Persoonlijk vind ik dit niet echt een goed signaal. Al helemaal niet al je 2 hele goede dates hebt gehad.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:57 schreef helplesssss het volgende:
Hij zei vanaf het begin dat hij niet op zoek is naar iets, maar sluit het ook niet uit.
Sure? Jij bent meest kritische op Fok. Samen met 7quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:05 schreef Lienekien het volgende:
Maak je niet druk. Jullie vinden elkaar leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
Niet?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:01 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dit niet echt een goed signaal. Al helemaal niet al je 2 hele goede dates hebt gehad.
De crux ligt elders.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:27 schreef jaha het volgende:
[..]
Niet?Ik zou me zelf echt nog niet willen binnen aan een vrouw - ook niet na twee hele goede dates. In dat geval had ik allang weer verkering
![]()
Maar ik ben zelf persoonlijk tamelijk gehecht aan mijn vrijheid. Ik wil eerst zeker weten dat ik een meisje heb getroffen waarbij ik niet na twee weken relatie al weer denk: mijn hemel waar ben ik in godsnaam aan begonnen?.
Het lijkt me tamelijk denkbaar dat dat ook geldt voor de vriendin van TS. Lijkt me prima trouwens, hoe moeilijker een jongen te verleiden is, hoe trouwer die is in een relatie.![]()
Iemand die heel makkelijk te versieren valt ben je ook in no-time weer kwijt. Sad. But true.
Die was er ook vroeg bij dan...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:57 schreef helplesssss het volgende:
Hij is 23, ik 26. Zijn verleden: 15-18 jr relatie en 5 jaar single.
tuurlijk is er een kans, je moet gewoon jezelf blijven a.s. zondag, je zal zien er is niks om onzeker over te zijn....gewoon positief blijven en gewoon go with the flow.....komt goed meid, je kunt het !!!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 23:57 schreef helplesssss het volgende:
Help!
Na gekloot met een bezette man heb ik eindelijk iemand gevonden die single is en wellicht bij me past. Nou hebben we twee officiële dates gehad en we klikken super. Alleen was het 2 dagen achter elkaar. Het werd te intens. Voor ons beide. Eerste wrijvingen kwamen. Mijn angst vooral: gaan we niet te snel? Hij is geen type die uit is op seks en dat merk ik aan alles. We PRATEN ipv flirten alleen. Daarnaast kust en knuffelt hij heel lief. Toch raak ik super opgewonden van hem. Heb daar meer last van hem. Nou komt het domme:
Ik heb hem die verlangens gedeeld en erbij gezegd dat ik het te vroeg vind en dat ik toch neigingen heb hem te verleiden maar bang dat hij uitgekeken raakt.
Het was middernacht en het ging over Whapp. Hele geknoei. Ik wou dat ik gewoon was gaan slapen!
Hij neemt nu wat afstand. We hebben er even over gepraat (over Whapp). Hij zei dat het laatste gesprek moeizaam ging en dat een beetje afstand wel goed was maar dat hij me wel wilt zien en dat hij zich super fijn voelt bij mij.
Zondag hadden we een date gepland. a.s. dus. Dat gaat door neem ik aan.
I don't want to mess it up! Hij zei vanaf het begin dat hij niet op zoek is naar iets, maar sluit het ook niet uit. Voorzichtig persoon, door zijn verleden (overspel).
Hij is 23, ik 26. Zijn verleden: 15-18 jr relatie en 5 jaar single. Ik meerdere korte relaties sinds 15 jr en de afgelopen 2 jaar samengewoond. We pasten niet (meer) bij elkaar.
Is er een kans? Ik voel me onzeker omdat ik hem zo leuk vind!!!!
Verstop je telefoon, en doe gewoon je ding en tip stuur nooit meer dat soort vage afscheidsberichtjes want dat zijn dingen waar je gewoon spijt van krijgt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef helplesssss het volgende:
"Laat maar zittenHet was fijn je gekend te hebben. Ik vind het niet leuk meer. Het ga je goed."
Net gestuurd. Sorry maar onze 2 super leuke dates horen zwaarder te wegen tegenover 1 vage iets over Whapp. Als hij me echt leuk vindt tenminste.
What the fuck.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef helplesssss het volgende:
"Laat maar zittenHet was fijn je gekend te hebben. Ik vind het niet leuk meer. Het ga je goed."
Net gestuurd. Sorry maar onze 2 super leuke dates horen zwaarder te wegen tegenover 1 vage iets over Whapp. Als hij me echt leuk vindt tenminste.
ehm dit lijkt me wel heel erg snel. nu heb je het vermoedelijk verpest ja. dit is een hele andere situatie dan je vorige topic met het verliefd zijn op iemand die in een relatie zit. nu geef je iemand geen kans of hij heeft dagen niet gereageerd op je whatsapp? Ik heb het gevoel dat ie een paar uur niet gereageerd heeft?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:38 schreef helplesssss het volgende:
Nou dan ben je in ieder geval wel zeker dat de date zondag niet doorgaat. Kijk ik heel eerlijk soms hebben mensen even tijd nodig of kunnen ze niet altijd meteen reageren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 01:56 schreef helplesssss het volgende:
Hoezo? Ik wou deur dichtsmijten. Hij staat op block. Heb geen geduld met mannen die nog niet weten wat ze willen. Afstand is te vroeg na 2 dates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |