1. Ja en als ik ga zingen ben ik een zanger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1.Wat is daadwerkelijk schrijven dan
Een boek schrijven is toch gewoon daadwerkelijk schrijven?
2. Dat is een mening, dat veel mensen die mening hebben betekent niet dat ze ineens bakken met geld horen te verdienen
3. Ik had het niet over 'echte schrijvers' maar gewoon over mensen die een boek of meer schrijven
4. Zegt me nog steeds nikstuurlijk er zijn mensen in de bijstand, maar die mensen hebben gewoon een dak boven hun hoofd/eten en sociale contacten. Ja in Amerika en wat andere Westerse landen heb je natuurlijk ook zwervers, maar die zie ik ook niet snel boek schrijven en naar een uitgeverij gaan.
Ik zeg nergens dat het geen vaardigheid is. Maar 'goed en 'slecht' is altijd een mening.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het geeft aan dat je je kan verplaatsen in veel mensen en op hun behoeften in kan schrijven, dat is wel degelijk een vaardigheid
Ja, je bent een zanger als je zingt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
1. Ja en als ik ga zingen ben ik een zanger.
Later wordt ik zanger.
2. Waarom zouden ze geen geld mogen verdienen?
3. Ja mensen die niet zullen doorbreken. Oké, ik moet toegeven, bij dat soort mensen is illegaal downloaden goed.
4. Ja die wonen in een sociale huurwoning met een maximum aan bezit, zoals beschreven in de bijstandswet.
Boeken ook!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:58 schreef nodig het volgende:
Muziek moet voor iedereen beschikbaar zijn
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, je bent een zanger als je zingt.
2. Mogen ze wel, maar ik vind dat ze TE veel verdienen.
3. Ja, nou daar zijn er veel meer van dus, en gezamenlijk zijn ze dus belangrijker imo dan die paar 'echte schrijvers'. En 'echte schrijvers' verdienen waarschijnlijk al genoeg, tenzij ze het niet kunnen, en dan moet je gewoon een echte baan gaan zoeken imo.
4. Ok. Relevant
Waarom zouden ze teveel verdienenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, je bent een zanger als je zingt.
2. Mogen ze wel, maar ik vind dat ze TE veel verdienen.
3. Ja, nou daar zijn er veel meer van dus, en gezamenlijk zijn ze dus belangrijker imo dan die paar 'echte schrijvers'. En 'echte schrijvers' verdienen waarschijnlijk al genoeg, tenzij ze het niet kunnen, en dan moet je gewoon een echte baan gaan zoeken imo.
4. Ok. Relevant
huh wutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Informatie over wetenschap ook!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien ben je in de war met beroepszanger ?
quote:
1. Is gewoon mijn mening, net als artiesten als Justin Bieber en andere bekende schrijvers, ik vind het geheel onterecht dat zij veel extra verdienen, alleen omdat ze bekender zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom zouden ze teveel verdienen
Schrijven is een echte baan
Jij begon erover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |