Ik heb ook ZO een nieuwe baan als model natuurlijk. Bakken met geld verdienen en alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, heb ik gisteren zelf nog op een foto van je gezien.
Da's hard werken hoor. Ik zou maar voor een suikeroom gaan als ik jou was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook ZO een nieuwe baan als model natuurlijk. Bakken met geld verdienen en alles.
Ja maar die ontmoet je in die 'kringen' natuurlijk, dus eerst even afzien, rijke ouwe man ontmoeten en dan genieten van het leven en zijn geldquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's hard werken hoor. Ik zou maar voor een suikeroom gaan als ik jou was.
Oh..even naar SHO voor het golftasgate topicquote:
Strak plan. Je kunt die advocaat wel afzeggen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die ontmoet je in die 'kringen' natuurlijk, dus eerst even afzien, rijke ouwe man ontmoeten en dan genieten van het leven en zijn geld
Die is niet rijk genoegquote:
Nou die komt later nog van pas bij de scheidingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Strak plan. Je kunt die advocaat wel afzeggen.
Als een vent je lastig komt vallen heb je wel de zekerheid dat Badr hem in stukken scheurt.quote:
Dan huur ik Badr in als bodyguard.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Als een vent je lastig komt vallen heb je wel de zekerheid dat Badr hem in stukken scheurt.
Scheiding? Je neemt toch wel een oudje dat bij de aanblijk van een borst dood omvalt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die komt later nog van pas bij de scheiding
Maar je moet ook elke dag naast dat hoofd wakker wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Als een vent je lastig komt vallen heb je wel de zekerheid dat Badr hem in stukken scheurt.
Je moet voorbereid zijn, voor hetzelfde geld vindt hij een nog jongere, mooiere dame.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Scheiding? Je neemt toch wel een oudje dat bij de aanblijk van een borst dood omvalt?
Zoals mijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet voorbereid zijn, voor hetzelfde geld vindt hij een nog jongere, mooiere dame.
Als je een goede corrigerende rechtse op beide ogen hebt gekregen zie je dat niet meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je moet ook elke dag naast dat hoofd wakker worden
Nee, ik ga toch maar gewoon die tweeling jonge rijke modellen delen met Voorschrift.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je een goede corrigerende rechtse op beide ogen hebt gekregen zie je dat niet meer.
Nou oké, ik zoek m'n eigen ouwe knakker wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar heb je het al, concurrentie uit onverwachtte hoek.
Ik dacht dat jij samenwoonde of getrouwd was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou oké, ik zoek m'n eigen ouwe knakker wel.
Dat heb je met Voortent ook, alleen doet ie het achterstevoren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Mijn man is vorig jaar overleden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij samenwoonde of getrouwd was.
Het spijt me dat te horen, ik weet niet hoe oud hij was, maar ongetwijfeld veel te jong.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man is vorig jaar overleden.
Heb je kinderen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man is vorig jaar overleden.
sp3c sprong van plezier een ravijn inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:15 schreef sp3c het volgende:
HAHAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het een stomme sport is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:28 schreef sp3c het volgende:
Waarom lacht mijn moeder altijd zo hard als ze naar voetbal zit te kijken?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:24 schreef Specularium het volgende:
Komt een Uccie bij de dokter, krijgt ze een slang in d'r reet!!!!@2134Die van mij was beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Jouw vader weet dat ook maar zegt er niks over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker Portugal Nederland zometeen, ik zit al bijna klaar in mijn oranje onderbroek.quote:
Is ie vakkenvuller?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker Portugal Nederland zometeen, ik zit al bijna klaar in mijn oranje onderbroek.
Moet nog even naar de Plus, kijken of Edgar (aka sp3c) er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |