abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130056622
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Ja op wat?
Ja op iedereen over een kam scheren ;)
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130056814
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja op iedereen over een kam scheren ;)
Ik ga leren om daarmee op te houden!!! En mensen eerlijke kansen te geven! Want dit kost me mooie momenten en relaties. Voel me verbitterd en zo wil ik helemaal niet zijn! Was ik vroeger ook niet. Ben nu wijzer om wel lief voor mezelf te zijn. Denk dat ik zo deed uit angst dat ik dat niet zou kunnen. Ik liet mensen over me heen lopen, dus het heeft een reden! Ik zie nu alleen in dat ik het andere uiterste pakte. Ook niet goed. Ik hoop dat ik met de tijd mijn balans erin ga vinden...
pi_130056945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef helplesssss het volgende:

Ik heb net een gesprek gehad met mijn SPV-er. Het was onze 10e gesprek denk ik. Tevens ook onze laatste. Ze zei dat ik geen psycholoog nodig had omdat mijn school goed gaat, ik mensen om me heen heb, ik normaal slaap... Pas wanneer deze fundamentele delen eronder gaan lijden of ik super vermoeid raak van mezelf is een psycholoog nodig zei ze. Daarnaast vond ze dat dit nieuw voor me is en dat ik altijd uitvluchten heb gehad en dat ik mezelf nooit de kans heb gegeven om werkelijk in contact te komen met mezelf.

En daar mag je jezelf best een compliment voor geven!

"De kunst van het goede leven wordt niet bepaald door er maar op los te leven, maar door de wil iets van het leven te maken."
pi_130056984
Thanks!!!

Ook voor de quote!

Jammer dat de Mindfullnesstrainingen (van Context: vergoed door de zorgverzekering) alleen in de middagen zijn. Ik heb die in de avond nodig en zover is er nog niets gepland in de komende weken. Zuuuuuuuuuuucht.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:39:23 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130057111
Ongelofelijk wat zoiets kleins, dat vind ik tenminste, allemaal teweeg brengt.

Ik denk dat er straks serieus Whatsapp-patiënten aankloppen bij de huisarts/psycholoog/therapeut etc.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_130057175
Het draait om het onderliggende. Niet om Whatsapp joh.
pi_130057427
quote:
9s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Ongelofelijk wat zoiets kleins, dat vind ik tenminste, allemaal teweeg brengt.

Ik denk dat er straks serieus Whatsapp-patiënten aankloppen bij de huisarts/psycholoog/therapeut etc.
What's app maakt meer kapot dan je lief is.
Is trouwens wel zo dat er meer en meer mensen zo met de what's app en alles leven , eigenlijk steeds meer verwachten dat iemand maar op ieder moment beschikbaar is en juist een heleboel relaties uitgaan vanwege het niet op tijd reageren of flippen als ze wat later antwoord krijgen.
Ik denk dat je door deze gadgets hoe handig ze soms ook zijn soms gewoon een beetje contactgestoordheid veroorzaken.

Niet iedereen is continue bezig met what's app en daarnaast heb je ook een leven.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 14:50:55 #58
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_130057574
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:40 schreef helplesssss het volgende:
Het draait om het onderliggende. Niet om Whatsapp joh.
Dan nog. Ik heb zelden zoveel plot-twists gezien in zo'n korte tijd. Je kunt ook gewoon aan hem vragen of hij nog met je wilt daten. Bij zowel ja als nee heb je duidelijkheid. Nu zit je alleen maar allemaal dingen in je hoofd te halen.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

What's app maakt meer kapot dan je lief is.
Is trouwens wel zo dat er meer en meer mensen zo met de what's app en alles leven , eigenlijk steeds meer verwachten dat iemand maar op ieder moment beschikbaar is en juist een heleboel relaties uitgaan vanwege het niet op tijd reageren of flippen als ze wat later antwoord krijgen.
Ik denk dat je door deze gadgets hoe handig ze soms ook zijn soms gewoon een beetje contactgestoordheid veroorzaken.

Niet iedereen is continue bezig met what's app en daarnaast heb je ook een leven.
Helemaal mee eens :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_130058259
Fijn dat ik dit weet. Ik zal het minder (intensief) gebruiken voortaan :)
pi_130082970
Heb vandaag allemaal goede dingen voor mezelf gedaan:

Wasjes gedraaid. Met fiets naar de sportschool. Half uurtje op de crosstrainer. Uurtje Bodypump (voor de verandering... ik deed nooit mee aan groepslessen). Beetje gezwommen. Wat gechilled in de spa. Hoofstuk 1 van de kracht van het nu uitgelezen. Gekletst met een dame van de groepsles (heel inspirerend! over studeren en werken). Afgesproken met een gast die ik evenlang als de jongen in mijn 'liefdesverhaal' spreek. Heb hem inmiddels 4 gezien deze week. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik alleen vrienden wil zijn. Dat was volgens hem wederzijds sooo... was gezellig. Heb een stuk gefietst naar het centrum daarvoor. Wat gegeten en gewandeld samen. Vandaag niet zoveel gepraat. Hij voelde zich niet zo lekker, ging op mijn schoot slapen :') 15 min. Daarna gingen we beiden naar huis.

Geen bericht van die ene. Kon mezelf niet in bedwang houden en heb een foti gestuurd van die ene plek waar we samen knus zaten. Daar was ik met die andere gast. Is een mooie locatie :) je komt helemaal tot rust.

Ik doe mijn best om mijn leven en mezelf leuker te maken. Het gaat de goede kant op. Denk dat ik het heb bereikt wanneer ik me helemaal niet meer bezig hou met die gast. Ik mis hem... en wil graag zijn kant weten, maar voor de verandering ga ik mezelf leren om daar niet op te focussen. Doe ik al jaren. Ik focus op mezelf. Maar ik blijf hem wel missen. Al weet ik dat dit goed voor me is. Dit is het moment om de problemen onder ogen te zien. Wanneer ik niemand in mijn leven heb leer ik niets. Als er iemand is ook niet. Dit is de ideale gelegenheid: niet weten waar je aan toe bent en geen idee waar het heen gaat. Eng eng eng. Maar ik moet er doorheen :)
pi_130082993
Excuses voor de tegenstrijde gedachten en gedrag. I'm being challenged!
pi_130085428
:|W
pi_130089058
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:10 schreef helplesssss het volgende:
Excuses voor de tegenstrijde gedachten en gedrag. I'm being challenged!
Je moet geen slaaf van je gewoonten willen zijn! :r
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:06:10 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089141
Mis je echt hem, of mis je de verliefdheid/relatie?
The love you take is equal to the love you make.
pi_130089281
quote:
5s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:06 schreef Lienekien het volgende:
Mis je echt hem, of mis je de verliefdheid/relatie?
Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:13:17 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089318
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:12 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Het laatste. Maar dat asocieer ik met hem, dus daarom mis ik hem.
Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.
pi_130089425
;(
pi_130089457
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je houdt jezelf dus een beetje voor de gek. Dat helpt je niet echt om los te komen van die drang om een relatie te hebben.
Hm, hoe corrigeer ik mijn instelling dan? Voor mijn gevoel ging ik best goed. Ik solliciteer nu naar een functie voor naast mijn studie. Ik probeer echt wat van mijn leven te maken. Los van mijn 10 sollicitaties, waar ik geen reactie op heb gekregen... omdat ik 26 ben :')

Mijn weegschaal laat minder kilo's zien, omdat ik veel beweeg en op mijn eten let. Genoeg dingen die goed gaan...
pi_130089477
Thanks, deze topics hebben me goed geholpen om van mn verveling af te komen :)

OT.. waar ben je toch mee bezig meid?
Het lijkt me echt onrustig in jouw hoofd en lichaam.. zelfs ik wordt er onrustig van bij het lezen.
Zoals heel veel mensen zeggen, werk aan jezelf. Pas dan kun je een gezonde relatie aan gaan met een ander.
Probeer rust te creëren in jezelf.
En gebruik die jongen niet zo voor jouw problemen. Vind je dat niet egoïstisch van jezelf? Je geeft zelf toe hem niet te missen, maar het idee van iemand in je leven..
pi_130089531
Het is niet helemaal waar dat ik hém niet mis. Ik spreek ook andere mannen en zie ze ook. Maar met hem was het toch veel leuker op een manier. Hij heeft een leuke manier van praten en onze gesprekken zijn gewoon leuk. Hij is gewoon super leuk. Door zijn persoonlijkheid voel ik mij super goed bij hem en dat went. Is dat heel raar?
pi_130089636
Denk dat het beter is om er een slotje op te gooien. Dit gaat niet beter worden en dit is niet meer dan een zielige poging om aandacht te trekken geworden.
pi_130089645
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:20 schreef helplesssss het volgende:
Het is niet helemaal waar dat ik hém niet mis. Ik spreek ook andere mannen en zie ze ook. Maar met hem was het toch veel leuker op een manier. Hij heeft een leuke manier van praten en onze gesprekken zijn gewoon leuk. Hij is gewoon super leuk. Door zijn persoonlijkheid voel ik mij super goed bij hem en dat went. Is dat heel raar?
Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:25:07 #73
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089649
Ja, wat wil je nou? Als je gewoon lekker verliefd wil zijn met alle onzekerheid die daarbij komt: ga vooral je gang.

Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
pi_130089734
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Maar waar dient dit topic dan toe? Om je ergens bij te steunen of om gewoon gezellig met je mee te zuchten over die leuke jongen en oh, ik hoop zo dat ie weer contact opneemt!
Weten ze op Libelle o.i.d. misschien raad mee :P
pi_130089839
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Ja, wat wil je nou? Als je gewoon lekker verliefd wil zijn met alle onzekerheid die daarbij komt: ga vooral je gang.

Mijn doel is me beter voelen, zonder weg te lopen van datgene waar ik me ongemakkelijk door voel!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 11:34:19 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130089859
Ik pas.
pi_130089861
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef xuryah het volgende:

[..]

Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..
Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.
pi_130090165
Beschouw een bepaald/ eenzijdig verlangen niet als iets absoluuts. Relativeer het. Pas ervoor om bepaalde positieve associaties te maken voordat je een redelijke zekerheid hebt, er komen wel andere fijne dingen voorbij in je leven. Er zijn meer manieren om gelukkig te worden, dan je geluk afhankelijk te maken van 1 gedachte.

Ik heb de indruk dat je daar mee bezig bent, want in tegenstelling tot een week terug praat je nu veel meer (welliswaar in bijzinnen) over andere dingen die wel goed gaan in je leven. Zie de samehang met andere dingen in je leven, en laat je niet te veel afleiden door vragen over dit ene detail.
pi_130090264
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.
Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.
pi_130090288
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Koral het volgende:
Beschouw een bepaald/ eenzijdig verlangen niet als iets absoluuts. Relativeer het. Pas ervoor om bepaalde positieve associaties te maken voordat je een redelijke zekerheid hebt, er komen wel andere fijne dingen voorbij in je leven. Er zijn meer manieren om gelukkig te worden, dan je geluk afhankelijk te maken van 1 gedachte.

Ik heb de indruk dat je daar mee bezig bent, want in tegenstelling tot een week terug praat je nu veel meer (welliswaar in bijzinnen) over andere dingen die wel goed gaan in je leven.
Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog post :) Ik heb er nog een beetje steun bij nodig. Denk dat er meer leden zijn hier die de gegeven tips ook goed kunnen gebruiken...
pi_130090336
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef xuryah het volgende:

[..]

Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.
Nee, zijn hele goede jongens. Ik voel me niet tot ze aangetrokken. Ze belanden gelijk in de friendzone. De foute mannen, die neem ik niet serieus. Maar het klopt wel dat ik in het verleden bleef vastklampen aan klootzakken. Ik heb de afgelopen jaren aan mijn eigenwaarde gewerkt in de zin dat ik niet meer genoegen neem met minder. Soms sla ik er een beetje in door, maar goed. Ik vind wel evenwicht. Een voorwaarde is wel dat een man zowel goed moet zijn als gevoelens in me moet opwekken. Het was bij mij vaak de ene of het andere.
pi_130090755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog post :) Ik heb er nog een beetje steun bij nodig. Denk dat er meer leden zijn hier die de gegeven tips ook goed kunnen gebruiken...
Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!
pi_130091374
Heel eerlijk , koop een dagboek , stel daarin je doelen en alles zonder alles en iedereen lastig te vallen met al je emoties .
Je begint een beetje te lijken op bodemloze put , die alles overdramatiseert.

Heel eerlijk er zijn wel meer mensen single en die zijn niet doodgegaan aan het single zijn , die hebben ook niet dat ze mensen lastig vallen oh wat moet ik nu doen want ik ben single en oh jee de wereld vergaat.
De jongen waar je gek op was ken je niet eens zo lang en al meteen na een week over oh ik mis hem zo.
Ik denk eigenlijk dat je eigen drama creeert en daarbij gek bent op de aandacht erbij en dus dat je gewoon drama creeert om de aandacht te hebben.
pi_130093934
Maar even serieus, je spreekt met andere mannen af (ook echt meervoud!), maar dat andere gedoe is pas 3 dagen geleden... Wat is er met je plannen gebeurd dat je jezeld eens zou gaan vermaken?
pi_130099984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef mirannie het volgende:
Maar even serieus, je spreekt met andere mannen af (ook echt meervoud!), maar dat andere gedoe is pas 3 dagen geleden... Wat is er met je plannen gebeurd dat je jezeld eens zou gaan vermaken?
Doe ik ook. Die mannen zie ik als vrienden. Geen potenties ofzo
pi_130100051
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk , koop een dagboek , stel daarin je doelen en alles zonder alles en iedereen lastig te vallen met al je emoties .
Je begint een beetje te lijken op bodemloze put , die alles overdramatiseert.

Heel eerlijk er zijn wel meer mensen single en die zijn niet doodgegaan aan het single zijn , die hebben ook niet dat ze mensen lastig vallen oh wat moet ik nu doen want ik ben single en oh jee de wereld vergaat.
De jongen waar je gek op was ken je niet eens zo lang en al meteen na een week over oh ik mis hem zo.
Ik denk eigenlijk dat je eigen drama creeert en daarbij gek bent op de aandacht erbij en dus dat je gewoon drama creeert om de aandacht te hebben.
Misschien maak ik mezelf gek idd.

Heb gevraagd of hij naar de film wilt die we samen zouden kijken. Als hij moeilijk doet daarom, fuck it dan. Ik wil wel een klein beetje weten of hij nog interesse heeft... vreemd?
pi_130100099
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!
Dank je :)

Ik blijf er nog wel even posten... iig nog 2 weken. Daarna red ik me wel alleen :)
pi_130104212
Wat een leuk weblog! Hahahaha
pi_130168991
Reactie. Gisternacht om 3:00

''Ik weet dat je niet desperate bent. Zo zit jij gewoon niet in elkaar. Het contact verliep ongemakkelijk. Los van onze situatie heb ik nog veel aan mijn hoofd. Ik heb minder prettige nieuws gehad. Daardoor ben ik de afgelopen dagen erg in mezelf gekropen. De timing is gewoon klote. Mijn bedoeling is niet om je minder de laten voelen door mijn 'kleine oude ik'...

Ik zag zijn profielfoto. Daar zag ik dat een vriend van hem is overleden afgelopen vrijdag. Dat bedoelt hij ermee.

Makes sense allemaal. Voel me wel opgelucht. Ik raakte al flink in de war, omdat mijn gevoel me echt vertelde dat het gewoon wederzijds was. Hij is niet de eerste man in mijn leven. Mijn intuitie is best sterk, waardoor ik het niet kon plaatsen. Maar ik heb nu veel meer rust. Liever had ik zijn bevestiging niet nodig gehad, maar het zij zo. Het is fijn.

Inmiddels heb ik een weddenschap gesloten met 10 vrienden dat ik het komend jaar geen relatie zal aangaan :) Incl. zoenen/seks/whatever. Ondertekend en alles. Het gaat me ¤ 500,- kosten als ik het verbreek. Dit als resultaat van al jullie inzichten en ook die van mijn vrienden. Zelf ben ik het er ook mee eens. Dit is de dag voor zijn reactie besloten. Ik sta er helemaal achter.

Wat vinden jullie van zijn reactie en mijn beslissing?
pi_130170296
:')
pi_130170553
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef helplesssss het volgende:
Inmiddels heb ik een weddenschap gesloten met 10 vrienden dat ik het komend jaar geen relatie zal aangaan :) Incl. zoenen/seks/whatever. Ondertekend en alles. Het gaat me ¤ 500,- kosten als ik het verbreek.
wat is deze
pi_130170681
Die vrienden denken alleen maar "yes! Lekker snel geld verdienen :D"
Sorry TS, maar ik vind het echt stom dat je zo'n weddenschap aan gaat..
pi_130170702
Die weddenschap. Hoe erg wil je je eigen leven beperken zeg.

Ik kan er niks anders op zeggen dan:

:') :|W
Feyenoord Rotterdam
pi_130170772
Hahahahahahaha zarGon kan dit niet op de frontpage?
pi_130171100
Beetje sneu , dat je een weddenschap aangaat over of je het volhoud een jaar single te zijn. Hoe wanhopig voor bevestiging moet je zijn.
pi_130171769
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje sneu , dat je een weddenschap aangaat over of je het volhoud een jaar single te zijn. Hoe wanhopig voor bevestiging moet je zijn.
Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.
pi_130171844
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.
Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?
Wie zn idee was dit?
pi_130171957
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef xuryah het volgende:

[..]

Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?
Wie zn idee was dit?
Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.
pi_130171980
Hoezo weet ik van tevoren of ik ga verliezen?
pi_130172010
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.
Dat is wel een erg duur restaurant dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')