Misschien moet je maar wat reclame voor jezelf gaan maken eldersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:05 schreef BaajGuardian het volgende:
Het is om te snijden, met een snijding.
Weet niet hoe dat in zn werk gaat, ik dacht door mijn ongelovelijk mannelijke gelaat in die foto maak ik genoeg los.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien moet je maar wat reclame voor jezelf gaan maken elders
Ik heb al op tong gestemd, anders had ik wel op jou gestemd natuurlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Rodawa het volgende:
Hoera al 3 stemmen!!! Dank jullie allemaal, jullie krijgen R+R terug zodra ik tijd heb!!!
Ik nomineer trouwens Ronnie (JMF) en geef hem 5 stemmen.
haterquote:
Braddie is een geile puistenkop met een beetje overgewicht. Afgerond 40 kilo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:12 schreef bouwesuperman het volgende:
Waarom stemmen zoveel op braddie?
In dat gevalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:20 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Braddie is een geile puistenkop met een beetje overgewicht. Afgerond 40 kilo.
En hij woont ook nog in de kelder bij zijn moeder. Held!
Zelfreclamequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Jullie doen maar interresant met je braddie maar het is wel duidelijk dat er maar één persoon een echte hunk is hier en dat moet ook op de fp komen, vind ik dan.
ik heb het trouwens over baajguardian.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:12 schreef bouwesuperman het volgende:
Waarom stemmen zoveel op braddie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |