Zou je misschien je links in één post kunnen plaatsen? Zo al die losse links maakt het niet erg overzichtelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
http://torrentfreak.com/a(...)-financially-110412/
Ik stop nu wel, mijn punt staat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou je misschien je links in één post kunnen plaatsen? Zo al die losse links maakt het niet erg overzichtelijk![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.theregister.co(...)ers_legal_downloads/
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.thestrut.com/2(...)more-money-on-music/
Ja dit gaat allemaal alleen over muziek downloaden en is dus totaal irrelevant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-music-obey-law.html
Ja, mensen die muziek downloaden geven ook meer geld uit aan muziek, prachtig punt, but frankly I don't give a shit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stop nu wel, mijn punt staat.
Hoezo zijn onderzoeken naar illegale downloads van muziek niet relevant aan illegale download van boeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ja dit gaat allemaal alleen over muziek downloaden en is dus totaal irrelevant.
Omdat het twee hele verschillende dingen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo zijn onderzoeken naar illegale downloads van muziek niet relevant aan illegale download van boeken.
Het ging over the Piratebay, niet alleen over E-books.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dit gaat allemaal alleen over muziek downloaden en is dus totaal irrelevant.
Ga je hierna je beweringen onderbouwen met onderzoeken naar dopamine getest op apen of kom je ook nog met een wel relevant onderzoek?
Tja, ebooks staan wat dat betreft nog in de kinderschoenen. Maar dan ben jij net zo goed aan het drogredeneren, we kunnen beide niet zeker zijn dat downloaden schrijvers daadwerkelijk schaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jij extrapoleert een onderzoek van muziek naar boeken en doet aan de hand daarvan beweringen, maar dan ben je gewoon aan het drogredeneren.
Zelfde als een artikel over de schadelijke gevolgen van cocaïne gebruiken als ondersteuning van de stelling: 'wiet is slecht voor je'.
Nee jij doet een bewering, ik zeg dat het een drogredenering is. Dan ben ik niet aan het drogredenerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, ebooks staan wat dat betreft nog in de kinderschoenen. Maar dan ben jij net zo goed aan het drogredeneren, we kunnen beide niet zeker zijn dat downloaden schrijvers daadwerkelijk schaad.
Ik denk dat we de trent kunnen doortrekken naar boeken over pak wek 10 jaar.
En kun jij aantonen dat downloaden schrijvers schaad?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee jij doet een bewering, ik zeg dat het een drogredenering is. Dan ben ik niet aan het drogredeneren
Nee, jouw drogreden was dat het auteurs minder geld kregen omdat er illegaal gedownload werd, terwijl je ook geen bronnen hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee jij doet een bewering, ik zeg dat het een drogredenering is. Dan ben ik niet aan het drogredeneren
Common sensequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, jouw drogreden was dat het auteurs minder geld kregen omdat er illegaal gedownload werd, terwijl je ook geen bronnen hebt.
Nou studies hebben aangetoond dat schrijvers meestal mensen zijn en mensen werken om de volgende behoeften te vervullen:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef Spatieloos het volgende:
Maar pizza reageer eens op dat over dat schrijvers gelezen willen worden en het niet alleen gaat over geld.
Kan jij aantonen dat het niet zo is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En kun jij aantonen dat downloaden schrijvers schaad?
Zonder publiciteit verdien je ook geen geld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zoals je ziet moeten schrijvers is beschikking hebben over drie eerdere punten voordat ze bij het punt 'erkenning' aankomen. Om die drie eerdere punten te 'vervullen' moet je wel degelijk beschikking hebben over geld.
Nee, het enige wat ik kan doen is aantonen dat een soortgelijke markt (ja, de muziekindustry 10 jaar geleden en ebook industry vertoont extreme gelijkenissen) uiteindelijk veel baad heeft gehad bij piracy.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kan jij aantonen dat het niet zo is?
Vroeger werd muziek natuurlijk ook al gekopieerd door het lenen van CD-tjes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dachten ze jarenlang bij muziek ook.
Het grote verschil tussen boeken en muziek is dat wanneer je een boek download je het daarna niet even snel gaat kopen als muziek, ten eerste omdat boeken VAAK duurder zijn dan bijvoorbeeld een cd'tje, ten tweede omdat je wel twee keer naar het zelfde liedje kan luisteren zonder je te vervelen, maar twee keer hetzelfde boek lezen toch behoorlijk minder leuk is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat dachten ze jarenlang bij muziek ook.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik kan doen is aantonen dat een soortgelijke markt (ja, de muziekindustry 10 jaar geleden en ebook industry vertoont extreme gelijkenissen) uiteindelijk veel baad heeft gehad bij piracy.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen boeken en muziek is dat wanneer je een boek download je het daarna niet even snel gaat kopen als muziek, ten eerste omdat boeken VAAK duurder zijn dan bijvoorbeeld een cd'tje, ten tweede omdat je wel twee keer naar het zelfde liedje kan luisteren zonder je te vervelen, maar twee keer hetzelfde boek lezen toch behoorlijk minder leuk is.
Ontken ik nergens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonder publiciteit verdien je ook geen geld.
Daar heb je een punt, maar schijnbaar hebben mensen sentiment bij fysieke boeken/een grote boekenkast (iets waar ik me niets bij kan voorstellen, maar dat geheel terzijde). Die behoefte gaat niet zomaar weg als mensen iets gratis downloaden lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het grote verschil tussen boeken en muziek is dat wanneer je een boek download je het daarna niet even snel gaat kopen als muziek, ten eerste omdat boeken VAAK duurder zijn dan bijvoorbeeld een cd'tje, ten tweede omdat je wel twee keer naar het zelfde liedje kan luisteren zonder je te vervelen, maar twee keer hetzelfde boek lezen toch behoorlijk minder leuk is.
Nou ik wil later ook schrijver worden, maar ik neem ook gewoon een normale baan ernaast, ik denk dat bijna niemand van plan is te leven van boeken schrijven, en zo wel, dan is het goed (imo) dat dat eigenlijk niet meer kan tenzij je echt bekende boeken gaat schrijven. En ik denk dat de meeste schrijvers het zelfde doen als ik wil doen, natuurlijk, een extra zakcentje kan geen kwaad, en die krijgen ze ook wel, maar nu wordt dat wat minder dankzij digitaal downloaden, en dat vind ik maar terecht, ik vind dat populaire schrijvers veel te veel krijgen, net als populaire zangers enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou studies hebben aangetoond dat schrijvers meestal mensen zijn en mensen werken om de volgende behoeften te vervullen:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet moeten schrijvers is beschikking hebben over drie eerdere punten voordat ze bij het punt 'erkenning' aankomen. Om die drie eerdere punten te 'vervullen' moet je wel degelijk beschikking hebben over geld.
Tuurlijk is het leuk als mensen je boeken lezen, maar het is het leukst als ze het lezen en je er wat aan verdient, waarvan verdienen de belangrijkste is.
Dus moeten schrijvers niet (geheel) afhankelijk zijn van uitgeverijen die vooral interesse hebben in mainstream meuk en daardoor het schrijven in niche genres niet meer te stimuleren.quote:
De mensen die dat hebben zullen de boeken dan ook gewoon kopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar schijnbaar hebben mensen sentiment bij fysieke boeken/een grote boekenkast (iets waar ik me niets bij kan voorstellen, maar dat geheel terzijde). Die behoefte gaat niet zomaar weg als mensen iets gratis downloaden lijkt me.
Dus wat is dan het probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De mensen die dat hebben zullen de boeken dan ook gewoon kopen.
1) Echte schrijvers wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik wil later ook schrijver worden, maar ik neem ook gewoon een normale baan ernaast, ik denk dat bijna niemand van plan is te leven van boeken schrijven, en zo wel, dan is het goed (imo) dat dat eigenlijk niet meer kan tenzij je echt bekende boeken gaat schrijven. En ik denk dat de meeste schrijvers het zelfde doen als ik wil doen, natuurlijk, een extra zakcentje kan geen kwaad, en die krijgen ze ook wel, maar nu wordt dat wat minder dankzij digitaal downloaden, en dat vind ik maar terecht, ik vind dat populaire schrijvers veel te veel krijgen, net als populaire zangers enzo.
En boven dat, heeft bijna iedereen in de Westerse wereld toch gewoon Bestaanszekeheid en Sociale nog wat.
Je hebt ook kleine uitgeverijen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus moeten schrijvers niet (geheel) afhankelijk zijn van uitgeverijen die vooral interesse hebben in mainstream meuk en daardoor het schrijven in niche genres niet meer te stimuleren.
Geen gewenste situatie.
Ook die zijn (meestal) vooral gebaad bij een zo zeker mogelijke winst.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt ook kleine uitgeverijen.
1. Echte schrijvers? Wat is dat dan weer? Alsof mensen die casual/niet fulltime schrijven geen echte schrijvers zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1) Echte schrijvers wel.
2) Echt bekende boeken zijn dan ook goed geschreven boeken over het algemeen of hebben iets dat veel mensen aanspreekt. Deze boeken worden steeds vaker gedownload waardoor die mensen die ook echt een boek hebben geschreven minder geld verdienen.
3) nee
4) Alleen als je geen eigen bezit hebt ja.
'Mensen zijn anders dan ik, er zouden meer mensen moeten zijn zoals ik' ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er zijn teveel mensen die dat niet doen.
1) Mensen die daadwerkelijk schrijven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Echte schrijvers? Wat is dat dan weer? Alsof mensen die casual/niet fulltime schrijven geen echte schrijvers zijn
2. Ja, ik zie het probleem niet dat minder geld verdienen, volgens mij verdienen ze te veel.
3. Dus jij beweerd dat bijna elke schrijver een fulltime schrijver is die geen andere baan heeft
4.
Omdat ze weten te schrijven over iets dat veel mensen aanspreekt, helemaal correct.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ze populair zijn bij de mainstream.
1.Wat is daadwerkelijk schrijven danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1) Mensen die daadwerkelijk schrijven.
2) Omdat ze goed zijn.
3) Echte schrijvers wel ja.
4) Voor bijvoorbeeld de bijstand is een van de voorwaarden dat je geen eigen bezit hebt.
Dat het veel mensen aanspreekt maakt het nog niet feitelijk goed ofzo. Populaire zooi verdient te veel, mijn mening.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ze weten te schrijven over iets dat veel mensen aanspreekt, helemaal correct.
Iemand die zijn leven wijdt aan het neer pennen van emoties.quote:
Het geeft aan dat je je kan verplaatsen in veel mensen en op hun behoeften in kan schrijven, dat is wel degelijk een vaardigheidquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat het veel mensen aanspreekt maakt het nog niet feitelijk goed ofzo.
1. Ja en als ik ga zingen ben ik een zanger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1.Wat is daadwerkelijk schrijven dan
Een boek schrijven is toch gewoon daadwerkelijk schrijven?
2. Dat is een mening, dat veel mensen die mening hebben betekent niet dat ze ineens bakken met geld horen te verdienen
3. Ik had het niet over 'echte schrijvers' maar gewoon over mensen die een boek of meer schrijven
4. Zegt me nog steeds nikstuurlijk er zijn mensen in de bijstand, maar die mensen hebben gewoon een dak boven hun hoofd/eten en sociale contacten. Ja in Amerika en wat andere Westerse landen heb je natuurlijk ook zwervers, maar die zie ik ook niet snel boek schrijven en naar een uitgeverij gaan.
Ik zeg nergens dat het geen vaardigheid is. Maar 'goed en 'slecht' is altijd een mening.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het geeft aan dat je je kan verplaatsen in veel mensen en op hun behoeften in kan schrijven, dat is wel degelijk een vaardigheid
Ja, je bent een zanger als je zingt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1. Ja en als ik ga zingen ben ik een zanger.
Later wordt ik zanger.
2. Waarom zouden ze geen geld mogen verdienen?
3. Ja mensen die niet zullen doorbreken. Oké, ik moet toegeven, bij dat soort mensen is illegaal downloaden goed.
4. Ja die wonen in een sociale huurwoning met een maximum aan bezit, zoals beschreven in de bijstandswet.
Boeken ook!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef nodig het volgende:
Muziek moet voor iedereen beschikbaar zijn
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, je bent een zanger als je zingt.
2. Mogen ze wel, maar ik vind dat ze TE veel verdienen.
3. Ja, nou daar zijn er veel meer van dus, en gezamenlijk zijn ze dus belangrijker imo dan die paar 'echte schrijvers'. En 'echte schrijvers' verdienen waarschijnlijk al genoeg, tenzij ze het niet kunnen, en dan moet je gewoon een echte baan gaan zoeken imo.
4. Ok. Relevant
Waarom zouden ze teveel verdienenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, je bent een zanger als je zingt.
2. Mogen ze wel, maar ik vind dat ze TE veel verdienen.
3. Ja, nou daar zijn er veel meer van dus, en gezamenlijk zijn ze dus belangrijker imo dan die paar 'echte schrijvers'. En 'echte schrijvers' verdienen waarschijnlijk al genoeg, tenzij ze het niet kunnen, en dan moet je gewoon een echte baan gaan zoeken imo.
4. Ok. Relevant
huh wutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Informatie over wetenschap ook!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien ben je in de war met beroepszanger ?
quote:
1. Is gewoon mijn mening, net als artiesten als Justin Bieber en andere bekende schrijvers, ik vind het geheel onterecht dat zij veel extra verdienen, alleen omdat ze bekender zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zouden ze teveel verdienen
Schrijven is een echte baan
Jij begon erover
Hoezo wel films en geen boekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik ben voor het downloaden van muziek en films.
Ook als iemand er geen centen voor neertelt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik ben voor het downloaden van muziek en films.
Je bedoelt omdat zij ergens talent voor hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Is gewoon mijn mening, net als artiesten als Justin Bieber en andere bekende schrijvers, ik vind het geheel onterecht dat zij veel extra verdienen, alleen omdat ze bekender zijn.
2. Ik ontken dat nergens, ik bedoelde andere.
3. Ik bedoel hoe is dat relevant met dat de meeste mensen in de westerse wereld Bestaanszekerheid hebben?
Dat heb ik nu echt al zo lang proberen duidelijk te makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo wel films en geen boeken
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ook als iemand er geen centen voor neertelt?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat zij ergens talent voor hebben?
OMDAT GEEN ENKELE IDIOOT VRIJWILLIG IN DE BIJSTAND TERECHT KOMT OM TE GAAN SCHRIJVEN
E-books moeten ook voor iedereen beschikbaar zijnquote:
AdBlockerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
anders doen we toch reclamebanners in ebooks zodat ze gratis zijn
Er zijn genoeg muzikanten/schrijvers met talent en die zijn niet bekend, en die krijgen nog geen fractie van wat Justin Bieber krijgt en andere bekende mensen krijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat zij ergens talent voor hebben?
OMDAT GEEN ENKELE IDIOOT VRIJWILLIG IN DE BIJSTAND TERECHT KOMT OM TE GAAN SCHRIJVEN
Zeg het eens kort en duidelijk danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heb ik nu echt al zo lang proberen duidelijk te maken
Die kunnen ze er toch zo uit halen, gekkie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee want het zit dan in het document
ja maar dan moet je eerst al die reclame uit het echte boek knippenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die kunnen ze er toch zo uit halen, gekkie!
En anders screenen ze gewoon het echte boek en maken ze een eigen illegale E-book.
Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
E-books moeten ook voor iedereen beschikbaar zijn![]()
Oh stoppen ze daar dan ook reclame inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar dan moet je eerst al die reclame uit het echte boek knippen
Omdat ze niet zo goed zijn als justin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er zijn genoeg muzikanten/schrijvers met talent en die zijn niet bekend, en die krijgen nog geen fractie van wat Justin Bieber krijgt en andere bekende mensen krijgen.
Bekendheid heeft meestal ook veel met geluk te maken, niet alleen met talent.
WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN? IK ZEG TOCH NERGENS DAT MENSEN DAT DOEN
Wat een onzin, dat laatste. Vrijtijdsschrijvers maken ook gewoon pure kunst, en iedereen zou recht moeten hebben op alle boeken, zodat ze ook weer geïnspireerd worden om te schrijven en alle kennis van de wereld delen met iedereen. Natuurlijk, er zullen minder beroepsschrijvers zijn omdat ze er minder geld mee verdienen, maar er zullen meer vrijetijdsschrijvers zijn die worden gelezen, en dat laatste is veel belangrijker imo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.
Was het maar zoals in de Romeinse tijd toen alleen de adel boeken had
Justin is goed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo goed zijn als justin.
Mening again. Populair =/= goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo goed zijn als justin.
Huh,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.
Was het maar zoals in de Romeinse tijd toen alleen de adel boeken had
Nehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh,
Kunst moet voor iedereen toegankelijk zijn. En de echte schrijvers verdienen zat hoor.
Nee dat zijn mensen die het alleen om het geld of tijdverdrijf doen en die het niet verdienen om uitgegeven te worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat laatste. Vrijtijdsschrijvers maken ook gewoon pure kunst, en iedereen zou recht moeten hebben op alle boeken, zodat ze ook weer geïnspireerd worden om te schrijven en alle kennis van de wereld delen met iedereen. Natuurlijk, er zullen minder beroepsschrijvers zijn omdat ze er minder geld mee verdienen, maar er zullen meer vrijetijdsschrijvers zijn die worden gelezen, en dat laatste is veel belangrijker imo.
En dat laatsteadel, kom op man, dat is het ergste wat er ooit is geweest in de mensheid, die mensen hadden gewoon geluk dat ze rijk geboren werden.
Waarom moet alles nou weer om geld gaan in deze wereld!?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat zijn mensen die het alleen om het geld of tijdverdrijf doen en die het niet verdienen om uitgegeven te worden.
En de adel was een goed idee imo
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je veel geld kan verdienen moet je het doen, want iedereen zou dat doen
Het eerste is semi-serieus. Het tweede niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ik hoop dat dit een troll is, want anders is er iets mis.
Maar als je echt serieus bent, wat is er zo goed aan adel dan?
Doe nog eens danquote:
Dat eerste was een dom vooroordeel, jij bent niet bepalend wat kunst is, en het is echt niet zo dat iedere vrijetijdsauteur schrijft uit verveling of voor geld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het eerste is semi-serieus. Het tweede niet.
Neh ik ben daar redelijk bepalend in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat eerste was een dom vooroordeel, jij bent niet bepalend wat kunst is, en het is echt niet zo dat iedere vrijetijdsauteur schrijft uit verveling of voor geld.
Niet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neh ik ben daar redelijk bepalend in.
Hun linker neusgatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Women have a fourth hole! [ afbeelding ]
What about okselsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee in de knieholte [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor degenen die het meegekregen hadden over mijn vader: maagonderzoek gehad, niks gevonden
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor degenen die het meegekregen hadden over mijn vader: maagonderzoek gehad, niks gevonden
Dat is inderdaad een paar dagen terug jaquote:
Mijn hotmail account dateert van... 29 januari 2004 geloof ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een paar dagen terug ja
Die van mij is van augustus 2000quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hotmail account dateert van... 29 januari 2004 geloof ik
bij mij eind 2005 denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hotmail account dateert van... 29 januari 2004 geloof ik
En je bent luier dan een pamperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind hardlopen vanaf nu leuk. Wat is mis met mij?
Nog even en ik ben die titel niet meer waardigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:15 schreef Aerioz het volgende:
[..]
En je bent luier dan een pamper.
Raar hoor.
Wat een c-c-arriereswitch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog even en ik ben die titel niet meer waardig
Muziek luisteren, draaien en het proberen te maken. Gecombineerd met een aardige hoeveelheid internetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete bezigheid dan.
Ik doelde meer op lui zijn of hardlopen maar goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren, draaien en het proberen te maken. Gecombineerd met een aardige hoeveelheid internet
In dat geval lui zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op lui zijn of hardlopen maar goed..
Nice ik luister ook veel muziek.
Wat is je favorieten genre?.
Precies dezelfde smaak als mijn alleen soms nog wat top 40 er tussen door.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval lui zijn
Pff, ik zweef tussen van alles inElectro tot Drum 'n Bass tot Techno tot UK Bass tot hi-hop tot rock.
Maar geen top 40 en nederlandstalig
Oh dat ga ik ook even doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Mijn ex d'r twitterberichtjes lopen lezenwat zag ik daar ooit in.
Die berichtjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook even doen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jup, nog steeds zo zeikerig.
PIEW
Ho there, dodged a bullet
Ik heb facebook ook even gechecked, blijkbaar heeft ze een ''half-bday party'' gegeven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lees nu pas hoe dom ze ook eigenlijk overkomt"me vader" "het is gebeurt" fouten waar ik me normaal gesproken dood aan erger, ik merk ze nu pas bij haar op.
Geniaal hoe we nu beide inzien hoe dom onze exen eigenlijk zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb facebook ook even gechecked, blijkbaar heeft ze een ''half-bday party'' gegeven.
Ik zie de link wel dat ze elke week dat we wat hadden ze dat op facebook moest delen
Our hollandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kijk naar belgië
[ afbeelding ]
''Jesus never went here''quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kijk naar belgië
[ afbeelding ]
Bij mij een flinke borderline. Eerst reed ze paard. Nu LEEFT ze paarden volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geniaal hoe we nu beide inzien hoe dom onze exen eigenlijk zijnik vind het echt een labiel wijf. Ik denk dat als ik in Lissabon zit ik haar even een leuke foto stuur om d'r extra te raken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij een flinke borderline. Eerst reed ze paard. Nu LEEFT ze paarden volgens mij.
PIEW
Tevens is dit d'r FOK! account beautifulxquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]dafuq.
Mijne is een domme Friezin, maar dan ook echt dom.
Ik vond d'r zoooo geweldig lekker knap allesmaar merk nu dat d'r kop toch wel buitenproportioneel groot is
Nu kan ik wel zeggen dat dat paardrijden wel billen vormt en ze een Foo Fighters fan was. Maarja, don't stick your dick in crazyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]dafuq.
Mijne is een domme Friezin, maar dan ook echt dom.
Ik vond d'r zoooo geweldig lekker knap allesmaar merk nu dat d'r kop toch wel buitenproportioneel groot is
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu kan ik wel zeggen dat dat paardrijden wel billen vormt en ze een Foo Fighters fan was. Maarja, don't stick your dick in crazy
geen fobo, laat maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tevens is dit d'r FOK! account beautifulx
(Die ze overigens gelukkig pas aanmaakte toen de relatie al over was)
66 dagen geleden voor 't laatst actief.quote:
Nah zij had wel een mooi gebit, maar dat hoofd man. Drie keer zo groot als de mijne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat buiten proportioneel groot herken ik, maar dan met alleen haar lach
Paardenbekkie :SS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
66 dagen geleden voor 't laatst actief.
Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
66 dagen geleden voor 't laatst actief.
Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD
Jij stiekem ook wel een beetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er nu nog een fuck om geven
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzoquote:
Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!
Ik zal haar gelukkig nooit meer tegenkomen, ik zou haar dan gewoon negeren trouwens. Ik zoek uit mezelf nooit ruzie, maar bepaalde (quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo
Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]rot op
[..]
gewoon mes erin en dan doorlopen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van maken
Ik had het gelezen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]rot op
[..]
gewoon mes erin en dan doorlopen
Nee dat is echt niet zoquote:
SPOILER: admins en mods niet klikken plsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet zoSPOILER: admins en mods niet klikken plsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waar is LB nu mod? ook hier of?
Nope, we vullen de bestaanden mensen aan als het goed is, maar dat loopt denk ik een beetje uit de handquote:
ik dacht: laat ik eens iemand in dit topic steunen door achter zijn standpunt te staanquote:
quote:
CREquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
verbannen naar het CRE eilandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is al n week ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef msacras het volgende:
[..]
haaaaai
ik dacht, ik ga weer eens even op fok, is JNG verdwenen
dit topic was toch sowieso al overgenomen door de oude garde van JNG?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, we vullen de bestaanden mensen aan als het goed is, maar dat loopt denk ik een beetje uit de hand
Een deel hier heeft geen eens werk, waaronder ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, we vullen de bestaanden mensen aan als het goed is, maar dat loopt denk ik een beetje uit de hand
Weet ik niet? Stu en sof hingen er rond, maar stu hangt overal rondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef msacras het volgende:
[..]
dit topic was toch sowieso al overgenomen door de oude garde van JNG?
quote:
och jeetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
verbannen naar het CRE eiland
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is al n week ofzohoe is t leven?
AH in Hoog Catharijne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een deel hier heeft geen eens werk, waaronder ik.
Damn it, give me a job!!!!
Namen mogen me gewoon niet zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik dacht: laat ik eens iemand in dit topic steunen door achter zijn standpunt te staan
mja, blijkbaar wordt dat bij pizza's niet gewaardeerd
[..]![]()
stu en sof en rock en tax en prom enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet? Stu en sof hingen er rond, maar stu hangt overal rond
wil je mijn pakezell zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een deel hier heeft geen eens werk, waaronder ik.
Damn it, give me a job!!!!
alleen en gek wil daar werkenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Namen mogen me gewoon niet zo
quote:
Ja, had ik gemerkt. miste je alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
och jeetje
[..]ik zat de laatste tijd wat minder op fok en dus ook in JNG, zoals je vast had gemerkt
ja best lekker, en met jou?
heb hier een aantal keer gespiekt tijdens mijn JNG-ban, maar niks van hun gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef msacras het volgende:
[..]
stu en sof en rock en tax en prom enzo
hey, jou ken ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Hallo Toto!
Hoe maakt u het.
En Hello Etsu.
Gaat goed jongen, en met jou?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:59 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Hallo Toto!
Hoe maakt u het.
En Hello Etsu.
grapje :s, maar wat voor werk zoek je danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen en gek wil daar werken
[..]
[..]![]()
Voldoet precies aan jouw profiel dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen en gek wil daar werken
[..]
[..]![]()
ik jou ook wel hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, had ik gemerkt. miste je al
hier ook toppie hoorwat heb je allemaal gedaan dat je geen tijd had voor FOK!?
had jij een JNG ban?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb hier een aantal keer gespiekt tijdens mijn JNG-ban, maar niks van hun gezien
DMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
ik jou ook wel hoorgelukkig zag je me af en toe nog op fb, en ik jou!
mooi! aan het genieten van de keiweek, of meng je je niet zo in het feestgespuis?
En, hmm, lekker uitgaan, vakantie vieren, dat soort dingen. Ik zit voornamelijk op fok als ik er eigenlijk geen tijd voor heb.
[..]
had jij een JNG ban?
wanneer, waarom?
ik wil me gewoon een beeld kunnen vormen jaquote:
oké! leeftijd?quote:
mja, weet niet echt... zie eigenlijk niet meer keuze dan voor promotiewerk te gaan, maar dat vind ik niet erg zolang ik niet hoef te wervenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
grapje :s, maar wat voor werk zoek je dan
nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voldoet precies aan jouw profiel dus.
Dubbel D 17 jaar Nederlandsequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
ik wil me gewoon een beeld kunnen vormen ja
en je weet mijn asl heel goed
ik wou trouwens dat ik weer terug kon naar blauwpoppetje
[..]
oké! leeftijd?
(toch nog asl dus)
Gister wel even langsgefietst, maar dat was het.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef msacras het volgende:
[..]
ik jou ook wel hoorgelukkig zag je me af en toe nog op fb, en ik jou!
mooi! aan het genieten van de keiweek, of meng je je niet zo in het feestgespuis?
En, hmm, lekker uitgaan, vakantie vieren, dat soort dingen. Ik zit voornamelijk op fok als ik er eigenlijk geen tijd voor heb.
[..]
had jij een JNG ban?
wanneer, waarom?
14.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef msacras het volgende:
[..]
ik wil me gewoon een beeld kunnen vormen ja
en je weet mijn asl heel goed
ik wou trouwens dat ik weer terug kon naar blauwpoppetje
[..]
oké! leeftijd?
(toch nog asl dus)
Zet hier eens wat leuks neer dan als je wilt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Van alles alleen geen heavymetal/hardcore.
haha okeu. hier is het ook el cid, best leuk hoor, liep gister even over de infomarkt omdat ik in de buurt moest zijn, allemaal gratis shit gekregenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gister wel even langsgefietst, maar dat was het.Heb het deze week druk, dus niet echt tijd voor. Waar ben je naartoe geweest?
van die meiden die geld vragen voor het astmafonds terwijl ze staan te rokenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
mja, weet niet echt... zie eigenlijk niet meer keuze dan voor promotiewerk te gaan, maar dat vind ik niet erg zolang ik niet hoef te werven
[..]
niet
iedereen in mn omgeving gaat naar lowlands en nu wil ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef msacras het volgende:
[..]
haha okeu. hier is het ook el cid, best leuk hoor, liep gister even over de infomarkt omdat ik in de buurt moest zijn, allemaal gratis shit gekregen
2 weekjes frankrijk, verder overmorgen naar lowlandsen tussendoor heel veel gewerkt, veel uitgegaan, gechilld, enz
Aldus een 17-jarigequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]
ohja.
ach, 14, 15, allemaal één pot nat
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
iedereen in mn omgeving gaat naar lowlands en nu wil ik ookmaar moet hele weekend werken.
Hmhh, wacht even.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zet hier eens wat leuks neer dan als je wilt?
ten eerste ben ik bijna 18, en ten tweede ben ik verder eerder 18/19, qua vrienden en volwassenheid enzoquote:
haha watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
van die meiden die geld vragen voor het astmafonds terwijl ze staan te roken
Ik dacht dat je al 18 wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ten eerste ben ik bijna 18, en ten tweede ben ik verder eerder 18/19, qua vrienden en volwassenheid enzo
Bijna 18?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef msacras het volgende:
[..]
ten eerste ben ik bijna 18, en ten tweede ben ik verder eerder 18/19, qua vrienden en volwassenheid enzo
ja hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
haha wat![]()
maar ik rook niet, dus mag ik dan wel voor het astmafonds?
Ik ben volgens jouw logica bijna 19 hé.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
gelukkig maar dan jij al eeeeeeeeeeeeeeuwen geen 17 meer bent
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben volgens jouw logica bijna 19 hé.
jahoorrr, met veel vrienden afspreken, met mensen meeten, werken, naar roemenie geweest, dat was het wel zo'n beetje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef msacras het volgende:
[..]balen
verder wel chille vakantie? nog weg geweest?
qua skills?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
ik ben qua alles net een 14-jarige
echt top
true storyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef Ezell het volgende:
ik ben qua alles net een 14-jarige
echt top
Nee ze rookt wiet. Dus is ze praktisch 18. DUHquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij bijna 18 bent ben ik bijna 19.
Oh ja msacras is een stonerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze rookt wiet. Dus is ze praktisch 18. DUH
Nee nee, dat klopt niet, jij bent een jongen en jongens lopen geestelijk achter op vrouwen. algemeen bekendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als jij bijna 18 bent ben ik bijna 19.
nou wel leuk toch!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
jahoorrr, met veel vrienden afspreken, met mensen meeten, werken, naar roemenie geweest, dat was het wel zo'n beetje.![]()
ik vond die foto van jou en een alpaca zo leuk
behalve ik ofc.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee nee, dat klopt niet, jij bent een jongen en jongens lopen geestelijk achter op vrouwen. algemeen bekend
Ik denk niet dat ik geestelijk achterloop op de gemiddelde 18-jarige meid van tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee nee, dat klopt niet, jij bent een jongen en jongens lopen geestelijk achter op vrouwen. algemeen bekend
Dan ben je gewoon 17, maar dan loopt het net iets sneller, net als bij honden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Ach plaats jij maar wat ik ben nog vrij nieuw in het luisteren van veel verschillende soorten muziek dus heb nog niet echt grote favorieten.quote:
Alpaca'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
nou wel leuk toch!![]()
Ja die is leuk hegeinige beestjes
vergelijk je mij nu met een hond?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon 17, maar dan loopt het net iets sneller, net als bij honden.
dikke lobiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef msacras het volgende:
[..]
jij bent mijn schatje, jij bent wat je wilt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ach plaats jij maar wat ik ben nog vrij nieuw in het luisteren van veel verschillende soorten muziek dus heb nog niet echt grote favorieten.
Je je wordt sneller oud, maar niet 7 keer zo snel als bij een hondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
vergelijk je mij nu met een hond?
okequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je je wordt sneller oud, maar niet 7 keer zo snel als bij een hond
Weet ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb een foto van mezelf met een alpaca
maar wel geld voor tosti's en noedels?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
ik wil een nieuwe harde schijf, maar ik heb geen geld
hi ha ho
levensbehoeftenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar wel geld voor tosti's en noedels?
noedels niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
levensbehoeften
tevens nogal andere prijzen
have fun.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
maargoed ik ga weer, ik heb over 3 kwartier in de stad afgesproken en lig nog met m'n pyjama aan in bed
doei!
beetje buisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
maargoed ik ga weer, ik heb over 3 kwartier in de stad afgesproken en lig nog met m'n pyjama aan in bed
doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik met een alpaca
heb jij ooit wel tijd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
ja, wachten totdat het nieuwe schooljaar begint ivm tijd
Zal hem wel meenemen bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |