Een levende legende.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:43 schreef Specularium het volgende:
Mensen die weleens in Utrecht zijn geweest, kennen jullie Broodje Mario?
Ja maar in het echt is het dit, zonder die gore grote peper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een levende legende.
[ afbeelding ]
Sp3c is toch wel groter dan Uccie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me iets te hoog gegrepen.
Wat denk je, hij is de puck bij het ijshockey.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sp3c is toch wel groter dan Uccie?
Volgens mij kun je wel om zo'n jalapeno erop vragen.. maar met of zonder vind ik hun broodjes goed te nassen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar in het echt is het dit, zonder die gore grote peper.
[ afbeelding ]
Het smaakt ook wel prima, maar het is een beetje overrated als zijnde een 'begrip'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij kun je wel om zo'n jalapeno erop vragen.. maar met of zonder vind ik hun broodjes goed te nassen.
Heiligschennis!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het smaakt ook wel prima, maar het is een beetje overrated als zijnde een 'begrip'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
in NL niet das echt iets Amerikaansquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komen er bij de hockey ook zoals in de film mannetjes langs op de tribune met knakworsten?
Hollanders moeten gewoon zelf naar het resteaurantje lopenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NL niet das echt iets Amerikaans
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heiligschennis!Vergeet het anderhalve plakje chorizo niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, je zou zelfs Voorboi mee kunnen lokken als je zegt dat willekeurige mannen hun knakworst verkopen op de tribune.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
in NL niet das echt iets Amerikaans
Voorover zou zelf knakworsten gaan lopen slijtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer, je zou zelfs Voorboi mee kunnen lokken als je zegt dat willekeurige mannen hun knakworst verkopen op de tribune.
Vooraan, zou eerder knakworsten gaan verzamelenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
Voorover zou zelf knakworsten gaan lopen slijten
He bah, dat ziet er niet echt smakelijk uit. Beetje worst met sprietjes uit een potje erop gekwakt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar in het echt is het dit, zonder die gore grote peper.
[ afbeelding ]
En kaasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:07 schreef Karina het volgende:
[..]
He bah, dat ziet er niet echt smakelijk uit. Beetje worst met sprietjes uit een potje erop gekwakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |