abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130299485
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Goed bezig! ^O^
Dit!!!!!!!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_130299650
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 00:11 schreef Koral het volgende:

[..]

Dit!!!!!!!
Thanks!!!

:s)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 07:54:45 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130303516
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 22:12 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Waarom is het me 3 jaar lang niet gelukt en nu wel? Hij moet wel bijzonder zijn, want het is niemand gelukt. Het ging vaker bijna uit met mijn ex omdat ik weg wou hier en hij twijfelde om mee te gaan.
Kennelijk stond je er nu voor open, was je er nu aan toe.

Ik vind het een beetje eng dat je dat allemaal op die jongen projecteert in plaats van te zien dat dit gewoon uit jou komt. Een ander persoon kan een rol spelen maar die moet je niet overdrijven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130303554
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 07:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kennelijk stond je er nu voor open, was je er nu aan toe.

Ik vind het een beetje eng dat je dat allemaal op die jongen projecteert in plaats van te zien dat dit gewoon uit jou komt. Een ander persoon kan een rol spelen maar die moet je niet overdrijven.
Hmmm :)

Het is dat ik het vaker heb geprobeerd, maar er niet in slaagde. Daarom.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:05:08 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130303573
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:02 schreef helplesssss het volgende:

[..]

Hmmm :)

Het is dat ik het vaker heb geprobeerd, maar er niet in slaagde. Daarom.
Hij was een soort katalysator, lijkt mij.
pi_130304687
Dat denk ik eigenlijk ook, ja.
Fighting for peace, is like fucking for chastity.
pi_130308460
Ik denk het ook. Thanks. Maakt me meer nuchter nu ik dat besef :)
pi_130374203
Vanavond afgesproken met een jongen die ik tijdens het uitgaan heb ontmoet. Vriendschappelijk :) Hij was met zijn vriend. Eerst was gesprekken gehad. Daarna gewoon verder gechillt. Halverwege een groep van 16-jarige studentjes ontmoet en ons gemengd tussen hun. Wij zijn 24+ dus dat was best een leuke ervaring! Ze hadden een muziekbox, wij blikjes bier en ik haalde patat bij de B.King. Uiteindelijk iets gevonden waar we met zn allen in kwamen. We waren sportief gekleed en uitgaan was niet de plan, maar het was super leuk. Ik ga met de stroming mee :) heerlijk dit! En oh de avond heb ik gekookt voor een hele goede vriend. De middag heb ik een workshop communiceren gevolgd. Volgend week nog iets ontrent regie over leven ofzo. Heb leuke aanraders gekregen van leden daar. En een meisje leren kennen die ook workshops volgt. Ze is een jaartje ouder dan ik, single, afgestudeerd, woont op zichzelf.

Het gaat allemaal de goede kant op.... :) volgend week begint mijn school weer.

Ik mis die jongen wel... ik gebruik nu dus een ander nummer voor Whapp. Mijn oude nummer staat wel aan. Dus als hij me ergens mist... ik hoop dat ik wel iets van hem hoor. Ik maak mijn geluk er niet zo afhankelijk meer van. Stukje bij beetje wordt mijn leven leuker. Maar dat gemis houdt niet op. Wat hij me laat voelen is toch anders, wat niet te vervangen is. Of ik moet nog 'afkicken' van het idee dat ik dat nodig heb om gelukkig te zijn.

Niet gelijk aanvallen mensen... ik vind het nog lastig. Ik doe wel erg mijn best :)

Zoooo bedtijd...

Bedankt voor het lezen en reageren uiteraard ;)
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 04:46:04 #134
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_130374209
Noem het volgende deel gewoon 'Dagboek van helplesssss #X', dan weten wij ook waar we aan toe zijn
Verder succes ^O^
pi_130374212
Succes hulpelozerd, slaap lekker :P
pi_130374213
Nou ja. Zou graag tips willen hoe ik deze jongen uit mijn hoofd krijg :D hahaha maar dat is niet mogelijk lijkt mij.
pi_130374218
Ik had liever een 'nee, im not into you'-achtige scenario. Dan had ik geen geduld hoeven te hebben nu :)
pi_130374223
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 04:53 schreef helplesssss het volgende:
Ik had liever een 'nee, im not into you'-achtige scenario. Dan had ik geen geduld hoeven te hebben nu :)
Je mag anders wel aan mij denken hoor. Ik ben heel leuk.
pi_130374225
Echt waar.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 05:04:57 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130374226
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 04:51 schreef helplesssss het volgende:
Nou ja. Zou graag tips willen hoe ik deze jongen uit mijn hoofd krijg :D hahaha maar dat is niet mogelijk lijkt mij.
Dat wil je ook niet. Je hebt allerlei redenen om zo aan hem vast te willen houden.
pi_130374269
Klopt. Thanks :)
pi_130378577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 04:51 schreef helplesssss het volgende:
Heeft gewoon tijd nodig ;)
pi_130379346
Alle relaties worden tegenwoordig onderhouden met dagelijks contact. Zal hij me vergeten?
pi_130392121
Ik denk niet dat wij daar een antwoord op kunnen geven. Dat weet alleen hij zelf.
pi_130393353
Ja :) en als hij me vergeet so be it. Dan was het blijkbaar niet wederzijds (genoeg).

Ik werk nu aan een herkansing voor school. Als ik dit haal. Heb ik nog 2 tentamens wil ik mijn p krijgen. Ik wil dit jaar een gemiddelde eindcijfer van 8 in plaats van 7. Daarnaast wil ik allerlei stage-ervaring opdoen wat mijn kans op het vinden van een baan zal makkelijk maken.

Ik heb mijn laatste jaar geen stufi meer. Mag ook niet meer lenen. Misschien kan ik door vrijwillig stage te lopen werk krijgen en duaal (afstuderen). Met een bijbaan ga ik die gat niet vullen.

Deze week maar eens een goede brief schrijven en een lijst aan instellingen verzamelen waar ik het heen kan sturen. Is mail of post beter?
pi_130393535
Zou je eens een keer willen proberen niet anderen steeds om te raad proberen te vragen maar het gewoon eens zelf te doen . Denk dat je daar meer aan hebt.
pi_130393674
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je eens een keer willen proberen niet anderen steeds om te raad proberen te vragen maar het gewoon eens zelf te doen . Denk dat je daar meer aan hebt.
Mee eens. Een beetje zelf nadenken kan ook geen kwaad, natuurlijk.
pi_130395237
Hm, ik denk dat ik dit uit gewoonte/gewenning doe. Niet omdat ik het niet kan.
pi_130396557
Misschien een gewoonte om eens af te leren?
pi_130397607
Ga ik oefenen :)

Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')