Nou nee, ik ga naar een advocaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jezus, wel op 'goede' voet hopelijk?
Reserva speedo, badslippers, badmuts....loopt behoorlijk in de papieren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zo'n kek brilleke
onderschat het niet!
omdat het patsers zijn!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Reserva speedo, badslippers, badmuts....loopt behoorlijk in de papieren.
Waarom hadden al die zwemmers bij het WK laatst 2 mutsen over elkaar heen?
Dat ga ik donderdag horen als ik die afspraak heb. En dan iets anders zoeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Lijkt me geen pretje. En nu?
Elitaire kutsport is het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat het patsers zijn!
dure grap is het en zo willen ze laten zien dat ze het wel twee keer kunnen betalen
preciesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elitaire kutsport is het.![]()
En die badpakken moeten weer wat doorzichtiger worden....dat is eigenlijk het belangrijkste.
De schoonspringers hebben wel leuke kleine broekjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Elitaire kutsport is het.![]()
En die badpakken moeten weer wat doorzichtiger worden....dat is eigenlijk het belangrijkste.
Het is nu toch vakantie. Probeer eerst maar even te 'genieten' van je vrijheid. Iets nieuws beginnen is sowieso pas beter als je je oude job echt achter je hebt liggen. Hoewel ik geen flauw idee heb hoelang zo'n afwikkeling kan gaan duren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ga ik donderdag horen als ik die afspraak heb. En dan iets anders zoeken.
Ik zou eind van de maand sowieso vrij zijn, het is nu gewoon iets eerder. En ik heb ook geen idee hoe het allemaal werkt, nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is nu toch vakantie. Probeer eerst maar even te 'genieten' van je vrijheid. Iets nieuws beginnen is sowieso pas beter als je je oude job echt achter je hebt liggen. Hoewel ik geen flauw idee heb hoelang zo'n afwikkeling kan gaan duren.
Ik heb het idee dat onze interesse niet hetzelfde geslacht betreft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
De schoonspringers hebben wel leuke kleine broekjes.
Nee dat kloptquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat onze interesse niet hetzelfde geslacht betreft.
Zo'n keepersoutfit lijkt me pas een dure grap.quote:
nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |