Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Misschien heb je eindelijk een "goede" man gevonden die jou goed behandeld en zijn die andere mannen gewoon eikels en behandelen zij je eigenlijk slecht..
Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:34 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Mijn ex was een super goede jongeman.
Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog postquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:44 schreef Koral het volgende:
Beschouw een bepaald/ eenzijdig verlangen niet als iets absoluuts. Relativeer het. Pas ervoor om bepaalde positieve associaties te maken voordat je een redelijke zekerheid hebt, er komen wel andere fijne dingen voorbij in je leven. Er zijn meer manieren om gelukkig te worden, dan je geluk afhankelijk te maken van 1 gedachte.
Ik heb de indruk dat je daar mee bezig bent, want in tegenstelling tot een week terug praat je nu veel meer (welliswaar in bijzinnen) over andere dingen die wel goed gaan in je leven.
Nee, zijn hele goede jongens. Ik voel me niet tot ze aangetrokken. Ze belanden gelijk in de friendzone. De foute mannen, die neem ik niet serieus. Maar het klopt wel dat ik in het verleden bleef vastklampen aan klootzakken. Ik heb de afgelopen jaren aan mijn eigenwaarde gewerkt in de zin dat ik niet meer genoegen neem met minder. Soms sla ik er een beetje in door, maar goed. Ik vind wel evenwicht. Een voorwaarde is wel dat een man zowel goed moet zijn als gevoelens in me moet opwekken. Het was bij mij vaak de ene of het andere.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Maar dat is je ex. Ik heb het over die andere mannen die je ziet.
Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:48 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Moeilijk moeilijk moeilijk, maar ik probeer dat mijn nieuwe instelling te maken. Ik ben gewend dat alles draait om liefde (hoe zwak dan ook). Daarom werd ik ook labiel (door onzekerheid), omdat ik er teveel op focuste. Het wordt stukje bij beetje minder, maar het heeft nog een beetje tijd nodig. Vandaar dat ik hier nog postIk heb er nog een beetje steun bij nodig. Denk dat er meer leden zijn hier die de gegeven tips ook goed kunnen gebruiken...
Doe ik ook. Die mannen zie ik als vrienden. Geen potenties ofzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:44 schreef mirannie het volgende:
Maar even serieus, je spreekt met andere mannen af (ook echt meervoud!), maar dat andere gedoe is pas 3 dagen geleden... Wat is er met je plannen gebeurd dat je jezeld eens zou gaan vermaken?
Misschien maak ik mezelf gek idd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:28 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk , koop een dagboek , stel daarin je doelen en alles zonder alles en iedereen lastig te vallen met al je emoties .
Je begint een beetje te lijken op bodemloze put , die alles overdramatiseert.
Heel eerlijk er zijn wel meer mensen single en die zijn niet doodgegaan aan het single zijn , die hebben ook niet dat ze mensen lastig vallen oh wat moet ik nu doen want ik ben single en oh jee de wereld vergaat.
De jongen waar je gek op was ken je niet eens zo lang en al meteen na een week over oh ik mis hem zo.
Ik denk eigenlijk dat je eigen drama creeert en daarbij gek bent op de aandacht erbij en dus dat je gewoon drama creeert om de aandacht te hebben.
Dank jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk dat je steun zoekt. Dat doen heel veel mensen. Ik vind het al reuze knap dat je niet meer zegt dat je er zelf niets aan kunt doen. De 'slachtofferrol' lijk je van je af te hebben geschudt. Je nieuwe instelling zal wellicht gaan met vallen en opstaan (net zoals je ook niet in 1 dag kon lopen), maar ga vooral door!
wat is dezequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 17:28 schreef helplesssss het volgende:
Inmiddels heb ik een weddenschap gesloten met 10 vrienden dat ik het komend jaar geen relatie zal aangaanIncl. zoenen/seks/whatever. Ondertekend en alles. Het gaat me ¤ 500,- kosten als ik het verbreek.
Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Beetje sneu , dat je een weddenschap aangaat over of je het volhoud een jaar single te zijn. Hoe wanhopig voor bevestiging moet je zijn.
Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:11 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Niemand gelooft dat ik het kan. Ik ook niet. Wil de uitdaging gewoon aan.
Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:14 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dus je weet van te voren al dat je 500 euro kwijt bent straks, maar toch doe je het?
Wie zn idee was dit?
Dat is wel een erg duur restaurant danquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:16 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Een hele goede vriend. Die 500 euro is een schatting. Ik moet 10 mensen uit eten meenemen.... Dat is de weddenschap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |