17 dagen? Zo he. Wat een prestatie. Meestal hou ik het langer uit. Gemiddeld zitten er twee jaar tussen mijn partners. En dat zeg ik als manquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:47 schreef helplesssss het volgende:
17 dagen niet bezig geweest met mannen
Af en toe voelt het eenzaam, maar het went. Ik zie eindelijk mezelf onder ogen en werk eindelijk aan mijn doelen. Iets waar ik niet aan toekwam of toe wou komen door het najagen van mannen.
Wat wil je nu? Een schouderklopje en een lintje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 23:58 schreef jaha het volgende:
[..]
17 dagen? Zo he. Wat een prestatie. Meestal hou ik het langer uit. Gemiddeld zitten er twee jaar tussen mijn partners. En dat zeg ik als man
Aandacht. Het liefst met karrevrachten tegelijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat wil je nu? Een schouderklopje en een lintje?
Aka je gaat dus weer met een man bezig. Neukzequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:39 schreef helplesssss het volgende:
Nee, ik doe niet aan kopen. Ik ga straks cupcakes maken, kaarsjes erop zetten en aansteken. Samen met een Fok-lid die ik vanavond ga ontmoeten
Hoeft nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef helplesssss het volgende:
Cupcakes maak je met vrouwen, stupid.
Jij bent echt de toppunt van kortzichtigheid!
Ja?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:54 schreef helplesssss het volgende:
Cupcakes maak je met vrouwen, stupid.
Jij bent echt de toppunt van kortzichtigheid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |