abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129884234
Help!

Na gekloot met een bezette man heb ik eindelijk iemand gevonden die single is en wellicht bij me past. Nou hebben we twee officiële dates gehad en we klikken super. Alleen was het 2 dagen achter elkaar. Het werd te intens. Voor ons beide. Eerste wrijvingen kwamen. Mijn angst vooral: gaan we niet te snel? Hij is geen type die uit is op seks en dat merk ik aan alles. We PRATEN ipv flirten alleen. Daarnaast kust en knuffelt hij heel lief. Toch raak ik super opgewonden van hem. Heb daar meer last van hem. Nou komt het domme:

Ik heb hem die verlangens gedeeld en erbij gezegd dat ik het te vroeg vind en dat ik toch neigingen heb hem te verleiden maar bang dat hij uitgekeken raakt.

Het was middernacht en het ging over Whapp. Hele geknoei. Ik wou dat ik gewoon was gaan slapen!

Hij neemt nu wat afstand. We hebben er even over gepraat (over Whapp :') ). Hij zei dat het laatste gesprek moeizaam ging en dat een beetje afstand wel goed was maar dat hij me wel wilt zien en dat hij zich super fijn voelt bij mij.

Zondag hadden we een date gepland. a.s. dus. Dat gaat door neem ik aan.

I don't want to mess it up! Hij zei vanaf het begin dat hij niet op zoek is naar iets, maar sluit het ook niet uit. Voorzichtig persoon, door zijn verleden (overspel).

Hij is 23, ik 26. Zijn verleden: 15-18 jr relatie en 5 jaar single. Ik meerdere korte relaties sinds 15 jr en de afgelopen 2 jaar samengewoond. We pasten niet (meer) bij elkaar.

Is er een kans? Ik voel me onzeker omdat ik hem zo leuk vind!!!!
pi_129884378
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 23:57 schreef helplesssss het volgende:
Hij zei vanaf het begin dat hij niet op zoek is naar iets, maar sluit het ook niet uit.
Persoonlijk vind ik dit niet echt een goed signaal. Al helemaal niet al je 2 hele goede dates hebt gehad.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:02:40 #3
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_129884410
Misschien is die homo
:')
Haha gay!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:05:58 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129884517
Maak je niet druk. Jullie vinden elkaar leuk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129884875
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Lienekien het volgende:
Maak je niet druk. Jullie vinden elkaar leuk.
Sure? Jij bent meest kritische op Fok. Samen met 7
pi_129885259
Hij is te jong voor je!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_129885300
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:01 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dit niet echt een goed signaal. Al helemaal niet al je 2 hele goede dates hebt gehad.
Niet? :o Ik zou me zelf echt nog niet willen binnen aan een vrouw - ook niet na twee hele goede dates. In dat geval had ik allang weer verkering :')

Maar ik ben zelf persoonlijk tamelijk gehecht aan mijn vrijheid. Ik wil eerst zeker weten dat ik een meisje heb getroffen waarbij ik niet na twee weken relatie al weer denk: mijn hemel waar ben ik in godsnaam aan begonnen?.

Het lijkt me tamelijk denkbaar dat dat ook geldt voor de vriendin van TS. Lijkt me prima trouwens, hoe moeilijker een jongen te verleiden is, hoe trouwer die is in een relatie. ;)

Iemand die heel makkelijk te versieren valt ben je ook in no-time weer kwijt. Sad. But true.
pi_129885512
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef jaha het volgende:

[..]

Niet? :o Ik zou me zelf echt nog niet willen binnen aan een vrouw - ook niet na twee hele goede dates. In dat geval had ik allang weer verkering :')

Maar ik ben zelf persoonlijk tamelijk gehecht aan mijn vrijheid. Ik wil eerst zeker weten dat ik een meisje heb getroffen waarbij ik niet na twee weken relatie al weer denk: mijn hemel waar ben ik in godsnaam aan begonnen?.

Het lijkt me tamelijk denkbaar dat dat ook geldt voor de vriendin van TS. Lijkt me prima trouwens, hoe moeilijker een jongen te verleiden is, hoe trouwer die is in een relatie. ;)

Iemand die heel makkelijk te versieren valt ben je ook in no-time weer kwijt. Sad. But true.
De crux ligt elders.

Als ik uitspreek dat ik niks zoek. Dan wil ik ook helemaal niks. Ik zie -maar ik sluit het niet uit- enkel als een 'verzachter'.

Zeggen dat je er bij de juiste persoon er wel voor open staat, vind ik beter bij jouw omschrijving passen dan zeggen dat je niks zoekt.

Maar dit is enkel persoonlijk en mijn interpretatie.
pi_129885693
Dat zal wel het verschil zijn tussen indirecte communicatie waar vrouwen zo verzot op zijn en directe communicatie van mannen.
Ik zoek niets betekent in mijn ogen dat ik niet actief ben om allerlei vrouwen te versieren, maar het betekent niet dat ik niet open sta voor een one-night-stand of voor een relatie.
Dat iemand anders daar een andere betekenis aan geeft zal dan best wel, maar ik spreek in dit geval puur namens mijzelf. :)
pi_129885695
Alles wat goed is komt gaat snel toch? Waarom dan zorgen maken? Hebben jullie elkaar een reden gegeven om onzeker te worden? Nee? Dan hoef je toch ook niet bang te zijn om gekwetst te worden!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_129885878
Duidelijk :)

Ik maak me alleen zorgen of het nou te laat is. Hij gaf aan dat het niet het einde is en hij me sowieso gaat zien.

Omg ben zo verliefd geworden op hem! Voel me zo naar. Dacht dat ik nog heel lang met die ander zou zitten.

Deal is dat hij me zondag laat weten hoe laat we afspreken. Als dat niet gebeurt kap ik er wel mee. Word super onzeker van dit soort stiltes :( doet me denken aan een ex waarvan ik nooit wist waar het heen ging, het aan of uit was. De stiltes waren dodelijk. Ik weet niet hoe ik ermee moet gaan. Had er geen last van met mijn ex: hij was er 24/7. Na 2e date was ik zijn vriendin (ondanks dat hij ook nare exen had). Hij is wel 29. Hoewel ik hem nu ook niet meer een relatie zie aangaan. Hij ging ook altijd te snel.
pi_129885996
quote:

Hij is 23, ik 26. Zijn verleden: 15-18 jr relatie en 5 jaar single.

Die was er ook vroeg bij dan...
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 00:51:40 #13
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_129886327
quote:
Help!

Na gekloot met een bezette man heb ik eindelijk iemand gevonden die single is en wellicht bij me past. Nou hebben we twee officiële dates gehad en we klikken super. Alleen was het 2 dagen achter elkaar. Het werd te intens. Voor ons beide. Eerste wrijvingen kwamen. Mijn angst vooral: gaan we niet te snel? Hij is geen type die uit is op seks en dat merk ik aan alles. We PRATEN ipv flirten alleen. Daarnaast kust en knuffelt hij heel lief. Toch raak ik super opgewonden van hem. Heb daar meer last van hem. Nou komt het domme:

Ik heb hem die verlangens gedeeld en erbij gezegd dat ik het te vroeg vind en dat ik toch neigingen heb hem te verleiden maar bang dat hij uitgekeken raakt.

Het was middernacht en het ging over Whapp. Hele geknoei. Ik wou dat ik gewoon was gaan slapen!

Hij neemt nu wat afstand. We hebben er even over gepraat (over Whapp :') ). Hij zei dat het laatste gesprek moeizaam ging en dat een beetje afstand wel goed was maar dat hij me wel wilt zien en dat hij zich super fijn voelt bij mij.

Zondag hadden we een date gepland. a.s. dus. Dat gaat door neem ik aan.

I don't want to mess it up! Hij zei vanaf het begin dat hij niet op zoek is naar iets, maar sluit het ook niet uit. Voorzichtig persoon, door zijn verleden (overspel).

Hij is 23, ik 26. Zijn verleden: 15-18 jr relatie en 5 jaar single. Ik meerdere korte relaties sinds 15 jr en de afgelopen 2 jaar samengewoond. We pasten niet (meer) bij elkaar.

Is er een kans? Ik voel me onzeker omdat ik hem zo leuk vind!!!!
tuurlijk is er een kans, je moet gewoon jezelf blijven a.s. zondag, je zal zien er is niks om onzeker over te zijn....gewoon positief blijven en gewoon go with the flow.....komt goed meid, je kunt het !!!
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_129887155
Ik ben super lang niet verliefd geweest merk ik. Voel me 16. Ik bleef in mijn comfortzone: veilige mannen of een bezette man (ook veilig).

Ik vind het eng als een man afstand wilt al is het alleen maar beter voor ons. Ik weet dus niet of hij me dan mist of vergeet.

Als hij de date annuleert maak ik er wel een einde aan!
pi_129887866
Hij reageert niet eens op mijn Whapps. Ik deed een voorstel: tijd voor de film die we hadden afgesproken.

Ik wil kappen hiermee. Als het al zo moet beginnen?
pi_129888249
"Laat maar zitten :) Het was fijn je gekend te hebben. Ik vind het niet leuk meer. Het ga je goed."

Net gestuurd. Sorry maar onze 2 super leuke dates horen zwaarder te wegen tegenover 1 vage iets over Whapp. Als hij me echt leuk vindt tenminste.
pi_129888642
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef helplesssss het volgende:
"Laat maar zitten :) Het was fijn je gekend te hebben. Ik vind het niet leuk meer. Het ga je goed."

Net gestuurd. Sorry maar onze 2 super leuke dates horen zwaarder te wegen tegenover 1 vage iets over Whapp. Als hij me echt leuk vindt tenminste.
Verstop je telefoon, en doe gewoon je ding en tip stuur nooit meer dat soort vage afscheidsberichtjes want dat zijn dingen waar je gewoon spijt van krijgt.
pi_129888775
Hoezo? Ik wou deur dichtsmijten. Hij staat op block. Heb geen geduld met mannen die nog niet weten wat ze willen. Afstand is te vroeg na 2 dates
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 01:57:30 #19
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_129888812
quote:

What the fuck. :')
pi_129888846
Wacht gewoon zondag af.
Touching from a distance ~
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:00:36 #21
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_129888894
En ook: "Whapp." :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:00:40 #22
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129888896
quote:

ehm dit lijkt me wel heel erg snel. nu heb je het vermoedelijk verpest ja. dit is een hele andere situatie dan je vorige topic met het verliefd zijn op iemand die in een relatie zit. nu geef je iemand geen kans of hij heeft dagen niet gereageerd op je whatsapp? Ik heb het gevoel dat ie een paar uur niet gereageerd heeft?
pi_129888914
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 01:56 schreef helplesssss het volgende:
Hoezo? Ik wou deur dichtsmijten. Hij staat op block. Heb geen geduld met mannen die nog niet weten wat ze willen. Afstand is te vroeg na 2 dates
Nou dan ben je in ieder geval wel zeker dat de date zondag niet doorgaat. Kijk ik heel eerlijk soms hebben mensen even tijd nodig of kunnen ze niet altijd meteen reageren.
En heel eerlijk door dit soort vage dramaberichten te sturen snijd je jezelf in de vingers.
Overigens vind ik je een beetje veeleisend na 2 dates.
pi_129889094
Sorry ik vertelde er niet bij dathij me al 2 dagen vermijdt en dat ook toegeeft. Ik vind dat onnodig en pijnlijk.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 02:10:08 #25
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_129889193
ok goede beslissing dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')