abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130670010
Oke mensennnnn.... ik moet iets kwijt:

Ik had na een paar moeizame Whappgesprekken toch besloten om afscheid van hem te nemen en heb daar ook achter gestaan. Mijn tekst was to the point, niet langdradig en lief. Na 5 dagen reageerde hij met dat hij al dagen aan het nadenken was over wat hij moet zeggen. Vervolgens nogmaals hetzelfde verhaal. Daarbovenop benoemde hij wel dat hij onze gesprekken, momenten heel erg fijn vond en mij een geweldige vrouw vindt. Hij zei dat er al dingen speelden voordat hij me leerde kennen en mij ontmoeten goed was voor hem. Hij bood zijn excuses aan voor zijn gedrag en sloot het af met dat hij hoopt mij per toeval tegen de komen e.d. Daarop reageerde ik met: por me een jaar later op de dag dat we elkaar hebben ontmoet als je nog aan me denkt. Hij stemde ermee in.

Gistermiddag was ik met een goede vriend in stad. Wie ik daar? Hij loopt achter de doorzichtbare deuren naar buiten en ik naar binnen in de supermarkt in stad. Brrrrr... een dag na dat tekst! Ik ben amper in stad en was niet van plan te gaan. Maar moest iets halen in stad. Ik appte hem via de tel van die vriend of hij dat en dat aan had. Hij zei jij en vroeg wie hij was. We hebben niet meer gereageerd. Doel was ff controleren.

Die avond wou ik niet veel doen, maar besloot toch de stad in te gaan wat drinken met die vriend. Eigenlijk moest hij om 12 weg, maar besloot toch te blijven. We liepen van een cafe richting een bar. Wie zie ik..... HEM! AGAIN! Ik moet die kant op, dus ik bleef lopen en benoemde zijn naam. Hij kwam toch mijn richting op. Hij werd een beetje onhandig, groette me. Hij herkende die vriend van me van de foto op zijn Whapp hahaha. We legden de situatie uit. Daarna wist ik ff niet wat ik moest doen. Kusjes op wang? Knuffel? Het begon met een slappe knuffel en werd een stevige. Van beide kanten. Daarna gaf ik de rest een hand en kletsten we een beetje. Zijn vroeger vroegen waar we elkaar van kenden. Hij zei van vroeger (niet waar maar goed haha). Hij vroeg waar we heen gingen en ik vroeg waar zij heen gingen. Wat later drongen zijn vrienden aan weg te gaan, want zij stonden er maar een beetje bij, terwijl wij elkaar zwijmelend aankeken hihi. Toen werd het een knuffel. Ik fluisterde 'i missed you' en hij 'doe je voorzichtig?' en dat herhaalde hij. Daarna ging we onze kanten op.

Ennnnn boem. Uurtje erna komt hij naar de locatie waar ik zei dat ik zou zijn! We groetten elkaar weer haha. Weer die look. Hij regelde iets met de beveiliger en liep daarna met zijn telefoon weg en kijk nog even naar mij. Wellicht zou hij terugkomen, want zijn vrienden waren binnen. Kort erna ben ik naar huis gegaan... ik moest terug, want die vriend zou gaan.

Vind het fijn hem gezien te hebben :) Het is goed voor ons beide dat we aan onszelf werken en het misschien later een kans geven. Gevoelsmatig mis ik hem zo erg en voel ik me blij en verdrietig tegelijk. Bizzar haha.

Bedankt voor het lezen :)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:30:42 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130670048
Hè meid, heerlijk zeg! Weer stof voor een lekker lange post!
The love you take is equal to the love you make.
pi_130670105
Niet zo gemeen :'(
pi_130670209
Dat hoofdstuk heb je echt ff goed afgesloten zeg :P ^O^ _O-
pi_130670244
lol :')

Mensen veranderen eigenlijk nooit echt, hm?
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:39:50 #156
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:40:02 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130670266
Ja, dit gaat echt heel goed lukken om hem een jaar te ontlopen. Vooral als je zelf op hem af gaat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130673356
Ik ging niet op hem af. Maar goed. Topic mag idd op slot. Ik zie wel wat het lot in petto heeft.
pi_130675273
Het lot heeft in petto dat je de weddenschap verliest , dag 500 euro
pi_130675433
Mijn god zeg, je zou TS maar als vriendin hebben.

Ik ben echt benieuwd naar het verhaal van de andere dude. :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_130679188
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:15 schreef Inverted_World het volgende:
Mijn god zeg, je zou TS maar als vriendin hebben.

Ik ben echt benieuwd naar het verhaal van de andere dude. :')
Welke dude?
pi_130679228
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 17:09 schreef formerjellybean het volgende:
Het lot heeft in petto dat je de weddenschap verliest , dag 500 euro
Helemaal niet!

Hij wilt voorlopig niets. We hebben ook geen contact. Ik ga me eraan houden.
pi_130679280
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:23 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Welke dude?
De jongen waarmee je een " date " had.
It's you my love, you who are the stranger
pi_130679704
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

De jongen waarmee je een " date " had.
Ja, daar gaat het nog steeds over! Mijn laatste post ging erover.
  zondag 1 september 2013 @ 10:11:56 #165
410108 Onweer
en bliksem
pi_130696043
Ja, je kwam hem misschien dan toevallig tegen maar je hebt hem wel een berichtje gestuurd met de telefoon van die vriend van je (niet heel volwassen overigens). Omdat je toch steeds contact blijft zoeken blijft hij door je hoofd spoken en blijf je hem dus missen.
Fighting for peace, is like fucking for chastity.
pi_130696749
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was. De keren erop, tja.

Maar ben sowieso niet van plan om hem ooit nog wat te sturen of op te zoeken. Ik schrijf het wel van me af :)
pi_130696872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 15:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik ging niet op hem af. Maar goed. Topic mag idd op slot. Ik zie wel wat het lot in petto heeft.
Ik wil 'm best op slot doen, maar dan wil ik de komende 350 dagen geen topic hierover.
pi_130696892
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 10:57 schreef helplesssss het volgende:
Ik had mijn telefoon niet bij me en moest zeker weten of hij het was.
Waarom?
pi_130696900
Oke. Wil je de andere ook op slot doen dan?
pi_130696919
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom?
Hij zag er heel anders uit. Ik dacht dat ik hallucineerde ofzo.
pi_130696949
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:03 schreef helplesssss het volgende:
Oke. Wil je de andere ook op slot doen dan?
Ook niet met een kloon.

(Slotjes doen we niet aan, laat het topic maar uitsterven, :6.)
pi_130696987
Je zei net dat je het wel wou doen..
pi_130697035
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:06 schreef helplesssss het volgende:
Je zei net dat je het wel wou doen..
Ik weet dat je binnen 350 dagen met een topic komt.

Wedden?
pi_130697104
Ik ga geen topic meer openen. Heb een dagboek waarin ik hem ga schrijven zeg maar :)
pi_130697352
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 11:11 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga geen topic meer openen. Heb een dagboek waarin ik hem ga schrijven zeg maar :)
Een dagboek praat niet terug, dat verveelt op den duur. Als jij geen interactie nodig had met anderen had je genoeg aan het ordenen van gedachten in je eigen hoofd. Jij moet jezelf beperkingen opleggen (weddenschap, bepaalde uitspraken enz.), want zonder dat kun je het vanuit jezelf niet volbrengen of zo.

Relatie hebben is een gewoonte voor je, gewoontes leer je niet af door de worstelingen neer te pennen in een dagboek.

Ga je nu bijvoorbeeld bij elke klik die je met een jongeman hebt preventief het contact verbreken? Weet je zeker dat je die muur die je nu om je heen bouwt om de leukerds weg te houde straks weg kunt halen? Ga je naast je dagboek anderen nog steeds hiermee 'lastigvallen' IRL? (Komt op hetzelfde neer als een topic openen eh?)

En zo, en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')