Nehquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Huh,
Kunst moet voor iedereen toegankelijk zijn. En de echte schrijvers verdienen zat hoor.
Nee dat zijn mensen die het alleen om het geld of tijdverdrijf doen en die het niet verdienen om uitgegeven te worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat laatste. Vrijtijdsschrijvers maken ook gewoon pure kunst, en iedereen zou recht moeten hebben op alle boeken, zodat ze ook weer geïnspireerd worden om te schrijven en alle kennis van de wereld delen met iedereen. Natuurlijk, er zullen minder beroepsschrijvers zijn omdat ze er minder geld mee verdienen, maar er zullen meer vrijetijdsschrijvers zijn die worden gelezen, en dat laatste is veel belangrijker imo.
En dat laatsteadel, kom op man, dat is het ergste wat er ooit is geweest in de mensheid, die mensen hadden gewoon geluk dat ze rijk geboren werden.
Waarom moet alles nou weer om geld gaan in deze wereld!?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat zijn mensen die het alleen om het geld of tijdverdrijf doen en die het niet verdienen om uitgegeven te worden.
En de adel was een goed idee imo
Mee eens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als je veel geld kan verdienen moet je het doen, want iedereen zou dat doen
Het eerste is semi-serieus. Het tweede niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt ik hoop dat dit een troll is, want anders is er iets mis.
Maar als je echt serieus bent, wat is er zo goed aan adel dan?
Doe nog eens danquote:
Dat eerste was een dom vooroordeel, jij bent niet bepalend wat kunst is, en het is echt niet zo dat iedere vrijetijdsauteur schrijft uit verveling of voor geld.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het eerste is semi-serieus. Het tweede niet.
Neh ik ben daar redelijk bepalend in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat eerste was een dom vooroordeel, jij bent niet bepalend wat kunst is, en het is echt niet zo dat iedere vrijetijdsauteur schrijft uit verveling of voor geld.
Niet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neh ik ben daar redelijk bepalend in.
Hun linker neusgatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Toto69 het volgende:
Women have a fourth hole! [ afbeelding ]
What about okselsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee in de knieholte [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor degenen die het meegekregen hadden over mijn vader: maagonderzoek gehad, niks gevonden
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor degenen die het meegekregen hadden over mijn vader: maagonderzoek gehad, niks gevonden
Dat is inderdaad een paar dagen terug jaquote:
Mijn hotmail account dateert van... 29 januari 2004 geloof ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een paar dagen terug ja
Die van mij is van augustus 2000quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hotmail account dateert van... 29 januari 2004 geloof ik
bij mij eind 2005 denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn hotmail account dateert van... 29 januari 2004 geloof ik
En je bent luier dan een pamperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind hardlopen vanaf nu leuk. Wat is mis met mij?
Nog even en ik ben die titel niet meer waardigquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:15 schreef Aerioz het volgende:
[..]
En je bent luier dan een pamper.
Raar hoor.
Wat een c-c-arriereswitch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog even en ik ben die titel niet meer waardig
Muziek luisteren, draaien en het proberen te maken. Gecombineerd met een aardige hoeveelheid internetquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:22 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete bezigheid dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |