Ik heb je nog nooit op een leugen kunnen betrappen.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:20 schreef nodig het volgende:
[..]
HEEE ETSU WAAR HEB JE UITGEHANGEN![]()
![]()
![]()
Houd je het een beetje uit met die JNG ban?
Ik dacht dat je mij verlaten hadquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan is het vanzelfsprekend dat het dood is, ja.
Maar hoezo lomperik en niet ik?!
Ik zou je nooit kunnen verlaten, snap dat danquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij verlaten had![]()
![]()
Daardoor werd ik wanhopig en zette ik de hossel in op LHHet spijt me zo
Ik word helemaal emotioneel van deze postquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou je nooit kunnen verlaten, snap dat dan![]()
hahah ja tog R+R = R&R bek !quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 17:52 schreef Rodawa het volgende:
Ik wil niet slijmen, maar reactie plus respect is immer terug.
Tevens stem ik zelf op BRADDIE!
Ik ook.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb t gevoel dat ik wat vergeet.
Ik moest het zeggen van iemand die dat via dm zeiquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja nee nu is het te laat je noemt me slet
Oke dan is het goed dan hou ik nog van jequote:Op maandag 12 augustus 2013 00:42 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik moest het zeggen van iemand die dat via dm zei
Het was een rivale van jouquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke dan is het goed dan hou ik nog van je
Kan niemand bedenkenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:44 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Het was een rivale van jou, haar reputatie is ook niet al te best
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Moeilijk.
SonicVolcano, VMSDKR, VliegendeSchoen, Dorperted, Dven, aight1, OMGWTFBBQSAUCE en nog een paar die niet meer actief zijn.
Ik heb t gevoel dat ik wat vergeet.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Jachtgeweer vind ik wel een hottie
Niemand heeft jou ooit in levende lijve of in fotografische vorm gezienquote:
Hou ik ook zoquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Niemand heeft jou ooit in levende lijve of in fotografische vorm gezien
Jij ook al een Rodawa-kloon?quote:
Dat jij tussen mijn vieze sokken wil liggen zegquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:56 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Nee. Ik lig wel onder je bed.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:05 schreef Rodawa het volgende:
Sorry voor 9 posts op rij mensen, het is een beetje uit de hand gelopen, volgende keer gebruik ik de editfunctie!!!
Ik ga m'n best doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan het nergens vinden
Hossel het via dm dan
omdat ik vanavond goedkoop wil scoren denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom je op mij stemt. ik ben paul
dan zou ik voor een patatje met gaan bij kees kroketquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Raap het volgende:
[..]
omdat ik vanavond goedkoop wil scoren denk ik
Je krijgt mijn stem want ik wil een baardquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik nomineer de echtste BG, amsterdams paaltje harde piemel nietlutser gekke tyd beroeps fokmascotte en yvonnes favoriete manbeer, nu met spierballen overigens.
Alles is goed bij BG, pet is goed bij BG, sjaal is goed bij BG, tulband is goed bij BG.
Lange jas, korte jas, kapotte jas, geen jas, geen broek, geen onderbroek, het maakt niet uit BG staat alles.
Hier een plaat van BG
[ afbeelding ]
-de echte BG.
Zonder BG was er uberhaupt geen hol te doen op fok en dit was dan ook helaas een aantal jaren realiteit, maar dat terzijde. Nu is DE KANS om BG te stemmen in dezen belangrijken wedstrijd door paultjuhhh gestart.
Vergelijkbaar met het stemmen op jesse ventura, arnold swarzenegger en ron paul als trio tagteam in het witte huis, stem nu met al je kracht in je vinger op je lollertoetsenbord voor BG.
Na het stemmen krijg je gratis een goed gevoel, en groei je spontaan een mannelijke baard.
Alvast bedankt.
-BG
bedankt, baard komt eraan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je krijgt mijn stem want ik wil een baard
Zijn van hun ook echt pics geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hier een update van het lijstje:
Stand:
Djeez - 270
Angel-Joy - 187
Braddie - 85
Tong80 - 84
Ach ja, als ik mijn haar kort knip en borsten en kont bedek met mannen kleding, dan ben ik idd nog steeds lekkerder dan jijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hier een update van het lijstje:
Stand:
Djeez - 270
Angel-Joy - 187
Braddie - 85
Tong80 - 84
hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach ja, als ik mijn haar kort knip en borsten en kont bedek met mannen kleding, dan ben ik idd nog steeds lekkerder dan jij
Ik heb al een stem ook, en jij moet ook op mij stemmen, je weet immers wie ik ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:38 schreef Paul het volgende:
Je mag niet op jezelf stemmen uiteraard!!
Heb jij borsten dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach ja, als ik mijn haar kort knip en borsten en kont bedek met mannen kleding, dan ben ik idd nog steeds lekkerder dan jij
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef BaajGuardian het volgende:
OK ik stem baajguardian opdat velen mogen volgen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:38 schreef Paul het volgende:
Je mag niet op jezelf stemmen uiteraard!!
Maar ik had nog niet op mezelf gestemd, nu dus wel.quote:
Misschien moet je maar wat reclame voor jezelf gaan maken eldersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is om te snijden, met een snijding.
Weet niet hoe dat in zn werk gaat, ik dacht door mijn ongelovelijk mannelijke gelaat in die foto maak ik genoeg los.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien moet je maar wat reclame voor jezelf gaan maken elders
Ik heb al op tong gestemd, anders had ik wel op jou gestemd natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Hoera al 3 stemmen!!! Dank jullie allemaal, jullie krijgen R+R terug zodra ik tijd heb!!!
Ik nomineer trouwens Ronnie (JMF) en geef hem 5 stemmen.
haterquote:
Braddie is een geile puistenkop met een beetje overgewicht. Afgerond 40 kilo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:12 schreef bouwesuperman het volgende:
Waarom stemmen zoveel op braddie?
In dat gevalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:20 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Braddie is een geile puistenkop met een beetje overgewicht. Afgerond 40 kilo.
En hij woont ook nog in de kelder bij zijn moeder. Held!
Zelfreclamequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Jullie doen maar interresant met je braddie maar het is wel duidelijk dat er maar één persoon een echte hunk is hier en dat moet ook op de fp komen, vind ik dan.
ik heb het trouwens over baajguardian.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:12 schreef bouwesuperman het volgende:
Waarom stemmen zoveel op braddie?
Kijk even in US.quote:
Post hij fotos van zichzelf daar ofzoquote:
Zo vaak.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:16 schreef bouwesuperman het volgende:
[..]
Post hij fotos van zichzelf daar ofzo
Ik wil die baard!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik nomineer de echtste BG, amsterdams paaltje harde piemel nietlutser gekke tyd beroeps fokmascotte en yvonnes favoriete manbeer, nu met spierballen overigens.
Alles is goed bij BG, pet is goed bij BG, sjaal is goed bij BG, tulband is goed bij BG.
Lange jas, korte jas, kapotte jas, geen jas, geen broek, geen onderbroek, het maakt niet uit BG staat alles.
Hier een plaat van BG
[ afbeelding ]
-de echte BG.
Zonder BG was er uberhaupt geen hol te doen op fok en dit was dan ook helaas een aantal jaren realiteit, maar dat terzijde. Nu is DE KANS om BG te stemmen in dezen belangrijken wedstrijd door paultjuhhh gestart.
Vergelijkbaar met het stemmen op jesse ventura, arnold swarzenegger en ron paul als trio tagteam in het witte huis, stem nu met al je kracht in je vinger op je lollertoetsenbord voor BG.
Na het stemmen krijg je gratis een goed gevoel, en groei je spontaan een mannelijke baard.
Alvast bedankt.
-BG
quote:NIEUWE TUSSENSTAND:
Lompehork 0,2
Paul 2
Braddie 2
Tong80 222
Oerbeer
Frank_drebin
AldoTheApache
Porsche1
Rezania
Lethalninja
Jogy 18
Swami_Twelvinchalami 20
quote:
quote:NIEUWE TUSSENSTAND:
Lompehork 0,2
Paul 2
Braddie 2
Tong80 222
Oerbeer
Frank_drebin
AldoTheApache
Porsche1
Rezania
Lethalninja
Jogy 18
Swami_Twelvinchalami 20
CarbonC 555
Weet je wel wie ik ben?!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, ook met dissociative identity disorder mag je maar 1 stem uitbrengen.
OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 129quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat belangrijk ofsowquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
OUD / Het peutertopic (2-4 jaar) deel 129SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Gelukkig snapt Murdera het wel.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:19 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Tussen je benen? [ afbeelding ]
[..]
WAAR BEN IK IN JE LIJSTJE
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:44 schreef Paul het volgende:
LATER MEER OVER DE FOK BABES UITSLAG
Omdat de Fok Hunks verkiezing wat is ondergesneeuwd, zal deze verlengd worden tot vrijdag 19 uur.
STEMMEN DUS OP JOUW FAVO HUNKJE!
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ONZ / Wie is de lekkerste hunk op FOK?
Vrijdag 19:00quote:
Okee. Dan weet ik wanneer ik de boel moet reserveren voor de afterparty.quote:
Ofsow is geschikt taalgebruik voor fok.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gelukkig snapt Murdera het wel.
Met je 'ofsow'
Ze moesten je vierendelen
Ik ook...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:36 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Ik stem op PBateman1978 omdat hij zo'n lekker kontje heeft.
sterf newbie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ofsow is geschikt taalgebruik voor fok.
Stil jij. Jij weet niet wat newbie betekent.quote:
Gefeliciteerd met je baard!quote:
newbie betekend een nieuwe bieber.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:32 schreef McNulty het volgende:
[..]
Stil jij. Jij weet niet wat newbie betekent.
Vierendelen ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ofsow is geschikt taalgebruik voor fok.
Dat je hoofd lekker in een guillotine terecht mag komen.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Zet mijn papa maar in de OP.
[ afbeelding ]
gadverdamme wat een lelijkerds, mag wel wat gewicht verliezen die dikzakquote:
QFT FTW!quote:
Inb4 ban, deurbel, kontschop, janken, politie bellen, telefoon uit vijver kunnen vissen, karate trap in je nek, klap voor je hoofd met twee handen tegelijk, rennen, in een steeg liggen, excuus topic posten op fok.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat je hoofd lekker in een guillotine terecht mag komen.
Ik vind je opsomming niet helemaal volledig. Volgens mij mis je nog een paar dingen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Inb4 ban, deurbel, kontschop, janken, politie bellen, telefoon uit vijver kunnen vissen, karate trap in je nek, klap voor je hoofd met twee handen tegelijk, rennen, in een steeg liggen, excuus topic posten op fok.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Inb4 ban, deurbel, kontschop, janken, politie bellen, telefoon uit vijver kunnen vissen, karate trap in je nek, klap voor je hoofd met twee handen tegelijk, rennen, in een steeg liggen, excuus topic posten op fok.
nee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AlDieWillenteKaaprenVaren
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:54 schreef bobbernaut het volgende:
stem jij nu wel of niet op mij trouwensquote:
Ik mag maar 1 keer stemmenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
stem jij nu wel of niet op mij trouwens
je mag ook overnieuw stemmen.quote:
Kan ik niet verifiëren zonder picsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee ik ben best lekker
Nee, Paul is heel strengquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je mag ook overnieuw stemmen.
Nee hoor, als je mij echt een lekkere hunk vind begrijpt paultjuhhh dat echt wel dus gewoon doen.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee hoor, als je mij echt een lekkere hunk vind begrijpt paultjuhhh dat echt wel dus gewoon doen.
1 stem naar de wasbeerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben super schattig wasbeertje
[ afbeelding ]
Niet oordelen als je me nog nooit gezien heb!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het symbool van mannelijkheid.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Wat heeft Baaj nou weer op zn hoofd
Ik geloof dat jij best lekker bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Matip het volgende:
[..]
Niet oordelen als je me nog nooit gezien heb!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |