Je je wordt sneller oud, maar niet 7 keer zo snel als bij een hondquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef msacras het volgende:
[..]
vergelijk je mij nu met een hond?
okequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je je wordt sneller oud, maar niet 7 keer zo snel als bij een hond
Weet ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb een foto van mezelf met een alpaca
maar wel geld voor tosti's en noedels?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Ezell het volgende:
ik wil een nieuwe harde schijf, maar ik heb geen geld
hi ha ho
levensbehoeftenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar wel geld voor tosti's en noedels?
noedels niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
levensbehoeften
tevens nogal andere prijzen
have fun.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
maargoed ik ga weer, ik heb over 3 kwartier in de stad afgesproken en lig nog met m'n pyjama aan in bed
doei!
beetje buisquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef msacras het volgende:
maargoed ik ga weer, ik heb over 3 kwartier in de stad afgesproken en lig nog met m'n pyjama aan in bed
doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik met een alpaca
heb jij ooit wel tijd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Ezell het volgende:
ja, wachten totdat het nieuwe schooljaar begint ivm tijd
Zal hem wel meenemen bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |