Zal wel vol plotwendingen zitten dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
binnenkort ook een boek en TV-serie.
Thanks voor interesse. Geeft me extra motivatiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Geef eens voorbeelden van wat je op je 'to do'-list gaat zetten?
Je boekt helemaal geen vooruitgang als je Whats app moet verwijderen omdat je anders zijn status gaat checken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef helplesssss het volgende:
Blijkbaar kan ik het niet. Dat heb ik wel bewezen. Vandaar dat ik Fok even als houvast nodig heb
Update: Ik heb Whapp tijdelijk verwijderd, omdat ik toch elke uur hem check; of hij online is geweest, zijn foto heeft veranderd of een andere status heeft. Ik moet echt afkicken om me op de ander te focussen. Ik vind het echt heel lastig, want ik ben niet anders gewend in het verleden.
Ik ga door met mijn lijst afwerken. Ik heb er helemaal geen zin in, maar ik ga me beter voelen als ik vooruitgang boekEen keer de kracht uit mezelf halen...
Niet meteen uit je dak gaan als hij niet binnen 10min reageert hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik vind het aanpakken van de onderliggende problemen lastig. Heb wat over en weer getext met Canillas, maar het is echt verdomd lastig!
Waarom mag je dan niet met hem praten. Die blokkades die je jezelf opgooit zijn belachelijk. Je wilt het luchtig houden, je vindt hem leuk en hij jou blijkbaar ook. Je kan toch wel af en toe met hem praten. Het hoeft toch niet altijd voor 400%.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:53 schreef helplesssss het volgende:
Ik had hem na die ene bericht niet meer gesproken. Dat was vrijdag. En na gisteren niks meer gestuurd. Ook zijn nummer verwijderd omdat ik gek werd van hem checken en angst dat ik toch ga praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |