Hoezo wel films en geen boekenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik ben voor het downloaden van muziek en films.
Ook als iemand er geen centen voor neertelt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik ben voor het downloaden van muziek en films.
Je bedoelt omdat zij ergens talent voor hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Is gewoon mijn mening, net als artiesten als Justin Bieber en andere bekende schrijvers, ik vind het geheel onterecht dat zij veel extra verdienen, alleen omdat ze bekender zijn.
2. Ik ontken dat nergens, ik bedoelde andere.
3. Ik bedoel hoe is dat relevant met dat de meeste mensen in de westerse wereld Bestaanszekerheid hebben?
Dat heb ik nu echt al zo lang proberen duidelijk te makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo wel films en geen boeken
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Ook als iemand er geen centen voor neertelt?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat zij ergens talent voor hebben?
OMDAT GEEN ENKELE IDIOOT VRIJWILLIG IN DE BIJSTAND TERECHT KOMT OM TE GAAN SCHRIJVEN
E-books moeten ook voor iedereen beschikbaar zijnquote:
AdBlockerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
anders doen we toch reclamebanners in ebooks zodat ze gratis zijn
Er zijn genoeg muzikanten/schrijvers met talent en die zijn niet bekend, en die krijgen nog geen fractie van wat Justin Bieber krijgt en andere bekende mensen krijgen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bedoelt omdat zij ergens talent voor hebben?
OMDAT GEEN ENKELE IDIOOT VRIJWILLIG IN DE BIJSTAND TERECHT KOMT OM TE GAAN SCHRIJVEN
Zeg het eens kort en duidelijk danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heb ik nu echt al zo lang proberen duidelijk te maken
Die kunnen ze er toch zo uit halen, gekkie!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee want het zit dan in het document
ja maar dan moet je eerst al die reclame uit het echte boek knippenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die kunnen ze er toch zo uit halen, gekkie!
En anders screenen ze gewoon het echte boek en maken ze een eigen illegale E-book.
Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:11 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
E-books moeten ook voor iedereen beschikbaar zijn![]()
Oh stoppen ze daar dan ook reclame inquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar dan moet je eerst al die reclame uit het echte boek knippen
Omdat ze niet zo goed zijn als justin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Er zijn genoeg muzikanten/schrijvers met talent en die zijn niet bekend, en die krijgen nog geen fractie van wat Justin Bieber krijgt en andere bekende mensen krijgen.
Bekendheid heeft meestal ook veel met geluk te maken, niet alleen met talent.
WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN? IK ZEG TOCH NERGENS DAT MENSEN DAT DOEN
Wat een onzin, dat laatste. Vrijtijdsschrijvers maken ook gewoon pure kunst, en iedereen zou recht moeten hebben op alle boeken, zodat ze ook weer geïnspireerd worden om te schrijven en alle kennis van de wereld delen met iedereen. Natuurlijk, er zullen minder beroepsschrijvers zijn omdat ze er minder geld mee verdienen, maar er zullen meer vrijetijdsschrijvers zijn die worden gelezen, en dat laatste is veel belangrijker imo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.
Was het maar zoals in de Romeinse tijd toen alleen de adel boeken had
Justin is goed?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo goed zijn als justin.
Mening again. Populair =/= goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo goed zijn als justin.
Huh,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schrijven is het nobelste beroep dat er is en een vorm van pure kunst. Iedereen die meewerkt aan de vernietiging van dat beroep, al die vrijetijdsschrijvers en mensen die er alleen maar een centje uit proberen te slaan en die geen neuks geven om de kunst zelf zouden geen beschikking mogen hebben over boeken.
Was het maar zoals in de Romeinse tijd toen alleen de adel boeken had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |