkt erop dat ze ons heeft verlaten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
Waar is wd trouwens, of is ze eindelijk van fok verlost?
kop als een bak met meelwormen, dan zou ik ook wel fout gaan ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik ga alleen maar slecht als jij erbij bent. En jammer genoeg is dat niet eens een grapje.
Ze was er gisteren nog even, op mijn verzoek.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
Waar is wd trouwens, of is ze eindelijk van fok verlost?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
God DAMNquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
kop als een bak met meelwormen, dan zou ik ook wel fout gaan ja.
Vertel?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
vertel, ik geef altijd graag mijn meningquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jammer, heb even een festival ganger mening nodig
Iedereen negeert ook gewoon even het geilste gifje in maanden hier.quote:
Twijfel of ik kaartjes voor qbase zal bestellenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vertel, ik geef altijd graag mijn mening
Wow, join jij hier nu gewoon even #teamDurrr?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
kop als een bak met meelwormen, dan zou ik ook wel fout gaan ja.
Zou niet gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Twijfel of ik kaartjes voor qbase zal bestellen. Straks vind ik er geen hol aan, sta ik daar in duitsland
Maar hoor wel altijd van mensen dat het super vet is
Die vaatdoek is helaas ook weer unbanned.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wow, join jij hier nu gewoon even #teamDurrr?
Ik?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vaatdoek is helaas ook weer unbanned.
Is maar goed ook. #swag #FOK! #kan # niet #zonder #baas #Durrrquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die vaatdoek is helaas ook weer unbanned.
qbase ben ik zelf ook nooit geweest, maar schijnt helemaal geweldig te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Twijfel of ik kaartjes voor qbase zal bestellen. Straks vind ik er geen hol aan, sta ik daar in duitsland
Maar hoor wel altijd van mensen dat het super vet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |