Zal wel vol plotwendingen zitten dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
binnenkort ook een boek en TV-serie.
Thanks voor interesse. Geeft me extra motivatiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Geef eens voorbeelden van wat je op je 'to do'-list gaat zetten?
Je boekt helemaal geen vooruitgang als je Whats app moet verwijderen omdat je anders zijn status gaat checken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef helplesssss het volgende:
Blijkbaar kan ik het niet. Dat heb ik wel bewezen. Vandaar dat ik Fok even als houvast nodig heb
Update: Ik heb Whapp tijdelijk verwijderd, omdat ik toch elke uur hem check; of hij online is geweest, zijn foto heeft veranderd of een andere status heeft. Ik moet echt afkicken om me op de ander te focussen. Ik vind het echt heel lastig, want ik ben niet anders gewend in het verleden.
Ik ga door met mijn lijst afwerken. Ik heb er helemaal geen zin in, maar ik ga me beter voelen als ik vooruitgang boekEen keer de kracht uit mezelf halen...
Niet meteen uit je dak gaan als hij niet binnen 10min reageert hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik vind het aanpakken van de onderliggende problemen lastig. Heb wat over en weer getext met Canillas, maar het is echt verdomd lastig!
Waarom mag je dan niet met hem praten. Die blokkades die je jezelf opgooit zijn belachelijk. Je wilt het luchtig houden, je vindt hem leuk en hij jou blijkbaar ook. Je kan toch wel af en toe met hem praten. Het hoeft toch niet altijd voor 400%.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:53 schreef helplesssss het volgende:
Ik had hem na die ene bericht niet meer gesproken. Dat was vrijdag. En na gisteren niks meer gestuurd. Ook zijn nummer verwijderd omdat ik gek werd van hem checken en angst dat ik toch ga praten.
Omdat sommige mensen je valse hoop niet hebben durven corrigeren of uberhaubt niet hebben opgemerkt, scheer je iedereen (die daar notabene niets mee te maken heeft) maar over 1 kam? Zo wil jezelf toch ook niet behandeld worden? En je vult dan ook nog eens mensen in met vele aannames zodat je maar een beredenering kunt hebben om je gevoel te bevestigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:03 schreef helplesssss het volgende:
Hmmm duurzaamheid
Ik denk dat ik nogal oppervlakkig denk op dit gebied: het moet allemaal nu nu nu en als het niet nu gaat heeft hij geen interesse en moet ik daar een punt achter zetten en achter me laten. Ik heb nog nooit iemand of iets de ruimte gegeven om te groeien uit gebrek aan zelfvertrouwen en geduld. Nu wil ik het anders aanpakken, maar mijn gewoontes neigen me te overvallen. Gedachten als ''Kijk, hij heeft nog steeds geen contact gezocht, wie weet is hij met andere dames aan het praten. Hij is het niet waard, block en delete hem, zonde van je tijd''. Dat heeft een reden: ik heb in het verleden als een mak hondje gewacht om mannen die niet van plan waren om met mij te zijn. Daarom denk ik dat alle relaties die niet gelijk lukken geen kans waardig zijn om geduld voor op te brengen.
Geef me een brander omtrent deze gedachten please. Ik kan ze maar niet uitschakelen!!!
Spreidt je risico's een beetje? Waarom zou je je in dit stadium van daten op 1 man focussen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:23 schreef helplesssss het volgende:
* patience challenge *
Wanneer mag ik er vanuit gaan dat een man geen interesse (meer) heeft?
Omdat ik me schuldig voel op een manier. Ik heb de andere dates gefriendzoned om geen vals hoop te geven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:44 schreef Koral het volgende:
[..]
Spreidt je risico's een beetje? Waarom zou je je in dit stadium van daten op 1 man focussen?
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:48 schreef helplesssss het volgende:
Awww lastige theorie.
Ik begrijp 'selfullfilling prophecy' nu beter...
Damnit. Dus er is een kans dat als een man ruimte wilt hij dat dan ook meent. Maar ik scheer ze over 1 kam?
Heel nobel van je. Maar tegelijker tijd maakt het je enorm kwetsbaar. Noem het dan niet gelijk daten maar orienteren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:49 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Omdat ik me schuldig voel op een manier. Ik heb de andere dates gefriendzoned om geen vals hoop te geven.
Zit wat in. Zoenen valt niet onder orienteren toch haha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Heel nobel van je. Maar tegelijker tijd maakt het je enorm kwetsbaar. Noem het dan niet gelijk daten maar orienteren.
Het hoeft niet, maar mag best. Misschien heeft ze het na een tijdje niet meer nodig? Ik ben vandaag echt heel erg opgevrolijkt op dit forum. Sommige mensen hebben af en toe extra geruststelling nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje waarom zou je dat allemaal willen delen ?? Ik denk zelfs dat je hier constant met bevestiging zoeken bezig bent.
Je bent geen 10 ofzo , sommige dingen zijn ontzettend simpel en kan je best zelf doen, je hoeft niet voor iedere piep te vragen wat moet ik doen bij andere.
Ik krijg juist door hele gedoe , het idee dat zij een meisje die buiten en op het forum continu overal bevestiging zoekt, denk heel eerlijk gezegd dat ze zichzelf veel meer een dienst zou bewijzen niet overal hulp voor hoeven te zoeken en gewoon zelf dingen uit te proberen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:15 schreef Mevrouw_Chelouche het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar mag best. Misschien heeft ze het na een tijdje niet meer nodig? Ik ben vandaag echt heel erg opgevrolijkt op dit forum. Sommige mensen hebben af en toe extra geruststelling nodig.
'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik krijg juist door hele gedoe , het idee dat zij een meisje die buiten en op het forum continu overal bevestiging zoekt, denk heel eerlijk gezegd dat ze zichzelf veel meer een dienst zou bewijzen niet overal hulp voor hoeven te zoeken en gewoon zelf dingen uit te proberen.
Ja op iedereen over een kam scherenquote:
Ik ga leren om daarmee op te houden!!! En mensen eerlijke kansen te geven! Want dit kost me mooie momenten en relaties. Voel me verbitterd en zo wil ik helemaal niet zijn! Was ik vroeger ook niet. Ben nu wijzer om wel lief voor mezelf te zijn. Denk dat ik zo deed uit angst dat ik dat niet zou kunnen. Ik liet mensen over me heen lopen, dus het heeft een reden! Ik zie nu alleen in dat ik het andere uiterste pakte. Ook niet goed. Ik hoop dat ik met de tijd mijn balans erin ga vinden...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef Koral het volgende:
[..]
Ja op iedereen over een kam scheren
En daar mag je jezelf best een compliment voor geven!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb net een gesprek gehad met mijn SPV-er. Het was onze 10e gesprek denk ik. Tevens ook onze laatste. Ze zei dat ik geen psycholoog nodig had omdat mijn school goed gaat, ik mensen om me heen heb, ik normaal slaap... Pas wanneer deze fundamentele delen eronder gaan lijden of ik super vermoeid raak van mezelf is een psycholoog nodig zei ze. Daarnaast vond ze dat dit nieuw voor me is en dat ik altijd uitvluchten heb gehad en dat ik mezelf nooit de kans heb gegeven om werkelijk in contact te komen met mezelf.
What's app maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ongelofelijk wat zoiets kleins, dat vind ik tenminste, allemaal teweeg brengt.
Ik denk dat er straks serieus Whatsapp-patiënten aankloppen bij de huisarts/psycholoog/therapeut etc.
Dan nog. Ik heb zelden zoveel plot-twists gezien in zo'n korte tijd. Je kunt ook gewoon aan hem vragen of hij nog met je wilt daten. Bij zowel ja als nee heb je duidelijkheid. Nu zit je alleen maar allemaal dingen in je hoofd te halen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:40 schreef helplesssss het volgende:
Het draait om het onderliggende. Niet om Whatsapp joh.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
What's app maakt meer kapot dan je lief is.
Is trouwens wel zo dat er meer en meer mensen zo met de what's app en alles leven , eigenlijk steeds meer verwachten dat iemand maar op ieder moment beschikbaar is en juist een heleboel relaties uitgaan vanwege het niet op tijd reageren of flippen als ze wat later antwoord krijgen.
Ik denk dat je door deze gadgets hoe handig ze soms ook zijn soms gewoon een beetje contactgestoordheid veroorzaken.
Niet iedereen is continue bezig met what's app en daarnaast heb je ook een leven.
Je moet geen slaaf van je gewoonten willen zijn!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Excuses voor de tegenstrijde gedachten en gedrag. I'm being challenged!
Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Mis je echt hem, of mis je de verliefdheid/relatie?
Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.
Hm, hoe corrigeer ik mijn instelling dan? Voor mijn gevoel ging ik best goed. Ik solliciteer nu naar een functie voor naast mijn studie. Ik probeer echt wat van mijn leven te maken. Los van mijn 10 sollicitaties, waar ik geen reactie op heb gekregen... omdat ik 26 benquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.
Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef helplesssss het volgende:
Het is niet helemaal waar dat ik hém niet mis. Ik spreek ook andere mannen en zie ze ook. Maar met hem was het toch veel leuker op een manier. Hij heeft een leuke manier van praten en onze gesprekken zijn gewoon leuk. Hij is gewoon super leuk. Door zijn persoonlijkheid voel ik mij super goed bij hem en dat went. Is dat heel raar?
Weten ze op Libelle o.i.d. misschien raad meequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
Mijn doel is me beter voelen, zonder weg te lopen van datgene waar ik me ongemakkelijk door voel!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat wil je nou? Als je gewoon lekker verliefd wil zijn met alle onzekerheid die daarbij komt: ga vooral je gang.
Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..
Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.
Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog postquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Koral het volgende:
Beschouw een bepaald/ eenzijdig verlangen niet als iets absoluuts. Relativeer het. Pas ervoor om bepaalde positieve associaties te maken voordat je een redelijke zekerheid hebt, er komen wel andere fijne dingen voorbij in je leven. Er zijn meer manieren om gelukkig te worden, dan je geluk afhankelijk te maken van 1 gedachte.
Ik heb de indruk dat je daar mee bezig bent, want in tegenstelling tot een week terug praat je nu veel meer (welliswaar in bijzinnen) over andere dingen die wel goed gaan in je leven.
Nee, zijn hele goede jongens. Ik voel me niet tot ze aangetrokken. Ze belanden gelijk in de friendzone. De foute mannen, die neem ik niet serieus. Maar het klopt wel dat ik in het verleden bleef vastklampen aan klootzakken. Ik heb de afgelopen jaren aan mijn eigenwaarde gewerkt in de zin dat ik niet meer genoegen neem met minder. Soms sla ik er een beetje in door, maar goed. Ik vind wel evenwicht. Een voorwaarde is wel dat een man zowel goed moet zijn als gevoelens in me moet opwekken. Het was bij mij vaak de ene of het andere.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.
Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog postIk heb er nog een beetje steun bij nodig. Denk dat er meer leden zijn hier die de gegeven tips ook goed kunnen gebruiken...
Doe ik ook. Die mannen zie ik als vrienden. Geen potenties ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef mirannie het volgende:
Maar even serieus, je spreekt met andere mannen af (ook echt meervoud!), maar dat andere gedoe is pas 3 dagen geleden... Wat is er met je plannen gebeurd dat je jezeld eens zou gaan vermaken?
Misschien maak ik mezelf gek idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk , koop een dagboek , stel daarin je doelen en alles zonder alles en iedereen lastig te vallen met al je emoties .
Je begint een beetje te lijken op bodemloze put , die alles overdramatiseert.
Heel eerlijk er zijn wel meer mensen single en die zijn niet doodgegaan aan het single zijn , die hebben ook niet dat ze mensen lastig vallen oh wat moet ik nu doen want ik ben single en oh jee de wereld vergaat.
De jongen waar je gek op was ken je niet eens zo lang en al meteen na een week over oh ik mis hem zo.
Ik denk eigenlijk dat je eigen drama creeert en daarbij gek bent op de aandacht erbij en dus dat je gewoon drama creeert om de aandacht te hebben.
Dank jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!
wat is dezequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef helplesssss het volgende:
Inmiddels heb ik een weddenschap gesloten met 10 vrienden dat ik het komend jaar geen relatie zal aangaanIncl. zoenen/seks/whatever. Ondertekend en alles. Het gaat me ¤ 500,- kosten als ik het verbreek.
Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje sneu , dat je een weddenschap aangaat over of je het volhoud een jaar single te zijn. Hoe wanhopig voor bevestiging moet je zijn.
Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.
Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?
Wie zn idee was dit?
Dat is wel een erg duur restaurant danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.
Dat zeg je zelf.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef helplesssss het volgende:
Hoezo weet ik van tevoren of ik ga verliezen?
Je kan er niet voor hem zijn want dan je 500 euro kwijtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:54 schreef helplesssss het volgende:
Update:
Af en toe moeizame contact. Hij voelt zich echt kut. Heb hem aangegeven dat ik er voor hem ben. Meer ga ik niet doen.
Verder...
Heb ik de laatste tijd 'geleefd'. Ik doe leuke dingen met vrienden, ontmoet nieuwe mensen. Ontmoet ook nieuwe mannen, maar ik spreek ze op vriendschappelijke basis. 'Leren kennen' is mijn uitgang. Mijn lijst afwerken gaat dus vrij goed. Nieuwe recepten leren koken is toegevoegd aan mijn lijst!
Ik denk dat je jezelf een beetje aan het voor de gek houden bent want je wil wel degelijk meer van hem. En het lijkt me nou niet heel erg slim juist steeds het contact met iemand op te gaan zoeken waar je meer gevoelens voor hebt en al helemaal niet als je zelf ook nog eens een weddenschap van 500 euro erop hebt gesloten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef helplesssss het volgende:
Hoezo? Ik ga hem geen seks geven of een relatie aan? Is dat een voorwaarde om er voor iemand te zijn?
Hierbij schoot ik hardop in de lachquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Niet meteen uit je dak gaan als hij niet binnen 10min reageert hè
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:53 schreef helplesssss het volgende:
Hahahahaha
Ik heb mijn 2e telefoon aangezet en ga die gebruiken voor de komende tijd. Dan ben ik ook minder bezig met hem. Zijn situatie kan wel maanden duren. Misschien wel langer. Gezien hij al 5 jaae vrijgezel is, is het niet iets nieuws.
Vandaag heb ik iets nieuws gedaan: een Indiase gerecht gemaakt die ik in een Bollywood film had gezien. Van een Engelstalige site: BBCGoodFood. Het smaakt ook nog een geweldig! Chicken biryani! Ik heb een hobby erbij! Ik vind koken best leuk
ik ook hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Onweer het volgende:
[..]
Hierbij schoot ik hardop in de lach
Dat komt toch echt grotendeels uit jouzelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef helplesssss het volgende:
Dat heeft een reden. Waarom hij zo bijzonder is.
Ik kom uit het oosten van het land en HAATTE Randstad. Door mijn houding was er ook geen kans om dat te doorbreken. Hij gaf me op een aparte manier nieuwe inzichten en de energie om het anders aan te pakken. Na die twee dates ben ik alles gaan omgooien en vind ik het allemaal super leuk hier en overweeg ik zelfs te blijven! Ik heb in een korte tijd een paar contacten gemaakt en allerlei leuke dingen gedaan. Zo ging ik gisternachr trainen bij Basic Fit met een jongen die ik ken via mijn klasgenoot. hij is net mijn broertje. Zulke dingen zou ik vroeger nooit doen, maar ik sta er nu open voor. Die gast inspireert mij zonder veel te doen. Ik wil door hem festivals bijwonen (volgend maand een indiase aan Scheveningen, waar ik bijv ook strandyoga wil uitproberen). Ik wil opeens meer uit het leven halen!
Verder leer ik door de situatie om eens niet voor anderen in te vullen en geduld op te brengen.
Daarbij leer ik door alle gedoe weer van jullie hoe ik mezelf en mijn leven leuker maak wat dus in totaal een goede invloed heeft op mijn ontwikkeling. Maar hij is de aanleiding van dit alles. Bij mijn exen, dates e.d. had ik deze motivatie niet. Dat maakt deze jongen speciaal
Wacht even, nou snap ik het niet meer... Door hem overweeg je om te gaan verhuizen naar de andere kant van het land?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:59 schreef helplesssss het volgende:
Dat heeft een reden. Waarom hij zo bijzonder is.
Ik kom uit het oosten van het land en HAATTE Randstad. Door mijn houding was er ook geen kans om dat te doorbreken. Hij gaf me op een aparte manier nieuwe inzichten en de energie om het anders aan te pakken. Na die twee dates ben ik alles gaan omgooien en vind ik het allemaal super leuk hier en overweeg ik zelfs te blijven! Ik heb in een korte tijd een paar contacten gemaakt en allerlei leuke dingen gedaan. Zo ging ik gisternachr trainen bij Basic Fit met een jongen die ik ken via mijn klasgenoot. hij is net mijn broertje. Zulke dingen zou ik vroeger nooit doen, maar ik sta er nu open voor. Die gast inspireert mij zonder veel te doen. Ik wil door hem festivals bijwonen (volgend maand een indiase aan Scheveningen, waar ik bijv ook strandyoga wil uitproberen). Ik wil opeens meer uit het leven halen!
Verder leer ik door de situatie om eens niet voor anderen in te vullen en geduld op te brengen.
Daarbij leer ik door alle gedoe weer van jullie hoe ik mezelf en mijn leven leuker maak wat dus in totaal een goede invloed heeft op mijn ontwikkeling. Maar hij is de aanleiding van dit alles. Bij mijn exen, dates e.d. had ik deze motivatie niet. Dat maakt deze jongen speciaal
Waarom is het me 3 jaar lang niet gelukt en nu wel? Hij moet wel bijzonder zijn, want het is niemand gelukt. Het ging vaker bijna uit met mijn ex omdat ik weg wou hier en hij twijfelde om mee te gaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt toch echt grotendeels uit jouzelf.
Nee, door hem wil ik blijven (niet voor hem). Ik wil het beste maken van hier en echt iets bouwen. Of ik hem spreek of niet. Ik doe het elke dag, leg contacten, doe leuke dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef Onweer het volgende:
[..]
Wacht even, nou snap ik het niet meer... Door hem overweeg je om te gaan verhuizen naar de andere kant van het land?
Het was heel simpel wat hij zei:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:09 schreef Onweer het volgende:
Daarnaast vind ik het overigens hartstikke goed van je dat je sommige fouten inziet en daarin je levenswijze wil veranderen hoor. Het is alleen jammer dat een jongen hier de aanleiding van is. Uiteindelijk kan alleen jij zelf jezelf gelukkig maken.
Kennelijk stond je er nu voor open, was je er nu aan toe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waarom is het me 3 jaar lang niet gelukt en nu wel? Hij moet wel bijzonder zijn, want het is niemand gelukt. Het ging vaker bijna uit met mijn ex omdat ik weg wou hier en hij twijfelde om mee te gaan.
Hmmmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kennelijk stond je er nu voor open, was je er nu aan toe.
Ik vind het een beetje eng dat je dat allemaal op die jongen projecteert in plaats van te zien dat dit gewoon uit jou komt. Een ander persoon kan een rol spelen maar die moet je niet overdrijven.
Hij was een soort katalysator, lijkt mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 08:02 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hmmm![]()
Het is dat ik het vaker heb geprobeerd, maar er niet in slaagde. Daarom.
Je mag anders wel aan mij denken hoor. Ik ben heel leuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 04:53 schreef helplesssss het volgende:
Ik had liever een 'nee, im not into you'-achtige scenario. Dan had ik geen geduld hoeven te hebben nu
Dat wil je ook niet. Je hebt allerlei redenen om zo aan hem vast te willen houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 04:51 schreef helplesssss het volgende:
Nou ja. Zou graag tips willen hoe ik deze jongen uit mijn hoofd krijghahaha maar dat is niet mogelijk lijkt mij.
Heeft gewoon tijd nodigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 04:51 schreef helplesssss het volgende:
Nou ja. Zou graag tips willen hoe ik deze jongen uit mijn hoofd krijghahaha maar dat is niet mogelijk lijkt mij.
Mee eens. Een beetje zelf nadenken kan ook geen kwaad, natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je eens een keer willen proberen niet anderen steeds om te raad proberen te vragen maar het gewoon eens zelf te doen . Denk dat je daar meer aan hebt.
Welke dude?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn god zeg, je zou TS maar als vriendin hebben.
Ik ben echt benieuwd naar het verhaal van de andere dude.
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
Het lot heeft in petto dat je de weddenschap verliest , dag 500 euro
Ja, daar gaat het nog steeds over! Mijn laatste post ging erover.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
De jongen waarmee je een " date " had.
Ik wil 'm best op slot doen, maar dan wil ik de komende 350 dagen geen topic hierover.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik ging niet op hem af. Maar goed. Topic mag idd op slot. Ik zie wel wat het lot in petto heeft.
Waarom?quote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef helplesssss het volgende:
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was.
Ook niet met een kloon.quote:Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef helplesssss het volgende:
Oke. Wil je de andere ook op slot doen dan?
Ik weet dat je binnen 350 dagen met een topic komt.quote:Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef helplesssss het volgende:
Je zei net dat je het wel wou doen..
Een dagboek praat niet terug, dat verveelt op den duur. Als jij geen interactie nodig had met anderen had je genoeg aan het ordenen van gedachten in je eigen hoofd. Jij moet jezelf beperkingen opleggen (weddenschap, bepaalde uitspraken enz.), want zonder dat kun je het vanuit jezelf niet volbrengen of zo.quote:Op zondag 1 september 2013 11:11 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga geen topic meer openen. Heb een dagboek waarin ik hem ga schrijven zeg maar
Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.quote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:
Op moment ben ik super verliefd op hem, dus die andere mannen doen mij niets.
Ja, ik heb interactie nodig. Ik zoek voor mezelf een manier om anderen er dus niet meer mee lastig te vallen.
Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.quote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:
Op moment ben ik super verliefd op hem, dus die andere mannen doen mij niets.
Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?quote:Op zondag 1 september 2013 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.
Begin maar met het accepteren dat jullie voor *nu* geen geliefden zijn (in de toekomst misschien wel) en begin ook met het openstaan voor andere mannen (mag niet van je weddenschap maar yolo jwz).
quote:Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.
Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.quote:Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?
Eens met de rest overigens.
Waarom moest je nou zeker weten dat hij het was? Wat heb je daar aan?quote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef helplesssss het volgende:
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was.
Dit had ik nodigquote:Op zondag 1 september 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het gaat hier niet om 'alleen de mensen lastigvallen die het willen weten', maar 'mensen niet lastigvallen met iets die jezelf moet oplossen'.
Je hebt verschillende soorten mensen. De één praat nooit over z'n gevoelens en lost alles zelf op, de ander praat er wel over en doet wat met het advies. TS praat erover, doet weinig met het advies, bedenkt allerlei complexiteiten, praat er nog meer over, niet voor het advies maar om te praten en lost het dan toch op haar eigen moeizame manier op.
Eens.quote:Op zondag 1 september 2013 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat nog meer pijn gaat doen? Als hij straks z'n leven zonder jou wél heeft opgepakt en verder is dan jij. Nieuw spel met nieuwe regels. Whoop whoop.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???
Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???
Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.quote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.
Sommigen staan een jaar stil en blijven hetzelfde, velen verbeteren zichzelf en worden sterker, anderen vallen in diepe kuilen en komen er moeilijk uit.
Het kan elke kan opgaan en dus niet alleen de kant op die jij het liefst wil/hebt.
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeienquote:Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.
Mogen de beide topics please op slot? Ik ga dit onderwerp in alle fronten sluiten!
Dit. Hoewel ik denk dat het nog lang zal gaan duren voordat TS dat doorheeft.quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeienJezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
Laatste zin. Ik ga daar eens mee oefenen danquote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeienJezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
17 dagen? Zo he. Wat een prestatie. Meestal hou ik het langer uit. Gemiddeld zitten er twee jaar tussen mijn partners. En dat zeg ik als manquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef helplesssss het volgende:
17 dagen niet bezig geweest met mannen
Af en toe voelt het eenzaam, maar het went. Ik zie eindelijk mezelf onder ogen en werk eindelijk aan mijn doelen. Iets waar ik niet aan toekwam of toe wou komen door het najagen van mannen.
Wat wil je nu? Een schouderklopje en een lintje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef jaha het volgende:
[..]
17 dagen? Zo he. Wat een prestatie. Meestal hou ik het langer uit. Gemiddeld zitten er twee jaar tussen mijn partners. En dat zeg ik als man
Aandacht. Het liefst met karrevrachten tegelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat wil je nu? Een schouderklopje en een lintje?
Aka je gaat dus weer met een man bezig. Neukzequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:39 schreef helplesssss het volgende:
Nee, ik doe niet aan kopen. Ik ga straks cupcakes maken, kaarsjes erop zetten en aansteken. Samen met een Fok-lid die ik vanavond ga ontmoeten
Hoeft nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef helplesssss het volgende:
Cupcakes maak je met vrouwen, stupid.
Jij bent echt de toppunt van kortzichtigheid!
Ja?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef helplesssss het volgende:
Cupcakes maak je met vrouwen, stupid.
Jij bent echt de toppunt van kortzichtigheid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |