abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130015148
Het vervolg op de 'bestseller' van Helpless:

R&P / Heb ik het verpest?

TS had contact met een jongen, na 2 dates ging het allemaal erg snel, daarover een vaag gesprek gehad op Whatsapp. Jongen vond het ongemakkelijk worden, wilde afstand nemen. Ging daarom TS vermijden/negeren. Ondanks dit zouden ze wel zondag afspreken. Maar jongen neemt vervolgens de telefoon niet op/negeert. TS stuurt sentimenteel afscheids bericht om 2 uur snachts (ik heb er geen zin meer in, vaarwel, was leuk je gekend te hebben). Had er spijt en ging hem opzoeken op z'n werk en deed alsof ze een klant was en ging daarna op een creatieve manier excuses aanbieden door een Kindersurprise eitje te geven. Het gesprek was positiever dan verwacht. TS gaat het op een laag pitje houden zover het haar lukt en aan haar leven en zichzelf werken zodat ze een leuker persoon wordt in haar omgeving.

TS gaat haar ontwikkelingen omtrent dit mooie liefdesverhaal en haar persoonlijke ontwikkelingen delen deze zomer :@
pi_130015169
Wordt dit een reeks? 8-)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:27:06 #3
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_130015520
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Wordt dit een reeks? 8-)
binnenkort ook een boek en TV-serie.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:29:26 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130015609
Geef eens voorbeelden van wat je op je 'to do'-list gaat zetten?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130015662
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Toekito het volgende:

[..]

binnenkort ook een boek en TV-serie.
Zal wel vol plotwendingen zitten dan.
Feyenoord Rotterdam
pi_130015689
Ts is gefriendzoned
pi_130016590
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Geef eens voorbeelden van wat je op je 'to do'-list gaat zetten?
Thanks voor interesse. Geeft me extra motivatie :D

- Huishouden (afwas, was, opruimen, stofzuigen, dweilen, boeken ordenen, schoolmateriaal ordenen, kledingkast herinrichten, sanitair schoonmaken, keuken schoonmaken, eventueel alle kastjes schoonmaken ook)
- Folders doornemen
- Boodschappen doen
- Goede kussen zoeken (krijg last van mijn rug door huidige)
- Naar de sportschool
- Deze week ergens nog afspreken met klasgenoten/vriendinnen (gisteren sprak ik af met vriendin dus ik onderhoud contacten
- Vrijdag ga ik naar Scheveningen met een goede vriend. Daarna gaan we uit in het centrum.. wellicht dat paar andere vrienden mee kunnen
- Zaterdag eventueel winkelen met die goede vriend als hij tijd en zin heeft haha
- Zondag naar de sportschool en naar de Spa. Gewoon alleen. Een goed boek mee :)

Hmmmm... verder kan ik niets bedenken nu :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:14:34 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130017176
Ah, nou snap ik 'm. Een lijst om je goed bezig te houden.

Lijkt me prima.
pi_130017430
:s)
pi_130023720
Vraagje waarom zou je dat allemaal willen delen ?? Ik denk zelfs dat je hier constant met bevestiging zoeken bezig bent.
Je bent geen 10 ofzo , sommige dingen zijn ontzettend simpel en kan je best zelf doen, je hoeft niet voor iedere piep te vragen wat moet ik doen bij andere.
pi_130025887
Blijkbaar kan ik het niet. Dat heb ik wel bewezen. Vandaar dat ik Fok even als houvast nodig heb ;)

Update: Ik heb Whapp tijdelijk verwijderd, omdat ik toch elke uur hem check; of hij online is geweest, zijn foto heeft veranderd of een andere status heeft. Ik moet echt afkicken om me op de ander te focussen. Ik vind het echt heel lastig, want ik ben niet anders gewend in het verleden.

Ik ga door met mijn lijst afwerken. Ik heb er helemaal geen zin in, maar ik ga me beter voelen als ik vooruitgang boek :) Een keer de kracht uit mezelf halen...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:12:49 #12
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_130028499
Waarom houd je het nou weer op een laag pitje? Dit is amper meer te volgen haha _O-
pi_130030970
Wat een prachtverhaal is dit, als dit geen oscar krijgt.
pi_130034755
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef helplesssss het volgende:
Blijkbaar kan ik het niet. Dat heb ik wel bewezen. Vandaar dat ik Fok even als houvast nodig heb ;)

Update: Ik heb Whapp tijdelijk verwijderd, omdat ik toch elke uur hem check; of hij online is geweest, zijn foto heeft veranderd of een andere status heeft. Ik moet echt afkicken om me op de ander te focussen. Ik vind het echt heel lastig, want ik ben niet anders gewend in het verleden.

Ik ga door met mijn lijst afwerken. Ik heb er helemaal geen zin in, maar ik ga me beter voelen als ik vooruitgang boek :) Een keer de kracht uit mezelf halen...
Je boekt helemaal geen vooruitgang als je Whats app moet verwijderen omdat je anders zijn status gaat checken.

Eerst eens met beide voetjes op de grond gaan staan. Probeer een open en communicatieve houding aan te nemen. Ook in deze forumdraad. En oh ja, vanaf nu mag je maximaal één keer het woord "ik" gebruiken in een enkele forumpost.
pi_130035616
Ok!

Whatsapp is geinstalleerd. zijn nummer is gewoon gewist haha. maakt het makkelijker
pi_130035883
Hmm... je wil niet op een obsessieve manier met hem bezig zijn. Dat is op zich heel goed, maar ik ben bang dat je op deze manier meer de symptomen aanpakt dan onderliggende oorzaken. Aangezien ik een leek ben mag je dat met een korrel zout nemen.

Heeft Canillas hier iets zinnigs over te zeggen? :P
pi_130037395
Ik vind het aanpakken van de onderliggende problemen lastig. Heb wat over en weer getext met Canillas, maar het is echt verdomd lastig!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:24:57 #18
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130037471
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik vind het aanpakken van de onderliggende problemen lastig. Heb wat over en weer getext met Canillas, maar het is echt verdomd lastig!
Niet meteen uit je dak gaan als hij niet binnen 10min reageert hè :+
pi_130038715
Ik had hem na die ene bericht niet meer gesproken. Dat was vrijdag. En na gisteren niks meer gestuurd. Ook zijn nummer verwijderd omdat ik gek werd van hem checken en angst dat ik toch ga praten.
pi_130039069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:53 schreef helplesssss het volgende:
Ik had hem na die ene bericht niet meer gesproken. Dat was vrijdag. En na gisteren niks meer gestuurd. Ook zijn nummer verwijderd omdat ik gek werd van hem checken en angst dat ik toch ga praten.
Waarom mag je dan niet met hem praten. Die blokkades die je jezelf opgooit zijn belachelijk. Je wilt het luchtig houden, je vindt hem leuk en hij jou blijkbaar ook. Je kan toch wel af en toe met hem praten. Het hoeft toch niet altijd voor 400%.

Het lijkt wel of het bij jou of 400% is en anders 0. Iets er tussen zou je wel willen, maar gaat niet? Onzekerheid? Angst? Ik weet het niet maar echt gezond voor jezelf lijkt het me niet.
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:59:22 #21
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_130039081
Helpless, sinds je langs bent geweest ging het toch weer beter?? Ik volg het niet meer. Verder zat ik laatst in een zelfde situatie, verliefdheid vergeten waar whatsapp een groot contact medium was. Grootste fout ooit om whatsapp zo te over usen, dood en dood zonde. Echter ben ik nu enkele weken verder en spreek haar zelden meer. Heb de chat verwijderd en kijk er niet meer naar om. Voel me steeds beter :) . Time heals, helpless, time heals.
pi_130039159
Niet zo diep denken mensen...

Ik heb gewoon een move gemaakt gisteren en wacht af totdat hij zijn interesse toont. Ik wil weten of hij me nog leuk vindt (in vorm van willen praten tegen mij en dan aarzel ik niet om weer luchtig terug te reageren). :) Er is geen andere manier dan het aan hem over te laten nu.
pi_130040091

[ Bericht 50% gewijzigd door helplesssss op 13-08-2013 23:52:05 ]
pi_130040491
Hoe meer details je hier neer zet, hoe minder ik je acties ga begrijpen _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_130041300
Waarom?
pi_130042232
Als je je hele leven je gevoel voedt en daar blijkbaar meer succes mee haalt (zie gister. Bijna allemaal negatief advies op verstand en jij volgde je gevoel, pakte het op jouw charmante manier aan en je had een goed moment), dan kan ik me voorstellen dat ratio het aflegt.

Als jij je er prettig bij voelt om van dag tot dag te leven op je gevoel, dan kun je het beste iemand zoeken die daar mee om kan gaan (buiten nederland heb je wellicht meer kans van slagen. lol). Iemand die stressbestendig is, en niet gemakkelijk uit balans raakt.

Nu je verstand evenredig voeden (zoals je je gevoel voedt) voor de lange termijn zou mij verstandig lijken, maar dat is iets wat veel geduld en consequent doorzettingsvermogen vereist.
Je keuzes zullen uiteindelijk wel duurzamer worden, wat je kans op heftige negatieve emoties aanzienlijk verminderd. Dat moet toch een prettige beloning voor je zijn.

P.S. Nog een ding voor je to-do lijst dit weekend:
- deel 3 of 4 van deze reeks openen :P

P.S.2 wanneer is iets voor jou intuitie, en wanneer een gevoel. Wat is het verschil, of wat maakt het onderscheidt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Hineni op 14-08-2013 00:02:29 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130042576
Helpless. Je bent nog wispelturiger dan mijn windvaan. Zou je niet eens proberen om elke dag dezelfde kant uit te lopen?

Probeer gewoon wat structuur in je leven te krijgen. Pak een kladblok. Teken een weg. Zet een stip neer met de opmerking daar moet ik heen. En ga dan niet van het pad afwijken :)
pi_130042724
Hmmm duurzaamheid :)

Ik denk dat ik nogal oppervlakkig denk op dit gebied: het moet allemaal nu nu nu en als het niet nu gaat heeft hij geen interesse en moet ik daar een punt achter zetten en achter me laten. Ik heb nog nooit iemand of iets de ruimte gegeven om te groeien uit gebrek aan zelfvertrouwen en geduld. Nu wil ik het anders aanpakken, maar mijn gewoontes neigen me te overvallen. Gedachten als ''Kijk, hij heeft nog steeds geen contact gezocht, wie weet is hij met andere dames aan het praten. Hij is het niet waard, block en delete hem, zonde van je tijd''. Dat heeft een reden: ik heb in het verleden als een mak hondje gewacht om mannen die niet van plan waren om met mij te zijn. Daarom denk ik dat alle relaties die niet gelijk lukken geen kans waardig zijn om geduld voor op te brengen.

Geef me een brander omtrent deze gedachten please. Ik kan ze maar niet uitschakelen!!!
pi_130042821
Tussendoor: bedankt voor jullie reacties. Ik waardeer jullie tijd en moeite om mij dingen duidelijk te maken. Het gaat er alleen niet allemaal in 1 keer in of ik kan het niet gelijk toepassen. Als het zo makkelijk was zat ik hier niet.

Heb morgen een afspraak staan met mijn SPV-er na zo'n lange tijd. Ik ga dit zeker met haar bespreken :) Wie weet is een psycholoog toch een optie. Hopelijk gaat mij dat niets kosten, want ik heb geen centjes. Ik solliciteer me suf en daarnaast zoek ik een woning voor mezelf. Het zit niet echt mee.
pi_130043283
Je hebt nog niet erg ter harte genomen dat je het bij één ikje zou laten per post hé :)

Maar goed, een eigen baan en een eigen woning is nooit weg. Vol voor gaan. Een stukje onafhankelijkheid is goud waard.
pi_130043519
* patience challenge *

Wanneer mag ik er vanuit gaan dat een man geen interesse (meer) heeft?

[ Bericht 31% gewijzigd door helplesssss op 14-08-2013 00:32:33 ]
pi_130044103
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:03 schreef helplesssss het volgende:
Hmmm duurzaamheid :)

Ik denk dat ik nogal oppervlakkig denk op dit gebied: het moet allemaal nu nu nu en als het niet nu gaat heeft hij geen interesse en moet ik daar een punt achter zetten en achter me laten. Ik heb nog nooit iemand of iets de ruimte gegeven om te groeien uit gebrek aan zelfvertrouwen en geduld. Nu wil ik het anders aanpakken, maar mijn gewoontes neigen me te overvallen. Gedachten als ''Kijk, hij heeft nog steeds geen contact gezocht, wie weet is hij met andere dames aan het praten. Hij is het niet waard, block en delete hem, zonde van je tijd''. Dat heeft een reden: ik heb in het verleden als een mak hondje gewacht om mannen die niet van plan waren om met mij te zijn. Daarom denk ik dat alle relaties die niet gelijk lukken geen kans waardig zijn om geduld voor op te brengen.

Geef me een brander omtrent deze gedachten please. Ik kan ze maar niet uitschakelen!!!
Omdat sommige mensen je valse hoop niet hebben durven corrigeren of uberhaubt niet hebben opgemerkt, scheer je iedereen (die daar notabene niets mee te maken heeft) maar over 1 kam? Zo wil jezelf toch ook niet behandeld worden? En je vult dan ook nog eens mensen in met vele aannames zodat je maar een beredenering kunt hebben om je gevoel te bevestigen.

Denk je niet dat je in je leven een keer in een situatie komt dat je uit een ander vaatje moet tappen? Beangstigd het je niet dat je helemaal niet veelzijdig bent op dit vlak? Hoe ga jij later je kind laten opgroeien in een stabiele omgeving met Rust, Regelmaat (en Reinheid)?????

Een kind neemt feilloos je gedrag over. Voor jou zijn rustige beheerste mensen al niet controleerbaar. Als je kind jou gedrag kopieert moet je haar/hem helemaal ervaren als een ongeleid projectiel, met al je huidige reflexen van dien!

Think!

[ Bericht 0% gewijzigd door Hineni op 14-08-2013 00:47:32 ]
pi_130044151
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:23 schreef helplesssss het volgende:

* patience challenge *

Wanneer mag ik er vanuit gaan dat een man geen interesse (meer) heeft?

Spreidt je risico's een beetje? Waarom zou je je in dit stadium van daten op 1 man focussen?
pi_130044259
Awww lastige theorie.

Ik begrijp 'selfullfilling prophecy' nu beter...

Damnit. Dus er is een kans dat als een man ruimte wilt hij dat dan ook meent. Maar ik scheer ze over 1 kam?

Wanneer weet ik of dit verloren zaak is dan? Ik ga sowieso geen gekke dingen meer doen. Wil echt kappen met voor anderen invullen en dan keuzes voor hen maken omdat ik me dan beter ga voelen (wat vaak niet gebeurt.. het is schijn).
pi_130044287
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:44 schreef Koral het volgende:

[..]

Spreidt je risico's een beetje? Waarom zou je je in dit stadium van daten op 1 man focussen?
Omdat ik me schuldig voel op een manier. Ik heb de andere dates gefriendzoned om geen vals hoop te geven.
pi_130044376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:48 schreef helplesssss het volgende:
Awww lastige theorie.

Ik begrijp 'selfullfilling prophecy' nu beter...

Damnit. Dus er is een kans dat als een man ruimte wilt hij dat dan ook meent. Maar ik scheer ze over 1 kam?

Ja
pi_130044506
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:49 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Omdat ik me schuldig voel op een manier. Ik heb de andere dates gefriendzoned om geen vals hoop te geven.
Heel nobel van je. Maar tegelijker tijd maakt het je enorm kwetsbaar. Noem het dan niet gelijk daten maar orienteren.
pi_130044525
.

[ Bericht 98% gewijzigd door Hineni op 14-08-2013 01:00:48 ]
pi_130044871
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:52 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja
Ja op wat?
pi_130044897
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 00:58 schreef Koral het volgende:

[..]

Heel nobel van je. Maar tegelijker tijd maakt het je enorm kwetsbaar. Noem het dan niet gelijk daten maar orienteren.
Zit wat in. Zoenen valt niet onder orienteren toch haha.

Ik snap wat je bedoelt :) Let me try it.
pi_130045028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje waarom zou je dat allemaal willen delen ?? Ik denk zelfs dat je hier constant met bevestiging zoeken bezig bent.
Je bent geen 10 ofzo , sommige dingen zijn ontzettend simpel en kan je best zelf doen, je hoeft niet voor iedere piep te vragen wat moet ik doen bij andere.
Het hoeft niet, maar mag best. Misschien heeft ze het na een tijdje niet meer nodig? Ik ben vandaag echt heel erg opgevrolijkt op dit forum. Sommige mensen hebben af en toe extra geruststelling nodig.
Futue te ipsum et caballum tuum.
pi_130045163
Precies!
pi_130045227
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:15 schreef Mevrouw_Chelouche het volgende:

[..]

Het hoeft niet, maar mag best. Misschien heeft ze het na een tijdje niet meer nodig? Ik ben vandaag echt heel erg opgevrolijkt op dit forum. Sommige mensen hebben af en toe extra geruststelling nodig.
Ik krijg juist door hele gedoe , het idee dat zij een meisje die buiten en op het forum continu overal bevestiging zoekt, denk heel eerlijk gezegd dat ze zichzelf veel meer een dienst zou bewijzen niet overal hulp voor hoeven te zoeken en gewoon zelf dingen uit te proberen.
pi_130045324
Heb ik toch gedaan? Heb iets gedaan wat geen enkele lid hier heeft aangeraden hoor. Ik kom hier om mn ei kwijt te raken en inzichten te verkrijgen om uiteindelijk toch te doen wat mij het beste lijkt. Liefst boek ik meer vooruitgang. Groeien is mijn doel. Maar mijn horizon verbreden is de reden waarom ik hier ben. En het is een leuke vorm van dagboek. Jullie houden me scherp!
pi_130045389
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik krijg juist door hele gedoe , het idee dat zij een meisje die buiten en op het forum continu overal bevestiging zoekt, denk heel eerlijk gezegd dat ze zichzelf veel meer een dienst zou bewijzen niet overal hulp voor hoeven te zoeken en gewoon zelf dingen uit te proberen.
'

Tenzij ze dit een heel interessant onderwerp vindt om te bespreken is het misschien niet de meest progressieve manier om wijs te worden in de liefde. Niemand weet het. *O*
pi_130045462
Hoe bedoel je? :D
pi_130045870
Eum ik ben nu op een heerlijk lange reis om laaaangzaam erachter te komen hoe mooi de liefde is. Ik zie het nu niet zo goeeed, maar aangezien ik heb beloofd positiiieeeffffff :( pardon *O* te zijn, weet dat ik ooit heeeeeeeel veel van een man zal houden en hij van mij. }:| Pardon. En jij zult ook de balans vinden en misschien zul je op het juiste moment met de juiste jongen je er niet eens druk over hoeven te maken omdat het 'klopt' :r IK GELOOF HIER PLECHTIG IN *;
pi_130045924
Ik hoop het ook!

Enjoy your time btw :)
pi_130056327
Hey mensen,

Hij heeft me aangesproken. De standaard heey hoe gaat het etc. Daarna is het stil. Denk dat hij werkt. Whatever ook.

Ik heb net een gesprek gehad met mijn SPV-er. Het was onze 10e gesprek denk ik. Tevens ook onze laatste. Ze zei dat ik geen psycholoog nodig had omdat mijn school goed gaat, ik mensen om me heen heb, ik normaal slaap... Pas wanneer deze fundamentele delen eronder gaan lijden of ik super vermoeid raak van mezelf is een psycholoog nodig zei ze. Daarnaast vond ze dat dit nieuw voor me is en dat ik altijd uitvluchten heb gehad en dat ik mezelf nooit de kans heb gegeven om werkelijk in contact te komen met mezelf. Dus de zoektocht naar mezelf zonder relatie is begonnen. En ik ga dus dealen met mijn angsten en onzekerheden. Daarnaast ga ik leren geduld op te brengen wanneer ik niet weet waar ik aan toe ben.

Jullie inzichten hebben me wel veel geholpen hierbij. Juist doordat ik de kernprobleem door heb, vond ze een psycholoog niet nodig, omdat ik ongeveer weet waar ik aan moet werken: mezelf gelukkig maken en niet verdoezelen met liefde etc.

Ze raadde me trouwens Mindfullness aan... Zagen jullie vast wel aankomen hahahaha _O-
pi_130056373
ja hahahaha
pi_130056622
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja op wat?
Ja op iedereen over een kam scheren ;)
pi_130056814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja op iedereen over een kam scheren ;)
Ik ga leren om daarmee op te houden!!! En mensen eerlijke kansen te geven! Want dit kost me mooie momenten en relaties. Voel me verbitterd en zo wil ik helemaal niet zijn! Was ik vroeger ook niet. Ben nu wijzer om wel lief voor mezelf te zijn. Denk dat ik zo deed uit angst dat ik dat niet zou kunnen. Ik liet mensen over me heen lopen, dus het heeft een reden! Ik zie nu alleen in dat ik het andere uiterste pakte. Ook niet goed. Ik hoop dat ik met de tijd mijn balans erin ga vinden...
pi_130056945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef helplesssss het volgende:

Ik heb net een gesprek gehad met mijn SPV-er. Het was onze 10e gesprek denk ik. Tevens ook onze laatste. Ze zei dat ik geen psycholoog nodig had omdat mijn school goed gaat, ik mensen om me heen heb, ik normaal slaap... Pas wanneer deze fundamentele delen eronder gaan lijden of ik super vermoeid raak van mezelf is een psycholoog nodig zei ze. Daarnaast vond ze dat dit nieuw voor me is en dat ik altijd uitvluchten heb gehad en dat ik mezelf nooit de kans heb gegeven om werkelijk in contact te komen met mezelf.

En daar mag je jezelf best een compliment voor geven!

"De kunst van het goede leven wordt niet bepaald door er maar op los te leven, maar door de wil iets van het leven te maken."
pi_130056984
Thanks!!!

Ook voor de quote!

Jammer dat de Mindfullnesstrainingen (van Context: vergoed door de zorgverzekering) alleen in de middagen zijn. Ik heb die in de avond nodig en zover is er nog niets gepland in de komende weken. Zuuuuuuuuuuucht.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:39:23 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130057111
Ongelofelijk wat zoiets kleins, dat vind ik tenminste, allemaal teweeg brengt.

Ik denk dat er straks serieus Whatsapp-patiënten aankloppen bij de huisarts/psycholoog/therapeut etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_130057175
Het draait om het onderliggende. Niet om Whatsapp joh.
pi_130057427
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ongelofelijk wat zoiets kleins, dat vind ik tenminste, allemaal teweeg brengt.

Ik denk dat er straks serieus Whatsapp-patiënten aankloppen bij de huisarts/psycholoog/therapeut etc.
What's app maakt meer kapot dan je lief is.
Is trouwens wel zo dat er meer en meer mensen zo met de what's app en alles leven , eigenlijk steeds meer verwachten dat iemand maar op ieder moment beschikbaar is en juist een heleboel relaties uitgaan vanwege het niet op tijd reageren of flippen als ze wat later antwoord krijgen.
Ik denk dat je door deze gadgets hoe handig ze soms ook zijn soms gewoon een beetje contactgestoordheid veroorzaken.

Niet iedereen is continue bezig met what's app en daarnaast heb je ook een leven.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:50:55 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130057574
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:40 schreef helplesssss het volgende:
Het draait om het onderliggende. Niet om Whatsapp joh.
Dan nog. Ik heb zelden zoveel plot-twists gezien in zo'n korte tijd. Je kunt ook gewoon aan hem vragen of hij nog met je wilt daten. Bij zowel ja als nee heb je duidelijkheid. Nu zit je alleen maar allemaal dingen in je hoofd te halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

What's app maakt meer kapot dan je lief is.
Is trouwens wel zo dat er meer en meer mensen zo met de what's app en alles leven , eigenlijk steeds meer verwachten dat iemand maar op ieder moment beschikbaar is en juist een heleboel relaties uitgaan vanwege het niet op tijd reageren of flippen als ze wat later antwoord krijgen.
Ik denk dat je door deze gadgets hoe handig ze soms ook zijn soms gewoon een beetje contactgestoordheid veroorzaken.

Niet iedereen is continue bezig met what's app en daarnaast heb je ook een leven.
Helemaal mee eens :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_130058259
Fijn dat ik dit weet. Ik zal het minder (intensief) gebruiken voortaan :)
pi_130082970
Heb vandaag allemaal goede dingen voor mezelf gedaan:

Wasjes gedraaid. Met fiets naar de sportschool. Half uurtje op de crosstrainer. Uurtje Bodypump (voor de verandering... ik deed nooit mee aan groepslessen). Beetje gezwommen. Wat gechilled in de spa. Hoofstuk 1 van de kracht van het nu uitgelezen. Gekletst met een dame van de groepsles (heel inspirerend! over studeren en werken). Afgesproken met een gast die ik evenlang als de jongen in mijn 'liefdesverhaal' spreek. Heb hem inmiddels 4 gezien deze week. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik alleen vrienden wil zijn. Dat was volgens hem wederzijds sooo... was gezellig. Heb een stuk gefietst naar het centrum daarvoor. Wat gegeten en gewandeld samen. Vandaag niet zoveel gepraat. Hij voelde zich niet zo lekker, ging op mijn schoot slapen :') 15 min. Daarna gingen we beiden naar huis.

Geen bericht van die ene. Kon mezelf niet in bedwang houden en heb een foti gestuurd van die ene plek waar we samen knus zaten. Daar was ik met die andere gast. Is een mooie locatie :) je komt helemaal tot rust.

Ik doe mijn best om mijn leven en mezelf leuker te maken. Het gaat de goede kant op. Denk dat ik het heb bereikt wanneer ik me helemaal niet meer bezig hou met die gast. Ik mis hem... en wil graag zijn kant weten, maar voor de verandering ga ik mezelf leren om daar niet op te focussen. Doe ik al jaren. Ik focus op mezelf. Maar ik blijf hem wel missen. Al weet ik dat dit goed voor me is. Dit is het moment om de problemen onder ogen te zien. Wanneer ik niemand in mijn leven heb leer ik niets. Als er iemand is ook niet. Dit is de ideale gelegenheid: niet weten waar je aan toe bent en geen idee waar het heen gaat. Eng eng eng. Maar ik moet er doorheen :)
pi_130082993
Excuses voor de tegenstrijde gedachten en gedrag. I'm being challenged!
pi_130085428
:|W
pi_130089058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Excuses voor de tegenstrijde gedachten en gedrag. I'm being challenged!
Je moet geen slaaf van je gewoonten willen zijn! :r
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:06:10 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089141
Mis je echt hem, of mis je de verliefdheid/relatie?
pi_130089281
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Mis je echt hem, of mis je de verliefdheid/relatie?
Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:13:17 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089318
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.
Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.
pi_130089425
;(
pi_130089457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.
Hm, hoe corrigeer ik mijn instelling dan? Voor mijn gevoel ging ik best goed. Ik solliciteer nu naar een functie voor naast mijn studie. Ik probeer echt wat van mijn leven te maken. Los van mijn 10 sollicitaties, waar ik geen reactie op heb gekregen... omdat ik 26 ben :')

Mijn weegschaal laat minder kilo's zien, omdat ik veel beweeg en op mijn eten let. Genoeg dingen die goed gaan...
pi_130089477
Thanks, deze topics hebben me goed geholpen om van mn verveling af te komen :)

OT.. waar ben je toch mee bezig meid?
Het lijkt me echt onrustig in jouw hoofd en lichaam.. zelfs ik wordt er onrustig van bij het lezen.
Zoals heel veel mensen zeggen, werk aan jezelf. Pas dan kun je een gezonde relatie aan gaan met een ander.
Probeer rust te creëren in jezelf.
En gebruik die jongen niet zo voor jouw problemen. Vind je dat niet egoïstisch van jezelf? Je geeft zelf toe hem niet te missen, maar het idee van iemand in je leven..
pi_130089531
Het is niet helemaal waar dat ik hém niet mis. Ik spreek ook andere mannen en zie ze ook. Maar met hem was het toch veel leuker op een manier. Hij heeft een leuke manier van praten en onze gesprekken zijn gewoon leuk. Hij is gewoon super leuk. Door zijn persoonlijkheid voel ik mij super goed bij hem en dat went. Is dat heel raar?
pi_130089636
Denk dat het beter is om er een slotje op te gooien. Dit gaat niet beter worden en dit is niet meer dan een zielige poging om aandacht te trekken geworden.
pi_130089645
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef helplesssss het volgende:
Het is niet helemaal waar dat ik hém niet mis. Ik spreek ook andere mannen en zie ze ook. Maar met hem was het toch veel leuker op een manier. Hij heeft een leuke manier van praten en onze gesprekken zijn gewoon leuk. Hij is gewoon super leuk. Door zijn persoonlijkheid voel ik mij super goed bij hem en dat went. Is dat heel raar?
Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:25:07 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089649
Ja, wat wil je nou? Als je gewoon lekker verliefd wil zijn met alle onzekerheid die daarbij komt: ga vooral je gang.

Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
pi_130089734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
Weten ze op Libelle o.i.d. misschien raad mee :P
pi_130089839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat wil je nou? Als je gewoon lekker verliefd wil zijn met alle onzekerheid die daarbij komt: ga vooral je gang.

Mijn doel is me beter voelen, zonder weg te lopen van datgene waar ik me ongemakkelijk door voel!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:34:19 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089859
Ik pas.
pi_130089861
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef xuryah het volgende:

[..]

Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..
Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.
pi_130090165
Beschouw een bepaald/ eenzijdig verlangen niet als iets absoluuts. Relativeer het. Pas ervoor om bepaalde positieve associaties te maken voordat je een redelijke zekerheid hebt, er komen wel andere fijne dingen voorbij in je leven. Er zijn meer manieren om gelukkig te worden, dan je geluk afhankelijk te maken van 1 gedachte.

Ik heb de indruk dat je daar mee bezig bent, want in tegenstelling tot een week terug praat je nu veel meer (welliswaar in bijzinnen) over andere dingen die wel goed gaan in je leven. Zie de samehang met andere dingen in je leven, en laat je niet te veel afleiden door vragen over dit ene detail.
pi_130090264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.
Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.
pi_130090288
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Koral het volgende:
Beschouw een bepaald/ eenzijdig verlangen niet als iets absoluuts. Relativeer het. Pas ervoor om bepaalde positieve associaties te maken voordat je een redelijke zekerheid hebt, er komen wel andere fijne dingen voorbij in je leven. Er zijn meer manieren om gelukkig te worden, dan je geluk afhankelijk te maken van 1 gedachte.

Ik heb de indruk dat je daar mee bezig bent, want in tegenstelling tot een week terug praat je nu veel meer (welliswaar in bijzinnen) over andere dingen die wel goed gaan in je leven.
Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog post :) Ik heb er nog een beetje steun bij nodig. Denk dat er meer leden zijn hier die de gegeven tips ook goed kunnen gebruiken...
pi_130090336
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.
Nee, zijn hele goede jongens. Ik voel me niet tot ze aangetrokken. Ze belanden gelijk in de friendzone. De foute mannen, die neem ik niet serieus. Maar het klopt wel dat ik in het verleden bleef vastklampen aan klootzakken. Ik heb de afgelopen jaren aan mijn eigenwaarde gewerkt in de zin dat ik niet meer genoegen neem met minder. Soms sla ik er een beetje in door, maar goed. Ik vind wel evenwicht. Een voorwaarde is wel dat een man zowel goed moet zijn als gevoelens in me moet opwekken. Het was bij mij vaak de ene of het andere.
pi_130090755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog post :) Ik heb er nog een beetje steun bij nodig. Denk dat er meer leden zijn hier die de gegeven tips ook goed kunnen gebruiken...
Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!
pi_130091374
Heel eerlijk , koop een dagboek , stel daarin je doelen en alles zonder alles en iedereen lastig te vallen met al je emoties .
Je begint een beetje te lijken op bodemloze put , die alles overdramatiseert.

Heel eerlijk er zijn wel meer mensen single en die zijn niet doodgegaan aan het single zijn , die hebben ook niet dat ze mensen lastig vallen oh wat moet ik nu doen want ik ben single en oh jee de wereld vergaat.
De jongen waar je gek op was ken je niet eens zo lang en al meteen na een week over oh ik mis hem zo.
Ik denk eigenlijk dat je eigen drama creeert en daarbij gek bent op de aandacht erbij en dus dat je gewoon drama creeert om de aandacht te hebben.
pi_130093934
Maar even serieus, je spreekt met andere mannen af (ook echt meervoud!), maar dat andere gedoe is pas 3 dagen geleden... Wat is er met je plannen gebeurd dat je jezeld eens zou gaan vermaken?
pi_130099984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef mirannie het volgende:
Maar even serieus, je spreekt met andere mannen af (ook echt meervoud!), maar dat andere gedoe is pas 3 dagen geleden... Wat is er met je plannen gebeurd dat je jezeld eens zou gaan vermaken?
Doe ik ook. Die mannen zie ik als vrienden. Geen potenties ofzo
pi_130100051
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk , koop een dagboek , stel daarin je doelen en alles zonder alles en iedereen lastig te vallen met al je emoties .
Je begint een beetje te lijken op bodemloze put , die alles overdramatiseert.

Heel eerlijk er zijn wel meer mensen single en die zijn niet doodgegaan aan het single zijn , die hebben ook niet dat ze mensen lastig vallen oh wat moet ik nu doen want ik ben single en oh jee de wereld vergaat.
De jongen waar je gek op was ken je niet eens zo lang en al meteen na een week over oh ik mis hem zo.
Ik denk eigenlijk dat je eigen drama creeert en daarbij gek bent op de aandacht erbij en dus dat je gewoon drama creeert om de aandacht te hebben.
Misschien maak ik mezelf gek idd.

Heb gevraagd of hij naar de film wilt die we samen zouden kijken. Als hij moeilijk doet daarom, fuck it dan. Ik wil wel een klein beetje weten of hij nog interesse heeft... vreemd?
pi_130100099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!
Dank je :)

Ik blijf er nog wel even posten... iig nog 2 weken. Daarna red ik me wel alleen :)
pi_130104212
Wat een leuk weblog! Hahahaha
pi_130168991
Reactie. Gisternacht om 3:00

''Ik weet dat je niet desperate bent. Zo zit jij gewoon niet in elkaar. Het contact verliep ongemakkelijk. Los van onze situatie heb ik nog veel aan mijn hoofd. Ik heb minder prettige nieuws gehad. Daardoor ben ik de afgelopen dagen erg in mezelf gekropen. De timing is gewoon klote. Mijn bedoeling is niet om je minder de laten voelen door mijn 'kleine oude ik'...

Ik zag zijn profielfoto. Daar zag ik dat een vriend van hem is overleden afgelopen vrijdag. Dat bedoelt hij ermee.

Makes sense allemaal. Voel me wel opgelucht. Ik raakte al flink in de war, omdat mijn gevoel me echt vertelde dat het gewoon wederzijds was. Hij is niet de eerste man in mijn leven. Mijn intuitie is best sterk, waardoor ik het niet kon plaatsen. Maar ik heb nu veel meer rust. Liever had ik zijn bevestiging niet nodig gehad, maar het zij zo. Het is fijn.

Inmiddels heb ik een weddenschap gesloten met 10 vrienden dat ik het komend jaar geen relatie zal aangaan :) Incl. zoenen/seks/whatever. Ondertekend en alles. Het gaat me ¤ 500,- kosten als ik het verbreek. Dit als resultaat van al jullie inzichten en ook die van mijn vrienden. Zelf ben ik het er ook mee eens. Dit is de dag voor zijn reactie besloten. Ik sta er helemaal achter.

Wat vinden jullie van zijn reactie en mijn beslissing?
pi_130170296
:')
pi_130170553
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef helplesssss het volgende:
Inmiddels heb ik een weddenschap gesloten met 10 vrienden dat ik het komend jaar geen relatie zal aangaan :) Incl. zoenen/seks/whatever. Ondertekend en alles. Het gaat me ¤ 500,- kosten als ik het verbreek.
wat is deze
pi_130170681
Die vrienden denken alleen maar "yes! Lekker snel geld verdienen :D"
Sorry TS, maar ik vind het echt stom dat je zo'n weddenschap aan gaat..
pi_130170702
Die weddenschap. Hoe erg wil je je eigen leven beperken zeg.

Ik kan er niks anders op zeggen dan:

:') :|W
Feyenoord Rotterdam
pi_130170772
Hahahahahahaha zarGon kan dit niet op de frontpage?
pi_130171100
Beetje sneu , dat je een weddenschap aangaat over of je het volhoud een jaar single te zijn. Hoe wanhopig voor bevestiging moet je zijn.
pi_130171769
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje sneu , dat je een weddenschap aangaat over of je het volhoud een jaar single te zijn. Hoe wanhopig voor bevestiging moet je zijn.
Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.
pi_130171844
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?
Wie zn idee was dit?
pi_130171957
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?
Wie zn idee was dit?
Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.
pi_130171980
Hoezo weet ik van tevoren of ik ga verliezen?
pi_130172010
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.
Dat is wel een erg duur restaurant dan
pi_130172017
_O- _O-

Serieus... waarom?

Kom je straks iemand tegen waar je echt verder mee wil en dan zeg je: ja sorry ik moet nog 9 maanden wachten want anders verlies ik 500,-
Feyenoord Rotterdam
pi_130172037
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef helplesssss het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef helplesssss het volgende:
Hoezo weet ik van tevoren of ik ga verliezen?
Dat zeg je zelf.
pi_130172058
Ja, het was meer omdat ik nooit alleen ben geweest. Maar daar koos ik voor. Nu kies ik ervoor om single te blijven.
pi_130172785
Maar even terug naar die ene jongen. Het klikte, je maakte een enorm drama, daarna gaf hij je nog een kans en nu ga je een enorme blokkade neerzetten door een jaar niks te doen? Ik snap het niet, maar als jij er blij mee bent. Prima.
Feyenoord Rotterdam
pi_130173379
TS is helemaal niet blij. TS laat zich te veel negatief beïnvloeden door haar vrienden en door wat ze op dit forum leest. Wat ze echt moet doen is gewoon even zichzelf totaal buiten beschouwing laten en denken aan een meisje dat Mariëlle heet en van haar leeftijd is, die met dezelfde problemen worstelt als TS. Wat zou TS dan adviseren aan Mariëlle? Ik denk totaal andere dingen dan dat ze zelf doet :)
pi_130270661
Update:

Af en toe moeizame contact. Hij voelt zich echt kut. Heb hem aangegeven dat ik er voor hem ben. Meer ga ik niet doen.

Verder...

Heb ik de laatste tijd 'geleefd'. Ik doe leuke dingen met vrienden, ontmoet nieuwe mensen. Ontmoet ook nieuwe mannen, maar ik spreek ze op vriendschappelijke basis. 'Leren kennen' is mijn uitgang. Mijn lijst afwerken gaat dus vrij goed. Nieuwe recepten leren koken is toegevoegd aan mijn lijst!
pi_130271362
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef helplesssss het volgende:
Update:

Af en toe moeizame contact. Hij voelt zich echt kut. Heb hem aangegeven dat ik er voor hem ben. Meer ga ik niet doen.

Verder...

Heb ik de laatste tijd 'geleefd'. Ik doe leuke dingen met vrienden, ontmoet nieuwe mensen. Ontmoet ook nieuwe mannen, maar ik spreek ze op vriendschappelijke basis. 'Leren kennen' is mijn uitgang. Mijn lijst afwerken gaat dus vrij goed. Nieuwe recepten leren koken is toegevoegd aan mijn lijst!
Je kan er niet voor hem zijn want dan je 500 euro kwijt |:(
pi_130272001
Hoezo? Ik ga hem geen seks geven of een relatie aan? Is dat een voorwaarde om er voor iemand te zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door helplesssss op 20-08-2013 13:41:14 ]
pi_130281669
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef helplesssss het volgende:
Hoezo? Ik ga hem geen seks geven of een relatie aan? Is dat een voorwaarde om er voor iemand te zijn?
Ik denk dat je jezelf een beetje aan het voor de gek houden bent want je wil wel degelijk meer van hem. En het lijkt me nou niet heel erg slim juist steeds het contact met iemand op te gaan zoeken waar je meer gevoelens voor hebt en al helemaal niet als je zelf ook nog eens een weddenschap van 500 euro erop hebt gesloten.
pi_130283945
Als je echt van iemand houd dan kun je ook wel negen maanden wachten met intiem contact hoor. Er zijn genoeg stellen waarbij de één voor die tijd naar het buitenland gaat. Maakt de weddenschap niet meteen het slimste wat TS had kunnen doen, maar DAAR waren we met zijn allen al achter :)

En anders is het een duur kusje. })
pi_130284925
Hahahahaha :D

Ik heb mijn 2e telefoon aangezet en ga die gebruiken voor de komende tijd. Dan ben ik ook minder bezig met hem. Zijn situatie kan wel maanden duren. Misschien wel langer. Gezien hij al 5 jaae vrijgezel is, is het niet iets nieuws.

Vandaag heb ik iets nieuws gedaan: een Indiase gerecht gemaakt die ik in een Bollywood film had gezien. Van een Engelstalige site: BBCGoodFood. Het smaakt ook nog een geweldig! Chicken biryani! Ik heb een hobby erbij! Ik vind koken best leuk :)
pi_130287973
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Niet meteen uit je dak gaan als hij niet binnen 10min reageert hè :+
Hierbij schoot ik hardop in de lach :)
Fighting for peace, is like fucking for chastity.
pi_130288717
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 19:53 schreef helplesssss het volgende:
Hahahahaha :D

Ik heb mijn 2e telefoon aangezet en ga die gebruiken voor de komende tijd. Dan ben ik ook minder bezig met hem. Zijn situatie kan wel maanden duren. Misschien wel langer. Gezien hij al 5 jaae vrijgezel is, is het niet iets nieuws.

Vandaag heb ik iets nieuws gedaan: een Indiase gerecht gemaakt die ik in een Bollywood film had gezien. Van een Engelstalige site: BBCGoodFood. Het smaakt ook nog een geweldig! Chicken biryani! Ik heb een hobby erbij! Ik vind koken best leuk :)
Goed bezig! ^O^
pi_130289168
Nou, net het hele topic doorgelezen, inclusief deel 1. Erg vermakelijk allemaal. En overdreven dramatisch.

Wat ik ook al helemaal niet snap (onder andere dan) is: hoe kun je je nou zó druk maken om iemand waar je eigenlijk maar twee dates mee gehad hebt?
Als een jongen bij mij zou doen wat TS doet, zou ik echt héél hard wegrennen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Onweer op 20-08-2013 21:15:17 ]
pi_130292360
Dat heeft een reden. Waarom hij zo bijzonder is.

Ik kom uit het oosten van het land en HAATTE Randstad. Door mijn houding was er ook geen kans om dat te doorbreken. Hij gaf me op een aparte manier nieuwe inzichten en de energie om het anders aan te pakken. Na die twee dates ben ik alles gaan omgooien en vind ik het allemaal super leuk hier en overweeg ik zelfs te blijven! Ik heb in een korte tijd een paar contacten gemaakt en allerlei leuke dingen gedaan. Zo ging ik gisternachr trainen bij Basic Fit met een jongen die ik ken via mijn klasgenoot. hij is net mijn broertje. Zulke dingen zou ik vroeger nooit doen, maar ik sta er nu open voor. Die gast inspireert mij zonder veel te doen. Ik wil door hem festivals bijwonen (volgend maand een indiase aan Scheveningen, waar ik bijv ook strandyoga wil uitproberen). Ik wil opeens meer uit het leven halen!

Verder leer ik door de situatie om eens niet voor anderen in te vullen en geduld op te brengen.

Daarbij leer ik door alle gedoe weer van jullie hoe ik mezelf en mijn leven leuker maak wat dus in totaal een goede invloed heeft op mijn ontwikkeling. Maar hij is de aanleiding van dit alles. Bij mijn exen, dates e.d. had ik deze motivatie niet. Dat maakt deze jongen speciaal :)
pi_130292415
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Onweer het volgende:

[..]

Hierbij schoot ik hardop in de lach :)
ik ook haha

wel om meer reacties :D Scherpe en droge leden zitten hier
pi_130292446
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Goed bezig! ^O^
Dank je!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 22:03:27 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130292684
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef helplesssss het volgende:

Ik kom uit het oosten van het land en HAATTE Randstad. Door mijn houding was er ook geen kans om dat te doorbreken. Hij gaf me op een aparte manier nieuwe inzichten en de energie om het anders aan te pakken. Na die twee dates ben ik alles gaan omgooien en vind ik het allemaal super leuk hier en overweeg ik zelfs te blijven! Ik heb in een korte tijd een paar contacten gemaakt en allerlei leuke dingen gedaan. Zo ging ik gisternachr trainen bij Basic Fit met een jongen die ik ken via mijn klasgenoot. hij is net mijn broertje. Zulke dingen zou ik vroeger nooit doen, maar ik sta er nu open voor. Die gast inspireert mij zonder veel te doen. Ik wil door hem festivals bijwonen (volgend maand een indiase aan Scheveningen, waar ik bijv ook strandyoga wil uitproberen). Ik wil opeens meer uit het leven halen!

Verder leer ik door de situatie om eens niet voor anderen in te vullen en geduld op te brengen.

Daarbij leer ik door alle gedoe weer van jullie hoe ik mezelf en mijn leven leuker maak wat dus in totaal een goede invloed heeft op mijn ontwikkeling. Maar hij is de aanleiding van dit alles. Bij mijn exen, dates e.d. had ik deze motivatie niet. Dat maakt deze jongen speciaal :)
Dat komt toch echt grotendeels uit jouzelf.
pi_130292795
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef helplesssss het volgende:

Wacht even, nou snap ik het niet meer... Door hem overweeg je om te gaan verhuizen naar de andere kant van het land?
pi_130293064
Daarnaast vind ik het overigens hartstikke goed van je dat je sommige fouten inziet en daarin je levenswijze wil veranderen hoor. Het is alleen jammer dat een jongen hier de aanleiding van is. Uiteindelijk kan alleen jij zelf jezelf gelukkig maken.
pi_130293209
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat komt toch echt grotendeels uit jouzelf.
Waarom is het me 3 jaar lang niet gelukt en nu wel? Hij moet wel bijzonder zijn, want het is niemand gelukt. Het ging vaker bijna uit met mijn ex omdat ik weg wou hier en hij twijfelde om mee te gaan.
pi_130293288
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Onweer het volgende:

[..]

Wacht even, nou snap ik het niet meer... Door hem overweeg je om te gaan verhuizen naar de andere kant van het land?
Nee, door hem wil ik blijven (niet voor hem). Ik wil het beste maken van hier en echt iets bouwen. Of ik hem spreek of niet. Ik doe het elke dag, leg contacten, doe leuke dingen.
pi_130293699
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef Onweer het volgende:
Daarnaast vind ik het overigens hartstikke goed van je dat je sommige fouten inziet en daarin je levenswijze wil veranderen hoor. Het is alleen jammer dat een jongen hier de aanleiding van is. Uiteindelijk kan alleen jij zelf jezelf gelukkig maken.
Het was heel simpel wat hij zei:

"Ik heb niet het idee dat je hier wilt zijn"

+

"Wat was zo bijzonder aan het oosten?"

+

"Ben jij de persoon die je daar was hier geweest?"

"Als je dezelfde houding en instelling aaneemt hier, zal je soortgelijke vrienden en situaties creeeren. Daarbovenop biedt Randstad diversiteit wat het oosten niet heeft. Er zijn soms rare mensen, maar zolang jii stevig in je schoenen staat komt dat wel goed."

Geen idee waarom, maar deze volgorde en de antwoorden die ik erop gaf na even nadenken werkten verhelderend. Ik dacht dat ik het de kans had gegeven, maar dat heb ik niet. Opeens stroomde er heel veel energie door me heen. Sinds 2 weken dus. Ik asocieeer hem met die kracht :)

Mijn ex was een goede jongeman en heeft mij veel geleerd, maar deze jongen haalt het beste in mij eruit. Of ik ben nu klaar om te knoop door te hakken en bevind ik me in een fase waarin die jongen nu meer effect op me heeft. Dat wanneer ik hem eerder was tegengekomen het niet zo had uitgepakt.

Het zijn slechts suggesties. Ik weet niet wat hem zo bijzonder maakt, maar ik denk dat het hier deels mee te maken heeft :)
pi_130295661
Nou ja, wat je jezelf dan denk ik toch moet afvragen is: wil je daar ook blijven als je hem nooit meer ziet of spreekt? Is het antwoord ja, dan zou ik zeggen, niks mis mee.
pi_130296756
Ja, want door mijn houding trek ik allerlei leuke mensen aan, waardoor de opsomming ervan Randstad leuk maakt. Mijn vrienden uit het oosten komen af en toe langs en soms ga ik langs bij hun, waardoor er afwisseling is. Ideale balans dus.
pi_130299485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Goed bezig! ^O^
Dit!!!!!!!
pi_130299650
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef Koral het volgende:

[..]

Dit!!!!!!!
Thanks!!!

:s)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 07:54:45 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130303516
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Waarom is het me 3 jaar lang niet gelukt en nu wel? Hij moet wel bijzonder zijn, want het is niemand gelukt. Het ging vaker bijna uit met mijn ex omdat ik weg wou hier en hij twijfelde om mee te gaan.
Kennelijk stond je er nu voor open, was je er nu aan toe.

Ik vind het een beetje eng dat je dat allemaal op die jongen projecteert in plaats van te zien dat dit gewoon uit jou komt. Een ander persoon kan een rol spelen maar die moet je niet overdrijven.
pi_130303554
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kennelijk stond je er nu voor open, was je er nu aan toe.

Ik vind het een beetje eng dat je dat allemaal op die jongen projecteert in plaats van te zien dat dit gewoon uit jou komt. Een ander persoon kan een rol spelen maar die moet je niet overdrijven.
Hmmm :)

Het is dat ik het vaker heb geprobeerd, maar er niet in slaagde. Daarom.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:05:08 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130303573
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:02 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hmmm :)

Het is dat ik het vaker heb geprobeerd, maar er niet in slaagde. Daarom.
Hij was een soort katalysator, lijkt mij.
pi_130304687
Dat denk ik eigenlijk ook, ja.
pi_130308460
Ik denk het ook. Thanks. Maakt me meer nuchter nu ik dat besef :)
pi_130374203
Vanavond afgesproken met een jongen die ik tijdens het uitgaan heb ontmoet. Vriendschappelijk :) Hij was met zijn vriend. Eerst was gesprekken gehad. Daarna gewoon verder gechillt. Halverwege een groep van 16-jarige studentjes ontmoet en ons gemengd tussen hun. Wij zijn 24+ dus dat was best een leuke ervaring! Ze hadden een muziekbox, wij blikjes bier en ik haalde patat bij de B.King. Uiteindelijk iets gevonden waar we met zn allen in kwamen. We waren sportief gekleed en uitgaan was niet de plan, maar het was super leuk. Ik ga met de stroming mee :) heerlijk dit! En oh de avond heb ik gekookt voor een hele goede vriend. De middag heb ik een workshop communiceren gevolgd. Volgend week nog iets ontrent regie over leven ofzo. Heb leuke aanraders gekregen van leden daar. En een meisje leren kennen die ook workshops volgt. Ze is een jaartje ouder dan ik, single, afgestudeerd, woont op zichzelf.

Het gaat allemaal de goede kant op.... :) volgend week begint mijn school weer.

Ik mis die jongen wel... ik gebruik nu dus een ander nummer voor Whapp. Mijn oude nummer staat wel aan. Dus als hij me ergens mist... ik hoop dat ik wel iets van hem hoor. Ik maak mijn geluk er niet zo afhankelijk meer van. Stukje bij beetje wordt mijn leven leuker. Maar dat gemis houdt niet op. Wat hij me laat voelen is toch anders, wat niet te vervangen is. Of ik moet nog 'afkicken' van het idee dat ik dat nodig heb om gelukkig te zijn.

Niet gelijk aanvallen mensen... ik vind het nog lastig. Ik doe wel erg mijn best :)

Zoooo bedtijd...

Bedankt voor het lezen en reageren uiteraard ;)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 04:46:04 #134
179075 hugecooll
pi_130374209
Noem het volgende deel gewoon 'Dagboek van helplesssss #X', dan weten wij ook waar we aan toe zijn
Verder succes ^O^
pi_130374212
Succes hulpelozerd, slaap lekker :P
pi_130374213
Nou ja. Zou graag tips willen hoe ik deze jongen uit mijn hoofd krijg :D hahaha maar dat is niet mogelijk lijkt mij.
pi_130374218
Ik had liever een 'nee, im not into you'-achtige scenario. Dan had ik geen geduld hoeven te hebben nu :)
pi_130374223
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 04:53 schreef helplesssss het volgende:
Ik had liever een 'nee, im not into you'-achtige scenario. Dan had ik geen geduld hoeven te hebben nu :)
Je mag anders wel aan mij denken hoor. Ik ben heel leuk.
pi_130374225
Echt waar.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 05:04:57 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130374226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 04:51 schreef helplesssss het volgende:
Nou ja. Zou graag tips willen hoe ik deze jongen uit mijn hoofd krijg :D hahaha maar dat is niet mogelijk lijkt mij.
Dat wil je ook niet. Je hebt allerlei redenen om zo aan hem vast te willen houden.
pi_130374269
Klopt. Thanks :)
pi_130378577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 04:51 schreef helplesssss het volgende:
Heeft gewoon tijd nodig ;)
pi_130379346
Alle relaties worden tegenwoordig onderhouden met dagelijks contact. Zal hij me vergeten?
pi_130392121
Ik denk niet dat wij daar een antwoord op kunnen geven. Dat weet alleen hij zelf.
pi_130393353
Ja :) en als hij me vergeet so be it. Dan was het blijkbaar niet wederzijds (genoeg).

Ik werk nu aan een herkansing voor school. Als ik dit haal. Heb ik nog 2 tentamens wil ik mijn p krijgen. Ik wil dit jaar een gemiddelde eindcijfer van 8 in plaats van 7. Daarnaast wil ik allerlei stage-ervaring opdoen wat mijn kans op het vinden van een baan zal makkelijk maken.

Ik heb mijn laatste jaar geen stufi meer. Mag ook niet meer lenen. Misschien kan ik door vrijwillig stage te lopen werk krijgen en duaal (afstuderen). Met een bijbaan ga ik die gat niet vullen.

Deze week maar eens een goede brief schrijven en een lijst aan instellingen verzamelen waar ik het heen kan sturen. Is mail of post beter?
pi_130393535
Zou je eens een keer willen proberen niet anderen steeds om te raad proberen te vragen maar het gewoon eens zelf te doen . Denk dat je daar meer aan hebt.
pi_130393674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je eens een keer willen proberen niet anderen steeds om te raad proberen te vragen maar het gewoon eens zelf te doen . Denk dat je daar meer aan hebt.
Mee eens. Een beetje zelf nadenken kan ook geen kwaad, natuurlijk.
pi_130395237
Hm, ik denk dat ik dit uit gewoonte/gewenning doe. Niet omdat ik het niet kan.
pi_130396557
Misschien een gewoonte om eens af te leren?
pi_130397607
Ga ik oefenen :)

Bedankt.
pi_130670010
Oke mensennnnn.... ik moet iets kwijt:

Ik had na een paar moeizame Whappgesprekken toch besloten om afscheid van hem te nemen en heb daar ook achter gestaan. Mijn tekst was to the point, niet langdradig en lief. Na 5 dagen reageerde hij met dat hij al dagen aan het nadenken was over wat hij moet zeggen. Vervolgens nogmaals hetzelfde verhaal. Daarbovenop benoemde hij wel dat hij onze gesprekken, momenten heel erg fijn vond en mij een geweldige vrouw vindt. Hij zei dat er al dingen speelden voordat hij me leerde kennen en mij ontmoeten goed was voor hem. Hij bood zijn excuses aan voor zijn gedrag en sloot het af met dat hij hoopt mij per toeval tegen de komen e.d. Daarop reageerde ik met: por me een jaar later op de dag dat we elkaar hebben ontmoet als je nog aan me denkt. Hij stemde ermee in.

Gistermiddag was ik met een goede vriend in stad. Wie ik daar? Hij loopt achter de doorzichtbare deuren naar buiten en ik naar binnen in de supermarkt in stad. Brrrrr... een dag na dat tekst! Ik ben amper in stad en was niet van plan te gaan. Maar moest iets halen in stad. Ik appte hem via de tel van die vriend of hij dat en dat aan had. Hij zei jij en vroeg wie hij was. We hebben niet meer gereageerd. Doel was ff controleren.

Die avond wou ik niet veel doen, maar besloot toch de stad in te gaan wat drinken met die vriend. Eigenlijk moest hij om 12 weg, maar besloot toch te blijven. We liepen van een cafe richting een bar. Wie zie ik..... HEM! AGAIN! Ik moet die kant op, dus ik bleef lopen en benoemde zijn naam. Hij kwam toch mijn richting op. Hij werd een beetje onhandig, groette me. Hij herkende die vriend van me van de foto op zijn Whapp hahaha. We legden de situatie uit. Daarna wist ik ff niet wat ik moest doen. Kusjes op wang? Knuffel? Het begon met een slappe knuffel en werd een stevige. Van beide kanten. Daarna gaf ik de rest een hand en kletsten we een beetje. Zijn vroeger vroegen waar we elkaar van kenden. Hij zei van vroeger (niet waar maar goed haha). Hij vroeg waar we heen gingen en ik vroeg waar zij heen gingen. Wat later drongen zijn vrienden aan weg te gaan, want zij stonden er maar een beetje bij, terwijl wij elkaar zwijmelend aankeken hihi. Toen werd het een knuffel. Ik fluisterde 'i missed you' en hij 'doe je voorzichtig?' en dat herhaalde hij. Daarna ging we onze kanten op.

Ennnnn boem. Uurtje erna komt hij naar de locatie waar ik zei dat ik zou zijn! We groetten elkaar weer haha. Weer die look. Hij regelde iets met de beveiliger en liep daarna met zijn telefoon weg en kijk nog even naar mij. Wellicht zou hij terugkomen, want zijn vrienden waren binnen. Kort erna ben ik naar huis gegaan... ik moest terug, want die vriend zou gaan.

Vind het fijn hem gezien te hebben :) Het is goed voor ons beide dat we aan onszelf werken en het misschien later een kans geven. Gevoelsmatig mis ik hem zo erg en voel ik me blij en verdrietig tegelijk. Bizzar haha.

Bedankt voor het lezen :)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:30:42 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130670048
Hè meid, heerlijk zeg! Weer stof voor een lekker lange post!
pi_130670105
Niet zo gemeen :'(
pi_130670209
Dat hoofdstuk heb je echt ff goed afgesloten zeg :P ^O^ _O-
pi_130670244
lol :')

Mensen veranderen eigenlijk nooit echt, hm?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:39:50 #156
179075 hugecooll
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:40:02 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130670266
Ja, dit gaat echt heel goed lukken om hem een jaar te ontlopen. Vooral als je zelf op hem af gaat.
pi_130673356
Ik ging niet op hem af. Maar goed. Topic mag idd op slot. Ik zie wel wat het lot in petto heeft.
pi_130675273
Het lot heeft in petto dat je de weddenschap verliest , dag 500 euro
pi_130675433
Mijn god zeg, je zou TS maar als vriendin hebben.

Ik ben echt benieuwd naar het verhaal van de andere dude. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_130679188
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn god zeg, je zou TS maar als vriendin hebben.

Ik ben echt benieuwd naar het verhaal van de andere dude. :')
Welke dude?
pi_130679228
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
Het lot heeft in petto dat je de weddenschap verliest , dag 500 euro
Helemaal niet!

Hij wilt voorlopig niets. We hebben ook geen contact. Ik ga me eraan houden.
pi_130679280
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Welke dude?
De jongen waarmee je een " date " had.
It's you my love, you who are the stranger
pi_130679704
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

De jongen waarmee je een " date " had.
Ja, daar gaat het nog steeds over! Mijn laatste post ging erover.
  zondag 1 september 2013 @ 10:11:56 #165
410108 Onweer
en bliksem
pi_130696043
Ja, je kwam hem misschien dan toevallig tegen maar je hebt hem wel een berichtje gestuurd met de telefoon van die vriend van je (niet heel volwassen overigens). Omdat je toch steeds contact blijft zoeken blijft hij door je hoofd spoken en blijf je hem dus missen.
pi_130696749
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was. De keren erop, tja.

Maar ben sowieso niet van plan om hem ooit nog wat te sturen of op te zoeken. Ik schrijf het wel van me af :)
pi_130696872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik ging niet op hem af. Maar goed. Topic mag idd op slot. Ik zie wel wat het lot in petto heeft.
Ik wil 'm best op slot doen, maar dan wil ik de komende 350 dagen geen topic hierover.
pi_130696892
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef helplesssss het volgende:
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was.
Waarom?
pi_130696900
Oke. Wil je de andere ook op slot doen dan?
pi_130696919
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom?
Hij zag er heel anders uit. Ik dacht dat ik hallucineerde ofzo.
pi_130696949
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef helplesssss het volgende:
Oke. Wil je de andere ook op slot doen dan?
Ook niet met een kloon.

(Slotjes doen we niet aan, laat het topic maar uitsterven, :6.)
pi_130696987
Je zei net dat je het wel wou doen..
pi_130697035
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef helplesssss het volgende:
Je zei net dat je het wel wou doen..
Ik weet dat je binnen 350 dagen met een topic komt.

Wedden?
pi_130697104
Ik ga geen topic meer openen. Heb een dagboek waarin ik hem ga schrijven zeg maar :)
pi_130697352
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:11 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga geen topic meer openen. Heb een dagboek waarin ik hem ga schrijven zeg maar :)
Een dagboek praat niet terug, dat verveelt op den duur. Als jij geen interactie nodig had met anderen had je genoeg aan het ordenen van gedachten in je eigen hoofd. Jij moet jezelf beperkingen opleggen (weddenschap, bepaalde uitspraken enz.), want zonder dat kun je het vanuit jezelf niet volbrengen of zo.

Relatie hebben is een gewoonte voor je, gewoontes leer je niet af door de worstelingen neer te pennen in een dagboek.

Ga je nu bijvoorbeeld bij elke klik die je met een jongeman hebt preventief het contact verbreken? Weet je zeker dat je die muur die je nu om je heen bouwt om de leukerds weg te houde straks weg kunt halen? Ga je naast je dagboek anderen nog steeds hiermee 'lastigvallen' IRL? (Komt op hetzelfde neer als een topic openen eh?)

En zo, en zo.
pi_130697510
Op moment ben ik super verliefd op hem, dus die andere mannen doen mij niets.

Ja, ik heb interactie nodig. Ik zoek voor mezelf een manier om anderen er dus niet meer mee lastig te vallen.
pi_130697601
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:

Ja, ik heb interactie nodig. Ik zoek voor mezelf een manier om anderen er dus niet meer mee lastig te vallen.
Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.
  zondag 1 september 2013 @ 11:32:45 #178
179075 hugecooll
pi_130697602
waarom volg je hem eigenlijk?
pi_130697608
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:
Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.

Begin maar met het accepteren dat jullie voor *nu* geen geliefden zijn (in de toekomst misschien wel) en begin ook met het openstaan voor andere mannen (mag niet van je weddenschap maar yolo jwz).
pi_130697687
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.

Begin maar met het accepteren dat jullie voor *nu* geen geliefden zijn (in de toekomst misschien wel) en begin ook met het openstaan voor andere mannen (mag niet van je weddenschap maar yolo jwz).
Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?

Eens met de rest overigens.
pi_130697713
quote:
2s.gif Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.
:').

Het gaat hier niet om 'alleen de mensen lastigvallen die het willen weten', maar 'mensen niet lastigvallen met iets die jezelf moet oplossen'.

Je hebt verschillende soorten mensen. De één praat nooit over z'n gevoelens en lost alles zelf op, de ander praat er wel over en doet wat met het advies. TS praat erover, doet weinig met het advies, bedenkt allerlei complexiteiten, praat er nog meer over, niet voor het advies maar om te praten en lost het dan toch op haar eigen moeizame manier op.
pi_130697782
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?

Eens met de rest overigens.
Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.
  zondag 1 september 2013 @ 11:59:52 #183
410108 Onweer
en bliksem
pi_130698210
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef helplesssss het volgende:
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was.
Waarom moest je nou zeker weten dat hij het was? Wat heb je daar aan?
pi_130698345
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

Het gaat hier niet om 'alleen de mensen lastigvallen die het willen weten', maar 'mensen niet lastigvallen met iets die jezelf moet oplossen'.

Je hebt verschillende soorten mensen. De één praat nooit over z'n gevoelens en lost alles zelf op, de ander praat er wel over en doet wat met het advies. TS praat erover, doet weinig met het advies, bedenkt allerlei complexiteiten, praat er nog meer over, niet voor het advies maar om te praten en lost het dan toch op haar eigen moeizame manier op.
Dit had ik nodig
pi_130698372
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.
Eens.

Bezoek aan 'ons' plekje? Voor wat? Alsof ik hem daar ga zien.
pi_130698563
Weet je wat nog meer pijn gaat doen? Als hij straks z'n leven zonder jou wél heeft opgepakt en verder is dan jij. Nieuw spel met nieuwe regels. Whoop whoop.
pi_130698677
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat nog meer pijn gaat doen? Als hij straks z'n leven zonder jou wél heeft opgepakt en verder is dan jij. Nieuw spel met nieuwe regels. Whoop whoop.
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???
pi_130698725
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:

[..]

:|W TS ben jij ooit gediagnosticeerd?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130698824
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.

Sommigen staan een jaar stil en blijven hetzelfde, velen verbeteren zichzelf en worden sterker, anderen vallen in diepe kuilen en komen er moeilijk uit.

Het kan elke kant opgaan en dus niet alleen de kant op die jij het liefst wil/hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2013 12:24:14 ]
pi_130698922
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.

Sommigen staan een jaar stil en blijven hetzelfde, velen verbeteren zichzelf en worden sterker, anderen vallen in diepe kuilen en komen er moeilijk uit.

Het kan elke kan opgaan en dus niet alleen de kant op die jij het liefst wil/hebt.
Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.

Mogen de beide topics please op slot? Ik ga dit onderwerp in alle fronten sluiten!
pi_130704564
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.

Mogen de beide topics please op slot? Ik ga dit onderwerp in alle fronten sluiten!
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien |:( Jezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
  zondag 1 september 2013 @ 16:44:14 #192
410108 Onweer
en bliksem
pi_130708598
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien |:( Jezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
Dit. Hoewel ik denk dat het nog lang zal gaan duren voordat TS dat doorheeft.
pi_130714560
Jezus bestaat dit topic nog..
pi_130723733
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Laatste zin. Ik ga daar eens mee oefenen dan :)
pi_130801513
Terugvalletje Helplesssss? Kan de beste overkomen hoor. Gewoon weer concentreren op al je andere activiteiten en zorgen dat die weer de overhand krijgen in je leven. ~O>

:P
pi_130801861
Mensen die in de derde persoon over zichzelf praten. :')
Trouwens je hebt een borderline stoornis, just saying..
pi_130801945
Voel me echt kut. Niet om hem, maar door de dingen die op mij staan te wachten. De dingen die ik alleen moet oplossen. Dingen die aandacht en geduld van me vragen. De dingen waar ik me niet zo druk om maakte toen ik met hem praatte. De echte confrontatie met mezelf begint nu.

Dit is wie ik werkelijk ben en dit is wat ik voel.
pi_131051023
Hoi

Heb iets mee te delen:

We hebben gisteren afgesproken. Het was soort van een date/afsluit.

Hij gaf aan dat het idd iets te snel ging en dat hij schrok van de wrijvingen. Hij is dus de afgelopen 5 jaar single gebleven en wil dat tot zijn 30e blijven omdat hij vindt dat je moet kunnen groeien. Maar los van alles was dat dus niet de reden. De miscommunicatie e.d. was het dus niet.
Hij zei dat we totaal niet bij elkaar pasten. Nou vind ik dat ook zo. We botsen in de manier waarop we ons gedragen, onze ambities, dromen, interesses, kennis. Hij noemde ook een hoop overeenkomsten, maar die zijn te weinig om er iets mee te doen. Overigens is er wel 1 meisje geweest die in de buurt kwam van zijn hart. Ze leek veel op hem ofzo. Maar ook met haar is het niet gelukt. Vertrouwenskwesties en bindingsangst.
Maar eigenlijk had hij het na die ene miscommunicatie al afgesloten.

Ik wou te graag denk ik. Geen idee. Het doet nogal pijn.

Ik heb overigens wel seks gehad met hem (I aint gonna tell my friends). Hij herhaalde dat het geen goed idee was omdat ik spijt zou krijgen en de dag erna veel pijn zou hebben. Ik wou het te graag meemaken. We zijn 3x geweest die avond. Eigenlijk zou ik blijven slapen, maar ik ben 'm gepeerd toen hij aan het douchen was. Na de laatste keer. Als ik naast hem sliep zou ik me ellendig voelen. Vooral omdat het de laatste keer was. Heb hem geappt dat hij mijn nummer moest verwijderen omdat ik niet wil omkijken naar iets wat er niet is geweest of komen zal. Daarnaast bedankte ik hem voor de mooie avond. Hij had alles mooi gemaakt voor mij en kaarsjes gelegd. Dat was wel erg lief.

Het was iets bewust. Had mijn closure nodig. En tjah dit wilde ik gewoon. Als doet het pijn. Het is meer de 'afwijzing' die pijn doet.
pi_131057304
_O-
pi_131063821
Very funny
  woensdag 11 september 2013 @ 17:01:13 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_131064033
Heb je toch nog een reactie.
pi_131632833
17 dagen niet bezig geweest met mannen :)

Af en toe voelt het eenzaam, maar het went. Ik zie eindelijk mezelf onder ogen en werk eindelijk aan mijn doelen. Iets waar ik niet aan toekwam of toe wou komen door het najagen van mannen.
pi_131633073
Opzouten

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 28-09-2013 17:30:49 ]
pi_131634124
Wat moet jij vermoeiend zijn voor je omgeving zeg.
pi_131634945
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef helplesssss het volgende:
17 dagen niet bezig geweest met mannen :)

Af en toe voelt het eenzaam, maar het went. Ik zie eindelijk mezelf onder ogen en werk eindelijk aan mijn doelen. Iets waar ik niet aan toekwam of toe wou komen door het najagen van mannen.
17 dagen? Zo he. Wat een prestatie. Meestal hou ik het langer uit. Gemiddeld zitten er twee jaar tussen mijn partners. En dat zeg ik als man :)
  zaterdag 28 september 2013 @ 07:56:27 #206
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_131639065
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef jaha het volgende:

[..]

17 dagen? Zo he. Wat een prestatie. Meestal hou ik het langer uit. Gemiddeld zitten er twee jaar tussen mijn partners. En dat zeg ik als man :)
Wat wil je nu? Een schouderklopje en een lintje?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_131640171
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 07:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat wil je nu? Een schouderklopje en een lintje?
Aandacht. Het liefst met karrevrachten tegelijk.
pi_131648512
Nah, denk dat ik de fase heb bereikt van het geen behoefte meer hebben aan bevestiging. Jullie minder prettige opmerkingen nemen niet langer de overtuiging weg dat ik vind dat ik goed bezig ben :)

Mijn post is naar de leden toe die me veel hebben gesteund de afgelopen weken.

Uit mijn hoofd Canillas, Zargon, F.Jelly girl, Lienekien, Northshire... en nog een kleine aantal leden.

Thanks!

Dank jullie wel!
pi_131648762
Koop een taart en vier t :P
pi_131650339
Nee, ik doe niet aan kopen. Ik ga straks cupcakes maken, kaarsjes erop zetten en aansteken. Samen met een Fok-lid die ik vanavond ga ontmoeten :D
pi_131652273
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:39 schreef helplesssss het volgende:
Nee, ik doe niet aan kopen. Ik ga straks cupcakes maken, kaarsjes erop zetten en aansteken. Samen met een Fok-lid die ik vanavond ga ontmoeten :D
Aka je gaat dus weer met een man bezig. Neukze :)
pi_131652903
Cupcakes maak je met vrouwen, stupid.

Jij bent echt de toppunt van kortzichtigheid!
pi_131652942
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef helplesssss het volgende:

Hoeft niet :P maar okay. Have fun. Het is het toppunt btw, niet de.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2013 19:55:04 ]
pi_131653360
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef helplesssss het volgende:

Ja?
Nu weet ik wel dat cupcakes maken over het algemeen een vrouwenbezigheid is, want mannen bakken liever appeltaarten. Maar mij ontgaat het eerlijk gezegd waarom het exclusief iets is voor vrouwen.
pi_131653513
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')