abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130697510
Op moment ben ik super verliefd op hem, dus die andere mannen doen mij niets.

Ja, ik heb interactie nodig. Ik zoek voor mezelf een manier om anderen er dus niet meer mee lastig te vallen.
pi_130697601
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:

Ja, ik heb interactie nodig. Ik zoek voor mezelf een manier om anderen er dus niet meer mee lastig te vallen.
Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.
  zondag 1 september 2013 @ 11:32:45 #178
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130697602
waarom volg je hem eigenlijk?
pi_130697608
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:
Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.

Begin maar met het accepteren dat jullie voor *nu* geen geliefden zijn (in de toekomst misschien wel) en begin ook met het openstaan voor andere mannen (mag niet van je weddenschap maar yolo jwz).
pi_130697687
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.

Begin maar met het accepteren dat jullie voor *nu* geen geliefden zijn (in de toekomst misschien wel) en begin ook met het openstaan voor andere mannen (mag niet van je weddenschap maar yolo jwz).
Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?

Eens met de rest overigens.
pi_130697713
quote:
2s.gif Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.
:').

Het gaat hier niet om 'alleen de mensen lastigvallen die het willen weten', maar 'mensen niet lastigvallen met iets die jezelf moet oplossen'.

Je hebt verschillende soorten mensen. De één praat nooit over z'n gevoelens en lost alles zelf op, de ander praat er wel over en doet wat met het advies. TS praat erover, doet weinig met het advies, bedenkt allerlei complexiteiten, praat er nog meer over, niet voor het advies maar om te praten en lost het dan toch op haar eigen moeizame manier op.
pi_130697782
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?

Eens met de rest overigens.
Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.
  zondag 1 september 2013 @ 11:59:52 #183
410108 Onweer
en bliksem
pi_130698210
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef helplesssss het volgende:
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was.
Waarom moest je nou zeker weten dat hij het was? Wat heb je daar aan?
Fighting for peace, is like fucking for chastity.
pi_130698345
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').

Het gaat hier niet om 'alleen de mensen lastigvallen die het willen weten', maar 'mensen niet lastigvallen met iets die jezelf moet oplossen'.

Je hebt verschillende soorten mensen. De één praat nooit over z'n gevoelens en lost alles zelf op, de ander praat er wel over en doet wat met het advies. TS praat erover, doet weinig met het advies, bedenkt allerlei complexiteiten, praat er nog meer over, niet voor het advies maar om te praten en lost het dan toch op haar eigen moeizame manier op.
Dit had ik nodig
pi_130698372
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.
Eens.

Bezoek aan 'ons' plekje? Voor wat? Alsof ik hem daar ga zien.
pi_130698563
Weet je wat nog meer pijn gaat doen? Als hij straks z'n leven zonder jou wél heeft opgepakt en verder is dan jij. Nieuw spel met nieuwe regels. Whoop whoop.
pi_130698677
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat nog meer pijn gaat doen? Als hij straks z'n leven zonder jou wél heeft opgepakt en verder is dan jij. Nieuw spel met nieuwe regels. Whoop whoop.
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???
pi_130698725
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:

[..]

:|W TS ben jij ooit gediagnosticeerd?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_130698824
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.

Sommigen staan een jaar stil en blijven hetzelfde, velen verbeteren zichzelf en worden sterker, anderen vallen in diepe kuilen en komen er moeilijk uit.

Het kan elke kant opgaan en dus niet alleen de kant op die jij het liefst wil/hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2013 12:24:14 ]
pi_130698922
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.

Sommigen staan een jaar stil en blijven hetzelfde, velen verbeteren zichzelf en worden sterker, anderen vallen in diepe kuilen en komen er moeilijk uit.

Het kan elke kan opgaan en dus niet alleen de kant op die jij het liefst wil/hebt.
Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.

Mogen de beide topics please op slot? Ik ga dit onderwerp in alle fronten sluiten!
pi_130704564
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.

Mogen de beide topics please op slot? Ik ga dit onderwerp in alle fronten sluiten!
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien |:( Jezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
  zondag 1 september 2013 @ 16:44:14 #192
410108 Onweer
en bliksem
pi_130708598
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien |:( Jezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
Dit. Hoewel ik denk dat het nog lang zal gaan duren voordat TS dat doorheeft.
Fighting for peace, is like fucking for chastity.
pi_130714560
Jezus bestaat dit topic nog..
pi_130723733
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Laatste zin. Ik ga daar eens mee oefenen dan :)
pi_130801513
Terugvalletje Helplesssss? Kan de beste overkomen hoor. Gewoon weer concentreren op al je andere activiteiten en zorgen dat die weer de overhand krijgen in je leven. ~O>

:P
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130801861
Mensen die in de derde persoon over zichzelf praten. :')
Trouwens je hebt een borderline stoornis, just saying..
pi_130801945
Voel me echt kut. Niet om hem, maar door de dingen die op mij staan te wachten. De dingen die ik alleen moet oplossen. Dingen die aandacht en geduld van me vragen. De dingen waar ik me niet zo druk om maakte toen ik met hem praatte. De echte confrontatie met mezelf begint nu.

Dit is wie ik werkelijk ben en dit is wat ik voel.
pi_131051023
Hoi

Heb iets mee te delen:

We hebben gisteren afgesproken. Het was soort van een date/afsluit.

Hij gaf aan dat het idd iets te snel ging en dat hij schrok van de wrijvingen. Hij is dus de afgelopen 5 jaar single gebleven en wil dat tot zijn 30e blijven omdat hij vindt dat je moet kunnen groeien. Maar los van alles was dat dus niet de reden. De miscommunicatie e.d. was het dus niet.
Hij zei dat we totaal niet bij elkaar pasten. Nou vind ik dat ook zo. We botsen in de manier waarop we ons gedragen, onze ambities, dromen, interesses, kennis. Hij noemde ook een hoop overeenkomsten, maar die zijn te weinig om er iets mee te doen. Overigens is er wel 1 meisje geweest die in de buurt kwam van zijn hart. Ze leek veel op hem ofzo. Maar ook met haar is het niet gelukt. Vertrouwenskwesties en bindingsangst.
Maar eigenlijk had hij het na die ene miscommunicatie al afgesloten.

Ik wou te graag denk ik. Geen idee. Het doet nogal pijn.

Ik heb overigens wel seks gehad met hem (I aint gonna tell my friends). Hij herhaalde dat het geen goed idee was omdat ik spijt zou krijgen en de dag erna veel pijn zou hebben. Ik wou het te graag meemaken. We zijn 3x geweest die avond. Eigenlijk zou ik blijven slapen, maar ik ben 'm gepeerd toen hij aan het douchen was. Na de laatste keer. Als ik naast hem sliep zou ik me ellendig voelen. Vooral omdat het de laatste keer was. Heb hem geappt dat hij mijn nummer moest verwijderen omdat ik niet wil omkijken naar iets wat er niet is geweest of komen zal. Daarnaast bedankte ik hem voor de mooie avond. Hij had alles mooi gemaakt voor mij en kaarsjes gelegd. Dat was wel erg lief.

Het was iets bewust. Had mijn closure nodig. En tjah dit wilde ik gewoon. Als doet het pijn. Het is meer de 'afwijzing' die pijn doet.
pi_131057304
_O-
pi_131063821
Very funny
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')