quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik?
Ik had geen ban sloerie.
En het is dweil.![]()
dWc, please.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was echt nooit fan van durrr, maar toen wel! #teamswagvoor2009
Wat, deze douchelord wou mij uitdagen voor een real life fittiequote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hahaha, is dat Panzie? Dat is een teleurstelling.
quote:
Echt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, deze douchelord wou mij uitdagen voor een real life fittie!
Hij koopt chicks van niveau Britt Dekker met geld van z'n pappie en mammie. En kennelijk is hij nog zo onzeker dat hij erover op moet scheppen op FOK!. Hoe is dat swag?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik was echt nooit fan van durrr, maar toen wel! #teamswagvoor2009
Mwa lang, 12 uur is toch wel normaal? Sowieso is dat zo voorbij. Alleen wel een aparte tijd ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qbase ben ik zelf ook nooit geweest, maar schijnt helemaal geweldig te zijn.
maar wel erg lang..
waarom zou je er geen hol aan vinden?
Nofi, maar ik vind de meeste van zijn chicks lekkerder dan jij. Opscheppen op FOK! is denk (hoop) ik voor de lol, omdat hier daadwerkelijk mensen zijn die jaloers worden of die zelf geen normale/lekkere geen chicks kunnen regelen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij koopt chicks van niveau Britt Dekker met geld van z'n pappie en mammie. En kennelijk is hij nog zo onzeker dat hij erover op moet scheppen op FOK!. Hoe is dat swag?
Nofi, maar de meeste van die chicks zijn gewoon zeer matig AT BEST.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar ik vind de meeste van zijn chicks lekkerder dan jij. Opscheppen op FOK! is denk (hoop) ik voor de lol, omdat hier daadwerkelijk mensen zijn die jaloers worden of die zelf geen normale/lekkere geen chicks kunnen regelen.
van 17:00 tot 7:00 is wel wat langer als normaal, maar wel te doen natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa lang, 12 uur is toch wel normaal? Sowieso is dat zo voorbij. Alleen wel een aparte tijd ja.
Geen idee, vind het wss wel leuk. Ga maar eens even overleggen met m'n beebie.
Nofi, maar jij valt op spoken en halve kerels.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar de meeste van die chicks zijn gewoon zeer matig AT BEST.
uglyguywouldnotbangchicks.jpg ja cum in me.
bullshit, en vaak ook nog gewoon promo meisjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar ik vind de meeste van zijn chicks lekkerder dan jij. Opscheppen op FOK! is denk (hoop) ik voor de lol, omdat hier daadwerkelijk mensen zijn die jaloers worden of die zelf geen normale/lekkere geen chicks kunnen regelen.
Nofi, maar jij valt op gephotoshopte siliconenkonten en hondenkoppen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op spoken en halve kerels.
Doe normaal hoor, die chicks zijn 9 van de 10 echt niet spang gewoonquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat, deze douchelord wou mij uitdagen voor een real life fittie!
[..]
[..]
[..].
beter kom je niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa lang, 12 uur is toch wel normaal? Sowieso is dat zo voorbij. Alleen wel een aparte tijd ja.
Geen idee, vind het wss wel leuk. Ga maar eens even overleggen met m'n beebie.
Krio valt op mij hoorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op spoken en halve kerels.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op gephotoshopte siliconenkonten en hondenkoppen.
Dit dus. En niet jezelf zo naar beneden halen, je bent gewoon een hottie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar de meeste van die chicks zijn gewoon zeer matig AT BEST.
uglyguywouldnotbangchicks.jpg ja cum in me.
Stahpquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
wrijft hij dan ook als je slaapt zo...
Nofi, but I really like you and I'mma let you finish, but my Tumblr-chicks got the best ass of all time.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nofi, maar jij valt op gephotoshopte siliconenkonten en hondenkoppen.
Echt spang niet, maar wel 6,5-7,5/10 en da's spanger dan CY imo. En eerst haatte ik er ook op, maar die reacties (haat, jaloezie, afgunst, support) die elke keer erop volgen zijn gewoon hilarisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Doe normaal hoor, die chicks zijn 9 van de 10 echt niet spang gewoon![]()
En ik ben écht overtuigd dat hij serieus is. Het gaat gewoon te lang door/te ver, hij post alleen maar foto's en 9 van de 10 keer met wijven die daar gewoon geld voor krijgenZelfs al zou het niet serieus zijn, is de grap er inmiddels wel al 10 jaar vanaf en is het alsnog fucking kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |