Ik doelde meer op lui zijn of hardlopen maar goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek luisteren, draaien en het proberen te maken. Gecombineerd met een aardige hoeveelheid internet
In dat geval lui zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:24 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Ik doelde meer op lui zijn of hardlopen maar goed..
Nice ik luister ook veel muziek.
Wat is je favorieten genre?.
Precies dezelfde smaak als mijn alleen soms nog wat top 40 er tussen door.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In dat geval lui zijn
Pff, ik zweef tussen van alles inElectro tot Drum 'n Bass tot Techno tot UK Bass tot hi-hop tot rock.
Maar geen top 40 en nederlandstalig
Oh dat ga ik ook even doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:27 schreef Toto69 het volgende:
Mijn ex d'r twitterberichtjes lopen lezenwat zag ik daar ooit in.
Die berichtjesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook even doen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jup, nog steeds zo zeikerig.
PIEW
Ho there, dodged a bullet
Ik heb facebook ook even gechecked, blijkbaar heeft ze een ''half-bday party'' gegeven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lees nu pas hoe dom ze ook eigenlijk overkomt"me vader" "het is gebeurt" fouten waar ik me normaal gesproken dood aan erger, ik merk ze nu pas bij haar op.
Geniaal hoe we nu beide inzien hoe dom onze exen eigenlijk zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb facebook ook even gechecked, blijkbaar heeft ze een ''half-bday party'' gegeven.
Ik zie de link wel dat ze elke week dat we wat hadden ze dat op facebook moest delen
Our hollandquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kijk naar belgië
[ afbeelding ]
''Jesus never went here''quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kijk naar belgië
[ afbeelding ]
Bij mij een flinke borderline. Eerst reed ze paard. Nu LEEFT ze paarden volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geniaal hoe we nu beide inzien hoe dom onze exen eigenlijk zijnik vind het echt een labiel wijf. Ik denk dat als ik in Lissabon zit ik haar even een leuke foto stuur om d'r extra te raken.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bij mij een flinke borderline. Eerst reed ze paard. Nu LEEFT ze paarden volgens mij.
PIEW
Tevens is dit d'r FOK! account beautifulxquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]dafuq.
Mijne is een domme Friezin, maar dan ook echt dom.
Ik vond d'r zoooo geweldig lekker knap allesmaar merk nu dat d'r kop toch wel buitenproportioneel groot is
Nu kan ik wel zeggen dat dat paardrijden wel billen vormt en ze een Foo Fighters fan was. Maarja, don't stick your dick in crazyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]dafuq.
Mijne is een domme Friezin, maar dan ook echt dom.
Ik vond d'r zoooo geweldig lekker knap allesmaar merk nu dat d'r kop toch wel buitenproportioneel groot is
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu kan ik wel zeggen dat dat paardrijden wel billen vormt en ze een Foo Fighters fan was. Maarja, don't stick your dick in crazy
geen fobo, laat maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tevens is dit d'r FOK! account beautifulx
(Die ze overigens gelukkig pas aanmaakte toen de relatie al over was)
66 dagen geleden voor 't laatst actief.quote:
Nah zij had wel een mooi gebit, maar dat hoofd man. Drie keer zo groot als de mijne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat buiten proportioneel groot herken ik, maar dan met alleen haar lach
Paardenbekkie :SS
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
66 dagen geleden voor 't laatst actief.
Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
66 dagen geleden voor 't laatst actief.
Ik hoop dat ze ooit nog terugkomt, dan krijgt ze een heel leuk topic van me in KPD
Jij stiekem ook wel een beetjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er nu nog een fuck om geven
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzoquote:
Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Idd gewoon meteen neersteken, niet mee praten ofzo, mes erin en gaan. That's the spirit!
Ik zal haar gelukkig nooit meer tegenkomen, ik zou haar dan gewoon negeren trouwens. Ik zoek uit mezelf nooit ruzie, maar bepaalde (quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Been there, done that, veel gezeik geweest, veel herinneringen. Maar mocht ik haar ooit tegen komen ga ik geen ruzie maken ofzo
Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]rot op
[..]
gewoon mes erin en dan doorlopen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sorry dat ik zei dat Utrecht niet zo leuk was, maar meer kan ik er ook niet van maken
Ik had het gelezen jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
[..]rot op
[..]
gewoon mes erin en dan doorlopen
Nee dat is echt niet zoquote:
SPOILER: admins en mods niet klikken plsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat is echt niet zoSPOILER: admins en mods niet klikken plsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en waar is LB nu mod? ook hier of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |