Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.quote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:
Op moment ben ik super verliefd op hem, dus die andere mannen doen mij niets.
Ja, ik heb interactie nodig. Ik zoek voor mezelf een manier om anderen er dus niet meer mee lastig te vallen.
Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.quote:Op zondag 1 september 2013 11:28 schreef helplesssss het volgende:
Op moment ben ik super verliefd op hem, dus die andere mannen doen mij niets.
Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?quote:Op zondag 1 september 2013 11:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je een jaar lang jezelf in deze waan houdt verandert er niets, want je gunt jezelf dan geen zelf ontplooiing. Alles op de oude voet verder.
Begin maar met het accepteren dat jullie voor *nu* geen geliefden zijn (in de toekomst misschien wel) en begin ook met het openstaan voor andere mannen (mag niet van je weddenschap maar yolo jwz).
quote:Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Die 'anderen' zullen het wel aangeven wanneer zij het ervaren als 'lastig gevallen worden'.
Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.quote:Op zondag 1 september 2013 11:37 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Je ziet iets wat ik niet zie. Waan? Kan je me dat uitleggen?
Eens met de rest overigens.
Waarom moest je nou zeker weten dat hij het was? Wat heb je daar aan?quote:Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef helplesssss het volgende:
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was.
Dit had ik nodigquote:Op zondag 1 september 2013 11:38 schreef zarGon het volgende:
[..].
Het gaat hier niet om 'alleen de mensen lastigvallen die het willen weten', maar 'mensen niet lastigvallen met iets die jezelf moet oplossen'.
Je hebt verschillende soorten mensen. De één praat nooit over z'n gevoelens en lost alles zelf op, de ander praat er wel over en doet wat met het advies. TS praat erover, doet weinig met het advies, bedenkt allerlei complexiteiten, praat er nog meer over, niet voor het advies maar om te praten en lost het dan toch op haar eigen moeizame manier op.
Eens.quote:Op zondag 1 september 2013 11:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je verder wil met je leven moet je 'm niet een jaar lang meenemen als bagage, maar (zijn herinneringen) achterlaten op een mooie plek. Dan aan jezelf werken, want met hem erbij blijf je hetzelfde. Wanneer de tijd rijp is en wanneer jij denkt het aan te kunnen en nog steeds interesse in hem hebt, breng je een bezoek aan hem op die ene plek waar je hem hebt achtergelaten.
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???quote:Op zondag 1 september 2013 12:13 schreef zarGon het volgende:
Weet je wat nog meer pijn gaat doen? Als hij straks z'n leven zonder jou wél heeft opgepakt en verder is dan jij. Nieuw spel met nieuwe regels. Whoop whoop.
quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???
Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.quote:Op zondag 1 september 2013 12:17 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Waaaaat? Wat bedoel je daarmee? Nieuw spel met nieuwe regels???
Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.quote:Op zondag 1 september 2013 12:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hij is dan de nieuwe hij, zaken pakt hij op een net andere manier aa. Andere interesses, andere voorkeuren. Of misschien heeft-ie dan iemand anders.
Sommigen staan een jaar stil en blijven hetzelfde, velen verbeteren zichzelf en worden sterker, anderen vallen in diepe kuilen en komen er moeilijk uit.
Het kan elke kan opgaan en dus niet alleen de kant op die jij het liefst wil/hebt.
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeienquote:Op zondag 1 september 2013 12:26 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oh dat moeten de niet hebben! Oke, ik ga voor de pro-actieve aanpak en mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeien. En zo niet: dan doet het iig geen pijn als zijn voorkeur is veranderd. Wie weet overkomt mij dat dan ook en heb ik iemand anders. Dat gebeurt natuurlijk niet als ik stil blijf zitten.
Mogen de beide topics please op slot? Ik ga dit onderwerp in alle fronten sluiten!
Dit. Hoewel ik denk dat het nog lang zal gaan duren voordat TS dat doorheeft.quote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeienJezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
Laatste zin. Ik ga daar eens mee oefenen danquote:Op zondag 1 september 2013 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zie je wat je schrijft , mezelf verbeteren zodat ik hem kan blijven boeienJezelf verbeteren doe je niet voor een ander maar voor jezelf. Je bent nog steeds alleen maar bevestiging en aandacht zoeken en ik denk heel eerlijk niet dat dat binnen een jaar is veranderd , want eigenlijk is het niet hebben van een relatie je doel maar gewoon eens een keer niet alle bevestiging bij anderen te zoeken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |