Pics.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou die van mij niet man. Geloof ik.
Ik heb wel zin in een biertje van de tep.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:23 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Heb opeens zin om te gaan tepdansen.
Misschien moet je gewoon gelijk aan de wodka, duurt allemaal minder lang.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef Karina het volgende:
Morgen maar wat bier halen dan, kijken of het werkt.
Had ik al gepost, Corrie is hier niet content mee.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zo komt die prijs en frontpage vermelding er toch
Wie is het lekkerste wijf van FOK!?
Wodka vind ik in ieder geval zelf ook lekker. Dus als het niet werkt drink ik het zelf op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon gelijk aan de wodka, duurt allemaal minder lang.
Nee ik vind het stom. En genant, ik schaam me dood.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had ik al gepost, Corrie is hier niet content mee.
Wel lekker warm over je teppers, soort Vicks Vaporub.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wodka vind ik in ieder geval zelf ook lekker. Dus als het niet werkt drink ik het zelf op.
Dat klinkt wel goed, voor in de koude nachten die eraan gaan komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel lekker warm over je teppers, soort Vicks Vaporub.
van je eigen teppers af?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wodka vind ik in ieder geval zelf ook lekker. Dus als het niet werkt drink ik het zelf op.
Schijnt dat die WO2 helemaal niet zo'n pretje was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
NED. 2 werd te depri, ik ga poker kijken op RTL5.
Weet ik schat, maar in het begin zag je alleen de vliegtuigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schijnt dat die WO2 helemaal niet zo'n pretje was.
Wat ben je laat op dan zeg! Ik ga zo naar bed en ik hoef niet eens meer vroeg op (al ga ik niet heeeel lang uitslapen denk ik).quote:
Mjah. Ben niet echt een slaper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je laat op dan zeg! Ik ga zo naar bed en ik hoef niet eens meer vroeg op (al ga ik niet heeeel lang uitslapen denk ik).
OKquote:
Welke wens doe je ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:52 schreef Karina het volgende:
[..]
OKNou bij mij is het de helft van de tijd ook meer liggen dan slapen. Eerst een uur wakker liggen en daarna minstens 2x wakker worden. Ik ga voor ik ga slapen zometeen nog wel even kijken of ik vallende sterren zie.
En zo hoort het, eerst een klacht.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:38 schreef Drugshond het volgende:
Ziezo, een klacht van mij (niet over mij) naar HR gestuurd.
Dank je. Ik ga straks de stukken bij elkaar zoeken, gisteren al wat aan haar gemaild, maar sommige dingen heb ik niet digitaal.quote:
Ik dacht dat je er vanochtend moest zijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dank je. Ik ga straks de stukken bij elkaar zoeken, gisteren al wat aan haar gemaild, maar sommige dingen heb ik niet digitaal.
Nee morgenochtend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er vanochtend moest zijn?
Nee joh, ik word oud. Dat is het.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk heb IK me niet vergistZou een mooie bedoening zijn.
Jij wordt het, ik ben hetquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, ik word oud. Dat is het.
Oh dear ik hoop het niet, daar gaat mijn imago.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze? Er leest hier toch niemand mee?
En het mijne.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dear ik hoop het niet, daar gaat mijn imago.
Ja ik ben niet oud, maar jong en slank met grote borsten, hele lange benen en lang blond haar. Oh ja en nog rijk ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Disana het volgende:
[..]
En het mijne.
Laten we alles ontkennen.
Klopt, heb ik gisteren zelf nog op een foto van je gezien.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben niet oud, maar jong en slank met grote borsten, hele lange benen en lang blond haar. Oh ja en nog rijk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |