Nah zij had wel een mooi gebit, maar dat hoofd man. Drie keer zo groot als de mijne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat buiten proportioneel groot herken ik, maar dan met alleen haar lach
Paardenbekkie :SS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
66 dagen geleden voor 't laatst actief.
Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
66 dagen geleden voor 't laatst actief.
Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD
Jij stiekem ook wel een beetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er nu nog een fuck om geven
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzoquote:
Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!
Ik zal haar gelukkig nooit meer tegenkomen, ik zou haar dan gewoon negeren trouwens. Ik zoek uit mezelf nooit ruzie, maar bepaalde (quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo
Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]rot op
[..]
gewoon mes erin en dan doorlopen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van maken
Ik had het gelezen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]rot op
[..]
gewoon mes erin en dan doorlopen
Nee dat is echt niet zoquote:
SPOILER: admins en mods niet klikken plsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet zoSPOILER: admins en mods niet klikken plsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waar is LB nu mod? ook hier of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |