abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130019976

Welkom in het GRTDOJW en verkapte Ibood SC topic.

V: Klinkt heel leuk een SC maar ben ik wel welkom?
A: Uiteraard, mits je maar gezellig meedoet. Deze slowchat is voor iedereen die gezellig mee wil kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, natuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!.
Bagger users die komen bashen of wat dan ook worden genegeerd.

V: Mag ik hier elke plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van Fok! in gaat. (Zoals tetten en piemols)
Hou je er wel rekening mee dan sommige users ook FOK!'en op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.

Topic Hunten
De laatste poster in dit topic opent in principe het nieuwe deel.
Als dat niet gebeurt binnen 5 minuten ben je vrij om dat zelf te doen!

probeersel03.gif beer.jpg aay8vb.gif FOK%20ui.png 2rcvsdx.gif ridder%20koen.jpg PAREN78usericon.jpg NBThee.jpg 14a9hd.jpg poes.gif k19lhl.gif rsz_1poging4.jpg FOKSCHILD.jpg frog.gif Cavia.gif alfred.jpg exU2h.gif ik.jpg sammy5.gif MPJvLWs.gif 5211128AdwGXmh3.jpg peter.jpeg mvTL36V.gif KB.jpg kate2.jpg bild2.jpg perfecterbordz.jpg Omdatappel.jpg 2418129R5t1XGMx.gif
25163956RWZE9cdT.gif

Meer Statistieken
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn op de originele OP mee te posten.
Deze vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/GRTDOJWSC

Bij elk nieuw topic mag er een plaatje gepost worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stuart op 13-08-2013 15:30:48 ]
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_130019983
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130020003
Goede TT :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:26:04 #4
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020018
Boeken wel, E-books niet :D
Spatieboos
pi_130020022
quote:
Zou je misschien je links in één post kunnen plaatsen? Zo al die losse links maakt het niet erg overzichtelijk :@ :X
pi_130020034
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Zou je misschien je links in één post kunnen plaatsen? Zo al die losse links maakt het niet erg overzichtelijk :@ :X
Ik stop nu wel, mijn punt staat. :P
pi_130020036
quote:
quote:
quote:
Ja dit gaat allemaal alleen over muziek downloaden en is dus totaal irrelevant.

Ga je hierna je beweringen onderbouwen met onderzoeken naar dopamine getest op apen of kom je ook nog met een wel relevant onderzoek?
Je maintiendrai
pi_130020054
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik stop nu wel, mijn punt staat. :P
Ja, mensen die muziek downloaden geven ook meer geld uit aan muziek, prachtig punt, but frankly I don't give a shit.
Je maintiendrai
pi_130020064
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Hoezo zijn onderzoeken naar illegale downloads van muziek niet relevant aan illegale download van boeken. :{
pi_130020070
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Hoezo zijn onderzoeken naar illegale downloads van muziek niet relevant aan illegale download van boeken. :{
Omdat het twee hele verschillende dingen zijn.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:27:50 #11
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020083
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ga je hierna je beweringen onderbouwen met onderzoeken naar dopamine getest op apen of kom je ook nog met een wel relevant onderzoek?
Het ging over the Piratebay, niet alleen over E-books.
Heel erg relevant dus.
Spatieboos
pi_130020123
Jij extrapoleert een onderzoek van muziek naar boeken en doet aan de hand daarvan beweringen, maar dan ben je gewoon aan het drogredeneren.

Zelfde als een artikel over de schadelijke gevolgen van cocaïne gebruiken als ondersteuning van de stelling: 'wiet is slecht voor je'.
Je maintiendrai
pi_130020175
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jij extrapoleert een onderzoek van muziek naar boeken en doet aan de hand daarvan beweringen, maar dan ben je gewoon aan het drogredeneren.

Zelfde als een artikel over de schadelijke gevolgen van cocaïne gebruiken als ondersteuning van de stelling: 'wiet is slecht voor je'.
Tja, ebooks staan wat dat betreft nog in de kinderschoenen. Maar dan ben jij net zo goed aan het drogredeneren, we kunnen beide niet zeker zijn dat downloaden schrijvers daadwerkelijk schaad.

Ik denk dat we de trent kunnen doortrekken naar boeken over pak wek 10 jaar.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:31:15 #14
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020202
Maar pizza reageer eens op dat over dat schrijvers gelezen willen worden en het niet alleen gaat over geld.
Spatieboos
pi_130020209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Tja, ebooks staan wat dat betreft nog in de kinderschoenen. Maar dan ben jij net zo goed aan het drogredeneren, we kunnen beide niet zeker zijn dat downloaden schrijvers daadwerkelijk schaad.

Ik denk dat we de trent kunnen doortrekken naar boeken over pak wek 10 jaar.
Nee jij doet een bewering, ik zeg dat het een drogredenering is. Dan ben ik niet aan het drogredeneren :')
Je maintiendrai
pi_130020246
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee jij doet een bewering, ik zeg dat het een drogredenering is. Dan ben ik niet aan het drogredeneren :')
En kun jij aantonen dat downloaden schrijvers schaad?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:32:37 #17
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020263
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee, jouw drogreden was dat het auteurs minder geld kregen omdat er illegaal gedownload werd, terwijl je ook geen bronnen hebt.
Spatieboos
pi_130020304
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Nee, jouw drogreden was dat het auteurs minder geld kregen omdat er illegaal gedownload werd, terwijl je ook geen bronnen hebt.
Common sense :?
pi_130020328
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
Maar pizza reageer eens op dat over dat schrijvers gelezen willen worden en het niet alleen gaat over geld.
Nou studies hebben aangetoond dat schrijvers meestal mensen zijn en mensen werken om de volgende behoeften te vervullen:

Zoals je ziet moeten schrijvers is beschikking hebben over drie eerdere punten voordat ze bij het punt 'erkenning' aankomen. Om die drie eerdere punten te 'vervullen' moet je wel degelijk beschikking hebben over geld.

Tuurlijk is het leuk als mensen je boeken lezen, maar het is het leukst als ze het lezen en je er wat aan verdient, waarvan verdienen de belangrijkste is.
Je maintiendrai
pi_130020334
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Common sense :?
Dat dachten ze jarenlang bij muziek ook.
pi_130020351
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En kun jij aantonen dat downloaden schrijvers schaad?
Kan jij aantonen dat het niet zo is?
Je maintiendrai
pi_130020355
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zoals je ziet moeten schrijvers is beschikking hebben over drie eerdere punten voordat ze bij het punt 'erkenning' aankomen. Om die drie eerdere punten te 'vervullen' moet je wel degelijk beschikking hebben over geld.
Zonder publiciteit verdien je ook geen geld.
pi_130020406
quote:

[..]

Kan jij aantonen dat het niet zo is?
Nee, het enige wat ik kan doen is aantonen dat een soortgelijke markt (ja, de muziekindustry 10 jaar geleden en ebook industry vertoont extreme gelijkenissen) uiteindelijk veel baad heeft gehad bij piracy.
pi_130020408
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vroeger werd muziek natuurlijk ook al gekopieerd door het lenen van CD-tjes.
Een boek leg je niet zomaar op de kopieermachine dus ik denk dat die daar meer last van hebben :P

I don't care, ik heb liever een regenpak *G*
pi_130020481
quote:

[..]

Het grote verschil tussen boeken en muziek is dat wanneer je een boek download je het daarna niet even snel gaat kopen als muziek, ten eerste omdat boeken VAAK duurder zijn dan bijvoorbeeld een cd'tje, ten tweede omdat je wel twee keer naar het zelfde liedje kan luisteren zonder je te vervelen, maar twee keer hetzelfde boek lezen toch behoorlijk minder leuk is.
Je maintiendrai
pi_130020494
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee, het enige wat ik kan doen is aantonen dat een soortgelijke markt (ja, de muziekindustry 10 jaar geleden en ebook industry vertoont extreme gelijkenissen) uiteindelijk veel baad heeft gehad bij piracy.
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Het grote verschil tussen boeken en muziek is dat wanneer je een boek download je het daarna niet even snel gaat kopen als muziek, ten eerste omdat boeken VAAK duurder zijn dan bijvoorbeeld een cd'tje, ten tweede omdat je wel twee keer naar het zelfde liedje kan luisteren zonder je te vervelen, maar twee keer hetzelfde boek lezen toch behoorlijk minder leuk is.
Je maintiendrai
pi_130020507
quote:

[..]

Zonder publiciteit verdien je ook geen geld.
Ontken ik nergens.
Je maintiendrai
pi_130020546
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar schijnbaar hebben mensen sentiment bij fysieke boeken/een grote boekenkast (iets waar ik me niets bij kan voorstellen, maar dat geheel terzijde). Die behoefte gaat niet zomaar weg als mensen iets gratis downloaden lijkt me.
pi_130020552
* Stuart gaat even naar wat winkels :W
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:39:41 #30
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020569
quote:

[..]

Nou studies hebben aangetoond dat schrijvers meestal mensen zijn en mensen werken om de volgende behoeften te vervullen:
[ afbeelding ]

Tuurlijk is het leuk als mensen je boeken lezen, maar het is het leukst als ze het lezen en je er wat aan verdient, waarvan verdienen de belangrijkste is.
Nou ik wil later ook schrijver worden, maar ik neem ook gewoon een normale baan ernaast, ik denk dat bijna niemand van plan is te leven van boeken schrijven, en zo wel, dan is het goed (imo) dat dat eigenlijk niet meer kan tenzij je echt bekende boeken gaat schrijven. En ik denk dat de meeste schrijvers het zelfde doen als ik wil doen, natuurlijk, een extra zakcentje kan geen kwaad, en die krijgen ze ook wel, maar nu wordt dat wat minder dankzij digitaal downloaden, en dat vind ik maar terecht, ik vind dat populaire schrijvers veel te veel krijgen, net als populaire zangers enzo.

En boven dat, heeft bijna iedereen in de Westerse wereld toch gewoon Bestaanszekeheid en Sociale nog wat.
Spatieboos
pi_130020598
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ontken ik nergens.
Dus moeten schrijvers niet (geheel) afhankelijk zijn van uitgeverijen die vooral interesse hebben in mainstream meuk en daardoor het schrijven in niche genres niet meer te stimuleren.

Geen gewenste situatie.
pi_130020608
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat even naar wat winkels :W
:W
pi_130020617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, maar schijnbaar hebben mensen sentiment bij fysieke boeken/een grote boekenkast (iets waar ik me niets bij kan voorstellen, maar dat geheel terzijde). Die behoefte gaat niet zomaar weg als mensen iets gratis downloaden lijkt me.
De mensen die dat hebben zullen de boeken dan ook gewoon kopen.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:42:43 #34
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020680
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

De mensen die dat hebben zullen de boeken dan ook gewoon kopen.
Dus wat is dan het probleem :?
Spatieboos
pi_130020717
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Nou ik wil later ook schrijver worden, maar ik neem ook gewoon een normale baan ernaast, ik denk dat bijna niemand van plan is te leven van boeken schrijven, en zo wel, dan is het goed (imo) dat dat eigenlijk niet meer kan tenzij je echt bekende boeken gaat schrijven. En ik denk dat de meeste schrijvers het zelfde doen als ik wil doen, natuurlijk, een extra zakcentje kan geen kwaad, en die krijgen ze ook wel, maar nu wordt dat wat minder dankzij digitaal downloaden, en dat vind ik maar terecht, ik vind dat populaire schrijvers veel te veel krijgen, net als populaire zangers enzo.

En boven dat, heeft bijna iedereen in de Westerse wereld toch gewoon Bestaanszekeheid en Sociale nog wat.
1) Echte schrijvers wel.
2) Echt bekende boeken zijn dan ook goed geschreven boeken over het algemeen of hebben iets dat veel mensen aanspreekt. Deze boeken worden steeds vaker gedownload waardoor die mensen die ook echt een boek hebben geschreven minder geld verdienen.
3) nee :')
4) Alleen als je geen eigen bezit hebt ja.
Je maintiendrai
pi_130020726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dus moeten schrijvers niet (geheel) afhankelijk zijn van uitgeverijen die vooral interesse hebben in mainstream meuk en daardoor het schrijven in niche genres niet meer te stimuleren.

Geen gewenste situatie.
Je hebt ook kleine uitgeverijen.
Je maintiendrai
pi_130020731
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:42 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dus wat is dan het probleem :?
Er zijn teveel mensen die dat niet doen.
Je maintiendrai
pi_130020744
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Je hebt ook kleine uitgeverijen.
Ook die zijn (meestal) vooral gebaad bij een zo zeker mogelijke winst.
In veel nichemarkten heb je dat gewoon niet.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:46:48 #39
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020799
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

1) Echte schrijvers wel.
2) Echt bekende boeken zijn dan ook goed geschreven boeken over het algemeen of hebben iets dat veel mensen aanspreekt. Deze boeken worden steeds vaker gedownload waardoor die mensen die ook echt een boek hebben geschreven minder geld verdienen.
3) nee :')
4) Alleen als je geen eigen bezit hebt ja.
1. Echte schrijvers? Wat is dat dan weer? Alsof mensen die casual/niet fulltime schrijven geen echte schrijvers zijn :?

2. Ja, ik zie het probleem niet dat minder geld verdienen, volgens mij verdienen ze te veel.
3. Dus jij beweerd dat bijna elke schrijver een fulltime schrijver is die geen andere baan heeft :?
4. :?
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:47:52 #40
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130020832
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Er zijn teveel mensen die dat niet doen.
'Mensen zijn anders dan ik, er zouden meer mensen moeten zijn zoals ik' ? :')
Spatieboos
pi_130020892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

1. Echte schrijvers? Wat is dat dan weer? Alsof mensen die casual/niet fulltime schrijven geen echte schrijvers zijn :?

2. Ja, ik zie het probleem niet dat minder geld verdienen, volgens mij verdienen ze te veel.
3. Dus jij beweerd dat bijna elke schrijver een fulltime schrijver is die geen andere baan heeft :?
4. :?
1) Mensen die daadwerkelijk schrijven.
2) Omdat ze goed zijn.
3) Echte schrijvers wel ja.
4) Voor bijvoorbeeld de bijstand is een van de voorwaarden dat je geen eigen bezit hebt.
Je maintiendrai
pi_130020925
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
2) Omdat ze goed zijn.
Omdat ze populair zijn bij de mainstream.
pi_130020934
quote:
Nee hoor. :)
pi_130020951
Sowieso een hele vreemde definitie "echte schrijver"
pi_130021042
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Omdat ze populair zijn bij de mainstream.
Omdat ze weten te schrijven over iets dat veel mensen aanspreekt, helemaal correct.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:54:20 #46
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021068
quote:

[..]

1) Mensen die daadwerkelijk schrijven.
2) Omdat ze goed zijn.
4) Voor bijvoorbeeld de bijstand is een van de voorwaarden dat je geen eigen bezit hebt.
1.Wat is daadwerkelijk schrijven dan :?
Een boek schrijven is toch gewoon daadwerkelijk schrijven?
2. Dat is een mening, dat veel mensen die mening hebben betekent niet dat ze ineens bakken met geld horen te verdienen
3. Ik had het niet over 'echte schrijvers' maar gewoon over mensen die een boek of meer schrijven
4. Zegt me nog steeds niks :? tuurlijk er zijn mensen in de bijstand, maar die mensen hebben gewoon een dak boven hun hoofd/eten en sociale contacten. Ja in Amerika en wat andere Westerse landen heb je natuurlijk ook zwervers, maar die zie ik ook niet snel boek schrijven en naar een uitgeverij gaan.
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:54:47 #47
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021087
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Omdat ze weten te schrijven over iets dat veel mensen aanspreekt, helemaal correct.
Dat het veel mensen aanspreekt maakt het nog niet feitelijk goed ofzo. Populaire zooi verdient te veel, mijn mening.
Spatieboos
pi_130021093
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee hoor. :)
Iemand die zijn leven wijdt aan het neer pennen van emoties.

Niet iemand die even denkt een makkelijk zakcentje te verdienen.
Je maintiendrai
pi_130021115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dat het veel mensen aanspreekt maakt het nog niet feitelijk goed ofzo.
Het geeft aan dat je je kan verplaatsen in veel mensen en op hun behoeften in kan schrijven, dat is wel degelijk een vaardigheid :')
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:56:08 #50
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130021149
Ik wil boeken kopen
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_130021227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

1.Wat is daadwerkelijk schrijven dan :?
Een boek schrijven is toch gewoon daadwerkelijk schrijven?
2. Dat is een mening, dat veel mensen die mening hebben betekent niet dat ze ineens bakken met geld horen te verdienen
3. Ik had het niet over 'echte schrijvers' maar gewoon over mensen die een boek of meer schrijven
4. Zegt me nog steeds niks :? tuurlijk er zijn mensen in de bijstand, maar die mensen hebben gewoon een dak boven hun hoofd/eten en sociale contacten. Ja in Amerika en wat andere Westerse landen heb je natuurlijk ook zwervers, maar die zie ik ook niet snel boek schrijven en naar een uitgeverij gaan.
1. Ja en als ik ga zingen ben ik een zanger.
Later wordt ik zanger.
2. Waarom zouden ze geen geld mogen verdienen?
3. Ja mensen die niet zullen doorbreken. Oké, ik moet toegeven, bij dat soort mensen is illegaal downloaden goed.
4. Ja die wonen in een sociale huurwoning met een maximum aan bezit, zoals beschreven in de bijstandswet.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:58:00 #53
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021238
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Het geeft aan dat je je kan verplaatsen in veel mensen en op hun behoeften in kan schrijven, dat is wel degelijk een vaardigheid :')
Ik zeg nergens dat het geen vaardigheid is. Maar 'goed en 'slecht' is altijd een mening.
Spatieboos
pi_130021242
Muziek moet voor iedereen beschikbaar zijn
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:00:15 #55
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021338
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

1. Ja en als ik ga zingen ben ik een zanger.
Later wordt ik zanger.
2. Waarom zouden ze geen geld mogen verdienen?
3. Ja mensen die niet zullen doorbreken. Oké, ik moet toegeven, bij dat soort mensen is illegaal downloaden goed.
4. Ja die wonen in een sociale huurwoning met een maximum aan bezit, zoals beschreven in de bijstandswet.
Ja, je bent een zanger als je zingt.
2. Mogen ze wel, maar ik vind dat ze TE veel verdienen.
3. Ja, nou daar zijn er veel meer van dus, en gezamenlijk zijn ze dus belangrijker imo dan die paar 'echte schrijvers'. En 'echte schrijvers' verdienen waarschijnlijk al genoeg, tenzij ze het niet kunnen, en dan moet je gewoon een andere baan gaan zoeken imo.
4. Ok. Relevant :?

[ Bericht 2% gewijzigd door Spatieloos op 13-08-2013 16:09:04 ]
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:01:27 #56
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021382
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef nodig het volgende:
Muziek moet voor iedereen beschikbaar zijn
Boeken ook!
Spatieboos
pi_130021473
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Boeken ook!
Films ook
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:04:20 #58
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021505
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef nodig het volgende:

[..]

Films ook
Informatie over wetenschap ook!
Spatieboos
pi_130021521
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

3. Ja, nou daar zijn er veel meer van dus, en gezamenlijk zijn ze dus belangrijker imo dan die paar 'echte schrijvers'. En 'echte schrijvers' verdienen waarschijnlijk al genoeg, tenzij ze het niet kunnen, en dan moet je gewoon een echte baan gaan zoeken imo.
_O- :') :'( :'(
Je maintiendrai
pi_130021553
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

3. Ja, nou daar zijn er veel meer van dus, en gezamenlijk zijn ze dus belangrijker imo dan die paar 'echte schrijvers'. En 'echte schrijvers' verdienen waarschijnlijk al genoeg, tenzij ze het niet kunnen, en dan moet je gewoon een echte baan gaan zoeken imo.
Waarom zouden ze teveel verdienen :')

Schrijven is een echte baan :')

Jij begon erover :{w
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:05:27 #61
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130021557
ik zing
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:05:45 #62
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021572
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

_O- :') :'( :'(

Misschien ben je in de war met beroepszanger ? _O-
Spatieboos
pi_130021580
ik zong
pi_130021581
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Informatie over wetenschap ook!
huh wut
pi_130021602
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik zong
Jij bent een zonger
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:06:28 #66
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130021604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Misschien ben je in de war met beroepszanger ? _O-
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
ik zing
pi_130021621
Pizza heet je vader Tim Kuik
pi_130021625
zanger brownie
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:06:54 #69
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130021632
Ben ik een zanger? ;s
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:07:06 #70
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130021639
Zangeres ;s
pi_130021657
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Zangeres ;s
_O-

ja je bent een zangeres
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:07:29 #72
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130021658
Noem me Barbra Streisand.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:07:34 #73
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021663
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Waarom zouden ze teveel verdienen :')

Schrijven is een echte baan :')

Jij begon erover :{w
1. Is gewoon mijn mening, net als artiesten als Justin Bieber en andere bekende schrijvers, ik vind het geheel onterecht dat zij veel extra verdienen, alleen omdat ze bekender zijn.

2. Ik ontken dat nergens, ik bedoelde andere.

3. Ik bedoel hoe is dat relevant met dat de meeste mensen in de westerse wereld Bestaanszekerheid hebben?
Spatieboos
pi_130021692
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Barbra Streisand
oke.. zal ik doen vanaf nu
pi_130021719
Als ik alle muziek, films etc die ik gedownload heb had moeten betalen zat ik nu in de schuldsanering ;(
pi_130021767
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef nodig het volgende:
Pizza heet je vader Tim Kuik
Nee ik ben voor het downloaden van muziek en films.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:09:52 #77
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021779
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Ben ik een zanger? ;s
Ja, je bent een hele goede zanger! Gokje.
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:10:08 #78
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021791
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hoezo wel films en geen boeken :?
Spatieboos
pi_130021803
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ook als iemand er geen centen voor neertelt?
pi_130021818
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

1. Is gewoon mijn mening, net als artiesten als Justin Bieber en andere bekende schrijvers, ik vind het geheel onterecht dat zij veel extra verdienen, alleen omdat ze bekender zijn.

2. Ik ontken dat nergens, ik bedoelde andere.

3. Ik bedoel hoe is dat relevant met dat de meeste mensen in de westerse wereld Bestaanszekerheid hebben?
Je bedoelt omdat zij ergens talent voor hebben?

OMDAT GEEN ENKELE IDIOOT VRIJWILLIG IN DE BIJSTAND TERECHT KOMT OM TE GAAN SCHRIJVEN
Je maintiendrai
pi_130021849
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Hoezo wel films en geen boeken :?
Dat heb ik nu echt al zo lang proberen duidelijk te maken
Je maintiendrai
pi_130021859
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef nodig het volgende:

[..]

Ook als iemand er geen centen voor neertelt?
Ja :Y
Je maintiendrai
pi_130021887
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

OMDAT GEEN ENKELE IDIOOT VRIJWILLIG IN DE BIJSTAND TERECHT KOMT OM TE GAAN SCHRIJVEN
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ja :Y
E-books moeten ook voor iedereen beschikbaar zijn :Y :P
pi_130021907
anders doen we toch reclamebanners in ebooks zodat ze gratis zijn
pi_130021931
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
anders doen we toch reclamebanners in ebooks zodat ze gratis zijn
AdBlocker
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:13:06 #86
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021961
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Er zijn genoeg muzikanten/schrijvers met talent en die zijn niet bekend, en die krijgen nog geen fractie van wat Justin Bieber krijgt en andere bekende mensen krijgen.

Bekendheid heeft meestal ook veel met geluk te maken, niet alleen met talent.

WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN? IK ZEG TOCH NERGENS DAT MENSEN DAT DOEN :?
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:13:18 #87
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130021971
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat heb ik nu echt al zo lang proberen duidelijk te maken
Zeg het eens kort en duidelijk dan :P
Spatieboos
pi_130022000
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:12 schreef nodig het volgende:

[..]

AdBlocker
nee want het zit dan in het document
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:14:51 #89
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130022038
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

nee want het zit dan in het document
Die kunnen ze er toch zo uit halen, gekkie!
En anders screenen ze gewoon het echte boek en maken ze een eigen illegale E-book.
Spatieboos
pi_130022065
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Die kunnen ze er toch zo uit halen, gekkie!
En anders screenen ze gewoon het echte boek en maken ze een eigen illegale E-book.
ja maar dan moet je eerst al die reclame uit het echte boek knippen
pi_130022071
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef nodig het volgende:

[..]

[..]

E-books moeten ook voor iedereen beschikbaar zijn :Y :P
Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.

Was het maar zoals in de Romeinse tijd toen alleen de adel boeken had _O_
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:15:53 #92
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130022086
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

ja maar dan moet je eerst al die reclame uit het echte boek knippen
Oh stoppen ze daar dan ook reclame in :o slim.
Spatieboos
pi_130022090
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Er zijn genoeg muzikanten/schrijvers met talent en die zijn niet bekend, en die krijgen nog geen fractie van wat Justin Bieber krijgt en andere bekende mensen krijgen.

Bekendheid heeft meestal ook veel met geluk te maken, niet alleen met talent.

WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN? IK ZEG TOCH NERGENS DAT MENSEN DAT DOEN :?
Omdat ze niet zo goed zijn als justin.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:21:24 #94
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130022326
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.

Wat een onzin, dat laatste. Vrijtijdsschrijvers maken ook gewoon pure kunst, en iedereen zou recht moeten hebben op alle boeken, zodat ze ook weer geïnspireerd worden om te schrijven en alle kennis van de wereld delen met iedereen. Natuurlijk, er zullen minder beroepsschrijvers zijn omdat ze er minder geld mee verdienen, maar er zullen meer vrijetijdsschrijvers zijn die worden gelezen, en dat laatste is veel belangrijker imo.

En dat laatste :r adel, kom op man, dat is het ergste wat er ooit is geweest in de mensheid, die mensen hadden gewoon geluk dat ze rijk geboren werden.

Waarom moet alles nou weer om geld gaan in deze wereld!? :(
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:21:38 #95
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130022336
quote:

[..]

Justin is goed? :o
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:21:39 #96
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130022337
quote:

[..]

Mening again. Populair =/= goed.
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:24:40 #97
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130022483
Adel goed vinden, Justin Bieber goed vinden hmm volgens mij is Pizza gewoon aan het trollen.
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:25:30 #98
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130022515
Pizza kan goed zingen #feit
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:26:16 #99
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130022555
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Pizza is een zanger! #mening
Spatieboos
pi_130022574
quote:

[..]

Huh,
Kunst moet voor iedereen toegankelijk zijn. En de echte schrijvers verdienen zat hoor.
pi_130022587
Neee pizza is een zonger
pi_130023073
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef nodig het volgende:

[..]

Huh,
Kunst moet voor iedereen toegankelijk zijn. En de echte schrijvers verdienen zat hoor.
Neh
Je maintiendrai
pi_130023138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Wat een onzin, dat laatste. Vrijtijdsschrijvers maken ook gewoon pure kunst, en iedereen zou recht moeten hebben op alle boeken, zodat ze ook weer geïnspireerd worden om te schrijven en alle kennis van de wereld delen met iedereen. Natuurlijk, er zullen minder beroepsschrijvers zijn omdat ze er minder geld mee verdienen, maar er zullen meer vrijetijdsschrijvers zijn die worden gelezen, en dat laatste is veel belangrijker imo.

En dat laatste :r adel, kom op man, dat is het ergste wat er ooit is geweest in de mensheid, die mensen hadden gewoon geluk dat ze rijk geboren werden.

Waarom moet alles nou weer om geld gaan in deze wereld!? :(
Nee dat zijn mensen die het alleen om het geld of tijdverdrijf doen en die het niet verdienen om uitgegeven te worden.

En de adel was een goed idee imo
Je maintiendrai
pi_130023153
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Hou daar nou eens mee op :'( :'(
Je maintiendrai
pi_130023183
Als je veel geld kan verdienen moet je het doen, want iedereen zou dat doen :Y
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:42:03 #106
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130023207
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee dat zijn mensen die het alleen om het geld of tijdverdrijf doen en die het niet verdienen om uitgegeven te worden.

En de adel was een goed idee imo
:') _O- _O- _O- _O-
Echt ik hoop dat dit een troll is, want anders is er iets mis.

Maar als je echt serieus bent, wat is er zo goed aan adel dan?
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:42:28 #107
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130023221
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je veel geld kan verdienen moet je het doen, want iedereen zou dat doen :Y
Mee eens.
Spatieboos
pi_130023233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

:') _O- _O- _O- _O-
Echt ik hoop dat dit een troll is, want anders is er iets mis.

Maar als je echt serieus bent, wat is er zo goed aan adel dan?
Het eerste is semi-serieus. Het tweede niet.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:43:28 #109
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130023275
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Hou daar nou eens mee op :'( :'(
Doe nog eens dan O+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:43:37 #110
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130023281
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Het eerste is semi-serieus. Het tweede niet.
Dat eerste was een dom vooroordeel, jij bent niet bepalend wat kunst is, en het is echt niet zo dat iedere vrijetijdsauteur schrijft uit verveling of voor geld.
Spatieboos
pi_130023384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Dat eerste was een dom vooroordeel, jij bent niet bepalend wat kunst is, en het is echt niet zo dat iedere vrijetijdsauteur schrijft uit verveling of voor geld.
Neh ik ben daar redelijk bepalend in.
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:47:13 #112
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130023452
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Neh ik ben daar redelijk bepalend in.
Niet! :(
Spatieboos
pi_130023594
Women have a fourth hole!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:52:47 #114
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130023649
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Women have a fourth hole! [ afbeelding ]
Hun linker neusgat :?
Spatieboos
pi_130023665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:52 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Hun linker neusgat :?
Nee in de knieholte
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:55:22 #116
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130023732
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee in de knieholte [ afbeelding ]
What about oksels :9~
Spatieboos
pi_130023824
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

What about oksels :9~
Ewwww!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:59:48 #118
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130023841
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ewwww! [ afbeelding ]
Kale oksels only though.
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:09:02 #119
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130024138
Iemand keezen?
pi_130024213
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand keezen?
ja hoor, alleen nog nooit gedaan
pi_130024416
Voor degenen die het meegekregen hadden over mijn vader: maagonderzoek gehad, niks gevonden *O*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130024513
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor degenen die het meegekregen hadden over mijn vader: maagonderzoek gehad, niks gevonden *O*
*O* nice!
pi_130025317
bored
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:41:57 #124
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130025354
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
bored [ afbeelding ]
:')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:42:21 #125
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130025369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
*O*
Spatieboos
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:57:37 #126
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_130025914
Gelukkig maar VA :D
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_130025928
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:41 schreef Toto69 het volgende:
bored [ afbeelding ]
Leuk die messenger smilies _O-
pi_130026015
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:58 schreef Stuart het volgende:

[..]

Leuk die messenger smilies _O-
Ja :D Nostalgie!
pi_130026027
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja :D Nostalgie!
Dat is inderdaad een paar dagen terug ja :P
pi_130026116
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:01 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een paar dagen terug ja :P
Mijn hotmail account dateert van... 29 januari 2004 geloof ik :@
pi_130026150
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die van mij is van augustus 2000 *)

* Stuart gaat eten :W
pi_130026255
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

bij mij eind 2005 denk ik _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130027085
het is een beetje stil hier
Je maintiendrai
pi_130027275
hoihoi
i still see your shadows in my room
pi_130027577
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:39 schreef Dearest het volgende:
hoihoi
😘
pi_130027621
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

😘
leuk vierkantje
pi_130027644
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Dearest het volgende:

[..]

leuk vierkantje
Moet je mobielen
pi_130027700
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:

[..]

Moet je mobielen
ik mut helemoal niks
pi_130027875
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Dearest het volgende:

[..]

ik mut helemoal niks
Wel als je een smiley wil zien ipv een vierkantje
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:58:38 #141
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130027996
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:

[..]

😘
Is een smiley, geen vierkantje en ik zit niet op mobiel! :?

Spatieboos
pi_130029414
is gewoon een vierkant
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:12:52 #143
409551 Aerioz
Make your dreams come true.
pi_130030864
Hallo. :D
pi_130030891
Ik vind hardlopen vanaf nu leuk. Wat is mis met mij?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:15:05 #145
409551 Aerioz
pi_130030946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind hardlopen vanaf nu leuk. Wat is mis met mij?
En je bent luier dan een pamper :o.
Raar hoor. :D
pi_130031050
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:15 schreef Aerioz het volgende:

[..]

En je bent luier dan een pamper :o.
Raar hoor. :D
Nog even en ik ben die titel niet meer waardig :o
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:18:02 #147
409551 Aerioz
pi_130031065
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nog even en ik ben die titel niet meer waardig :o
Wat een c-c-arriereswitch.
pi_130031168
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:18 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Wat een c-c-arriereswitch.
Beter zo? :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:22:21 #149
409551 Aerioz
pi_130031228
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Beter zo? :+
Wat is jouw favoriete bezigheid dan. >:O
pi_130031280
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Wat is jouw favoriete bezigheid dan. >:O
Muziek luisteren, draaien en het proberen te maken. Gecombineerd met een aardige hoeveelheid internet :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:24:44 #151
409551 Aerioz
pi_130031318
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Muziek luisteren, draaien en het proberen te maken. Gecombineerd met een aardige hoeveelheid internet :+
Ik doelde meer op lui zijn of hardlopen maar goed. :).
Nice ik luister ook veel muziek. :D
Wat is je favorieten genre? :o.
pi_130031409
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Ik doelde meer op lui zijn of hardlopen maar goed. :).
Nice ik luister ook veel muziek. :D
Wat is je favorieten genre? :o.
In dat geval lui zijn :+

Pff, ik zweef tussen van alles in _O- Electro tot Drum 'n Bass tot Techno tot UK Bass tot hi-hop tot rock.

Maar geen top 40 en nederlandstalig :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130031439
Mijn ex d'r twitterberichtjes lopen lezen :') wat zag ik daar ooit in.
pi_130031451

Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:28:04 #155
409551 Aerioz
pi_130031452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

In dat geval lui zijn :+

Pff, ik zweef tussen van alles in _O- Electro tot Drum 'n Bass tot Techno tot UK Bass tot hi-hop tot rock.

Maar geen top 40 en nederlandstalig :+
Precies dezelfde smaak als mijn alleen soms nog wat top 40 er tussen door. O+
Ook Rock en van alles. :o
pi_130031490
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Mijn ex d'r twitterberichtjes lopen lezen :') wat zag ik daar ooit in.
Oh dat ga ik ook even doen _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130031496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Oh dat ga ik ook even doen _O-
Die berichtjes :') tering wat een naïef kortzichtig domme snol is dat (geworden)
pi_130031585
Jup, nog steeds zo zeikerig.

PIEW

Ho there, dodged a bullet
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130031617
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jup, nog steeds zo zeikerig.

PIEW

Ho there, dodged a bullet
_O-

Ik lees nu pas hoe dom ze ook eigenlijk overkomt :@ "me vader" "het is gebeurt" fouten waar ik me normaal gesproken dood aan erger, ik merk ze nu pas bij haar op. :')
pi_130031687
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:

[..]

_O-

Ik lees nu pas hoe dom ze ook eigenlijk overkomt :@ "me vader" "het is gebeurt" fouten waar ik me normaal gesproken dood aan erger, ik merk ze nu pas bij haar op. :')
Ik heb facebook ook even gechecked, blijkbaar heeft ze een ''half-bday party'' gegeven.

Ik zie de link wel dat ze elke week dat we wat hadden ze dat op facebook moest delen _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130031736
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik heb facebook ook even gechecked, blijkbaar heeft ze een ''half-bday party'' gegeven.

Ik zie de link wel dat ze elke week dat we wat hadden ze dat op facebook moest delen _O-
Geniaal hoe we nu beide inzien hoe dom onze exen eigenlijk zijn _O- ik vind het echt een labiel wijf. Ik denk dat als ik in Lissabon zit ik haar even een leuke foto stuur om d'r extra te raken. :D
pi_130031744
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef Toto69 het volgende:

[..]

_O-
Kijk naar belgië _O-

Je maintiendrai
pi_130031787
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Kijk naar belgië _O-

[ afbeelding ]
Our holland _O- _O_
pi_130031802
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Kijk naar belgië _O-

[ afbeelding ]
''Jesus never went here'' _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130031847
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Geniaal hoe we nu beide inzien hoe dom onze exen eigenlijk zijn _O- ik vind het echt een labiel wijf. Ik denk dat als ik in Lissabon zit ik haar even een leuke foto stuur om d'r extra te raken. :D
Bij mij een flinke borderline. Eerst reed ze paard. Nu LEEFT ze paarden volgens mij.

PIEW
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130031954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Bij mij een flinke borderline. Eerst reed ze paard. Nu LEEFT ze paarden volgens mij.

PIEW
_O- dafuq. :D
Mijne is een domme Friezin, maar dan ook echt dom. :')
Ik vond d'r zoooo geweldig lekker knap alles :~ maar merk nu dat d'r kop toch wel buitenproportioneel groot is :'(
pi_130032021

laatste
Je maintiendrai
pi_130032049
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik vond d'r zoooo geweldig lekker knap alles :~ maar merk nu dat d'r kop toch wel buitenproportioneel groot is :'(
Tevens is dit d'r FOK! account beautifulx
(Die ze overigens gelukkig pas aanmaakte toen de relatie al over was)
pi_130032056
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[ afbeelding ]

laatste
Gvd _O-!
pi_130032058
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nu kan ik wel zeggen dat dat paardrijden wel billen vormt en ze een Foo Fighters fan was. Maarja, don't stick your dick in crazy _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nu kan ik wel zeggen dat dat paardrijden wel billen vormt en ze een Foo Fighters fan was. Maarja, don't stick your dick in crazy _O-
Inderdaad _O-
pi_130032110
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Tevens is dit d'r FOK! account beautifulx
(Die ze overigens gelukkig pas aanmaakte toen de relatie al over was)
geen fobo, laat maar :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032151
Dat buiten proportioneel groot herken ik, maar dan met alleen haar lach _O-

Paardenbekkie :SS
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

geen fobo, laat maar :+
66 dagen geleden voor 't laatst actief.
Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD :Y
pi_130032175
Je weet hoe Anky van Grunsven haar tanden en tandvlees zo extreem ontbloot? Ja dat dus
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032188
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat buiten proportioneel groot herken ik, maar dan met alleen haar lach _O-

Paardenbekkie :SS
Nah zij had wel een mooi gebit, maar dat hoofd man. Drie keer zo groot als de mijne.
pi_130032193
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD :Y
pi_130032198
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Er nu nog een fuck om geven :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032209
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Er nu nog een fuck om geven :')
Jij stiekem ook wel een beetje :P
pi_130032268
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij stiekem ook wel een beetje :P
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032339
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo _O-
Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!
Je maintiendrai
pi_130032403
pi_130032418
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!
:')____
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032485
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

:')____
hij heeft gelijk hoor
pi_130032586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik zal haar gelukkig nooit meer tegenkomen, ik zou haar dan gewoon negeren trouwens. Ik zoek uit mezelf nooit ruzie, maar bepaalde ( :') hint) mensen vragen erom. :P
pi_130032667
Ezell! Was gezellig vandaag O+
pi_130032670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:51 schreef Ezell het volgende:

[..]

hij heeft gelijk hoor
Thanks
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032687
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
Ezell! Was gezellig vandaag O+
:') rot op
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Thanks
gewoon mes erin en dan doorlopen
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:56:13 #190
409551 Aerioz
pi_130032700
pi_130032712
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van maken :N
pi_130032730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Thanks
Toon eens wat waardering voor mensen die je helpen :{w
Je maintiendrai
pi_130032732
Is dit nou de nieuwe JNG SC ofwa?
pi_130032748
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van maken :N
:N
pi_130032750
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef msacras het volgende:
Hey jij O+
pi_130032757
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

Ik had het gelezen ja :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032763
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hey jij O+
haaaaai

ik dacht, ik ga weer eens even op fok, is JNG verdwenen :')
pi_130032767
quote:
Nee dat is echt niet zo
SPOILER: admins en mods niet klikken pls
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
pi_130032770
quote:
13s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Ezell het volgende:

[..]

:N
Emo
pi_130032781
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee dat is echt niet zo
SPOILER: admins en mods niet klikken pls
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-

en waar is LB nu mod? ook hier of?
pi_130032787
quote:
Nope, we vullen de bestaanden mensen aan als het goed is, maar dat loopt denk ik een beetje uit de hand :{
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032791
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik had het gelezen ja :')
ik dacht: laat ik eens iemand in dit topic steunen door achter zijn standpunt te staan

mja, blijkbaar wordt dat bij pizza's niet gewaardeerd :o
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Etsu het volgende:

[..]

Emo
:{w :')
pi_130032796
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:

[..]

_O-

CRE
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032798
quote:

[..]

_O-

verbannen naar het CRE eiland
pi_130032799
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef Aerioz het volgende:
pi_130032801
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef msacras het volgende:

[..]

haaaaai

ik dacht, ik ga weer eens even op fok, is JNG verdwenen :')
Dat is al n week ofzo :') hoe is t leven?
pi_130032809
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nope, we vullen de bestaanden mensen aan als het goed is, maar dat loopt denk ik een beetje uit de hand :{
dit topic was toch sowieso al overgenomen door de oude garde van JNG?
pi_130032819
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Een deel hier heeft geen eens werk, waaronder ik.

Damn it, give me a job!!!! :(
pi_130032835
quote:

[..]

dit topic was toch sowieso al overgenomen door de oude garde van JNG?
Weet ik niet? Stu en sof hingen er rond, maar stu hangt overal rond :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032839
quote:

[..]

CRE
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

verbannen naar het CRE eiland
och jeetje

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dat is al n week ofzo :') hoe is t leven?
:@ ik zat de laatste tijd wat minder op fok en dus ook in JNG, zoals je vast had gemerkt
ja best lekker, en met jou?
pi_130032842
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:

[..]

AH in Hoog Catharijne.
pi_130032844
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:

[..]

ik dacht: laat ik eens iemand in dit topic steunen door achter zijn standpunt te staan

mja, blijkbaar wordt dat bij pizza's niet gewaardeerd :o

[..]

:{w :')
Namen mogen me gewoon niet zo :N
Je maintiendrai
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:59:31 #213
409551 Aerioz
pi_130032849
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hallo Toto!
Hoe maakt u het. :)
En Hello Etsu. O+
pi_130032855
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Weet ik niet? Stu en sof hingen er rond, maar stu hangt overal rond :+
stu en sof en rock en tax en prom enzo :)
pi_130032862
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:

[..]

wil je mijn pakezell zijn
pi_130032881
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:

[..]

AH in Hoog Catharijne.
alleen en gek wil daar werken :r
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Namen mogen me gewoon niet zo :N
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

wil je mijn pakezell zijn
-O-
pi_130032883
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef msacras het volgende:

[..]

[..]

och jeetje

[..]

:@ ik zat de laatste tijd wat minder op fok en dus ook in JNG, zoals je vast had gemerkt
ja best lekker, en met jou?
Ja, had ik gemerkt. miste je al ;(
hier ook toppie hoor *O* wat heb je allemaal gedaan dat je geen tijd had voor FOK!?
pi_130032897
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef msacras het volgende:

[..]

stu en sof en rock en tax en prom enzo :)
heb hier een aantal keer gespiekt tijdens mijn JNG-ban, maar niks van hun gezien :N
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Hallo Toto!
En Hello Etsu. O+
hey, jou ken ik niet
m/v?
pi_130032903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Hallo Toto!
En Hello Etsu. O+
Gaat goed jongen, en met jou?
pi_130032915
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef msacras het volgende:

[..]

hey, jou ken ik niet
m/v?
asl?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:00:51 #222
409551 Aerioz
pi_130032924
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef msacras het volgende:

[..]

hey, jou ken ik niet
m/v?
M.
J eigenlijk.
Niet echt een m. :o
pi_130032936
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

[..]

-O-
grapje :s, maar wat voor werk zoek je dan :P
pi_130032937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:

[..]

[..]

[..]

-O-
Voldoet precies aan jouw profiel dus.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:01:18 #225
409551 Aerioz
pi_130032946
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gaat goed jongen, en met jou?
Prima op de muziek toer vanavond. :+
pi_130032957
Volgend jaar doe ik mee aan een color run. :7

Of de rotterdamse marathon, maar dan als een vierdaagse
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130032963
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, had ik gemerkt. miste je al ;(
hier ook toppie hoor *O* wat heb je allemaal gedaan dat je geen tijd had voor FOK!?
ik jou ook wel hoor ;( gelukkig zag je me af en toe nog op fb, en ik jou!
mooi! aan het genieten van de keiweek, of meng je je niet zo in het feestgespuis?
En, hmm, lekker uitgaan, vakantie vieren, dat soort dingen. Ik zit voornamelijk op fok als ik er eigenlijk geen tijd voor heb. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

heb hier een aantal keer gespiekt tijdens mijn JNG-ban, maar niks van hun gezien :N
had jij een JNG ban? _O-
wanneer, waarom? _O-
pi_130032984
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef msacras het volgende:

[..]

mooi! aan het genieten van de keiweek, of meng je je niet zo in het feestgespuis?
En, hmm, lekker uitgaan, vakantie vieren, dat soort dingen. Ik zit voornamelijk op fok als ik er eigenlijk geen tijd voor heb. :')

[..]

had jij een JNG ban? _O-
wanneer, waarom? _O-
DM
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130033004
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

asl?
ik wil me gewoon een beeld kunnen vormen ja :(
en je weet mijn asl heel goed :(
ik wou trouwens dat ik weer terug kon naar blauwpoppetje
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Aerioz het volgende:

[..]

M.
J eigenlijk.
Niet echt een m. :o
oké! leeftijd?
(toch nog asl dus)
pi_130033019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Prima op de muziek toer vanavond. :+
Van wat voor muziek houd je? :P
pi_130033043
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

grapje :s, maar wat voor werk zoek je dan :P
mja, weet niet echt... zie eigenlijk niet meer keuze dan voor promotiewerk te gaan, maar dat vind ik niet erg zolang ik niet hoef te werven :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef Etsu het volgende:

[..]

Voldoet precies aan jouw profiel dus.
niet
pi_130033052
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef msacras het volgende:

[..]

[..]

oké! leeftijd?
(toch nog asl dus)
Dubbel D 17 jaar Nederlandse
pi_130033072
pi_130033076
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef msacras het volgende:

[..]

[..]

had jij een JNG ban? _O-
wanneer, waarom? _O-
Gister wel even langsgefietst, maar dat was het. :') Heb het deze week druk, dus niet echt tijd voor. Waar ben je naartoe geweest?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:03:39 #235
409551 Aerioz
pi_130033082
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Van wat voor muziek houd je? :P
Van alles alleen geen heavymetal/hardcore.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:03:56 #236
409551 Aerioz
pi_130033100
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef msacras het volgende:

[..]

[..]

oké! leeftijd?
(toch nog asl dus)
14. :@
pi_130033104
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Van alles alleen geen heavymetal/hardcore.
Zet hier eens wat leuks neer dan als je wilt? :)
pi_130033146
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:

[..]

Gister wel even langsgefietst, maar dat was het. :') Heb het deze week druk, dus niet echt tijd voor. Waar ben je naartoe geweest?
haha okeu. hier is het ook el cid, best leuk hoor, liep gister even over de infomarkt omdat ik in de buurt moest zijn, allemaal gratis shit gekregen _O-

2 weekjes frankrijk, verder overmorgen naar lowlands *O* en tussendoor heel veel gewerkt, veel uitgegaan, gechilld, enz
pi_130033153
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Aerioz het volgende:

[..]

14. :@
appelcake?
pi_130033162
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef msacras het volgende:

[..]

appelcake?
Die's 15.
pi_130033166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:

[..]

mja, weet niet echt... zie eigenlijk niet meer keuze dan voor promotiewerk te gaan, maar dat vind ik niet erg zolang ik niet hoef te werven :P

[..]

niet
van die meiden die geld vragen voor het astmafonds terwijl ze staan te roken ;(
pi_130033169
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Die's 15.
ohja.
ach, 14, 15, allemaal één pot nat
pi_130033178
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef msacras het volgende:

[..]

haha okeu. hier is het ook el cid, best leuk hoor, liep gister even over de infomarkt omdat ik in de buurt moest zijn, allemaal gratis shit gekregen _O-

2 weekjes frankrijk, verder overmorgen naar lowlands *O* en tussendoor heel veel gewerkt, veel uitgegaan, gechilld, enz
iedereen in mn omgeving gaat naar lowlands en nu wil ik ook :') maar moet hele weekend werken. ;(
pi_130033185
quote:

[..]

ohja.
ach, 14, 15, allemaal één pot nat
Aldus een 17-jarige :D :@
pi_130033199
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

iedereen in mn omgeving gaat naar lowlands en nu wil ik ook :') maar moet hele weekend werken. ;(
:'( balen
verder wel chille vakantie? nog weg geweest?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:05:58 #247
409551 Aerioz
pi_130033202
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Zet hier eens wat leuks neer dan als je wilt? :)
Hmhh, wacht even. :D
pi_130033217
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Hmhh, wacht even. :D
^O^
pi_130033225
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Aldus een 17-jarige :D :@
ten eerste ben ik bijna 18, en ten tweede ben ik verder eerder 18/19, qua vrienden en volwassenheid enzo :9
pi_130033234
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

van die meiden die geld vragen voor het astmafonds terwijl ze staan te roken ;(
haha wat :')

maar ik rook niet, dus mag ik dan wel voor het astmafonds?
pi_130033239
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef msacras het volgende:

[..]

ten eerste ben ik bijna 18, en ten tweede ben ik verder eerder 18/19, qua vrienden en volwassenheid enzo :9
Ik dacht dat je al 18 was :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130033240
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef msacras het volgende:

[..]

Bijna 18?
17 Dus.

:D
pi_130033260
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bijna 18?
17 Dus.

:D
gelukkig maar dan jij al eeeeeeeeeeeeeeuwen geen 17 meer bent
pi_130033267
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef Ezell het volgende:

[..]

haha wat :')

maar ik rook niet, dus mag ik dan wel voor het astmafonds?
ja hoor
pi_130033268
ik ben qua alles net een 14-jarige

echt top
pi_130033270
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef msacras het volgende:

[..]

gelukkig maar dan jij al eeeeeeeeeeeeeeuwen geen 17 meer bent
Ik ben volgens jouw logica bijna 19 hé. :+
pi_130033282
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik ben volgens jouw logica bijna 19 hé. :+
Nee, hoezo?
pi_130033294
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef msacras het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
Als jij bijna 18 bent ben ik bijna 19.
pi_130033307
quote:

[..]

:'( balen
verder wel chille vakantie? nog weg geweest?
jahoorrr, met veel vrienden afspreken, met mensen meeten, werken, naar roemenie geweest, dat was het wel zo'n beetje. :')
ik vond die foto van jou en een alpaca zo leuk :o
pi_130033309
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:

echt top
qua skills?
pi_130033311
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:

echt top
true story
pi_130033317
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee ze rookt wiet. Dus is ze praktisch 18. DUH
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130033334
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nee ze rookt wiet. Dus is ze praktisch 18. DUH
Oh ja msacras is een stoner :@
pi_130033335
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

qua skills?
geen idee wat je daarmee bedoelt, maar ik zei alles
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

true story
jwt
pi_130033337
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nee nee, dat klopt niet, jij bent een jongen en jongens lopen geestelijk achter op vrouwen. algemeen bekend
pi_130033353
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

jahoorrr, met veel vrienden afspreken, met mensen meeten, werken, naar roemenie geweest, dat was het wel zo'n beetje. :')
ik vond die foto van jou en een alpaca zo leuk :o
nou wel leuk toch! :)
Ja die is leuk he _O- geinige beestjes
pi_130033356
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:

[..]

Nee nee, dat klopt niet, jij bent een jongen en jongens lopen geestelijk achter op vrouwen. algemeen bekend
behalve ik ofc.
pi_130033367
quote:

[..]

Ik denk niet dat ik geestelijk achterloop op de gemiddelde 18-jarige meid van tegenwoordig :N
pi_130033379
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:

[..]

behalve ik ofc.
jij bent mijn schatje, jij bent wat je wilt O+
pi_130033382
quote:

[..]

Dan ben je gewoon 17, maar dan loopt het net iets sneller, net als bij honden.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:09:55 #271
409551 Aerioz
pi_130033383
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

^O^
Ach plaats jij maar wat ik ben nog vrij nieuw in het luisteren van veel verschillende soorten muziek dus heb nog niet echt grote favorieten. -O-
pi_130033395
quote:

[..]

nou wel leuk toch! :)
Ja die is leuk he _O- geinige beestjes
Alpaca's _O_

pi_130033399
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon 17, maar dan loopt het net iets sneller, net als bij honden.
vergelijk je mij nu met een hond?
pi_130033401
quote:

[..]

jij bent mijn schatje, jij bent wat je wilt O+
dikke lobi O+
pi_130033405
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Aerioz het volgende:

[..]

Ach plaats jij maar wat ik ben nog vrij nieuw in het luisteren van veel verschillende soorten muziek dus heb nog niet echt grote favorieten. -O-
pi_130033438
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef msacras het volgende:

[..]

vergelijk je mij nu met een hond?
Je je wordt sneller oud, maar niet 7 keer zo snel als bij een hond :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130033448
ik wil een nieuwe harde schijf, maar ik heb geen geld

hi ha ho
pi_130033453
''Als jij een hond zou zijn, was je een corgi O+ ''
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130033455
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Alpaca's _O_

[ afbeelding ]
ik heb een foto van mezelf met een alpaca :7
pi_130033466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Je je wordt sneller oud, maar niet 7 keer zo snel als bij een hond :P
oke _O-
pi_130033468
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef msacras het volgende:

[..]

ik heb een foto van mezelf met een alpaca :7
Weet ik :7
pi_130033472
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
ik wil een nieuwe harde schijf, maar ik heb geen geld

hi ha ho
maar wel geld voor tosti's en noedels?
pi_130033482
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:

[..]

maar wel geld voor tosti's en noedels?
levensbehoeften

tevens nogal andere prijzen
pi_130033485
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Weet ik :7
meerdere zelfs :7
pi_130033501
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef msacras het volgende:

[..]

meerdere zelfs :7
Ik had een foto met een geit.
pi_130033503
maargoed ik ga weer, ik heb over 3 kwartier in de stad afgesproken en lig nog met m'n pyjama aan in bed :')

doei!
pi_130033509
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:

[..]

levensbehoeften

tevens nogal andere prijzen
noedels niet.
pi_130033519
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
maargoed ik ga weer, ik heb over 3 kwartier in de stad afgesproken en lig nog met m'n pyjama aan in bed :')

doei!
have fun.
pi_130033531
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef msacras het volgende:

doei!
beetje buis
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_130033536
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:

[..]

have fun.
ty!
pi_130033569
en ik wil nog een compactcamera
pi_130033577
fuck, ik heb werk nodig
pi_130033592
zoeken dan
pi_130033603
ja, wachten totdat het nieuwe schooljaar begint ivm tijd
pi_130033609
SPOILER
ik met een alpaca
pi_130033612
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
ja, wachten totdat het nieuwe schooljaar begint ivm tijd
heb jij ooit wel tijd?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:15:34 #297
409551 Aerioz
pi_130033618
quote:
Zal hem wel meenemen bedankt. :@
pi_130033625
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

heb jij ooit wel tijd?
voor jou nooit
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:15:56 #299
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_130033637
Ik gedraag me als een 40 jarige.
Spatieboos
pi_130033642
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:

[..]

voor jou nooit
moet er niet aan denken dat je wel tijd voor me had ooit.
pi_130033660
yeah bitch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')