Ja op iedereen over een kam scherenquote:
Ik ga leren om daarmee op te houden!!! En mensen eerlijke kansen te geven! Want dit kost me mooie momenten en relaties. Voel me verbitterd en zo wil ik helemaal niet zijn! Was ik vroeger ook niet. Ben nu wijzer om wel lief voor mezelf te zijn. Denk dat ik zo deed uit angst dat ik dat niet zou kunnen. Ik liet mensen over me heen lopen, dus het heeft een reden! Ik zie nu alleen in dat ik het andere uiterste pakte. Ook niet goed. Ik hoop dat ik met de tijd mijn balans erin ga vinden...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef Koral het volgende:
[..]
Ja op iedereen over een kam scheren
En daar mag je jezelf best een compliment voor geven!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef helplesssss het volgende:
Ik heb net een gesprek gehad met mijn SPV-er. Het was onze 10e gesprek denk ik. Tevens ook onze laatste. Ze zei dat ik geen psycholoog nodig had omdat mijn school goed gaat, ik mensen om me heen heb, ik normaal slaap... Pas wanneer deze fundamentele delen eronder gaan lijden of ik super vermoeid raak van mezelf is een psycholoog nodig zei ze. Daarnaast vond ze dat dit nieuw voor me is en dat ik altijd uitvluchten heb gehad en dat ik mezelf nooit de kans heb gegeven om werkelijk in contact te komen met mezelf.
What's app maakt meer kapot dan je lief is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ongelofelijk wat zoiets kleins, dat vind ik tenminste, allemaal teweeg brengt.
Ik denk dat er straks serieus Whatsapp-patiënten aankloppen bij de huisarts/psycholoog/therapeut etc.
Dan nog. Ik heb zelden zoveel plot-twists gezien in zo'n korte tijd. Je kunt ook gewoon aan hem vragen of hij nog met je wilt daten. Bij zowel ja als nee heb je duidelijkheid. Nu zit je alleen maar allemaal dingen in je hoofd te halen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:40 schreef helplesssss het volgende:
Het draait om het onderliggende. Niet om Whatsapp joh.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
What's app maakt meer kapot dan je lief is.
Is trouwens wel zo dat er meer en meer mensen zo met de what's app en alles leven , eigenlijk steeds meer verwachten dat iemand maar op ieder moment beschikbaar is en juist een heleboel relaties uitgaan vanwege het niet op tijd reageren of flippen als ze wat later antwoord krijgen.
Ik denk dat je door deze gadgets hoe handig ze soms ook zijn soms gewoon een beetje contactgestoordheid veroorzaken.
Niet iedereen is continue bezig met what's app en daarnaast heb je ook een leven.
Je moet geen slaaf van je gewoonten willen zijn!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Excuses voor de tegenstrijde gedachten en gedrag. I'm being challenged!
Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Mis je echt hem, of mis je de verliefdheid/relatie?
Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.
Hm, hoe corrigeer ik mijn instelling dan? Voor mijn gevoel ging ik best goed. Ik solliciteer nu naar een functie voor naast mijn studie. Ik probeer echt wat van mijn leven te maken. Los van mijn 10 sollicitaties, waar ik geen reactie op heb gekregen... omdat ik 26 benquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.
Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef helplesssss het volgende:
Het is niet helemaal waar dat ik hém niet mis. Ik spreek ook andere mannen en zie ze ook. Maar met hem was het toch veel leuker op een manier. Hij heeft een leuke manier van praten en onze gesprekken zijn gewoon leuk. Hij is gewoon super leuk. Door zijn persoonlijkheid voel ik mij super goed bij hem en dat went. Is dat heel raar?
Weten ze op Libelle o.i.d. misschien raad meequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
Mijn doel is me beter voelen, zonder weg te lopen van datgene waar ik me ongemakkelijk door voel!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat wil je nou? Als je gewoon lekker verliefd wil zijn met alle onzekerheid die daarbij komt: ga vooral je gang.
Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |