Nou nee, ik ga naar een advocaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jezus, wel op 'goede' voet hopelijk?
Reserva speedo, badslippers, badmuts....loopt behoorlijk in de papieren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zo'n kek brilleke
onderschat het niet!
omdat het patsers zijn!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Reserva speedo, badslippers, badmuts....loopt behoorlijk in de papieren.
Waarom hadden al die zwemmers bij het WK laatst 2 mutsen over elkaar heen?
Dat ga ik donderdag horen als ik die afspraak heb. En dan iets anders zoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje. En nu?
Elitaire kutsport is het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat het patsers zijn!
dure grap is het en zo willen ze laten zien dat ze het wel twee keer kunnen betalen
preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elitaire kutsport is het.![]()
En die badpakken moeten weer wat doorzichtiger worden....dat is eigenlijk het belangrijkste.
De schoonspringers hebben wel leuke kleine broekjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elitaire kutsport is het.![]()
En die badpakken moeten weer wat doorzichtiger worden....dat is eigenlijk het belangrijkste.
Het is nu toch vakantie. Probeer eerst maar even te 'genieten' van je vrijheid. Iets nieuws beginnen is sowieso pas beter als je je oude job echt achter je hebt liggen. Hoewel ik geen flauw idee heb hoelang zo'n afwikkeling kan gaan duren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ga ik donderdag horen als ik die afspraak heb. En dan iets anders zoeken.
Ik zou eind van de maand sowieso vrij zijn, het is nu gewoon iets eerder. En ik heb ook geen idee hoe het allemaal werkt, nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is nu toch vakantie. Probeer eerst maar even te 'genieten' van je vrijheid. Iets nieuws beginnen is sowieso pas beter als je je oude job echt achter je hebt liggen. Hoewel ik geen flauw idee heb hoelang zo'n afwikkeling kan gaan duren.
Ik heb het idee dat onze interesse niet hetzelfde geslacht betreft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De schoonspringers hebben wel leuke kleine broekjes.
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onze interesse niet hetzelfde geslacht betreft.
Zo'n keepersoutfit lijkt me pas een dure grap.quote:
nicequote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel eens geopperd dat mijn teamgenoten mee moesten betalen aan mijn uitrusting want ik vond het oneerlijk dat die van mij 1 miljoen keer duurder was
kreeg ik een roze helm
met hartjes
en pony's
ik heb pa maar gewoon laten betalen voortaan
Karina is te druk bezig momenteel met het verwijderen van tetten uit de KvdB -SC.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
We kunnen Karina nog op de frontpage krijgen![]()
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
fight?quote:
Ik zou dan ook geen conversatie met haar beginnen. Maar om dat laatste nu te weigeren.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef Tem het volgende:
Te grote tieten en een domme kop. Ik zou d'r niet doen.
Ik heb net iets gezien....daar werd ik echt een beetje misseliijk van.quote:
ducks stonden beter in de regular seasonquote:
vorig seizoen kan ik me niet meer herinneren maar 2011/2012 spreekt voor zichzelfquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ducks stonden beter in de regular seasonEn de franchise is groter, want Disney
2007 spreekt voor zichzelf bedoel jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
vorig seizoen kan ik me niet meer herinneren maar 2011/2012 spreekt voor zichzelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door sp3c op 13-08-2013 23:45:21 ]
daar kan ik me al helemaal niets meer van herinneren!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
2007 spreekt voor zichzelf bedoel je
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar kan ik me al helemaal niets meer van herinneren!
never happened
Wat flauw ben je, even vragen aan pappa of het wel mag als mamma nee heeft gezegdquote:
ben jij de papa of mama in deze kwestie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat flauw ben je, even vragen aan pappa of het wel mag als mamma nee heeft gezegd
Euh nee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat flauw ben je, even vragen aan pappa of het wel mag als mamma nee heeft gezegd
photoshopquote:
Ga je dit nu ook al op jezelf betrekken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo komt het wel over. Ja ik ben een tut zeker? OK dan.
Ik zeg toch dat het zo over kwam? Dus ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je dit nu ook al op jezelf betrekken?
das dan wel weer waarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom haten danhaten op Teemu
de baas der bazen
Kingsquote:
Dat nieuwe logo ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
en Dallas
het is toch geen fok!king football ofzo
echt hoorquote:
OK ik stelde me weer aan, sorryquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zet alles op Corrie en dan expres zelf verliezen.
Inderdaad, je ziet niks meer. Erg leuk als je Vincent Bijlo heet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:08 schreef sp3c het volgende:
dat met die modder heb ik nooit gesnapt
olie is genoeg
Pics.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die van mij niet man. Geloof ik.
Ik heb wel zin in een biertje van de tep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb opeens zin om te gaan tepdansen.
Misschien moet je gewoon gelijk aan de wodka, duurt allemaal minder lang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
Morgen maar wat bier halen dan, kijken of het werkt.
Had ik al gepost, Corrie is hier niet content mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo komt die prijs en frontpage vermelding er toch
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
Wodka vind ik in ieder geval zelf ook lekker. Dus als het niet werkt drink ik het zelf op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon gelijk aan de wodka, duurt allemaal minder lang.
Nee ik vind het stom. En genant, ik schaam me dood.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ik al gepost, Corrie is hier niet content mee.
Wel lekker warm over je teppers, soort Vicks Vaporub.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wodka vind ik in ieder geval zelf ook lekker. Dus als het niet werkt drink ik het zelf op.
Dat klinkt wel goed, voor in de koude nachten die eraan gaan komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel lekker warm over je teppers, soort Vicks Vaporub.
van je eigen teppers af?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wodka vind ik in ieder geval zelf ook lekker. Dus als het niet werkt drink ik het zelf op.
Schijnt dat die WO2 helemaal niet zo'n pretje was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
NED. 2 werd te depri, ik ga poker kijken op RTL5.
Weet ik schat, maar in het begin zag je alleen de vliegtuigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat die WO2 helemaal niet zo'n pretje was.
Wat ben je laat op dan zeg! Ik ga zo naar bed en ik hoef niet eens meer vroeg op (al ga ik niet heeeel lang uitslapen denk ik).quote:
Mjah. Ben niet echt een slaper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je laat op dan zeg! Ik ga zo naar bed en ik hoef niet eens meer vroeg op (al ga ik niet heeeel lang uitslapen denk ik).
OKquote:
Welke wens doe je ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OKNou bij mij is het de helft van de tijd ook meer liggen dan slapen. Eerst een uur wakker liggen en daarna minstens 2x wakker worden. Ik ga voor ik ga slapen zometeen nog wel even kijken of ik vallende sterren zie.
En zo hoort het, eerst een klacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Ziezo, een klacht van mij (niet over mij) naar HR gestuurd.
Dank je. Ik ga straks de stukken bij elkaar zoeken, gisteren al wat aan haar gemaild, maar sommige dingen heb ik niet digitaal.quote:
Ik dacht dat je er vanochtend moest zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga straks de stukken bij elkaar zoeken, gisteren al wat aan haar gemaild, maar sommige dingen heb ik niet digitaal.
Nee morgenochtend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er vanochtend moest zijn?
Nee joh, ik word oud. Dat is het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk heb IK me niet vergistZou een mooie bedoening zijn.
Jij wordt het, ik ben hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik word oud. Dat is het.
Oh dear ik hoop het niet, daar gaat mijn imago.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze? Er leest hier toch niemand mee?
En het mijne.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dear ik hoop het niet, daar gaat mijn imago.
Ja ik ben niet oud, maar jong en slank met grote borsten, hele lange benen en lang blond haar. Oh ja en nog rijk ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En het mijne.
Laten we alles ontkennen.
Klopt, heb ik gisteren zelf nog op een foto van je gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben niet oud, maar jong en slank met grote borsten, hele lange benen en lang blond haar. Oh ja en nog rijk ook
Ik heb ook ZO een nieuwe baan als model natuurlijk. Bakken met geld verdienen en alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, heb ik gisteren zelf nog op een foto van je gezien.
Da's hard werken hoor. Ik zou maar voor een suikeroom gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook ZO een nieuwe baan als model natuurlijk. Bakken met geld verdienen en alles.
Ja maar die ontmoet je in die 'kringen' natuurlijk, dus eerst even afzien, rijke ouwe man ontmoeten en dan genieten van het leven en zijn geldquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's hard werken hoor. Ik zou maar voor een suikeroom gaan als ik jou was.
Oh..even naar SHO voor het golftasgate topicquote:
Strak plan. Je kunt die advocaat wel afzeggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ontmoet je in die 'kringen' natuurlijk, dus eerst even afzien, rijke ouwe man ontmoeten en dan genieten van het leven en zijn geld
Die is niet rijk genoegquote:
Nou die komt later nog van pas bij de scheidingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan. Je kunt die advocaat wel afzeggen.
Als een vent je lastig komt vallen heb je wel de zekerheid dat Badr hem in stukken scheurt.quote:
Dan huur ik Badr in als bodyguard.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Als een vent je lastig komt vallen heb je wel de zekerheid dat Badr hem in stukken scheurt.
Scheiding? Je neemt toch wel een oudje dat bij de aanblijk van een borst dood omvalt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die komt later nog van pas bij de scheiding
Maar je moet ook elke dag naast dat hoofd wakker wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Als een vent je lastig komt vallen heb je wel de zekerheid dat Badr hem in stukken scheurt.
Je moet voorbereid zijn, voor hetzelfde geld vindt hij een nog jongere, mooiere dame.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Scheiding? Je neemt toch wel een oudje dat bij de aanblijk van een borst dood omvalt?
Zoals mijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet voorbereid zijn, voor hetzelfde geld vindt hij een nog jongere, mooiere dame.
Als je een goede corrigerende rechtse op beide ogen hebt gekregen zie je dat niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je moet ook elke dag naast dat hoofd wakker worden
Nee, ik ga toch maar gewoon die tweeling jonge rijke modellen delen met Voorschrift.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je een goede corrigerende rechtse op beide ogen hebt gekregen zie je dat niet meer.
Nou oké, ik zoek m'n eigen ouwe knakker wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb je het al, concurrentie uit onverwachtte hoek.
Ik dacht dat jij samenwoonde of getrouwd was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou oké, ik zoek m'n eigen ouwe knakker wel.
Dat heb je met Voortent ook, alleen doet ie het achterstevoren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn man is vorig jaar overleden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij samenwoonde of getrouwd was.
Het spijt me dat te horen, ik weet niet hoe oud hij was, maar ongetwijfeld veel te jong.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man is vorig jaar overleden.
Heb je kinderen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man is vorig jaar overleden.
sp3c sprong van plezier een ravijn inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef sp3c het volgende:
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het een stomme sport is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
Waarom lacht mijn moeder altijd zo hard als ze naar voetbal zit te kijken?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:24 schreef Specularium het volgende:
Komt een Uccie bij de dokter, krijgt ze een slang in d'r reet!!!!@2134Die van mij was beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Jouw vader weet dat ook maar zegt er niks over.quote:
Lekker Portugal Nederland zometeen, ik zit al bijna klaar in mijn oranje onderbroek.quote:
Is ie vakkenvuller?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker Portugal Nederland zometeen, ik zit al bijna klaar in mijn oranje onderbroek.
Moet nog even naar de Plus, kijken of Edgar (aka sp3c) er is.
Een levende legende.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Specularium het volgende:
Mensen die weleens in Utrecht zijn geweest, kennen jullie Broodje Mario?
Ja maar in het echt is het dit, zonder die gore grote peper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een levende legende.
[ afbeelding ]
Sp3c is toch wel groter dan Uccie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets te hoog gegrepen.
Wat denk je, hij is de puck bij het ijshockey.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sp3c is toch wel groter dan Uccie?
Volgens mij kun je wel om zo'n jalapeno erop vragen.. maar met of zonder vind ik hun broodjes goed te nassen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar in het echt is het dit, zonder die gore grote peper.
[ afbeelding ]
Het smaakt ook wel prima, maar het is een beetje overrated als zijnde een 'begrip'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel om zo'n jalapeno erop vragen.. maar met of zonder vind ik hun broodjes goed te nassen.
Heiligschennis!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het smaakt ook wel prima, maar het is een beetje overrated als zijnde een 'begrip'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
in NL niet das echt iets Amerikaansquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komen er bij de hockey ook zoals in de film mannetjes langs op de tribune met knakworsten?
Hollanders moeten gewoon zelf naar het resteaurantje lopenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NL niet das echt iets Amerikaans
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heiligschennis!Vergeet het anderhalve plakje chorizo niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, je zou zelfs Voorboi mee kunnen lokken als je zegt dat willekeurige mannen hun knakworst verkopen op de tribune.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NL niet das echt iets Amerikaans
Voorover zou zelf knakworsten gaan lopen slijtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, je zou zelfs Voorboi mee kunnen lokken als je zegt dat willekeurige mannen hun knakworst verkopen op de tribune.
Vooraan, zou eerder knakworsten gaan verzamelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voorover zou zelf knakworsten gaan lopen slijten
He bah, dat ziet er niet echt smakelijk uit. Beetje worst met sprietjes uit een potje erop gekwakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar in het echt is het dit, zonder die gore grote peper.
[ afbeelding ]
En kaasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
He bah, dat ziet er niet echt smakelijk uit. Beetje worst met sprietjes uit een potje erop gekwakt.
Donderstraal toch eens een end in elkaar, Cor.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:19 schreef Karina het volgende:
Krijgen we dat weerIk doe dat niet, ik ben het, lastig persoon.
Sjiek!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:24 schreef Karina het volgende:
Vorige week kwam ik erachter dat mijn sneakers kapot waren, enige paar ook dat ik nog heb.
In het sneakerstopic gekeken en daar zag ik heel toevallig een paar wat precies goed was. Maandag besteld in Engeland en ze werden net al gebracht!
Deze:
[ afbeelding ]
Ja , unisex, ik zocht hele zwarte en toevallig werd in dat topic net dit model gepost.quote:
Ik donderstraal zometeen op want ik ga eten, naarling.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Donderstraal toch eens een end in elkaar, Cor.
Paar klappen met een natte wortel en je ligt ook te spinnen.
Ja ik vind ze mooi, beetje netjes (vandaar dat ik zwart heb genomen) maar toch sportief. De Asics die ik nu heb zijn ook zwart.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
http://i.fokzine.net/s/yes_new.gif
Sjiek!
Maar deze zwarte heeft bijna niemandquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Corrie half van mij gejat want ik heb die ook met witte streepjes en anders.
Ik weet voor jou wel wat woorden, maar dan gaat sp3c me noten denk ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
Ik noem Corrie gewoon knolselderij.
oeh dan ben ik de pilotenhelmquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
Ik noem Corrie gewoon knolselderij.
Gewoon zeggen joh, gooi het er effe lekker uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet voor jou wel wat woorden, maar dan gaat sp3c me noten denk ik.
Stomme aardbei.
Nee als je het wil is het niet leuk meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon zeggen joh, gooi het er effe lekker uit.
wet celery and the flying 'elmet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik zie het verband niet? Noem hem dan Herr Flick
Nee die weet ik niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
wet celery and the flying 'elmet?
nix?
Ah jij hebt een little tank, nu snap ik het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grueber ans his lissle tank!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee als je het wil is het niet leuk meer.
heidenquote:
Ga nou niet gevat proberen te doen, ontzettende knolselderij van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jij hebt een little tank, nu snap ik het.
Ik ben gewoon gevat, lekkere aardbei van me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga nou niet gevat proberen te doen, ontzettende knolselderij van me.
Nee zegt me echt niks meer, wat stom.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
heiden
de Duitsers wilden graag dat het bedienend personeel die items in huis hadden voor ze 'naar boven' gingen
Ik moest een beetje lachenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef Tem het volgende:
Vrouwen zijn als erwtensoep. Wanneer ze gaat pruttelen moet de worst erin.
Hoe vind je hem?
Dat ligt aan de vrouw, dus je grapje valt in het spreekwoordelijke water.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben vrouwen liever een komkommer dan een man?
Komkommers blijven wel een week hard.
Je wilt het gewoon niet grappig vinden hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ligt aan de vrouw, dus je grapje valt in het spreekwoordelijke water.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:17 schreef Karina het volgende:
Waarom hebben vrouwen liever een komkommer dan een man?
Komkommers blijven wel een week hard.
Is dat die laatste die pas in de bios was?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Mooie film The Great Gatsby, ik zit het laatste stuk nog even te kijken.
Yep en afgelopen, ik dacht dat hij nog langer zou duren maar het was nog maar 10 minuutjes of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dat die laatste die pas in de bios was?
Praat dan tegen mij joh, kutlul.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:43 schreef Tem het volgende:
Corrie is weer in zo'n bui. Geen zin in.
Op vakantie op Texel?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:29 schreef Tem het volgende:
Even klessebessen. Ik zit op een Waddeneiland met allemaal kutmensen.
Krijg je bierkratjesstapelende paupers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:34 schreef Kentoet het volgende:
Waddeneilanden zijn tof, alleen Texel lijkt me geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |