omdat ik vanavond goedkoop wil scoren denk ikquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom je op mij stemt. ik ben paul
dan zou ik voor een patatje met gaan bij kees kroketquote:Op maandag 12 augustus 2013 21:22 schreef Raap het volgende:
[..]
omdat ik vanavond goedkoop wil scoren denk ik
Je krijgt mijn stem want ik wil een baardquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik nomineer de echtste BG, amsterdams paaltje harde piemel nietlutser gekke tyd beroeps fokmascotte en yvonnes favoriete manbeer, nu met spierballen overigens.
Alles is goed bij BG, pet is goed bij BG, sjaal is goed bij BG, tulband is goed bij BG.
Lange jas, korte jas, kapotte jas, geen jas, geen broek, geen onderbroek, het maakt niet uit BG staat alles.
Hier een plaat van BG
[ afbeelding ]
-de echte BG.
Zonder BG was er uberhaupt geen hol te doen op fok en dit was dan ook helaas een aantal jaren realiteit, maar dat terzijde. Nu is DE KANS om BG te stemmen in dezen belangrijken wedstrijd door paultjuhhh gestart.
Vergelijkbaar met het stemmen op jesse ventura, arnold swarzenegger en ron paul als trio tagteam in het witte huis, stem nu met al je kracht in je vinger op je lollertoetsenbord voor BG.
Na het stemmen krijg je gratis een goed gevoel, en groei je spontaan een mannelijke baard.
Alvast bedankt.
-BG
bedankt, baard komt eraan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 02:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Je krijgt mijn stem want ik wil een baard
Zijn van hun ook echt pics geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hier een update van het lijstje:
Stand:
Djeez - 270
Angel-Joy - 187
Braddie - 85
Tong80 - 84
Ach ja, als ik mijn haar kort knip en borsten en kont bedek met mannen kleding, dan ben ik idd nog steeds lekkerder dan jijquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
Hier een update van het lijstje:
Stand:
Djeez - 270
Angel-Joy - 187
Braddie - 85
Tong80 - 84
hoogstwaarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach ja, als ik mijn haar kort knip en borsten en kont bedek met mannen kleding, dan ben ik idd nog steeds lekkerder dan jij
Ik heb al een stem ook, en jij moet ook op mij stemmen, je weet immers wie ik ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:38 schreef Paul het volgende:
Je mag niet op jezelf stemmen uiteraard!!
Heb jij borsten dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach ja, als ik mijn haar kort knip en borsten en kont bedek met mannen kleding, dan ben ik idd nog steeds lekkerder dan jij
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef BaajGuardian het volgende:
OK ik stem baajguardian opdat velen mogen volgen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 06:38 schreef Paul het volgende:
Je mag niet op jezelf stemmen uiteraard!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |