Zal wel vol plotwendingen zitten dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
binnenkort ook een boek en TV-serie.
Thanks voor interesse. Geeft me extra motivatiequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Geef eens voorbeelden van wat je op je 'to do'-list gaat zetten?
Je boekt helemaal geen vooruitgang als je Whats app moet verwijderen omdat je anders zijn status gaat checken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef helplesssss het volgende:
Blijkbaar kan ik het niet. Dat heb ik wel bewezen. Vandaar dat ik Fok even als houvast nodig heb
Update: Ik heb Whapp tijdelijk verwijderd, omdat ik toch elke uur hem check; of hij online is geweest, zijn foto heeft veranderd of een andere status heeft. Ik moet echt afkicken om me op de ander te focussen. Ik vind het echt heel lastig, want ik ben niet anders gewend in het verleden.
Ik ga door met mijn lijst afwerken. Ik heb er helemaal geen zin in, maar ik ga me beter voelen als ik vooruitgang boekEen keer de kracht uit mezelf halen...
Niet meteen uit je dak gaan als hij niet binnen 10min reageert hèquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik vind het aanpakken van de onderliggende problemen lastig. Heb wat over en weer getext met Canillas, maar het is echt verdomd lastig!
Waarom mag je dan niet met hem praten. Die blokkades die je jezelf opgooit zijn belachelijk. Je wilt het luchtig houden, je vindt hem leuk en hij jou blijkbaar ook. Je kan toch wel af en toe met hem praten. Het hoeft toch niet altijd voor 400%.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:53 schreef helplesssss het volgende:
Ik had hem na die ene bericht niet meer gesproken. Dat was vrijdag. En na gisteren niks meer gestuurd. Ook zijn nummer verwijderd omdat ik gek werd van hem checken en angst dat ik toch ga praten.
Omdat sommige mensen je valse hoop niet hebben durven corrigeren of uberhaubt niet hebben opgemerkt, scheer je iedereen (die daar notabene niets mee te maken heeft) maar over 1 kam? Zo wil jezelf toch ook niet behandeld worden? En je vult dan ook nog eens mensen in met vele aannames zodat je maar een beredenering kunt hebben om je gevoel te bevestigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:03 schreef helplesssss het volgende:
Hmmm duurzaamheid
Ik denk dat ik nogal oppervlakkig denk op dit gebied: het moet allemaal nu nu nu en als het niet nu gaat heeft hij geen interesse en moet ik daar een punt achter zetten en achter me laten. Ik heb nog nooit iemand of iets de ruimte gegeven om te groeien uit gebrek aan zelfvertrouwen en geduld. Nu wil ik het anders aanpakken, maar mijn gewoontes neigen me te overvallen. Gedachten als ''Kijk, hij heeft nog steeds geen contact gezocht, wie weet is hij met andere dames aan het praten. Hij is het niet waard, block en delete hem, zonde van je tijd''. Dat heeft een reden: ik heb in het verleden als een mak hondje gewacht om mannen die niet van plan waren om met mij te zijn. Daarom denk ik dat alle relaties die niet gelijk lukken geen kans waardig zijn om geduld voor op te brengen.
Geef me een brander omtrent deze gedachten please. Ik kan ze maar niet uitschakelen!!!
Spreidt je risico's een beetje? Waarom zou je je in dit stadium van daten op 1 man focussen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:23 schreef helplesssss het volgende:
* patience challenge *
Wanneer mag ik er vanuit gaan dat een man geen interesse (meer) heeft?
Omdat ik me schuldig voel op een manier. Ik heb de andere dates gefriendzoned om geen vals hoop te geven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:44 schreef Koral het volgende:
[..]
Spreidt je risico's een beetje? Waarom zou je je in dit stadium van daten op 1 man focussen?
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:48 schreef helplesssss het volgende:
Awww lastige theorie.
Ik begrijp 'selfullfilling prophecy' nu beter...
Damnit. Dus er is een kans dat als een man ruimte wilt hij dat dan ook meent. Maar ik scheer ze over 1 kam?
Heel nobel van je. Maar tegelijker tijd maakt het je enorm kwetsbaar. Noem het dan niet gelijk daten maar orienteren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:49 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Omdat ik me schuldig voel op een manier. Ik heb de andere dates gefriendzoned om geen vals hoop te geven.
Zit wat in. Zoenen valt niet onder orienteren toch haha.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:58 schreef Koral het volgende:
[..]
Heel nobel van je. Maar tegelijker tijd maakt het je enorm kwetsbaar. Noem het dan niet gelijk daten maar orienteren.
Het hoeft niet, maar mag best. Misschien heeft ze het na een tijdje niet meer nodig? Ik ben vandaag echt heel erg opgevrolijkt op dit forum. Sommige mensen hebben af en toe extra geruststelling nodig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
Vraagje waarom zou je dat allemaal willen delen ?? Ik denk zelfs dat je hier constant met bevestiging zoeken bezig bent.
Je bent geen 10 ofzo , sommige dingen zijn ontzettend simpel en kan je best zelf doen, je hoeft niet voor iedere piep te vragen wat moet ik doen bij andere.
Ik krijg juist door hele gedoe , het idee dat zij een meisje die buiten en op het forum continu overal bevestiging zoekt, denk heel eerlijk gezegd dat ze zichzelf veel meer een dienst zou bewijzen niet overal hulp voor hoeven te zoeken en gewoon zelf dingen uit te proberen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:15 schreef Mevrouw_Chelouche het volgende:
[..]
Het hoeft niet, maar mag best. Misschien heeft ze het na een tijdje niet meer nodig? Ik ben vandaag echt heel erg opgevrolijkt op dit forum. Sommige mensen hebben af en toe extra geruststelling nodig.
'quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik krijg juist door hele gedoe , het idee dat zij een meisje die buiten en op het forum continu overal bevestiging zoekt, denk heel eerlijk gezegd dat ze zichzelf veel meer een dienst zou bewijzen niet overal hulp voor hoeven te zoeken en gewoon zelf dingen uit te proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |